Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 16:26
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
missjackie schreef op 23-05-2005 @ 17:13 :
hmm bn bijna 19 en val voor jongere boys hoor kan ik een btje onder de duim houden hea
Hmm dominant meisje?! ...Interessant haha...!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2005, 16:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat maakt mij niks uit. mijn vriend is maar 1 jaar ouder dan mij dus dat scheelt niet zo heel veel. ik denk dat vele een oudere jongen omdat ze dan 'stoerder' zijn. 'Goh, je zou maar met iemand van je leeftijd hebben?' nee, ik heb er zelf geen problemen mee! maar ja, dat verschilt per persoon, dus om nou te zeggen dat alle meiden op oudere jongens vallen is ook klinkklare onzin. je wilt met iemand omdat je er op valt, daar kan geen leeftijd tegenop als het goed is
Oud 23-05-2005, 17:05
Poffertje
Poffertje is offline
kweenie.. vond 't vroeger heel raar als meiden met een jongen van 3 jaar ouder dan haarzelf namen.. inmiddels 2x nu een vriend gehad zoveel ouder (1 van 3 en een half jaar ouder en nu heb ik met een jongen van 4 jaar ouder)
Maar denk dat 't voor mij wel een uitzondering is want ik dacht van allebij dat ze toen jaar of 16/17 waren en hun dachten allebij dat ik 18/19 was

Najah, vind 't verschil niet zo vreselijk nu... Alleen als ik bij 'm thuis kom is de jongste daar net zo oud als mij (16)... Dus das best wel weer raar als je 'r over na denkt, maar verder zit er niks echt wat dwars zit... gaat allemaal vrij normaal.

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:14
MissN0urri
MissN0urri is offline
Ik ben zelf 17 en val op jongens die ouder als mij zijn. Ik val zelfden op een leeftijdsgenoot. En waarom? Ik heb echt geen idee! ik vin die ouder zijn gewoon intressanter denk ik. Ze hebben al wat meer mee gemaakt en misschien dan ook wat meer mee te delen. Maja dat zijn maar suggesties ik zou niet weten wat de reden is
Oud 24-05-2005, 14:00
love is life
love is life is offline
Zoals je zelf zegt het is algemeen geweten dat meisjes een paar jaar voor zijn op de jongens Alhoewel ik denk dat rond de 19-20jaar het wel gestabiliseerd moet zijn. Maar ik denk als meisje dat we nog altijd denken dat jongens van onze leeftijd een beetje achter liggen ... Fin ik probeer de conclusie te formuleren van een gesprek die ik ooit met vriendinnen heb gehad ... Ik heb absoluut geen problemen met jongens van mijn leeftijd
Reageren

Regels voor berichten