![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je toch eens per ongeluk mijn gelijk bewezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het punt is echter dat dat jochie beweerde dat hij het zich zelfs niet afvroeg. Op het moment dat jij het hebt over of ik me laat 'onderkotsent', gaat er onwillekeurig een gedachte over die handeling door me heen. En natuurlijk heb ik daar geen zin in, daar heeft het niks mee te maken. En poep- en plasseks is van een heel ander niveau dan pijpen, beffen en desnoods anale seks. Overigens snap ik geen hol van die laatste zin van jou, kun je die ook grammaticaal kloppend maken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Domweg omdat ik me gewoon niet in dat beeld van jouw kan indenken ![]()
Laatst gewijzigd op 08-08-2005 om 11:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eindelijk een man die het zelfde vind ![]() Ik begon bijna echt te geloven dat die 'iedereen' op mij na, van morgan dat ze er benieuwd naar waren ![]() Just Kidding ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() serieus, ik mag jou wel ![]() wijk asjeblieft niet af van de persoonlijkheid die je nual hebt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar zit 'm dat in? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ze kan het best heel geil en opwindend vinden zonder dat zij er zelf deel aan is, om het zo maar even te noemen. betekend niet automatisch dat zij ook meteen maar lesbisch / bi is. als ze dat wel is, dan komt ze daar op haar eigen tijd wel achter
||
Citaat:
Een flink aantal van mijn vrienden en familieleden zijn het, en ik heb er absoluut geen problemen mee. Als ik zelf biseksueel of lesbisch zou zijn, waarom zou ik dat dan wel onderdrukken?
||
Citaat:
Naar mijn idee houdt biseksualiteit toch wel iets meer in dan dat, bijvoorbeeld ook het vermogen om verliefd te worden op een meisje en er een relatie mee aan te kunnen gaan.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
doesn't make any sense dear...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 |