Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2005, 23:36
Fainne
Fainne is offline
en ik zou mezelf ook vaak een mep willen verkopen, soms ben ik echt zo dom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2005, 23:39
Fainne
Fainne is offline
En op de basischool gooide ik de kindjes die me pestten van de trap
en sindsdien vonden ze me leuk!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 23:46
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Fainne schreef op 26-11-2005 @ 00:36 :
en ik zou mezelf ook vaak een mep willen verkopen, soms ben ik echt zo dom.
herkenbaar
Oud 26-11-2005, 00:06
Boas
Boas is offline
Ben niet snel agressief, wel geïrriteerd. Verbaal wil ik dan iemand nog wel eens onder uit halen. Laatst werd ik smorgens met mijn fiets bijna aangereden door een scooter omdat die recht op mij afkwam. Ik heb wel een minuut staan schelden terwijl die fokker al lang uit het zicht was verdwenen. huhuh maargoed ook. (zz)
Oud 26-11-2005, 00:51
Kaps
Kaps is offline
ik lees steeds 'agossie lifestyle'
Oud 26-11-2005, 02:32
Verwijderd
ik hou ook van ; WAT DOE JE

verder erger ik me altijd aan alles en iedereen
'verbaal geweld' is my middle name

maar ik ben geen phileine wannabe en ik ben dus niet trots op deze karaktertrekjes

het is maar goed dat ik mijn rijbewijs nog niet heb want op de fiets alleen al ben ik vaak buiten zinnen van woede
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:28
Verwijderd
ik kan wel veel hebben, maar ik ben niet zo aardig, dus ik heb wel vaak woordenwisselingen (vooral op school, want die mensen zijn kkachterlijk en vragen erom). verder heb ik begin dit jaar tijdens gym gevochten met een klasgenootje, en heb ik laatst tijdens uitgaan een asielzoeker geslagen, omdat hij aan me zat.

ojaaa, eigenlijk ben ik er niet trots op.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 12:17
kuik
kuik is offline
alleen als ik chagerijnig ben en dat is niet zo vaak. en als ik dronken ben, want dan ga ik mensen wegbumpen als ze irritant dansen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 12:35
Stevill
Stevill is offline
Er sneuvelt wel eens shit binnen handbereik.
Oud 26-11-2005, 13:58
Broeder
Broeder is offline
Nee, ik word niet zo snel boos, maar mocht het onverhoopt toch gebeuren dan ga ik rare gezichten trekken en schakel ik over op de doodzwijgmethode al werkt dat meestal niet . Ik heb zelfs nog nooit gevochten . Ik denk erover om het nieuwe paradepaardje van de anti-zinloos-geweld-campagne te worden. Alleen nog dat irritante lieveheersbeest wegpesten maar dat lukt me wel .
Oud 26-11-2005, 14:00
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Een tijde geleden werd ik zo boos dat ik de bureau stoel tegen de deur gooide waardoor er een massive gat in kwam, en die soort deuren konden niet meer worden besteld, dus moest er een plankje over het gat worden getimmerd.
Oud 26-11-2005, 14:04
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 25-11-2005 @ 20:12 :
Ik wordt nooit agressief, daar ben ik niet dom genoeg voor.
Bij deze krijg je slaag van terror koe .
Oud 26-11-2005, 14:50
K-pax
K-pax is offline
Ik word echt bijna nooit kwaad, dus als ik kwaad ben heb je wel iets heel ergs geflikt.

(ok mijn xbox heeft de nodige deuken en de controllers zijn ietwat kapot maar das wat anders )
Oud 26-11-2005, 15:03
Verwijderd
ik stond laatst in de rij bij de etos om mn toffeedropjes af te rekenen. Er waren twee kassa's open en normaal gesproken staat er dan 1 rij en wacht de voorste op de eerste kass die vrij is. Ik stond na een paar minuten als eerste in de rij en ik zag wel al dat de ene kassa eerder klaar zou zijn, maar ik wachtt nog even. De vrouw die achter mij stond liep vervolgens snel naar die kass toe. omg snapt ze het principe niet. Op zulke momenten kan ik heel agressie worden (van binnen ).
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:09
one.
one. is offline
Citaat:
Broeder schreef op 26-11-2005 @ 15:04 :
Bij deze krijg je slaag van terror koe .
Oud 26-11-2005, 15:27
one.
one. is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 25-11-2005 @ 20:35 :
Je hebt gelijk, alleen domme mensen worden wel eens boos of agressief.
Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen. Boos kan je zijn, maar laat je niet per sé merken, bij agressief denk ik meer aan schelden, slaan etc. en dat doe ik nooit, omdat je er uiteindelijk alleen maar slechter van wordt.
Oud 26-11-2005, 15:29
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Het kan ook erg rustgevend werken.
Alles in een furieuze bui kapot rammen kan beter zijn dan seks.
Eigenlijk niet, 'tis maar een voorbeeld.
Oud 26-11-2005, 19:09
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Roxane schreef op 26-11-2005 @ 16:03 :
ik stond laatst in de rij bij de etos om mn toffeedropjes af te rekenen. Er waren twee kassa's open en normaal gesproken staat er dan 1 rij en wacht de voorste op de eerste kass die vrij is. Ik stond na een paar minuten als eerste in de rij en ik zag wel al dat de ene kassa eerder klaar zou zijn, maar ik wachtt nog even. De vrouw die achter mij stond liep vervolgens snel naar die kass toe. omg snapt ze het principe niet. Op zulke momenten kan ik heel agressie worden (van binnen ).

wow in-de-rij-staan etiquette
Oud 26-11-2005, 20:11
Fog
Fog is offline
ik ben best snel agressief maar probeer het niet te laten merken, maar meestal merken mensen het toch wel. ik heb een paar keer iemand geslagen en scheldwoorden floep ik er toch wel uit...en thuis gooi ik regelmatig met spullen...laatst sloeg ik per ongeluk in een aanval mn moeder omdat ze door me heen praatte
Oud 26-11-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 26-11-2005 @ 16:03 :
ik had net een soortgelijke ervaring
ik kwam bij de supermarkt aan (nee niet die stinklidl, want ik had bladerdeeg en bosui nodig wat me geen extreme boodschappen lijken, maar daarvoor moest ik dus alsnog naar AH) en ik fietste de stoep op en zag nog 1 plekje in het fietsenrek, alles was al vol. maar ik liet eerst een vrouw passeren, maar ze zag haar kans schoon en propte haar fiets in het rek, voor mn neus
ik keek haar heel boos aan en mompelde 'gefeliciteerd'
maar ze begreep het niet
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:35
Verwijderd
Ik word altijd heel agressief van mensen met een te laag IQ. Kan dr niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:37
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Als ik boos ben vaporizeer ik alles in een straal van 130 kilometer.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:29
crook
crook is offline
ik word agressief van mensen aan mijn uitleenbalie die weigeren om een boete van 40 cent te betalen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:37
Verwijderd
ik werd vandaag agressief omdat ik weigerde 40 cent te geven aan crook want crook wou mijn boek
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:41
crook
crook is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 26-11-2005 @ 23:37 :
ik werd vandaag agressief omdat ik weigerde 40 cent te geven aan crook want crook wou mijn boek
ik werd zo agressief omdat lebitch zijn boek niet inleverde en geen 40 cent boete wilde betalen, dat ik het boek uit zijn hande rukte en tegen zijn hoofd aan gooide
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:41
crook
crook is offline
trouwens trut kom eens gauw online
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:
crook schreef op 26-11-2005 @ 23:41 :
trouwens trut kom eens gauw online
i got msnproblems! ooooh divine!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 23:18
qghp
qghp is offline

Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 23:28
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 26-11-2005 @ 23:42 :
i got msnproblems! ooooh divine!
wat een vette avatar
Oud 27-11-2005, 10:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Scheelt eraan in wat voor mood ik ben.
Oud 27-11-2005, 10:21
Pantoufle
Pantoufle is offline
Ik word HEEL erg boos van mensen die onnozel commentaar leveren op vanalles zoals de trein 'Ja hij is weer te laat vandaag mèhmèhmèh zo vol waar moet ik nou zitten NS bakt er niks van' of het weekend 'zo kankerlam mèhmèhmèh vet jongen Ivo struikelde over zijn eigen schoenen en kon niet meer opstaan en toen heb ik zijn sletje geruild tegen een pakje sigaretten'.
Oud 27-11-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Pantoufle schreef op 27-11-2005 @ 11:21 :
Ik word HEEL erg boos van mensen die onnozel commentaar leveren op vanalles zoals de trein 'Ja hij is weer te laat vandaag mèhmèhmèh zo vol waar moet ik nou zitten NS bakt er niks van' of het weekend 'zo kankerlam mèhmèhmèh vet jongen Ivo struikelde over zijn eigen schoenen en kon niet meer opstaan en toen heb ik zijn sletje geruild tegen een pakje sigaretten'.
Ja of van dat nutteloze mensen in het verkeer.
Voorbeeldje: File. *Oh ik sta ook altijd in de langzaamste rij!*
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 25-11-2005 @ 20:23 :
ik heb ook een keertje ruzie gehad met twee meisjes en die waren zo gemeen twee tegen een en toen sloeg ik eentje met mijn vuist en toen had ze een beetje een blauwe oog gekregen omdat ik veel ringen droeg
maar zij vroeg er zeker om

verder ben ik heel lief
damn ik kijk wel uit de volgende keer dat ik naar Boz kom

ik ben agressief aan het worden maar dat uit zich vooral in het onderuit schoffelen van vervelende emo-nichten in meidenbroeken op shows. verder trap en sla ik graag tegen vanalles en nog wat aan als ik boos ben resulterend in tafels zonder poten enz. verder ben ik best een lieve jongen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 11:00
Verwijderd
Ik word ook agressief van mensen in de 40 (lees: midlifecrisis) die denken dat ze het recht hebben om JOU plaats in de bus/trein/whatever toe te eigenen.
Als het nou een bejaarde van 314 is OK..maar mensen van 40 kunnen echt net zo lang(misschien nog wel langer, want jij bent de hele dag naar school geweest/stad geweest)als jij staan.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 11:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik word agressief als ik bij een concert sta en vlak voor me beginnen ze een moshpit en iemand probeert me erin te duwen, die krijgt geheid een klap op z'n bek. Ook de mensen die tegen me aangeduwd worden krijgen m'n schoenzool in hun reet.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 12:03
Haligh
Haligh is offline
ik werd gister agresief van victim.
Oud 27-11-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 27-11-2005 @ 12:51 :
Ik word agressief als ik bij een concert sta en vlak voor me beginnen ze een moshpit en iemand probeert me erin te duwen, die krijgt geheid een klap op z'n bek. Ook de mensen die tegen me aangeduwd worden krijgen m'n schoenzool in hun reet.
ik word agressief van langharige metalheads die die smerige lange tod in mijn gezicht zwieren, gadverdamme. gisteren ook weer zo'n smeerkees. En ook nog een of andere vet wijf wat tegen me aan stond te duwen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 12:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Fake schreef op 27-11-2005 @ 13:09 :
ik word agressief van langharige metalheads die die smerige lange tod in mijn gezicht zwieren, gadverdamme. gisteren ook weer zo'n smeerkees. En ook nog een of andere vet wijf wat tegen me aan stond te duwen
Ja bah, als je dan wilt bangen ga dan vooraan staan waar niemand er last van heeft, stel je voor een vieze gast van 30 met haren tot aan z'n middel die hij al 3 weken niet gewassen heeft, doordrenkt van zweet, FWOP in je gezicht, dan pak je de fucking schaar!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 14:37
Stevill
Stevill is offline
Vallen er ook klappen?
Oud 27-11-2005, 17:55
Verwijderd
ik ben best agressief maar ik sla niet zo hard, en ik haat mensen die duwen en trekken en over je heen lopen en je tenen en over je tenen heenrijden en ik scheld redelijk snel als iemand debiel doet.

en laatste x dat ik op school ruzie had sloeg ik niet maar gooide ik met cola en t meisje is nog steeds bang want ik had dr dure kleertjes plakkerig gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 18:43
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-11-2005 @ 15:37 :
Vallen er ook klappen?
Ja, denk na.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 18:52
Hagel
Hagel is offline
Ik ben wel verbaal wel agressief ja Ik heb sowieso op iedereen commentaar, altijd en zeg het altijd net te hard. Echt agressief ben ik niet, mep niet overal op in, maar heb weleens gevochten ja. Mijn laatste klap was vorig jaar in de maag van een onschuldige bijstaander, ik dacht dat het iemand anders was en haalde uit
Oud 27-11-2005, 19:03
Verwijderd
ik ben eigenlijk niet agressief
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 19:17
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 27-11-2005 @ 19:43 :
Ja, denk na.
Ik lees hier alleen maar van die ik erger mij aan.... verhalen.
Dat vind ik meer irritatie dan agressie.
Oud 27-11-2005, 19:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-11-2005 @ 13:03 :
ik werd gister agresief van victim.
ja dan vraag je daar gewoon om
Oud 27-11-2005, 19:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hagel schreef op 27-11-2005 @ 19:52 :
Mijn laatste klap was vorig jaar in de maag van een onschuldige bijstaander, ik dacht dat het iemand anders was en haalde uit
was dat niet in de goudvishal?
Oud 27-11-2005, 20:01
ZerO
ZerO is offline
ohja ik word ook behoorlijk agressief als ik in de les zit en mijn klasgenoten achterlijke vragen stellen :
OH meneer als ze een scene opnemen waarin het regent wachten ze dan tot het gaat REGENEN
Oud 27-11-2005, 22:36
botulismf
botulismf is offline
Ik word eigenlijk nooit agressief. Als ik boos word, dan ga ik doodzwijgen of loop ik weg. In het ergste geval ga ik schelden, maar dat komt ook zelden voor. Ik heb nog nooit iemand geslagen, zelfs niet de keer dat een de ex van mijn toenmalige vriendin op mijn hoofd begon in te slaan of de keer dat twaalf klasgenootjes in een kring om me heen stonden en met hun kisten in elkaar schopten. Ergens vind ik mezelf een mietje maar ik ben er toch eerder trots op dat ik geweld mijd. Ik heb trouwens wel een paar keer in een pit gestaan en dat vond ik juist wel leuk.
Reageren

Regels voor berichten