Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 18:27
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 15-01-2005 @ 17:59 :
man hoe weet je nou of 1 van ons 2 nou nie snugger is? leg het nou eens uit warom je dat nou zeg want ik wil haar gewoon nie kwijt, klaar ik doe er alles voor.. noujah bijna alles dan omdat ik van haar hou, wat is hier nou nie snugger aan?
Kijk eens naar de manier waarop je typt en de manier waarop je reageert. Zegt genoeg.
Oud 16-01-2005, 08:31
kaasklontje
kaasklontje is offline
Ik was dus gisteravond bij soortvan feestje was gezellig enzo, en ik heb haar zitten plagen enzo... geen knuffel nog maarja dat maakt weinig uit dat komt nog wel. Alleen ik heb zoiets raars meegemaakt wat ik totaal nie bij mij vind passen, ik heb verliefdheid gevoeld voor haar zou dat gewoon komen omdat ik mun vriendin (of ex als ik haar nu zo moet noeme... 'k geloof het wel) mis? Zelf denk ik dat wel. Ik snap er echt niks van dit is echt niks voor mij want 1) zo snel wordt ik niet verlieft op iemand (ok wel beetje verliefdheids gevoel zou kunne maar klein beetje dan) en 2) eergister heeft mun ex het dan tijdelijk uitgemaakt, dus beetje erg snel

Ga nou nie denken dat ik 1 of andere player ofzo ben of wat dan ook want dat ben ik totaal niet, mun ex was eerste vriendin binne 3 jaar ofzo, daarvoor heb ik 3 andere gehad waarvan er 2 niet echt goed liepen omdat ik bij de 1 werd gekoppeld (tip laat je nooit koppele ) en bij de ander was het vakantieliefde zegmaar dus dat werkte ook niet echt, en dan heb ik nog maar 1 vriendin voorderest gehad en die relatie duurde ong. 2 jaar (volgens mij nog iets langer) Dus wat ik al zei: om nu alweer verliefd te worde is voor mij beetje erg snel (darom twijfel ik ook ofdat het zo is)

ps: ik heb nu beetje rekening proberen met de manier hoe ik typ, zo beter?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 08:54
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
bumhug schreef op 15-01-2005 @ 17:52 :
Dumpen die slet, lopen nog genoeg breezers rond
Je gaat toch niet zomaar naar iemand toe die je wil zoenen etc als je al een vriend hebt...
neej het is zegmaar uit voor een maand... en daarna zien we wel wat we doen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 11:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 16-01-2005 @ 09:31 :
*knip*

ps: ik heb nu beetje rekening proberen met de manier hoe ik typ, zo beter?
je bent een schatje
Oud 16-01-2005, 11:57
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 16-01-2005 @ 12:54 :
je bent een schatje
haha lol
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 12:10
kaasklontje
kaasklontje is offline
euhm ik voel me nu best genaaid ze heeft gister die gast plotseling gezien en heeft ze ermee staan zoenen, terwijl ze de dag ervoor nog nie wist wat ze voor hem voelde enzo en als ze wat voor hem voelde was het evenveel als voor mij, trouwens nu ik deze zin lees lijkt het nogal onzin en lijkt het op zo'n standaart smoes ik stelde haar nu voor de keuze voor wie ze meer voelt... en op het moment is dat voor die internetgast (wat ik dus al dacht)...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 12:24
Mennuz
Mennuz is offline
Nou.. uhm, ik zou zeggen, dumpen.
Opzich zag je dit al aankomen denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 12:31
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 16-01-2005 @ 13:24 :
Nou.. uhm, ik zou zeggen, dumpen.
Opzich zag je dit al aankomen denk ik
ik begon dit inderdaad al te zien, ik vertel haar nu ook als ze ooit bij me terug wil dat ze me echt moet laten blijken dat ze gigantisch veel van me houd (bijv. door smeken dan is het overduidelijk ik zeg nie dat ze moet gaan smeken maar ze verzint zelf maar iets). Ik heb er wel bij gezegt dat ik wel hele goeie vrienden wil blijven (want ze is toch echt gigantisch aardig enzo maar op gebied van liefde snapt ze volgens mij nie zoveel..)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 13:25
JJ13
JJ13 is offline
ik zou zeggen: Dumpen!! ze houdt je aan t lijntje en daar zou je boven moeten staan. probeer haar te vergeten en miss ziet ze dan in wat ze fout heeft gedaan (of niet), maar da is t te laat. laat je niet aan t lijntje houden. succes ermee.
Oud 16-01-2005, 13:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Op andere gebieden snapt ze volgens mij ook niet zoveel. Trouwens, zei ze vaak dat ze hoofdpijn had?
Ik weet hoe het komt namelijk.
Oud 16-01-2005, 13:28
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-01-2005 @ 14:25 :
Op andere gebieden snapt ze volgens mij ook niet zoveel. Trouwens, zei ze vaak dat ze hoofdpijn had?
ehh hoe bedoel je ik weet hoe het komt? waardoor dan?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 13:31
kaasklontje
kaasklontje is offline
we hebbe samen weer gesproken (via msn) ik heb verteld van diegen die ik nu opeens leuk vind en zij wat er gister allemaal is gebeurt enzo... We blijven gewoon de beste vrienden enzo maar we denke niet dat het tussen ons nog wat wordt enja op het 1 of andere manier zit ik daar nie meer mee jullie allemaal bedankt ik heb best nog wel wat aan jullie tips enzo gehad thx ik ebn er ook sneller overheen dan ik had gedacht, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:35
JJ13
JJ13 is offline
dat is snel, maar ja, goed dat je er nu goed bij voelt.
Oud 16-01-2005, 15:58
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 16-01-2005 @ 16:35 :
dat is snel, maar ja, goed dat je er nu goed bij voelt.
ja idd ik snap het echt nie, noujah beetje misschien mede door wat haar ex-vriend heeft verteld owkej dat had ze zelf al wel verteld maar vanwege datie zei dat ze nog niks is verandert.. helemaal ben ik het daar niet mee eens.. ze zou nu nooit meer vreemdgaan en alles... de verandering in haar leven is dat ze nu eerlijk is... maarja dat was niet alles wat fout zat eigelijk.. maar dat hebbe jullie hier al deels kunne leze

en euhm ik voel nu alleen nog maar verliefdheid voor die ander dus, wat voor mij ook onverklaarbaar is, niet dat ze nie leuk is ofzo maar zo snel achja ik heb het nu in ieder geval naar me zin (zeker als diegene mij ook ziet zitte wat ze waarschijnlijk ook zo is) nogmaals bedankt voor de tips enzo

owjah misschien kan ik er nog wel 1 laatste vraag tege aan gooie, op diegene is er in ieder geval nog 1 verliefd en ik weet nie precies hoe het zit ofzo maar ik denk dat hij het haar heeft verteld want vriend van hem (waar hij weer veel tegen verteld en tevens het ex vriendje is die zo is toegetakeld door m'n ex -waar ze dus spijt van heeft- ) die heeft tegen me gezegt dat ze geen relatie wil op dit moment... zou dat een smoes kunne zijn omdat ze diegene geen pijn wilde doen? of is het gewoon ook echt zo?
maar 'k denk dat dat voor jullie ook gokwerk is owjah trouwens een kans dat ze me leuk vind, in ieder geval weet ik zeker dat ze me voordat ik wat met mun ex had leuk vond, en ze begint nu wel telkens naar me toe te komen enzo 'k kan het me verbeelden hoor maarja..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:07
probeer
probeer is offline
het is duidelijk. ze houdt je gewoon aan het lijntje. ow even kijken wat ik voor deze nieuwe jongen voel, ik dump mn vriendje wel even voor een maand. als het niets met die jongen wordt ga ik terug naar mijn vriendje, en anders laat ik hem keihard vallen. wees slim en laat haar nu kiezen, en neem met 'ik weet het nog niet' geen genoegen. en als alles dan over is met je vriendin, ga dan pas kijken naar andere meisjes, en niet eerder.
Oud 16-01-2005, 16:15
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 16-01-2005 @ 17:07 :
het is duidelijk. ze houdt je gewoon aan het lijntje. ow even kijken wat ik voor deze nieuwe jongen voel, ik dump mn vriendje wel even voor een maand. als het niets met die jongen wordt ga ik terug naar mijn vriendje, en anders laat ik hem keihard vallen. wees slim en laat haar nu kiezen, en neem met 'ik weet het nog niet' geen genoegen. en als alles dan over is met je vriendin, ga dan pas kijken naar andere meisjes, en niet eerder.
het is nu over eerst was het de bedoeling dat het uit was voor een maand zegmaar zodat we alle vrijheid hadden maar dit wordt hoogwaarschijnlijk definitief, want we zien het allebij niet meer gebeuren dat we weer bij elkaar komen, en zeker niet binne een maand of wat dan ook, dus vandaar
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:16
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
nah mooi voor je dat het nu toch weer goed is.. en dat je er over heent bent gekome, en gelukkig heel snel, en dat je nu iemand anders hebt gevonden... gaa er voor jongen !! en vergeet die hele meid.. je zegt wel : we blijven goede vrienden.. maar het is tocch anders als daarvoor... heb ik ten minste gehad.. je kijkt anders tege elkaar op maja...
spreek je nog wel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:43
blupp
blupp is offline
Haha, ik heb wel gelachen hoor, toen ik deze topic las, hoewel ik wist hoe t ging aflopen heb ik het toch met plezier doorgelezen
Dat wijf is zo voorspelbaar, zoals iemand al zei, ze dumpte je idd omdat ze even wou zien hoe die andere jongen is, hoe hij zoent enzo, of hij hij in bed is Ik ken een heleboel van die typetjes, weet je wat jij moet doen? Maak het jezelf makkelijk..als een meid niet kan kiezen tussen jou of iemand anders, zeg dan gewoon..OPHOERE MEID!! Want stel dar ze jou kiest, je hebt dan nogsteeds een meid die half aan die andere gozer denkt, en geloof me, dat houden jullie niet lang vol
En je bent 16 jaar, waarschijnlijk weet je nog niet eens precies wat 'houden van' is, ik weet het misschien wel al een beetje lol
Maar goed, ik hoop dat je hiervan geleerd hebt, zulke meiden zoals je ex zijn altijd zo duidelijk als wat joh, dat vind ik tenminste, ze gebruiken je gewoon als ze zien dat jij dat niet doorhebt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:49
kaasklontje
kaasklontje is offline
hahaha, euhm nou houden van heb ik denk ik opzich ook wel door? achja denk ik zomaar, maar ze is veel te beinvloedbaar nu het uit is is ze echt heel anders in 1 keer dat is voor mij NOG een reden om niet naar haar terug te gaan Ben blij dat je er zo van heb genoten hahaha
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-01-2005 @ 14:25 :
OMG
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:09
anoukkkk
anoukkkk is offline
Haayy

n0u je moet maar lekker met dat wijffie gaan met wie je nu heb en je m0et die ander gewooon vergete.. Wel vet genaaid h0e ze tege jou heb gdaan..

Maare ik ben btw de vriendin van mrArieh XxX
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:15
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
anoukkkk schreef op 16-01-2005 @ 20:09 :
Haayy

n0u je moet maar lekker met dat wijffie gaan met wie je nu heb en je m0et die ander gewooon vergete.. Wel vet genaaid h0e ze tege jou heb gdaan..

haha owkej dan ja opzich heeft ze me wel genaaid ja enja nu ff kijke of die ander me nog leuk vind enzo en ff beter lere kennen, met mun ex zal ik wel vriendne blijve, tenminste denk ik want ze is egt verandert in 1 keer achja ik zit er niet meer mee gelukkig, gelukkig is het zo snel over gegaan
woh cool xxx
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
n0u je moet maar lekker met dat wijffie gaan met wie je nu heb
Wijffie? Wat een respectvolle benaming!

