![]() |
||
Citaat:
![]() Jongen, jij bent niet meer te redden. Het is mij werkelijk een raadsel wat je hier nog doet en waarom je op ons blijft reageren. Je blijft je in allerlei onnozele, onreeële en ronduit belachelijke ^ bochten wringen om haar haar zin te geven. Ook praat je iedere keer weer haar foute gedrag goed, zoals dat gebitch van haar. Blijf dan toch lekker bij haar en wordt diep ongelukkig. Maar dan achteraf niet hier komen uithuilen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uiteraard had hij ook zoiets van massollll dat zal onze vriendschap gaan kosten. Verder dat ze te jong is voor een relatie vind ik niet helemaal waar, maar vrouwen leg mij eens uit waarom het zo belangrijk is om meerdere jongens te hebben gehad op (sexueel gebied of in het algemeen )
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik denk dat je nog wel es raar uit de droom word geholpen. Maar dat is voor het lot om te beslissen.
||
Citaat:
En dat ben ik in zekere zin wel met je eens.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar master84, wat moet er gebeuren voordat je inziet dat datgene wat zij zeggen waar is?
||
Citaat:
Hoop dat hij er beter van af komt dan ik
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
OW MY GOD!!! Ben je niet wijs ofzo????????????? Je gaat haar toch geen trio aanbieden om HAAR tevreden te houden, terwijl je dat ZELF niet eens wil!!!! Bied haar meteen ook even een vette bankrekening aanom bij je te blijven!!! Kom op zeg, doe ff normaal. Kennelijk wil ze gewoon wat vrijheid, wat volkomen normaal is als je 16 bent lijkt me, en naar je verhaal te beoordelen vind je dat zelf ook. Maar wat jij doet, gaat haar waarschijnlijk alleen maar benauwen. Laat haar lekker los, misschien beseft ze dan juist hoe gek ze op je is. Of neit, en dan is dat heel erg kut voor jou, maar zoals het nu is, gaat het zeker fout. En als je haar nu lekker ff laat gaan, heb je kans dat het op een gegeven moment weer goed komt, en die kans is denk ik kleiner als je het laat escaleren. Laat haar vrij, en jezelf ook, geef jezelf ook weer ff de kans, want naar mijn idee heb jij nu ook eigenlijk weinig vrijheid omdat je constant voor haar bezig bent. Denk ook ff aan jezelf.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die van jou is ook niet helemaal onwaar, en bovendien heel grappig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of misschien is ze bang om voor lul te staan als haar vriendinnen op hun 30e zeggen dat ze het wel met 20 verschillende mannen hebben gedaan, en zij dan komt met dr: ow, ik alleen maar met mn huidige vriend/man ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gewoon is van je af bijten, maar volgens mij zoekt ze gewoon een manier om het uit te maken ofzo.. dus ga ipv het hier te vragen, verhaal halen bij je vriendin..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wiskunde B vergroot kans op inloting? AnneLiz | 6 | 23-03-2014 12:01 | |
Studeren |
wiskunde a of b..hoe kwam je tot je keuze P.A van docent | 6 | 26-03-2011 11:53 | |
Studeren |
Help! profiel keuze 4vwo Hpstefan | 5 | 20-03-2011 11:53 | |
De Kantine |
Dit of Dat? trophus | 500 | 01-12-2007 18:36 | |
Algemene schoolzaken |
Scholen in belgie Igorrrai | 51 | 30-07-2005 13:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Balletjesuitleg over keuzes Maroon | 24 | 14-10-2004 14:43 |