|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
je bent een schatje
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik snap het echt nie, noujah beetje misschien mede door wat haar ex-vriend heeft verteld owkej dat had ze zelf al wel verteld maar vanwege datie zei dat ze nog niks is verandert.. helemaal ben ik het daar niet mee eens.. ze zou nu nooit meer vreemdgaan en alles... de verandering in haar leven is dat ze nu eerlijk is... maarja dat was niet alles wat fout zat eigelijk.. maar dat hebbe jullie hier al deels kunne leze en euhm ik voel nu alleen nog maar verliefdheid voor die ander dus, wat voor mij ook onverklaarbaar is, niet dat ze nie leuk is ofzo maar zo snel achja ik heb het nu in ieder geval naar me zin (zeker als diegene mij ook ziet zitte wat ze waarschijnlijk ook zo is) nogmaals bedankt voor de tips enzo ![]() owjah misschien kan ik er nog wel 1 laatste vraag tege aan gooie, op diegene is er in ieder geval nog 1 verliefd en ik weet nie precies hoe het zit ofzo maar ik denk dat hij het haar heeft verteld want vriend van hem (waar hij weer veel tegen verteld en tevens het ex vriendje is die zo is toegetakeld door m'n ex -waar ze dus spijt van heeft- ) die heeft tegen me gezegt dat ze geen relatie wil op dit moment... zou dat een smoes kunne zijn omdat ze diegene geen pijn wilde doen? of is het gewoon ook echt zo?maar 'k denk dat dat voor jullie ook gokwerk is owjah trouwens een kans dat ze me leuk vind, in ieder geval weet ik zeker dat ze me voordat ik wat met mun ex had leuk vond, en ze begint nu wel telkens naar me toe te komen enzo 'k kan het me verbeelden hoor maarja..
|
||
|
|
||
|
Citaat:
eerst was het de bedoeling dat het uit was voor een maand zegmaar zodat we alle vrijheid hadden maar dit wordt hoogwaarschijnlijk definitief, want we zien het allebij niet meer gebeuren dat we weer bij elkaar komen, en zeker niet binne een maand of wat dan ook, dus vandaar
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ja opzich heeft ze me wel genaaid ja enja nu ff kijke of die ander me nog leuk vind enzo en ff beter lere kennen, met mun ex zal ik wel vriendne blijve, tenminste denk ik want ze is egt verandert in 1 keer achja ik zit er niet meer mee gelukkig, gelukkig is het zo snel over gegaan woh cool xxx
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nogmaals: OMG
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het had natuurlijk ook van je 8e tot je 10e kunnen zijn geweest? |
|
|
|
||
|
Citaat:
het was op basisschool in ieder geval en we ware hele dagen samen maar we hebbe elkaar volgens mij nog geeneens een kusje gegeve of wat dan ook hahaha dus je kan eerder zegge dat het goeie vriendschap was ach ik was klein 'k wist nie beter
|
||
|
|
||
|
Citaat:
zo noem je een meisje toch nie? hahah lol ik in ieder geval nie
|
||
|
|