Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 14:06
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn fiets opgehaald , dus nu kan ik fietsen naar mijn stage. Nu ruim ik op en msn ik en luister ik naar een cd van mijn lovah en vanavond wil ik uit maar mijn chick kan niet mee en wil morgenavond.
Advertentie
Oud 10-03-2005, 14:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Post gelopen, gitaar gespeeld, gedate, gelezen.
Oud 10-03-2005, 14:32
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Roxane schreef op 10-03-2005 @ 14:56 :
ik werd gisteren op utrecht cs aangesproken door een zwerver met HIV
Ja die ben ik ook tegengekomen, zielig.
Oud 10-03-2005, 14:35
655321
655321 is offline
Citaat:
Roxane schreef op 10-03-2005 @ 13:56 :
ik werd gisteren op utrecht cs aangesproken door een zwerver met HIV
Ik laatst ook en toen zei ik heel beleefd: nee sorry. En toen zei ie: oooooow ben JIJ het!! en toen gaf ie me zo'n klopje op mn schouder.. Er is toch duidelijk ergens iets mis gegaan in mijn leven.
Oud 10-03-2005, 14:42
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen moest ik naar de orthodontist, om mn boogje vast te laten zetten. dat kreng wilde gelijk alles nakijken dus het duurde lang. pff. daarna lunchen met mn zusje van 12. <3
daarna naar school voor 2uur wiskunde, waar ik fijne cup-a-soup heb gehaald bij thuiskomst gelijk mn hondje uitgelaten en nu hang ik weer hier.
Oud 10-03-2005, 14:44
vixen
vixen is offline
Citaat:
655321 schreef op 10-03-2005 @ 15:35 :
Ik laatst ook en toen zei ik heel beleefd: nee sorry. En toen zei ie: oooooow ben JIJ het!! en toen gaf ie me zo'n klopje op mn schouder.. Er is toch duidelijk ergens iets mis gegaan in mijn leven.
En dan mij opbellen of ik die meneer misschien ken.

Ik ben net wakker want ik heb tot half 6 s'ochtends liggen hoesten. Mijn huisgenoot was geloof ik aan het slaapwandelen rond die tijd. Nu ben ik dus wakker en straks ga ik douchen en dan weer omkleden en dan mn saldo checken en dan naar Rotterdam. Alweer.
Oud 10-03-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 10-03-2005 @ 15:32 :
Ja die ben ik ook tegengekomen, zielig.
& vies, hij had allemaal open plekken en zag er eecht ranzig uit, ik durfde niet te adem en zei in 1 zucht dat ik geen kleingeld had en toen heb ik op de grond gespuugd en 2 keer de trap op en neer gerend
Oud 10-03-2005, 15:55
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb zojuist iets gemaakt wat eigenlijk wel heel erg op Hemelse Modder lijkt

- een eetlepel cacaupoeder ( dus niet die shit voor in je melk maar de echte)
- een eetlepel witte basterdsuiker
- een flinke scheut room
-een snuf bloem
even roeren, nog wat vanille naar smaak toevoegen en omfg wat is dit lekker
Oud 10-03-2005, 16:00
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
niks
heb vanochtend autogereden maar ben verder de hele dag bezig geweest met huis schoonmake en school
why
mgoed.. moet ook gebeure hm?
Oud 10-03-2005, 16:19
ssjpan
ssjpan is offline
Ik ben naar school geweest even. En 's middags pannekoeken gebakken met m'n vriend! en ze opgegeten natuurlijk. Verder nog niet zo veel.
Oud 10-03-2005, 16:24
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
2 uurtjes les gevolgd,

2 uur presentatie voor een soort van open podium voorbereid bij mij op school..

toen kaartjes daarvoor verkocht

middag weer bezig geweest daarmee...

k sta morgen voro 700 man die hele avond te presenteren
Oud 10-03-2005, 16:30
Mois
Mois is offline
Ik heb van 08:45 tot 10:30 Kleur en Interieur Advisering (tekenen van een wandschildering voor de wachtruimte van een project van school - The Ride Of Death = een rollercoaster) gevolgd, van 10:45 tot 12:00 uur Maatschappelijke en Culturele Vorming gehad.

Daarna werd ik opgehaald van school en ben naar huis gebracht.

Toen heb ik mijn pap en mam geholpen met het er in zetten van een nieuwe voordeur en daarna achter de pc gekropen om nieuwe ideeen op te doen voor een nieuwe layout van mijn site omdat ik nog niet helemaal tevreden ben over de layout en de inhoud. Daarvoor heb ik ook lekker ge'Photoshop't.

Ook heb ik nog even tv gekeken en mijn vriend aan de telefoon te woord gestaan.

Zometeen komt hij thuis en dan gaan we met z'n 4ren eten en daarna mijn ouders nieuwe auto uit Zwolle halen.

Dat was het zo'n beetje!
Oud 10-03-2005, 16:51
Verwijderd
heerlijk doch kort geslapen, lang doch best chill gewerkt.
Oud 10-03-2005, 16:58
Maharani
Maharani is offline
Naar college geweest, bij een studievriendin gespeeld. En straks pilatessen.
Oud 10-03-2005, 17:05
11568
11568 is offline
School en daar tijdig van weggevlucht omdat het weer helemaal mis ging met die chagerijnige docenten, thuis de hele middag zitten internetten...nu heb ik gedouched en ga ik ik mijn kop stomen in een visasauna oid...over een uurtje weg, werken
Oud 10-03-2005, 18:44
Verwijderd
ik bel net een van mn beste maten en hij nam vet sip op en zo had ik hem nog nooit gehoord. blijkt dat het uit is met zijn vriendin terwijl die gast echt alles voor haar over had. damn ik voel me echt machteloos want ik heb die gast echt nog nooit zo meegemaakt en ik kan echt niks voor hem doen
Oud 10-03-2005, 18:47
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
naar de tandarts geweest, te horen gekregen dat alle 4 mn verstandskiezen eruit moeten
gelukkig kan t onder narcose!
Oud 10-03-2005, 21:25
Verwijderd
ik ben vandaag veel te lang naar school geweest,zolang dat ik zelfs moest avondeten op school
daarna moest ik opschieten want ik had voetbaltraining,daarna heb ik gedoucht en nu ben ik een beetej moe en ik ga denk ik niet meer uit en ik wil blowen
Oud 10-03-2005, 21:29
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen, toen kwam vriend, heel gezellig gedaan. Naar amsterdam gegaan wat spullen terug aan ex gegeven, wat spullen verkocht ook, wat gewinkeld, naar huis gegaan, weer extra gezellig gedaan en zometeen maar douchen en een saaie film kijken.
Oud 10-03-2005, 21:37
grandmommy
grandmommy is offline
toenet met m'n broer naar de boekhandel geweest voor een verjaardagscadeautje, pianospelen voor dummies omg yeahh
daarna zijn nieuwe apartement in hartje breda bekeken, met uitzicht op de grote kerk hoe vet is dat

en nu nerden met mijn boek en het programmatje coagula
Oud 10-03-2005, 21:43
Tom Violence
Tom Violence is offline
date afgebeld, bij lush geshopt voor mijn oma, gehangen met huisgenootje, alle series op de vroege avond op net 5 gekeken <3
Oud 10-03-2005, 21:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mn kamer opgeruimd en schoongemaakt. beetje noodles en ander instant voedsel naar binnen gepropt, tv gekeken. brieven geschreven en gepost. nog wat stomme docu's bekeken. en een nieuwe avatar ingesteld.
Oud 10-03-2005, 21:48
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 10-03-2005 @ 22:48 :
mn kamer opgeruimd en schoongemaakt. beetje noodles en ander instant voedsel naar binnen gepropt, tv gekeken. brieven geschreven en gepost. nog wat stomme docu's bekeken. en een nieuwe avatar ingesteld.

snorkels
Oud 10-03-2005, 21:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 10-03-2005 @ 22:48 :
snorkels
Ja

Oja, en mijn oor ging ontsteken voor de zoveelste keer, dus nu heb ik in 2 weken tijd 2 keer een gigantisch opgezwollen knalrood oor gehad van 2 verschillende gaatjes en toen werd ik sjaggerijnig en heb ik ze dr allemaal uitgekankerd behalve mn tunnel maar die moet ook weg want tunnels zijn eigenlijk stom hihi ik ga nooit meer een gat in mijn lijf laten boren want het ontsteekt toch alleen maar behalve die stomme tunnel gelukkig
Oud 10-03-2005, 21:54
Verwijderd
ik ben gister gedumpt en toen had ik mijn eerste woede aanval allertijden ik heb met stoelen gesmeten en tegen muren aan getrapt.
en ijs gekocht en 3 flessen wijn en sigaretten en dat heb ik opgemaakt met mijn exminnaar/exvriendje om te vieren dat hij een hypocriete zak is.
dit is mijn debuut gedumpt worden voor een meisje dat schildpaddenspullen spaart en bergen lactacyd gebruikt om haar fluitje lekker te laten ruiken.
"ik kan niet zomaar die vier jaar weggooien zonder het geprobeerd te hebben" FUCK YOU rooie STINKNOOR!
ook heb ik schoenen gekocht een maat te klein maar ik wou perse schoenen, zwarte lak ballerina's met strikjes en nu krijgt mijn beeb ze.
oja eigenlijk ben ik nog heel verliefd, maar hij ook dus boycot fase nummer 1 is gisteravond van start gegaan en binnen een maand ligt hij op zn knieen voor de deur.
toen hij weg was heb ik hermie gebeld en hermie en haar huisgenoot gingen me troosten en allemaal stomme dingen over hem zeggen die eigenlijk niet waar zijn.
oja hij heeft rood schaamhaar en op tapdansen gezeten!!
vandaag had ik school en daarna heb ik gehangen in bloemendaal en nu ben ik weer thuis.
Oud 10-03-2005, 21:56
grandmommy
grandmommy is offline
rood schaamhaar is best opwindend

maar verder vind ik het niet leuk voor je
Oud 10-03-2005, 22:00
merels
merels is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-03-2005 @ 22:54 :
i
dit is mijn debuut gedumpt worden voor een meisje dat schildpaddenspullen spaart en bergen lactacyd gebruikt om haar fluitje lekker te laten ruiken.
"ik kan niet zomaar die vier jaar weggooien zonder het geprobeerd te hebben" FUCK YOU rooie STINKNOOR!

haha maar verder rot voor je natuurlijk

ik heb vandaag school gehad, twee toneelstukken gezien, opgepast, en nu ben ik aan de wijn terwijl ik met spaans bezig ben en ik trek het goed.
ik moet morgen om kwart over acht op school zijn en dat is wel jammer.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 22:03.
Oud 10-03-2005, 22:06
Verwijderd
ja rood schaamhaar is best leuk
muuu
Oud 10-03-2005, 23:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
Oud 11-03-2005, 03:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
gewerkt en mezelf vol laten gieten omdat dat nodig was
Oud 11-03-2005, 10:47
Verwijderd
Teleurstellende avonturen beleefd met Eddi Croco, het lag aan Eddie Croco.

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 10:50.
Oud 11-03-2005, 12:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
school, en wat was dat kut, frans zuigt echt
straks bier halen voor weinig geld want ik ga zo met een antal mensen films kijken enzo
Oud 11-03-2005, 13:10
sorry
sorry is offline
vanochtend naar school gegaan. ik was er bijna en toen ben ik naar huis gegaan omdat het wel erg koud was. vanavond een feestje.
Oud 11-03-2005, 13:43
Verwijderd
Eerst gisteravond met een maat van me zitten smoken bij mij thuis. toen belde die vriend van me met wie het zo slecht ging. Toen ben ik bij hem langs gegaan en ben ik daar blijven maffen en heb hem dik op weten te vrolijken. Nu ben ik heel even thuis om me op te fissen en dan ga ik zo even met hem en met mijn beste vriendin naar Amsterdam om wat kleren te kopen en te smoken.
Oud 11-03-2005, 13:52
655321
655321 is offline
veels te vroeg opstaan na veels te weinig slaap. Beetje hangen, thee in de waterkoker doen maar dan dik vergeten dat het dr in zit en dat is al 3 dagen geleden dus dat vind ik jukkie. Toen wilde ik mn koelkast op gaan ruimen maar dat is ook vies en toen ging ik maar uit pure verveling naar school waar we een creatieve poster over pesten moesten maken. En nu ben ik aan het wachten tot mijn lame ass vriendinnetjes klaar zijn met .. whatever it is they are doing.
Vnaaf ga ik naar een van mn allerliefste vriendjes want die is bijna jarig en dan gaan we in nighttown naar D&B en ik moet zo nog wel een kado voor m kopen. Maar het regent. Sucks.
Oud 11-03-2005, 13:56
matt trakker
matt trakker is offline
het is nu bijna drie uur dus ik ga maar eens koffie zetten want drie uur koffietijd, bovendien heb ik vanmorgen een koffiebroodje bij de turkse bakker gekocht en dat ga ik dan meteen maar eens lekker oppeuzelen
Oud 11-03-2005, 13:57
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 11-03-2005 @ 14:56 :
het is nu bijna drie uur dus ik ga maar eens koffie zetten want drie uur koffietijd, bovendien heb ik vanmorgen een koffiebroodje bij de turkse bakker gekocht en dat ga ik dan meteen maar eens lekker oppeuzelen
, , .

Henk Mul !
Oud 11-03-2005, 13:58
*oma*
*oma* is offline
Ben naar mijn stage geweest en mijn leerlingen hebben mij de liefde verklaard. Toen ik thuis kwam ben ik onder de douche gesprongen, want regen
Oud 11-03-2005, 13:59
vaag
vaag is offline
IK HEB GESLAPEN. EN NU GA IK ETEN MAKEN VERDOMME.
Oud 11-03-2005, 14:12
Maharani
Maharani is offline
Ik had vandaag een practicum en toen ging ik winkelen met m'n
vader
Oud 11-03-2005, 14:36
Glory
Glory is offline
ik ging naar school en toen weer terug, waar ik het het gepresteerd om 3 treinen te missen omdat ik elke keer als ik een trein miste ik dacht o dan haal ik de volgende en koffie/broodje/boekie ging halen en toen weer miste en vervolgens stapte ik in afoort schothorst uit,m aar daar was ik nog nooit geweest dus ik wist de weg naar huis niet terug en nu ben ik eindelijk thuis.
Oud 11-03-2005, 14:39
Born to lose
Born to lose is offline
Vixen:

Ik heb fucking buikpijn . Maar verder ben ik in r-dam en das best leuk en ik blijf hier tot vanavond ook want dan ga ik naar nighttown voor mark zn feestje. Met buikpijn
Oud 11-03-2005, 14:48
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Born to lose schreef op 11-03-2005 @ 15:39 :
Vixen:

Ik heb fucking buikpijn . Maar verder ben ik in r-dam en das best leuk en ik blijf hier tot vanavond ook want dan ga ik naar nighttown voor mark zn feestje. Met buikpijn

ik heb de hele week buikpijn gehad en toen had ik hemelse modder gemaakt en toen was de buikpijn over dus dan moet ja vragen of die ene keerll hemelse modder voor je wil maken
Oud 11-03-2005, 15:04
Ragnar
Ragnar is offline
Gister naar cd-presentatie geweest van The Monolith Deathcult in Zwolle en dat was gaaf.
Oud 11-03-2005, 15:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
wakker geworden
beetje computeren
vanavond wat bandjes kijken
Oud 11-03-2005, 15:13
Verwijderd
ziek zijn, stage geregeld.
Oud 11-03-2005, 15:21
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-03-2005 @ 15:48 :
ik heb de hele week buikpijn gehad en toen had ik hemelse modder gemaakt en toen was de buikpijn over dus dan moet ja vragen of die ene keerll hemelse modder voor je wil maken
Ik denk niet dat ie dat kan hee.
Oud 11-03-2005, 15:23
grandmommy
grandmommy is offline
oh dan doe ik het wel een keer word je lekker misselijk van, maar dan zo'n lekkere misselijk zal maar zeggen.
Oud 11-03-2005, 15:27
Pandora
Pandora is offline
Vijf studiepunten verspeeld. Hoezee.
Oud 11-03-2005, 15:28
Verwijderd
ik heb een schildering afgemaakt voor school...nu de volgende...gaap.

en voor de rest ben ik vrij lui geweest vandaag, net zoals de rest van de week.

je eigen lessen invullen en gedisciplineerd zijn is iets wat ik nu even niet kan denk ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten