![]() |
||
Citaat:
k kan ook gwoon niet begrijpen, dat je dit uberhaupt doet.. zoiets kan bedenken... k wil nie geloven dat hij zoiets heeft gedaan, egt niet... Maargoed, tis egt stop nu.. vanmiddag nog ff met thuis telefoon gebelt (nr kent ie niet), nam hij ook nie op... (te druk misschien.. k dacht van maybe wil hij mij wel niet spreken en neemt hij andere nr's wel op.. ook nie dus ![]() Tis wat... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft t vast te druk met zichzelf... ![]() Als k zou willen, zou 'k z'n ouders nog kunnen bellen of zij weten wat er aan de hand is maarja.. |
![]() |
||
Citaat:
k weet t eigenlijk wel.. maar wil niet dat t zo is.. T waren wel smoesjes ja, maar k weet nog niet egt goed waarom hij nou niks van zich laat horen.. was een beetje vaag.. Hij zal deze week nog wat van zich laten horen, dus dan zal k nog ff beter vragen en zeggen dat k dit egt nie pik (heb k ook al gezegd dat ik t nie leuk vond..maarja)... Tis wat met mij.. en toen k hem eindelijk aan de telefoon had, wist k eigenlijk t niet goed te zeggen en dingen te vragen.. de beruchte stiltes weer... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan je alleen succes wensen! (sterkte klinkt altijd zo stom ![]() En natuurlijk blijft hij vaag. Als het echt zo negatief is als wij nu denken, gaat hij dat echt niet zomaar tegen jou zeggen... Laatst gewijzigd op 11-04-2006 om 19:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Anki Hij woont in Oldenzaal..das bij Enschede Almeloooo.... en Nee hij heet geeen Roberto... hoezo dat?? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe is het nu? |
![]() |
||
Citaat:
Toen we dinsdag hadden gebelt zei hij dat hij deze week wat van zich zou laten horen. Maar ik heb nog steeds niks gehoord, week(end) is nog niet voorbij maartoch veel hoop heb k er niet in dat hij nog iets laat horen. Als k maandag nog niks hoor, zal k wel weer proberen te bellen en dan om t uit te maken... want dit was de laatste kans zeg maar dus.. ja, en als je dan nog zo blijft doen terwijl ik (en anderen ook) er wat van gezegd hebben.. dan is t egt hopelijk en kan t niet anders dan dat t over is tussen ons.. geen smoesjes meer.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, zoals ik al zei: ik heb makkelijk praten, ik heb er geen gevoelens bij.. |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft me de omgeving laten zien en waar hij werkt, alleen wat rondgereden want t was kut weer.. Dus wel ff gepraat enzo, hij zei dat k niet zo moest denken dat hij me niet meer wou zien want dat was helemaal niet zo.. en dat hij van me houd.. K ook van hem dus.. k ben idd te verliefd om t uit te maken, dat wil k ook helemaal niet.. ondanks dat hij een hele tijd niks liet horen.. K ben blij dat k hem weer gezien heb, k was weer helemaal verliefd en wou eigenlijk niet weg gaan naar huis.. ![]() Volgens mij komt t wel goed.. hoop k.. |
![]() |
||
Citaat:
Nu wordt het waarschijnlijk ook weer een maand dat we elkaar niet zien, hij zou regelen dat hij op mn verjaardag kan komen de 29ste. Misschien wel eerder, maar denk t niet omdat hij zowat elke dag moet werken en ik elke dag naar school moet enzo.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat hij wat meer initiatief gaat nemen in het contact zoeken met mij, en dat wat je zegt het veel meer (alleen) van mij uitkomt. Hij kan t wel druk hebben met z'n werk en me om 12 uur snachts niet meer wil bellen maar dan nog, stuur me dan een smsje ofzoiets... ![]() Maargoed.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dat gevoel denk k ook wel een beetje, dat t voor hem niet zo belangrijk is als dat voor mij is. Maar als k hem dan weer gezien heb, en hij van die 'lieve/leuke' dingen zegt en dat hij me egt wel wil zien en van me houd.. k weet t niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() K zal zeker nog wel vragen wat hij nou wil mbt het contact hebben met elkaar. als hij t initiatief neemt en me belt/smst zal k dat ff doen.. k loop de hele tijd maar wat achter hem aan en t initiatief te nemen, als k dat niet had gedaan had k hem waarschijnlijk gister ook niet gezien... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k zal t ook nog es met hem bespreken wat hij wil.. k laat voorlopig t initiatief volledig aan hem dus.. heb k nu ook geen moeite mee moet k zeggen aan geen contact hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk ik... |
![]() |
||
Citaat:
K snap ook wel dat hij t druk heeft maar dan nog.. K weet ook niet meer wat k nou eigenlijk nog voel voor hem.. tis nu zo dat k hem eigenlijk helemaal niet mis ofzo, maar toen k anderhalve week geleden bij hem was voelde ook wel apart maar na een tijdje vond k hem ook weer helemaal leuk enzo.. Maargoed k wacht nog ff af en als k hem weer spreek wil k wel weten hoe t nu verder met ons moet enzo.. of we t uit moeten maken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry voor deze topichack ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jullie mening? stuitertje | 36 | 20-03-2007 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Vanavond gaan of niet?! martina1991 | 428 | 20-08-2006 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg vaak het idee dat ik de enige ben die wat aan vriendschappen doet Curtis Jackson | 19 | 21-12-2004 03:06 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels..... Chosen | 3 | 09-08-2004 13:26 | |
Liefde & Relatie |
opeens laat hij niks meer van zich horen... en nu??? Palmboompje | 5 | 16-08-2002 13:52 | |
Liefde & Relatie |
wat moet je met een vriend die niks van zich laat horen?? blackwitch | 4 | 22-03-2002 15:40 |