Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2004, 20:35
little nemo
little nemo is offline
nah ook al zou ik dat soort hints snappen wat vast wel ns voorkomt, ik zou er niet op ingaan. als je iets wil, moet je maar zeggen wat en dan gebeurt het of niet. en als je niet duidelijk bent, jammer dan maar in vaag gezeur heb ik geen zin. ik vind t al lame genoeg om zelf alles zo aardig mogelijk duidelijk te moeten maken omdat je anders n meisje zo beledigd hebt
Oud 05-11-2004, 21:05
Eend
Eend is offline
Sommige mannen begrijpen de woorden "Nee, ik wil niet!" ook niet. En daar wordt er niet omheen gedraait
Oud 05-11-2004, 21:30
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Eend schreef op 05-11-2004 @ 22:05 :
Sommige mannen begrijpen de woorden "Nee, ik wil niet!" ook niet. En daar wordt er niet omheen gedraait
M'n ex was heel makkelijk daarin: Ja is ja en nee is ja (voor de echte nee heb je stopwoordjes )
Oud 05-11-2004, 22:32
Retinite
Retinite is offline
Altijd dat gezeik dat mannen worden afgeschilderd als dom, kansloos ("mannen zij net kinderen")

Als wij na het zoenen labello gebruiken denk ji jdan ook, ooh ik moet mn snor scheren nee? oh dan begrijp je geen subtiele hints...

en op soullar:
Vertel jij eens wat jij ziet als je een auto ziet... mooie woordspeling over die kleintjes
maar lees maar de telegraaf ergens van afgelopen week over wat gapen inhoudt, het heeft (meer/ook) met seks te maken dus als jullie vrouwen gapen is dat dan een hint....? of zien we die hint dan weer verkeerd?
Oud 05-11-2004, 22:34
Qimm
Qimm is offline
misschien zijn vrouwen gewoonslecht in het geven van de subtiele hints en begrijpen mannen ze niet al zouden ze er over struikelen.
Oud 05-11-2004, 22:37
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Retinite schreef op 05-11-2004 @ 23:32 :

maar lees maar de telegraaf ergens van afgelopen week over wat gapen inhoudt
Sprinters gapen meer dan mila-lopers of duurlopers
Oud 05-11-2004, 22:42
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Subtiele hints zijn echt dom.

Want ze zijn niet goed te herkennen.
Als je ze een keer herkent zijn er alsnog meerdere interpretaties mogelijk.
Let je er op dan kan je gewone opmerkingen per ongeluk ook als hints zien.

Ook hebben mannen helemaal geen tere zieltjes.
Dus ben gewoon eerlijk en duidelijk, dat ben ik ook.

en dit klopt ook:
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 04-11-2004 @ 23:05 :
Sorry, Juno, als er bij mij op dat moment een lichtje gaat branden, dan is het opdat ik de volgende keer in de supermarkt absoluut niet mag vergeten Labello mee te nemen. Want anders krijg je last van je lippen, en dat vind je niet zo leuk, en dan wil je me niet meer kussen. Haha, ik snap je subtiele hint wel, dus morgen heb je een nieuw busje!".
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 23:42
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
vrouwen, wees duidelijk voor uw mannen. anders snappen ze het niet. punt uit.

(en nog iets : denk niet dat elk woordje van een jongen een hint is : dat bestaat niet).
Oud 06-11-2004, 08:59
Verwijderd
zie alle mannen dan happen op jullie teentjes getrapt?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 09:46
juno
juno is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 04-11-2004 @ 23:05 :
En je lippen worden zo schraal van het zoenen? "Vreemd, die van mij niet. En ik gebruik nooit Labello. Je zou er beter mee stoppen, dan heb je er misschien ook geen last meer van!"

Mannenlippen worden niet schraal van zoenen omdat vrouwen nou eenmaal geen baard van drie dagen hebben. Jullie zijn zo verwend joh. Eigenlijk zou iedere kerel verplicht een keertje moeten zoenen met een andere ongeschoren aap, dan weet je eens hoe dat voelt.

Het staat stoer, maar het zoent (EN BEFT!!!) voor geen meter.

Hoe zou jij het vinden als wij met een schuurpapiertje een half uurtje langs je edele delen zouden raggen? Nou, zo voelt het als een ongeschoren boeventronie tussen je benen verdwijnt. Daar helpt geen labello aan, dan kunnen we daarna gewoon drie dagen niet zitten.

*neemt besluit* Ik word lesbisch!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-11-2004 @ 10:46 :
Mannenlippen worden niet schraal van zoenen omdat vrouwen nou eenmaal geen baard van drie dagen hebben. Jullie zijn zo verwend joh. Eigenlijk zou iedere kerel verplicht een keertje moeten zoenen met een andere ongeschoren aap, dan weet je eens hoe dat voelt.

Hoe zou jij het vinden als wij met een schuurpapiertje een half uurtje langs je edele delen zouden raggen? Nou, zo voelt het als een ongeschoren boeventronie tussen je benen verdwijnt. Daar helpt geen labello aan, dan kunnen we daarna gewoon drie dagen niet zitten.

Kijk, heb ik het even goed getroffen met mijn altijd gladde mannetje. Niet omdat hij zich zo goed scheert though, hij heeft gewoon bijna geen baardgroei
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2004 @ 09:46 :

Ik heb er totaal geen probleem mee als hij zich 3 dagen niet scheert, het zoent prima en als hij niet te fanatiek doet, kun je er ook prima mee verwend worden hoor.
Oud 06-11-2004, 14:13
EggeD
EggeD is offline
No offense ofzo, maar je kunt ook gaan mierenneuken, juno.
Oud 06-11-2004, 14:44
alpha
alpha is offline
als hij een paar dagen niks van zich laat horen, en je stuurt een smsje 'ik wilde gewoon even wat van me laten horen' dan snappen ze nog niet dat jij dus ook iets van hem wil horen!!
Maar andere dingen snapt hij dan weer wel.
En ik zeg zeker niet dat ik al zijn hints begrijp. Ik denk dat het gewoon geld voor beiden, wij snappen zijn hints niet, en hij de onze niet.
Oud 06-11-2004, 15:55
Verwijderd
Ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom subtiele hints nodig zouden zijn, eigenlijk. Soms waag ik me er zelf aan, om een dag later maar gewoon te vertellen wat ik bedoelde, en dan vind ik het eigenlijk altijd vooral dom van mezelf dat ik dat niet meteen zei...

Offtopic: (over het scheren: als mijn vriend ongeschoren is heb ik daar tijdens het zoenen geen last van. Tijdens het knuffelen daarentegen wel . Nouja, zo tegen het eind van de week zijn het geen harde stoppels meer maar zachte haartjes... maargoed)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:00
RanC
RanC is offline
juno...
Je kunt ook het klooster ingaan.
Zoek een hobby ofzo.

Het zijn gewoon vrouwen die geen subtiele hints kunnen verzinnen, en mannen (tenminste zo ben ik) die al helemaal geen fuck geven om subtiele hints. Want ja, dan moet je het maar duidelijk zeggen he.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:47
juno
juno is offline
Citaat:
EggeD schreef op 06-11-2004 @ 15:13 :
No offense ofzo, maar je kunt ook gaan mierenneuken, juno.
Die hebben tenminste geen zware baard nee.

Even ter info: als hij een paar dagen niet droog scheert, moet het echt nat, anders kan het apparaat het niet aan.

Als hij nat scheert moet dat met een bloedjescherp ouderwets model mes, dus niet die leuke Wilkinson Protector, want dan schuift hij alleen de zeep eraf maar de haartjes blijven fier overeind staan. Zijn ze te stug voor.

Fijn dat jullie gezegend zijn met melkmuilen, maar helaas, die heb ik niet...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:44
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2004 @ 18:47 :
Even ter info: als hij een paar dagen niet droog scheert, moet het echt nat, anders kan het apparaat het niet aan.

(..)

Fijn dat jullie gezegend zijn met melkmuilen, maar helaas, die heb ik niet...
For the record; misschien moet je vriendje een goed apparaat kopen, want mijn Braun kan het nog prima aan, ook na anderhalve week (sorry, ben vrijgezel ).

Sterker nog: als IK nat ga scheren, kan ik drie weken de ziektewet in; overgevoelig!!!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:48
juno
juno is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 20:44 :
For the record; misschien moet je vriendje een goed apparaat kopen, want mijn Braun kan het nog prima aan, ook na anderhalve week (sorry, ben vrijgezel ).

Sterker nog: als IK nat ga scheren, kan ik drie weken de ziektewet in; overgevoelig!!!
Gloednieuwe Philips met extra scherpe messen, bedoeld voor de zwaardere baardgroei. Ik weet het zeker, ik heb hem namelijk gekocht en ik heb me goed voor laten lichten in de winkel.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:50
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Is dat met die 'ronde' messen?

Want met een ouderwetse, rechte Braun lukt het wel; staan ze om bekend...

Maar goed, als je hem goed africht, doet ie het toch braaf iedere dag?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:56
juno
juno is offline
Als we beginnen, en hij is niet geschoren, dan zeg ik daar wel wat van. Dat ik dan niet gebeft wil worden. Dan gaat hij zich scheren, en dan zuig ik hem ondertussen al zachtjes af, als beloning en aansporing. Prima deal.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:59
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
*is dringend toe aan een vriendin, want is zwaar onder de indruk van de methodes van Juno*

Zo wil ik me wel drie keer per dag scheren... zelfs nat
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:02
juno
juno is offline
Nou, het is pure chantage hoor. Maar het werkt wel.

(Niet nat, dan knallen we zo met ons hoofd tegen de wasbak...)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:03
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
We?

Eh... dus...

Iemand nog iets 'on topics' te melden?

Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:06
Lorelei
Lorelei is offline
Offtopic:
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 20:59 :
*is dringend toe aan een vriendin, want is zwaar onder de indruk van de methodes van Juno*
Ik geloof ook dat jij wel een vriendin kan gebruiken (heb ook het andere topic gelezen)

Ontopic: erh.. nou.. ik ben ook niet erg goed in subtiele hints. Vaak begrijp ik ze te laat. Dat ik na een dag of 2 pas denk: -oh god, hij/zij bedoelde toch niet *bla*!! Wat stom van me!-
En verder ben ik niet erg handig in subtiel zijn (wat niet altijd fijn is ), maar of dat inhoudt dat ik altijd duidelijk ben weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:08
juno
juno is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 21:03 :
We?

Eh... dus...

Iemand nog iets 'on topics' te melden?

Wij vrouwen. De wasbak zit op hoofdhoogte, dan, immers.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:11
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
grl schreef op 06-11-2004 @ 21:06 :
Offtopic:

Ik geloof ook dat jij wel een vriendin kan gebruiken (heb ook het andere topic gelezen)
Eh, valt het op? Tja, sorry. Maar mijn rechterhand en ik raken een beetje op elkaar uitgekeken Hahaha

Citaat:

Ontopic: erh.. nou.. ik ben ook niet erg goed in subtiele hints.
Ik ook niet altijd. Dan krijg ik weer 'n douw van een vriend van me. 'Zag je dat niet?' Eh, nee
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:14
juno
juno is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 21:11 :
Eh, valt het op? Tja, sorry. Maar mijn rechterhand en ik raken een beetje op elkaar uitgekeken Hahaha

Ik ook niet altijd. Dan krijg ik weer 'n douw van een vriend van me. 'Zag je dat niet?' Eh, nee
En dáárom heb jij nu dus geen vriendin. Omdat jullie ook sjans pas doorkrijgen als het in drievoud op de daartoe bestemde formulieren word ingediend.

(Mijn vriend komt regelmatig thuis en vertelt wat een of andere vrouw heeft gezegd /gedaan, en vraagt zich dan af of ze soms geinteresseerd was. Gelukkig voor mij heeft hij het ook nooit door. Gelukkig voor mij was ik heel erg direct toen ik hem versierde, ook in een vlaag van dapperheid hoor.)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:16
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2004 @ 21:14 :
En dáárom heb jij nu dus geen vriendin. Omdat jullie ook sjans pas doorkrijgen als het in drievoud op de daartoe bestemde formulieren word ingediend.
*sniksnifsnotter*
Ja maar, ja maar... hellep!!!

Je hebt gelijk, I know. Maar wat doe ik er aan??!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 21:16 :
*sniksnifsnotter*

Niets
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:18
juno
juno is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 21:16 :
*sniksnifsnotter*

Zelf gaan versieren natuurlijk. En graag direct, want wij snappen ook geen vage hints. Of liever gezegd, we zien overal wel een hint in, maar meestal net verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:21
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2004 @ 21:18 :
Zelf gaan versieren natuurlijk. En graag direct, want wij snappen ook geen vage hints. Of liever gezegd, we zien overal wel een hint in, maar meestal net verkeerd.
Zucht... ik was al bang dat je dat ging zeggen...

Ik geloof dat ik een nieuwe topic moet gaan openen: "Meiden, hoe willen jullie versierd worden?"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 06-11-2004 @ 21:21 :
Zucht... ik was al bang dat je dat ging zeggen...

Ik geloof dat ik een nieuwe topic moet gaan openen: "Meiden, hoe willen jullie versierd worden?"
In ieder geval niet met van die rottige openingszinnen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:27
juno
juno is offline
Zijn historische openingszin luidde: mag ik een sjekkie van je draaien?

Ik zweer het, op het licht in mijn moeders ogen.

Na een paar uur kletsen vroeg ik of hij mee ging dansen, hij kon er niks van, dus ik ging tegen hem aan dansen, en toen pakte hij me vol op de bek.

Wat nou subtiele hints. Direct! Maar ik ben met hem meegegaan en nooit meer weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:28
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Zucht...

De een krijgt een zwakke openingszin over sjekkies, de ander wil juist GEEN openingszin... wat moet ik daar nou mee!

(en ik rook niet...)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:33
juno
juno is offline
Dan zal je haar toch meteen vol op haar bek moeten pakken, vrees ik...

Een andere historische was van mijn vader. Hij had mijn moeder een keer eerder gezien, zij was dokterassistente en hij kwam een recept voor zijn moeder ophalen. En hij vroeg: hee, hou je nog een beetje van me?.

Ze dacht eerst: wat een impertinente vlegel, hij was ook een stuk jonger dan zij, maar stemde wel toe om die avond met hem uit te gaan, om half negen. Hij was er al om half acht en de volgende dag ook, en de dag daarna. Is ook nooit meer weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:40
Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2004 @ 18:48 :
MAAR IS ER EEN MAN DIE DENKT: GOH, IK MOET ME SCHEREN VOOR IK HAAR GA ZOENEN?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:59
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
juno schreef op 06-11-2004 @ 21:33 :
Dan zal je haar toch meteen vol op haar bek moeten pakken, vrees ik...
Tja, er zit niks anders op. Kom jij mijn blauwe oog verzorgen?

Citaat:
En hij vroeg: hee, hou je nog een beetje van me?.
Die wordt lastig. Ik ben geloof ik namelijk nogal eens het type 'goeie vriend'. Ik zeg dat zo vaak

Citaat:
Ze dacht eerst: wat een impertinente vlegel,
Dacht ze dat echt met die woorden? Hahahaha...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 00:47
Paperz
Paperz is offline
mja eerst moeten we ons gaan scheren voor 't zoenen en voor je 't weet moeten we de kleren aan die jullie voor ons uitkiezen...

DAAR TRAPPEN WE HEUS NIET IN HOOR
Oud 07-11-2004, 00:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 07-11-2004 @ 01:47 :
mja eerst moeten we ons gaan scheren voor 't zoenen en voor je 't weet moeten we de kleren aan die jullie voor ons uitkiezen...

DAAR TRAPPEN WE HEUS NIET IN HOOR
O. Is dat zo?

Edit: denk anders niet dat jij hier problemen mee zou hebben: "Als we beginnen, en hij is niet geschoren, dan zeg ik daar wel wat van. Dat ik dan niet gebeft wil worden. Dan gaat hij zich scheren, en dan zuig ik hem ondertussen al zachtjes af, als beloning en aansporing. Prima deal."

Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 07:29
Verwijderd
Versieren zonder uberhaupt een oppeningszin lijkt me vrij moeilijk... je zult toch íets moeten zeggen alleen niet zo'n kant-en-klare grappig bedoelde zin zoals je die op sites en in boekjes vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 08:15
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Ja maar ja maar... wat voor openingszin zou JIJ dan willen horen?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 08:40
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 07-11-2004 @ 09:15 :
Ja maar ja maar... wat voor openingszin zou JIJ dan willen horen?
nah wat meestal wel redelijk overkomt is gewoon 1 of andere vraag...eerst n beetje kijken, dan iets stoms vragen en vervolgens weer weggaan. als ze je leuk vindt dan merk je dat wel doordat ze leuk reageert en naar je kijkt soms enzo en doet ze dat niet, dan niet, heb je dr ook niet al teveel tijd en moeite aan verspilt
Oud 07-11-2004, 09:35
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2004 @ 18:48 :
Wij vrouwen klagen nog wel eens dat jullie ons niet snappen. En mannen antwoorden dan steevast dat ze die subtiele hints niet begrijpen, dat ze het liever duidelijk hebben. En met een subtiele hint doen ze gewoon niets.

