![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is allemaal gegis naar een theorie voor dingen die je toch nooit zult kunnen zien... de wereld is gewoon zoals ie is/god em heeft geschapen en quantummechanica vind ik maar dikke bullshit.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is metafysica, vriend.
![]() ARGUMENT FROM INFINITE REGRESS (1) Ask Atheists what caused the Big Bang. (2) Regardless of their answer, ask how they know this. (3) Continue process until the Atheist admits he doesn't know the answer to one of your questions. (4) You win! (5) Therefore, God exists. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor de oerknal is ook geen bewijs. Alleen als aanwijzing wordt gegeven dat het heelal schijnt uit te dijen... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
En wetenschap is heel leuk, zoals een steen flikkert naar beneden dat kan iedereen zien, dus is het zo. Maar zogauw het over een onderzoeksgebied gaat waar ze alleen maar lopen te gissen (zoals ik al zei ontbreekt overtuigend bewijs), neem ik het niet serieus. Wel zijn al die modellen die ze opstellen natuurlijk handig om verschijnselen te verklaren, en daar zijn ze ook voor bedoeld. @ Blood Fire Rage Kom jij dan eens met een goede redenatie. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er inderdaad wel redelijk wat over gelezen over quantum-onzin, en ik weet genoeg om te weten dat er geen hard bewijs voor is. Dat weet jij ook, zo niet vertel jij me dan maar het harde bewijs. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou niet iets gaan doen wat ik 'leuk' vind om te gaan doen. Waarschijnlijk kan ik er toch niet echt van genieten. Wel zal ik afscheid nemen van mn famile en al mijn vrienden en kenissen. Misschien dat ik nog mijn begrafenis, en alles er omheen, regel. Maar verder denk ik niet dat iets nuttigs zou gaan doen.
Een boek schrijven, daar is het dan al te laat voor. Op vakantie naar New Zealand gaat ook niet lukken in 1 dag, vrees ik. Dus ja, dan maar mijn laatste uren alleen doorbrengen met mn huisdieren ofzo (niet met mensen, dat wil ik ze niet aan doen!). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |