Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben net wakker want ik heb tot half 6 s'ochtends liggen hoesten. Mijn huisgenoot was geloof ik aan het slaapwandelen rond die tijd. Nu ben ik dus wakker en straks ga ik douchen en dan weer omkleden en dan mn saldo checken en dan naar Rotterdam. Alweer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb van 08:45 tot 10:30 Kleur en Interieur Advisering (tekenen van een wandschildering voor de wachtruimte van een project van school - The Ride Of Death = een rollercoaster) gevolgd, van 10:45 tot 12:00 uur Maatschappelijke en Culturele Vorming gehad.
Daarna werd ik opgehaald van school en ben naar huis gebracht. Toen heb ik mijn pap en mam geholpen met het er in zetten van een nieuwe voordeur en daarna achter de pc gekropen om nieuwe ideeen op te doen voor een nieuwe layout van mijn site omdat ik nog niet helemaal tevreden ben over de layout en de inhoud. Daarvoor heb ik ook lekker ge'Photoshop't. Ook heb ik nog even tv gekeken en mijn vriend aan de telefoon te woord gestaan. Zometeen komt hij thuis en dan gaan we met z'n 4ren eten en daarna mijn ouders nieuwe auto uit Zwolle halen. Dat was het zo'n beetje! |
![]() |
||
Citaat:
snorkels ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja, en mijn oor ging ontsteken voor de zoveelste keer, dus nu heb ik in 2 weken tijd 2 keer een gigantisch opgezwollen knalrood oor gehad van 2 verschillende gaatjes en toen werd ik sjaggerijnig en heb ik ze dr allemaal uitgekankerd behalve mn tunnel maar die moet ook weg want tunnels zijn eigenlijk stom hihi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
haha ![]() ik heb vandaag school gehad, twee toneelstukken gezien, opgepast, en nu ben ik aan de wijn terwijl ik met spaans bezig ben en ik trek het goed. ik moet morgen om kwart over acht op school zijn en dat is wel jammer.
Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 22:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Henk Mul !
||
Citaat:
ik heb de hele week buikpijn gehad en toen had ik hemelse modder gemaakt en toen was de buikpijn over ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |