![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft niets te maken met frustratie. Integendeel, ik voel me goed, rustig, heerlijk gewoon. Maarja.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De liefde voor een ander persoon kan niet veranderen of jij ergens in gelooft. Ze kan natuurlijk wel "doen" alsof ze gelooft en de regels van jouw religie aan hangen. Maar dan nog gelooft ze niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou best een relatie kunnen hebben op de korte termijn. Lange termijn zou ik niet weten, het is toch een belangrijke issue voor beide partijen. |
![]() |
||
Citaat:
Weet je wel, van die gelijkheid waarin de een net iets gelijker is dan de ander.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 19:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat soa's zich niet verspreiden zonder seks voor het huwelijk is trouwens een mythe.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
1 situatie waarbij iemands bloed in aanraking komt met het bloed van een ander, zodat een eventuele besmetting kan worden overgedragen Ga eens na waar dat allemaal gebeurd.
||
![]() |
Citaat:
![]() Soa, staat niet voor niets voor seksueel overdraagbare aandoeningen ![]() Accepteer nou gewoon eens, dat sommige mensen seks nog wel iets speciaals vinden, dat je alleen met je huwelijkspartner wil doen. Er zijn nog genoeg mensen die hun ziel niet hebben verkocht aan de ratio ![]() Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 16:30. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, daar is toch niets mis mee? Dan kan het evengoed speciaal zijn, omdat je niet meteen gaat konijnen puur om de seks, maar uit liefde. En sommige mensen vinden het huwelijk dan een goede 'drempel' om zeker te weten dat het om de liefde is, en dat het speciaal is, en dat het voor 1 persoon is.. Maar anderen hebben dat na een tijd samen te zijn al. En dat je dan in je hele leven seks met meer mensen hebt, so be it. Niet iedereen heeft de overtuiging dat je maar 1 liefde kan hebben in je leven (ik vind dat zelf overigens wel, maar ik ben absoluut niet tegen seks voor het huwelijk).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ba·ga·tel·li·se·ren (ov.ww.) 1 als iets onbeduidends voorstellen of behandelen => afzwakken |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarheid, methode en geloof Verwijderd | 19 | 31-03-2012 11:16 | |
Waarom geloven? De uitverkiezing Mr.Mark | 45 | 27-12-2010 09:43 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Seks, relaties en anticonceptie Daantje_0705 | 40 | 24-07-2008 05:23 | |
zij gelooft en zij niet. Ninnoc | 29 | 08-03-2005 20:55 |