![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Subtiele hints zijn echt dom.
Want ze zijn niet goed te herkennen. Als je ze een keer herkent zijn er alsnog meerdere interpretaties mogelijk. Let je er op dan kan je gewone opmerkingen per ongeluk ook als hints zien. Ook hebben mannen helemaal geen tere zieltjes. Dus ben gewoon eerlijk en duidelijk, dat ben ik ook. en dit klopt ook: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het staat stoer, maar het zoent (EN BEFT!!!) voor geen meter. Hoe zou jij het vinden als wij met een schuurpapiertje een half uurtje langs je edele delen zouden raggen? Nou, zo voelt het als een ongeschoren boeventronie tussen je benen verdwijnt. Daar helpt geen labello aan, dan kunnen we daarna gewoon drie dagen niet zitten. *neemt besluit* Ik word lesbisch! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Even ter info: als hij een paar dagen niet droog scheert, moet het echt nat, anders kan het apparaat het niet aan. Als hij nat scheert moet dat met een bloedjescherp ouderwets model mes, dus niet die leuke Wilkinson Protector, want dan schuift hij alleen de zeep eraf maar de haartjes blijven fier overeind staan. Zijn ze te stug voor. Fijn dat jullie gezegend zijn met melkmuilen, maar helaas, die heb ik niet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sterker nog: als IK nat ga scheren, kan ik drie weken de ziektewet in; overgevoelig!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: erh.. nou.. ik ben ook niet erg goed in subtiele hints. Vaak begrijp ik ze te laat. ![]() ![]() En verder ben ik niet erg handig in subtiel zijn (wat niet altijd fijn is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Mijn vriend komt regelmatig thuis en vertelt wat een of andere vrouw heeft gezegd /gedaan, en vraagt zich dan af of ze soms geinteresseerd was. Gelukkig voor mij heeft hij het ook nooit door. Gelukkig voor mij was ik heel erg direct toen ik hem versierde, ook in een vlaag van dapperheid hoor.) |
![]() |
||
Citaat:
Ja maar, ja maar... hellep!!! Je hebt gelijk, I know. Maar wat doe ik er aan??!?!?!?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat ik een nieuwe topic moet gaan openen: "Meiden, hoe willen jullie versierd worden?" ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: denk anders niet dat jij hier problemen mee zou hebben: "Als we beginnen, en hij is niet geschoren, dan zeg ik daar wel wat van. Dat ik dan niet gebeft wil worden. Dan gaat hij zich scheren, en dan zuig ik hem ondertussen al zachtjes af, als beloning en aansporing. Prima deal." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Lekker boeiend ... zeg gewoon eerlijk: je moet je scheren ... punt uit IS dat nou zo moeilijk!?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik sta altijd open voor suggesties en kritiek. Maar dit vind ik zeer beledigend. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Simpel voorbeeld, ik stel me voor een kip te zijn, ik leef me in, plots zeg ik moe. Dat klopt toch helemaal niet. Had ik nu geweten dat een kip tok zegt dan had ik me beter in kunnen leven. Vrouwen snappen mannen evenmin. Gegeneraliseerd dan. Induvidueel kan je elkaar best begrijpen en snappen. Omdat je elkaar aan kan voelen, en elkaar leert kennen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hooi Girliej91 | 61 | 18-11-2011 13:57 | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 13:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrouwen... bracelance | 19 | 09-03-2005 16:10 | |
Seksualiteit |
na hoeveel oester krijg jij zin ? Verwijderd | 45 | 08-11-2004 10:00 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, wanneer hebben jullie t door? SHAZZ | 182 | 25-06-2004 21:28 |