![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De waarschijnlijke reden dat jij sommige plekken teveel vet vindt hebben, is omdat de rest al zo dun is. En je bent een vrouw, dus op je heupen en buik zit nu eenmaal wat meer vet. En dat is mooi! Dat is een van de dingen die je een vrouw maakt! Als je wat strakker wilt worden kan dat best. Maar eet dan gewoon voldoende en ga wat meer sporten, ga evt. naar een sportschool om te vragen wat je 't beste kan doen. Maar val vooral niet af. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Denk ook dat schatten lastig wordt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik wens je in ieder geval al smakelijk eten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En antwoord op je vraag: Vaker per dag natuurlijk, zo hou je je metabolisme een beetje op snelheid en krijg je minder snel honger (=grotere kans op vreetbuien)
||
Citaat:
is er nog een andere site waar je je dagelijkse hoeveelheid eten enzo kunt registeren? Want bij overgewicht moet ik "liegen" om mee te kunnen doen. Dus ik weet niet echt hoe reeel alles is, om af te vallen voor mij. Op het moment wil ik trouwens gewoon op gewicht blijven, 47 kg is een prima gewicht voor mij, ik wil gewoon gezond eten. (hoeveel vet mag je hebben als je op gewicht wil blijven? ik zit nl. iedere dag boven die 40gr. door het avondeten, terwijl ik 's avonds toch best gezond eet). (en hoe rekenen jullie uit hoeveel eiwit, vet en koolhydraten je eet per dag, is daar ook weer een aparte site voor, of zit je de hele dag met een boekje naast je, waar al die gegevens in staan?)
|
Dat laatste doe ik met behulp van excel en www.calorietabel.nl (of vergelijkbare sites zoals www.supermarktgids.nl)
|
Ik vind www.40punten.nl ook wel handig. Probleem is alleen wel dat je daar alleen het aantal caloriëen kunt berekenen en niet de verhouding koolhydraten, vet en eiwit. Je moet je trouwens ook registreren en dan kan je een kwartaal lang je gegevens invoeren.
||
Citaat:
ehm, thuis bij mijn ouders, maar hopeloos verouderd helaas ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat bedoel je precies? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die &*%*& )^^$ Espi zit op een of ander Atkins forum gewoon artikels van Burn van Dbb.com te publiceren die durft even ![]() En dan zeker ook nog doen alsof ze het zelf allemaal weet, gvd ff de dieet guru uithangen en zelf... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoeveel brood eet je op een dag? Ik weet niet of je 't al 's gepost hebt, er zijn hier zoveel en m'n geheugen is niet zo best ![]() Trouwens, volgens mij is yakult helemaal niet zo goed. Ze hebben 't volgens mij 'ns getest (kassa, consumentenbond, zoiets) en 't blijkt (grotendeels) onzin te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou is brood op zich niet verkeerd, en alles wat ik erop smeer doe ik met mate, dus daar zal mn probleem niet zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
8 broodjes + avondeten is genoeg, vooral als je lange dagen maakt. Dan ligt 't puur aan 't snoepen ja. Ik weet niet met wat voor ritme je eet, maar probeer 't over de dag te verdelen. Dus om de zoveel tijd 1 broodje. Je hongergevoel is dan beduidend minder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als 't weekend is en je hebt zin in iets lekkers ga dan iets anders doen, dat helpt. Ga schoonmaken, sporten, of iets anders waardoor je niet aan eten denkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *nog wel erg veel btw 1kg per week, is het niet zo dat het de 1e week -2kg was en daarna trager ?* Pas wel op voor de grote boze jojo, post dat schema eens als je wil ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 |