Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2006, 21:53
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-06-2006 @ 22:51 :
Nee. Maar eens moet de eerste keer zijn. Kom maar op met die fic.
Goedzo Even zoeken, hoor. 't is voor mij ook al een tijdje geleden
Oud 19-06-2006, 21:54
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Noínden heeft gelijk, daar word je hard van!

(You're a lady, therefore no pun intended )

edit: iets waar ik naar heb gezocht maar nooit gevonden: Harry/Hedwig
Oud 19-06-2006, 21:55
Noínden
Noínden is offline
Wie dan ook/Giant squid :'D
Oud 19-06-2006, 21:57
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
The Giant Squid can be paired with many at a time
Oud 19-06-2006, 21:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 19-06-2006 @ 22:54 :
Noínden heeft gelijk, daar word je hard van!

(You're a lady, therefore no pun intended )
Hahaha.

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 19-06-2006 @ 22:54 :
edit: iets waar ik naar heb gezocht maar nooit gevonden: Harry/Hedwig
Nou breekt m'n klomp.

Ik betwijfel of ze elkaar ooit kunnen bevredigen. Een vrouwtjesuil is niet gemaakt voor een penis (vogels doen gewoon gaatje op gaatje in plaats van iets in dat gaatje te stoppen ), en daarbij lijkt Hedwig's snavel veel te hard voor Harry's jongeheer.

Tenzij Harry Hedwig omtovert tot een grotere uil en wat aanpassingen maakt......

(Please make me stop talking. )
Oud 19-06-2006, 21:58
Noínden
Noínden is offline
Ik kom wel dit tegen:

Oneshot. Harry is really a woman and is seen by Lucius Malfoy. He takes her and makes her his own but on top of that the Weasley family has finally realized their mistakes and are now looking for Harry Potter. Contains adult content.

En een heleboel Lucius/Draco (Warning! Rape! OMG!).

Maar Lucius/Dobby kan ik eventjes niet meer vinden

Het bestaat.

Echt.
Oud 19-06-2006, 22:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 19-06-2006 @ 22:57 :
The Giant Squid can be paired with many at a time

Citaat:
Noínden schreef op 19-06-2006 @ 22:58 :
En een heleboel Lucius/Draco (Warning! Rape! OMG!).
I'm no stranger to that. Heb er zelfs eens smaakvolle fan art van gezien.

Citaat:
Noínden schreef op 19-06-2006 @ 22:58 :
Maar Lucius/Dobby kan ik eventjes niet meer vinden

Het bestaat.

Echt.
Ik geloof je, hoor. Ik zal zelf ook eens proberen te googlen.
Oud 19-06-2006, 22:09
Noínden
Noínden is offline
Doe dat! Het is echt de moeite waard
Oud 19-06-2006, 22:19
axgimpa
axgimpa is offline
Tegenwoordig ben ik meer van de Snape/Harry. Ook wel Snarry.

(Ik zou Tops moeten spelen in de nieuwe film. Vind ik. Dat jullie het even weten.)

Oh, en Severus<3, ik heb je lj even in mijn favorieten opgeslagen. Dan kan ik er na mijn tentamens even goed naar kijken.
Oud 19-06-2006, 22:26
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
foto! anders weten we niet of jij Tonks moet spelen!
Oud 19-06-2006, 22:28
Noínden
Noínden is offline
Ik vind die Tonks maar irritant

En de enigste reden waarom Remus haar wil is vanwege de metamorphagus-kwaliteiten. Want ze kan in Sirius veranderen
Oud 19-06-2006, 22:33
Severus
Severus is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 19-06-2006 @ 23:19 :
Tegenwoordig ben ik meer van de Snape/Harry. Ook wel Snarry.
Grappig, een vriendin van mij ging na heel veel Snape/Hermione ook min of meer over op Snarry. Ik heb wel wat Snarry fics gelezen, maar voor mij kan het niet toppen aan SS/HG.

Citaat:
(Ik zou Tops moeten spelen in de nieuwe film. Vind ik. Dat jullie het even weten.)
Ik stelde me Tonks meer als mezelf voor (qua uiterlijk dan). Een funky, kortharige, tomboy-achtige meid.

Citaat:
(Oh, en Severus<3, ik heb je lj even in mijn favorieten opgeslagen. Dan kan ik er na mijn tentamens even goed naar kijken.
Hopelijk heb je wat aan de lijst. Op z'n minst moet het je toch een hele tijd zoet kunnen houden.

Citaat:
Noínden schreef op 19-06-2006 @ 23:28 :
En de enigste reden waarom Remus haar wil is vanwege de metamorphagus-kwaliteiten. Want ze kan in Sirius veranderen
Wow, denial much?

Ik denk trouwens dat ik die Lucius/Dobby fic heb gevonden. Eerst even lezen, en als 't wat is, post ik het hier - samen met een paar andere smerige fics die ik net heb gevonden.
Oud 19-06-2006, 23:10
Severus
Severus is offline
Ack, ik heb net onder andere Snape/Dumbledore, Lucius/Fudge, Snape/Hagrid, en Harry/Dudley gelezen!

En dit is wat ik aan Lucius/Dobby heb gevonden; ik weet niet of Noínden dit bedoelde, want het was niet zo graphic als ik had gedacht/gehoopt. Maar ja.

Deze pairing schijnt ook te bestaan, en die lijkt me wel amusant:

"I'd hate to gross anyone out, but once I saw a Mrs. