het was best wel goed eigenlijk, best wel druk, maar als je van boven zit te kijken maakt dat ook niet uit. het 'voorprogramma' was alleen een beetje suf, dat was 1 of ander stom filmpje van one giant leap geloof ik. dat duurde veel te lang en daar zit je ook totaal niet op te wachten als je naar een concert gaat. de show van coldplay zelf was wel goed. de zanger is erg energiek enzo, de bassist en gitarist zijn een beetje statisch, maar dat boeit niet

. heel af en toe vergat de zanger te zingen (tijdens het gitaarspelen enzo), maar door zn enthousiasme maakte dat ook niet zo veel uit (et was ook maar heel kort dat ie dat vergat eigenlijk), ook omdat hij best een leuk en goed contact met het publiek had, dat btw echt superenthousiast was. er werden ook veel nieuwe nummers gespeeld, die af en toe best wel wat harder waren/zijn dat het oude werk, maar ook zeker goed, ben benieuwed naar het nieuwe album. t was niet superlang, maar ze hebben nou eenmaal niet zoveel materiaal. al met al toch best leuk en gezellig, en zeker de moeite waard.
de setlist weet ik zo snel niet, maar volgens mij is sowieso parachutes helemaal gespeeld, en iig 'see you soon', en nog wat.