Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 18:42
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
;Fashion_babe_* schreef op 10-04-2006 @ 17:11 :
er zijn 2 dingen die je kunt doen

jezelf pijn laten lijden en met hem blijven houden enjezelf voor de gek houden

slim zijn voor jezelf en voor je hartje en er een einde aanmaken,

ik zelf zou voor de laatste kiezen:
je zit alleen maar zo diep in de put niet wetent wat hij nou eigenlijk wil..
je hoort,ziet hem amper
je weet niet wat hij allemaal uitspookt
hij belt/smst je niet
IS DAT NOU EEN MAN?
meisje moeilijk maar ik zou er echt een eind aan maken , zoals ik het hoor kan je veel beters krijgen!
jij wil het wel
maar liefde moet vn 2 kanten komen!
ja k zal nu slim worden... t is nu voor mij al over, maar k kan t nog niet echt geloven dat is over is en dat dit het einde van 'ons' is.. k wil gwoon van hem horen wat hij te zeggen heeft voordat k het egt goed kan afsluiten denk k.. zo blijf k denken van.. misschien komt t wel goed (heeft een ongeluk gehad/ is z'n mobiel kwijt).

k kan ook gwoon niet begrijpen, dat je dit uberhaupt doet.. zoiets kan bedenken... k wil nie geloven dat hij zoiets heeft gedaan, egt niet...
Maargoed, tis egt stop nu..

vanmiddag nog ff met thuis telefoon gebelt (nr kent ie niet), nam hij ook nie op... (te druk misschien.. k dacht van maybe wil hij mij wel niet spreken en neemt hij andere nr's wel op.. ook nie dus )..

Tis wat...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2006, 00:20
Verwijderd
Citaat:
annemarte schreef op 10-04-2006 @ 19:42 :
vanmiddag nog ff met thuis telefoon gebelt (nr kent ie niet), nam hij ook nie op... (te druk misschien.. k dacht van maybe wil hij mij wel niet spreken en neemt hij andere nr's wel op.. ook nie dus )..

Tis wat...
Je zou dan inderdaad verwachten dat als hij jou niet wil spreken, hij een onbekend nummer wel opneemt... weird.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 15:20
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-04-2006 @ 15:28 :
Maar toch, al was er iets mis met zijn telefoon of zo, dan zou hij toch wel op een andere manier met jou in contact proberen te komen?
Tja... maar hoe dan... als z'n telefoon t nie meer doet... dan heeft ie mn nummer ook niet meer, en bijvoorbeeld z'n ouders hebben mn nummer volgens mij ook niet.. (weet k nie zeker).. hij zou ook langs kunnen komen natuurlijk dan.. hij weet immers waar k woon.. is wel ver rijden maargoed.. als hij vrij is, zal vast wel een keer.

Hij heeft t vast te druk met zichzelf...

Als k zou willen, zou 'k z'n ouders nog kunnen bellen of zij weten wat er aan de hand is maarja..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:01
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Je kan idd. zijn ouders even bellen of zij hem wel kunnen bereiken.
Oud 11-04-2006, 16:47
annemarte
annemarte is offline
k heb hem net ff gebelt, ennnn hehe hij nam op..

lul verhaall... van baterij oplader kwijt.. batterij op.. geen bereik daar dicht bij de grens met Belgie... en weet k veel wat...

was vandaag thuis geweest.. en k denk nu van, dan had je me toch ff kunnen bellen..

hij vroeg van wat wil jij/ wat denk jij???.... k wist niet wat k moest zeggen...
zowieso nog 3 weken daar, bijna elke dag werken, dan vakantie.. zouden we elkaar kunnen zien...

k weet niet wat k hiermee aan moet...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:55
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Kijk ik heb dan momenteel niet zo'n rooskleurige kijk op mannen, maar ik denk zelfs met mijn gezonde verstand te kunnen zeggen dat je eigenlijk al wel genoeg moet weten.

En ik denk ook dat je dat stiekem al doet, het is nu nog aan jou om naar je verstand te gaan luisteren en niet naar je gevoel...

Want eerlijk is eerlijk, het waren eigenlijk wel de smoezen die op dit forum al verzonnen waren, waar hij nu mee aankomt...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 18:27
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 11-04-2006 @ 17:55 :
Kijk ik heb dan momenteel niet zo'n rooskleurige kijk op mannen, maar ik denk zelfs met mijn gezonde verstand te kunnen zeggen dat je eigenlijk al wel genoeg moet weten.

En ik denk ook dat je dat stiekem al doet, het is nu nog aan jou om naar je verstand te gaan luisteren en niet naar je gevoel...

Want eerlijk is eerlijk, het waren eigenlijk wel de smoezen die op dit forum al verzonnen waren, waar hij nu mee aankomt...
ja dat is t nou juist..
k weet t eigenlijk wel.. maar wil niet dat t zo is..
T waren wel smoesjes ja, maar k weet nog niet egt goed waarom hij nou niks van zich laat horen.. was een beetje vaag..
Hij zal deze week nog wat van zich laten horen, dus dan zal k nog ff beter vragen en zeggen dat k dit egt nie pik (heb k ook al gezegd dat ik t nie leuk vond..maarja)...

Tis wat met mij.. en toen k hem eindelijk aan de telefoon had, wist k eigenlijk t niet goed te zeggen en dingen te vragen.. de beruchte stiltes weer...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:16
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
annemarte schreef op 11-04-2006 @ 19:27 :
ja dat is t nou juist..
T waren wel smoesjes ja, maar k weet nog niet egt goed waarom hij nou niks van zich laat horen.. was een beetje vaag..
Hij zal deze week nog wat van zich laten horen, dus dan zal k nog ff beter vragen en zeggen dat k dit egt nie pik (heb k ook al gezegd dat ik t nie leuk vond..maarja)...

Tis wat met mij.. en toen k hem eindelijk aan de telefoon had, wist k eigenlijk t niet goed te zeggen en dingen te vragen.. de beruchte stiltes weer...
Ik heb te lang gehandeld zoals jij dat nu doet. Achteraf wou ik dat ik eerder naar mijn verstand geluisterd had (Al wil ik soms zelfs nu nog liever mijn gevoel geloven ) Natuurlijk is dit nu achteraf makkelijk praten voor mij.. Het is nu eenmaal makkelijker en leuker om naar je gevoel te luisteren.

Kan je alleen succes wensen! (sterkte klinkt altijd zo stom )

En natuurlijk blijft hij vaag. Als het echt zo negatief is als wij nu denken, gaat hij dat echt niet zomaar tegen jou zeggen...

Laatst gewijzigd op 11-04-2006 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:42
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
annemarte schreef op 11-04-2006 @ 19:27 :
ja dat is t nou juist..

Als ik jou was zou ik hem nu duidelijk laten weten dat jij het niet pikt dat hij jou zo behandelt. Hij mag nu óf normaal gaan doen óf het is over lijkt me. Geef hem nog die ene kans, maar laat hem niet vaker met zo'n lulverhaal aankomen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 20:03
Anki
Anki is offline
Waar in Twente, hij heet toch niet Roberto?
Oud 11-04-2006, 20:57
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Experiment schreef op 11-04-2006 @ 20:42 :
Als ik jou was zou ik hem nu duidelijk laten weten dat jij het niet pikt dat hij jou zo behandelt. Hij mag nu óf normaal gaan doen óf het is over lijkt me. Geef hem nog die ene kans, maar laat hem niet vaker met zo'n lulverhaal aankomen
Ik zal dit ook zeker nog duidelijk laten weten, en als hij daar niks mee doet en gwoon zo doorgaat.. tja dan is t idd over...

@ Anki
Hij woont in Oldenzaal..das bij Enschede Almeloooo....
en Nee hij heet geeen Roberto... hoezo dat??
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:50
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Wat achterlijk zeg.

Oh en trouwens; ik had echt geen twee weken gewacht (kunnen wachten, uberhaupt) met telefonisch contact. Ik was gewoon meteen in de trein gesprongen, hem persoonlijk op zn donder komen geven. Maargoed, dat ben ik.

En als je zijn 'smoesjes' (zoals je dat zelf zei) niet vertrouwt, dan zou ik het gewoon echt zeker uitmaken hoor. Het is toch belachelijk wat hij je flikt? Hij kan heus wel via een vriend van hem ofzo jou een smsje sturen dat z'n "telefoon leeg is". Of dat hij naar een telefooncel gaat en je opbelt. Er zijn zoveel opties als je echt verliefd bent, dan kan je toch niet zomaar 2 weken totaal contactloos leven? Zonder een enkele reden dan? Belachelijk!
Oud 14-04-2006, 18:07
Anki
Anki is offline
Citaat:
annemarte schreef op 11-04-2006 @ 22:57 :

@ Anki
Hij woont in Oldenzaal..das bij Enschede Almeloooo....
Ik zit in Oldenzaal op school
Oud 14-04-2006, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 12-04-2006 @ 14:50 :
En als je zijn 'smoesjes' (zoals je dat zelf zei) niet vertrouwt, dan zou ik het gewoon echt zeker uitmaken hoor. Het is toch belachelijk wat hij je flikt? Hij kan heus wel via een vriend van hem ofzo jou een smsje sturen dat z'n "telefoon leeg is". Of dat hij naar een telefooncel gaat en je opbelt. Er zijn zoveel opties als je echt verliefd bent, dan kan je toch niet zomaar 2 weken totaal contactloos leven? Zonder een enkele reden dan? Belachelijk!
Het is inderdaad niet zo dat hij ergens midden in de jungle woont waar het niet mogelijk is om te laten weten hoe het gaat...

Hoe is het nu?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 14:43
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 14-04-2006 @ 21:29 :
Het is inderdaad niet zo dat hij ergens midden in de jungle woont waar het niet mogelijk is om te laten weten hoe het gaat...

Hoe is het nu?
Tja, hoe is t nu.. niet best om t zo maar te zeggen
Toen we dinsdag hadden gebelt zei hij dat hij deze week wat van zich zou laten horen.
Maar ik heb nog steeds niks gehoord, week(end) is nog niet voorbij maartoch veel hoop heb k er niet in dat hij nog iets laat horen.
Als k maandag nog niks hoor, zal k wel weer proberen te bellen en dan om t uit te maken... want dit was de laatste kans zeg maar dus.. ja, en als je dan nog zo blijft doen terwijl ik (en anderen ook) er wat van gezegd hebben.. dan is t egt hopelijk en kan t niet anders dan dat t over is tussen ons.. geen smoesjes meer..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 16:47
annemarte
annemarte is offline
ff update..
maandag nog niks gehoord.. dan toch maar ff gebelt, nam niet op. dinsdag heb k n smsje gestuurd met dat k in de vakantie kom enzo.. woensdag een berichtje gehad van dan kan ik niet, k heb t te druk etc.. k een smsje terugsturen, niks terug die dag.. donderdag belde hij me savond op, uit zichzelf.. gepraat over vanalles, hij zei: waarom wou je komen, om t uit maken? nee.. (nog niet tenminste) .. hou je nog wel zoveel van me als eerst? k wist t echt niet wat k nog voel voor hem..
k mocht wel langskomen in de vakantie, zou hij tijd voor me maken.. en beloofde om nog precies wat af te spreken...

hij beseft ook zeker wel dat dit niet goed is wat hij doet, en k hoop zeker dat hij dit veranderd.. want anders is t ook niks aan..
k weet wel dat k gezegt heb van k maak t uit als k niks heb gehoord maandag, maar dat kan k niet goed zeggen, ben best wel verlegen maargoed... moet eerst maar zien hoe t nu komt als k hem weer zien, en wat k dan nog voor hem voel doen.. want hij wou wel verder met mij dus... maargoed...
K weet misschien ook wel dat k t uit moest maken, maar k wil hem nie kwijt dus..
t is natuurlijk niet zo dat k dit pik van hem ofzo.. dat zal k hem ook nog wel goed zeggen... heeft ie volgens mij ook wel door..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 18:08
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
annemarte schreef op 22-04-2006 @ 17:47 :
ff update..
maandag nog niks gehoord.. dan toch maar ff gebelt, nam niet op. dinsdag heb k n smsje gestuurd met dat k in de vakantie kom enzo.. woensdag een berichtje gehad van dan kan ik niet, k heb t te druk etc.. k een smsje terugsturen, niks terug die dag.. donderdag belde hij me savond op, uit zichzelf.. gepraat over vanalles, hij zei: waarom wou je komen, om t uit maken? nee.. (nog niet tenminste) .. hou je nog wel zoveel van me als eerst? k wist t echt niet wat k nog voel voor hem..
k mocht wel langskomen in de vakantie, zou hij tijd voor me maken.. en beloofde om nog precies wat af te spreken...

hij beseft ook zeker wel dat dit niet goed is wat hij doet, en k hoop zeker dat hij dit veranderd.. want anders is t ook niks aan..
k weet wel dat k gezegt heb van k maak t uit als k niks heb gehoord maandag, maar dat kan k niet goed zeggen, ben best wel verlegen maargoed... moet eerst maar zien hoe t nu komt als k hem weer zien, en wat k dan nog voor hem voel doen.. want hij wou wel verder met mij dus... maargoed...
K weet misschien ook wel dat k t uit moest maken, maar k wil hem nie kwijt dus..
t is natuurlijk niet zo dat k dit pik van hem ofzo.. dat zal k hem ook nog wel goed zeggen... heeft ie volgens mij ook wel door..
Ik begrijp je helemaal en waarschijnlijk zo ik hetzelfde doen als ik in jou schoenen stond, maar nu als buitenstaander heb ik maar één conclusie: Uit jou verhalen blijkt gewoon dat hij jou aan het lijntje houdt, zo hoor je je meisje niet te behandelen. En jij zou dit niet moeten pikken!

Maar goed, zoals ik al zei: ik heb makkelijk praten, ik heb er geen gevoelens bij..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 18:22
Verwijderd
Ja inderdaad, ik weet hoe kut het is, maar deze jongen is jou echt níet waard. En waarschijnlijk ben je er nu te verliefd voor, maar je kunt hem beter dumpen en de eer aan jezelf houden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:41
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2006 @ 19:22 :
Ja inderdaad, ik weet hoe kut het is, maar deze jongen is jou echt níet waard. En waarschijnlijk ben je er nu te verliefd voor, maar je kunt hem beter dumpen en de eer aan jezelf houden.
K ben gister naar hem toe geweest naar breda.

Hij heeft me de omgeving laten zien en waar hij werkt, alleen wat rondgereden want t was kut weer..
Dus wel ff gepraat enzo, hij zei dat k niet zo moest denken dat hij me niet meer wou zien want dat was helemaal niet zo.. en dat hij van me houd..
K ook van hem dus.. k ben idd te verliefd om t uit te maken, dat wil k ook helemaal niet.. ondanks dat hij een hele tijd niks liet horen..
K ben blij dat k hem weer gezien heb, k was weer helemaal verliefd en wou eigenlijk niet weg gaan naar huis..
Volgens mij komt t wel goed.. hoop k..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:19
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 02-05-2006 @ 13:53 :
Huh, begrijp ik nou goed dat je hem een maand lang of zo niet gezien hebt?

Wanneer zie je hem nu dan weer?
Ja, meer dan een maand niet gezien. K moet doordeweeks naar school en hij heeft t druk met z'n werk dus dan werd t moeilijk om wat af te spreken. maar nu heb k vakantie en hij had gister vrij dus heb k hem weer gezien.

Nu wordt het waarschijnlijk ook weer een maand dat we elkaar niet zien, hij zou regelen dat hij op mn verjaardag kan komen de 29ste. Misschien wel eerder, maar denk t niet omdat hij zowat elke dag moet werken en ik elke dag naar school moet enzo..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:26
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 02-05-2006 @ 14:20 :
Weet je wel zeker dat je het zo wel wilt? Ik krijg nog steeds de indruk dat het veel meer van jou uit komt.
Ik weet niet of ik t zo wel wil. K heb denk k meer behoefte aan aandacht van hem, dan dat hij daar behoeft aan heeft. Maar k wil zeker niet dat t in deze trent doorgaat tussen ons. Een maand niet zien kan k nog mee leven, maar dan wel tussentijds elke week dat je belt of smst o.i.d.
Ik hoop dat hij wat meer initiatief gaat nemen in het contact zoeken met mij, en dat wat je zegt het veel meer (alleen) van mij uitkomt. Hij kan t wel druk hebben met z'n werk en me om 12 uur snachts niet meer wil bellen maar dan nog, stuur me dan een smsje ofzoiets...
Maargoed..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:30
Verwijderd
Ik krijg echt de indruk dat deze relatie voor hem niet belangrijk is. Alsof het meer is 'voor erbij'
Ik zou hier als ik in jouw schoenen stond nog eens goed over na denken....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:39
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 14:30 :
Ik krijg echt de indruk dat deze relatie voor hem niet belangrijk is. Alsof het meer is 'voor erbij'
Ik zou hier als ik in jouw schoenen stond nog eens goed over na denken....
Ja idd, k ga er zeker nog wel goed over nadenken.
Ik heb dat gevoel denk k ook wel een beetje, dat t voor hem niet zo belangrijk is als dat voor mij is. Maar als k hem dan weer gezien heb, en hij van die 'lieve/leuke' dingen zegt en dat hij me egt wel wil zien en van me houd.. k weet t niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 14:02
Verwijderd
Citaat:
annemarte schreef op 02-05-2006 @ 14:39 :
Ja idd, k ga er zeker nog wel goed over nadenken.
Ik heb dat gevoel denk k ook wel een beetje, dat t voor hem niet zo belangrijk is als dat voor mij is. Maar als k hem dan weer gezien heb, en hij van die 'lieve/leuke' dingen zegt en dat hij me egt wel wil zien en van me houd.. k weet t niet
En opzich is daar niets mis mee,(elkaar zo weinig zien en spreken) als dat is wat beide partijen dat ook willen. Maar het is wel duidelijk dat niet echt duidelijk is wat er van elkaar verwacht wordt in deze relatie, en misschien is dat eens een goed idee om te bespreken? Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en dan kan je altijd besluiten nemen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 16:34
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Kan je hem dan niet zien in het weekend?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 16:52
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 02-05-2006 @ 17:34 :
Kan je hem dan niet zien in het weekend?
Denk t niet, want hij moet meestal werken in t weekend dus.. en k sport ook nog op de zaterdag. zou alleen dan op zondag kunnen en als k een keertje vrij ben van school, maar omdat hij dus dan moet werken lukt dat niet.. de komende 2 weken is hij alleen op de maandag vrij, en dan moet k naar school dus..

K zal zeker nog wel vragen wat hij nou wil mbt het contact hebben met elkaar. als hij t initiatief neemt en me belt/smst zal k dat ff doen.. k loop de hele tijd maar wat achter hem aan en t initiatief te nemen, als k dat niet had gedaan had k hem waarschijnlijk gister ook niet gezien...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:22
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 15:02 :
En opzich is daar niets mis mee,(elkaar zo weinig zien en spreken) als dat is wat beide partijen dat ook willen. Maar het is wel duidelijk dat niet echt duidelijk is wat er van elkaar verwacht wordt in deze relatie, en misschien is dat eens een goed idee om te bespreken? Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en dan kan je altijd besluiten nemen.
k denk dat hij t gwoon te druk heeft en idd niet veel behoefte heeft aan om me te spreken.. wat ook al in een ander topic wordt gezegd.
k zal t ook nog es met hem bespreken wat hij wil.. k laat voorlopig t initiatief volledig aan hem dus.. heb k nu ook geen moeite mee moet k zeggen aan geen contact hebben
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 18:51
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Wat een kneus, misschien heeft ie bindingsangst, daar dacht ik meteen aan zeg maar.
Ik zou de eer aan jezelf houden en t afkappen, doet wel pijn maar uiteindelijk is het beter want hij is niet aardig voor je
Oud 10-05-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
annemarte schreef op 10-05-2006 @ 19:22 :
k denk dat hij t gwoon te druk heeft en idd niet veel behoefte heeft aan om me te spreken.. wat ook al in een ander topic wordt gezegd.
k zal t ook nog es met hem bespreken wat hij wil.. k laat voorlopig t initiatief volledig aan hem dus.. heb k nu ook geen moeite mee moet k zeggen aan geen contact hebben
Maar lieve meid, dat is nogal een verschil hoor! In dat topic hebben ze het er over dat jongens niet zo snel zullen bellen of sms'en ofzo. Maar dan is het voor even, niet voor een maand zoals bij jou het geval is! Dat is niet dat het er niet in zit, dat is gewoon niet het fatsoen hebben om je vriendin te laten weten dat je überhaupt nog leeft!