Citaat:
Alsof we dat nog doorhadden
Oud 16-01-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
kaasklontje schreef op 16-01-2005 @ 09:31 :
Ga nou nie denken dat ik 1 of andere player ofzo ben of wat dan ook want dat ben ik totaal niet, mun ex was eerste vriendin binne 3 jaar ofzo, daarvoor heb ik 3 andere gehad waarvan er 2 niet echt goed liepen omdat ik bij de 1 werd gekoppeld (tip laat je nooit koppele ) en bij de ander was het vakantieliefde zegmaar dus dat werkte ook niet echt, en dan heb ik nog maar 1 vriendin voorderest gehad en die relatie duurde ong. 2 jaar (volgens mij nog iets langer) Dus wat ik al zei: om nu alweer verliefd te worde is voor mij beetje erg snel (darom twijfel ik ook ofdat het zo is)
dus je hebt van je 11e tot je 13e een relatie gehad.

nogmaals: OMG
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:23
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
STUFF schreef op 16-01-2005 @ 20:18 :

lol ik wild alleen ff duidelijk make dat ik nie zomaar op iemand verlieft wordt! don't laught!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:24
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
STUFF schreef op 16-01-2005 @ 20:18 :

jij kan trouwens wel goed rekenen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
kaasklontje schreef op 16-01-2005 @ 20:24 :
jij kan trouwens wel goed rekenen
16 - 3 = 13

het had natuurlijk ook van je 8e tot je 10e kunnen zijn geweest?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:31
anoukkkk
anoukkkk is offline
0keee ik bed0el : dat meisje s0rry!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:33
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
STUFF schreef op 16-01-2005 @ 20:27 :
16 - 3 = 13

het had natuurlijk ook van je 8e tot je 10e kunnen zijn geweest?
hahaha kweenie precies meer maarjah om nou te zegge dat dat veel was het was op basisschool in ieder geval en we ware hele dagen samen maar we hebbe elkaar volgens mij nog geeneens een kusje gegeve of wat dan ook hahaha dus je kan eerder zegge dat het goeie vriendschap was ach ik was klein 'k wist nie beter
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:38
kaasklontje
kaasklontje is offline
Citaat:
anoukkkk schreef op 16-01-2005 @ 20:31 :
0keee ik bed0el : dat meisje s0rry!
ja terrecht sorry zo noem je een meisje toch nie? hahah lol ik in ieder geval nie
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 12:46
Mr Arieh
Mr Arieh is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 16-01-2005 @ 20:38 :
ja terrecht sorry zo noem je een meisje toch nie? hahah lol ik in ieder geval nie
jij weet hoe het moet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:44
blupp
blupp is offline
Hartsikke logisch EN OOK AL VOORSPELBAAR dat die ex van je opeens heel anders is, zulke meiden die jongens gebruiken doen zich altijd anders voor, en nu is ze meer haarzelf omdat ze je al heeft gehad ofzo en ze nu bij iemand anders aan haar trekken komt,
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:37
Mark
Mark is offline
volgens mij waai jij ook met elke wind mee, net als je kalverenliefde.

Succes met ervaring opdoen

Mark
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:52
Mennuz
Mennuz is offline
Gelukkig was er al snel vervanging, en kon iedereen weer lekker slapen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:34
Rutger
Rutger is offline
Citaat:
kaasklontje schreef op 14-01-2005 @ 23:12 :
owkej ben net trug, ze wilt rust maand en als we elkaar eerder beginne te missen dan kunne we het erover hebben en al eerder dan de maand besluiten door te gaan... ik ben hier nie egt blij mee maar misschien wel het beste, ze is waarschijnlijk verliefd op die internetgast(weet ze nog nie helemaal cker) maar ze wilt hem binnekort dus ontmoeten en euhm ze wil mij wel als hele goeie vriend hebben.... ik wil meer maarja...

nou heb ik wel een evil plan om der jaloers te make door degene (die eerst ook op me was en misschien nog wel) beetje te plagen enzo en knuffele, zonder natuurlijk wat bij haar op te wekken waardoor ik haar dan eventueel kan kwetsen want zo ben ik nie... trouwens dat gaf ze zelf al aan dat ik haar kan probere jaloers te make en dat dat best eens zou kunne gaan werke... leek me eigelijk wel een goed plan? wat vinde jullie wat moet ik doen??
je bent zojuist reserve geworden als ik het zo lees..
Oud 21-01-2005, 09:59
Drez
Drez is offline
Wat een geweldig topic!
Succes TS!
Reageren

Regels voor berichten