Maar dat durven we niet omdat we bang zijn jullie op je tere zieltje te trappen. Dus we geven hints. Wij aaien langs jullie bakkes en zeggen: hee, dat raspt. Na het zoenen gaan we uitgebreid met labello in de weer, want onze lippen worden zo schraal van zoenen, zeggen we dan tegen jullie.

MAAR IS ER EEN MAN DIE DENKT: GOH, IK MOET ME SCHEREN VOOR IK HAAR GA ZOENEN?

Waarom snappen jullie dat toch niet? Denk je dan echt niet dat we dat niet voor niets zeggen maar er een reden voor hebben? Gaat er dan echt geen lichtje branden?

(Dit was maar een voorbeeldje, om het netjes te houden.)
waarom wij dat niet snappen?
Lekker boeiend ... zeg gewoon eerlijk: je moet je scheren ... punt uit
IS dat nou zo moeilijk!?
Oud 07-11-2004, 09:48
RanC
RanC is offline
Citaat:
Someboy schreef op 07-11-2004 @ 10:35 :
waarom wij dat niet snappen?
Lekker boeiend ... zeg gewoon eerlijk: je moet je scheren ... punt uit
IS dat nou zo moeilijk!?
Vrouwen zijn gewoon te dom om het gewoon duidelijk te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:16
LMP
LMP is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2004 @ 18:30 :
Dat zal het zijn, ze denken niet door. Ze nemen de hint als objectief feit, maar staan er niet bij stil waarom we dat zeggen, en al helemaal niet als het een beleefd verpakte klacht of vraag is, want dat is een hint namelijk meestal. Een conclusie eraan verbinden en daar naar handelen is te veel gevraagd.
Een beleefd verpakte vraag of klacht?
Ik sta altijd open voor suggesties en kritiek.
Maar dit vind ik zeer beledigend.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:37
Soullar
Soullar is offline
Misschien ligt het aan het feit dat de meeste meisjes hier een vrij 'jonge' partner hebben, en dus niet aan een 'zware/stugge' baardgroei vastzitten. Dat moet allemaal nog komen.

Plus, zeur niet zo!
Oud 07-11-2004, 13:47
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Heren, en dames,

Proberen we hier nou in 1 topicje het hele sexeprobleem op te lossen?

Dat zou lullig zijn als dat zou lukken, want dan konden een heleboel comedies' op televisie acuut stoppen; Sex and the City, Friends, noem ze maar op.

Vrouwen begrijpen mannen niet. Mannen begrijpen vrouwen niet. Als iedereen DAT gegeven nou eens accepteert zijn we al een stuk verder
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:56
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 07-11-2004 @ 14:47 :

Vrouwen begrijpen mannen niet. Mannen begrijpen vrouwen niet. Als iedereen DAT gegeven nou eens accepteert zijn we al een stuk verder
crap
Oud 07-11-2004, 13:57
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 07-11-2004 @ 14:47 :
Mannen begrijpen vrouwen niet. Als iedereen DAT gegeven nou eens accepteert zijn we al een stuk verder
Daar gaat het niet over. Wat dat betreft heeft het begrijpen allemaal te maken met hoe goed je je ergens in kan leven en hoe je ervaringen zijn, met betrekking tot hoe je dingen je voor kan stellen.

Simpel voorbeeld, ik stel me voor een kip te zijn, ik leef me in, plots zeg ik moe. Dat klopt toch helemaal niet. Had ik nu geweten dat een kip tok zegt dan had ik me beter in kunnen leven.

Vrouwen snappen mannen evenmin. Gegeneraliseerd dan. Induvidueel kan je elkaar best begrijpen en snappen. Omdat je elkaar aan kan voelen, en elkaar leert kennen.

Regels voor berichten