Denk ik...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:23
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Kan Nala alleen maar gelijk geven. We hebben eens een periode gehad dat we elkaar een tijdje (ook iets van een maand maar dat was oa. omdat hij twee weken op reis was) niet zagen, maar dan hebben we wel contact gehouden. En hij belt/smst wel niet (of zelden) uit zichzelf maar hij laat toch iets terug horen.

Om eerlijk te zijn...Heb ook eens zo'n situatie gehad (wel al een aantal jaren geleden) dat ik maar belde/smste en hij in het totaal niets laten horen. Erna afkomen met lulverhalen. Echt, net zoals jouw vriend. Dan ben je beter om het uit te maken (zelfrespect enzo) en je zal zien, hij zal niet lopen smeken om je terug te hebben, integendeel, hij zal niets meer laten horen.
Oud 11-05-2006, 08:42
annemarte
annemarte is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 10-05-2006 @ 21:23 :
Kan Nala alleen maar gelijk geven. We hebben eens een periode gehad dat we elkaar een tijdje (ook iets van een maand maar dat was oa. omdat hij twee weken op reis was) niet zagen, maar dan hebben we wel contact gehouden. En hij belt/smst wel niet (of zelden) uit zichzelf maar hij laat toch iets terug horen.

Om eerlijk te zijn...Heb ook eens zo'n situatie gehad (wel al een aantal jaren geleden) dat ik maar belde/smste en hij in het totaal niets laten horen. Erna afkomen met lulverhalen. Echt, net zoals jouw vriend. Dan ben je beter om het uit te maken (zelfrespect enzo) en je zal zien, hij zal niet lopen smeken om je terug te hebben, integendeel, hij zal niets meer laten horen.
Ja dit is idd wat anders. maar tis nu niet zo dat hij niks terug laat horen als k hem bel of sms hoor.. maar wel dat hij niet uit zichzelf wat laat horen. en dan vind ik t na een bepaalde tijd te lang duren en dan doe k zelf wel weer wat..
K snap ook wel dat hij t druk heeft maar dan nog..

K weet ook niet meer wat k nou eigenlijk nog voel voor hem.. tis nu zo dat k hem eigenlijk helemaal niet mis ofzo, maar toen k anderhalve week geleden bij hem was voelde ook wel apart maar na een tijdje vond k hem ook weer helemaal leuk enzo..

Maargoed k wacht nog ff af en als k hem weer spreek wil k wel weten hoe t nu verder met ons moet enzo.. of we t uit moeten maken..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 08:56
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ilse schreef op 05-04-2006 @ 15:30 :
sorry maar ik denk echt dat dit een soort van, ik-wil-je-niet-meer-boodschap is, maar hij durft het niet te zeggen..

als het hem boeide had ie allang van zich laten horen..

'he's just not that into you..' (moest ineens weer aan dat zinnetje denken )
grappig; ik lees jou citaatje, en ik luister juist naar n nummer dat heet 'Into you"

sorry voor deze topichack nu ff de rest aflezen haha
Oud 11-05-2006, 09:39
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-05-2006 @ 20:40 :
Maar lieve meid, dat is nogal een verschil hoor! In dat topic hebben ze het er over dat jongens niet zo snel zullen bellen of sms'en ofzo. Maar dan is het voor even, niet voor een maand zoals bij jou het geval is! Dat is niet dat het er niet in zit, dat is gewoon niet het fatsoen hebben om je vriendin te laten weten dat je überhaupt nog leeft!

Denk ik...
Inderdaad, mijn vriend belt eigenlijk nooit voor de leuk/om bij te kletsen maar als we vrijdags nog niets hebben afgesproken belt hij echt wel eventjes om af te spreken hoe en wat voor het weekend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten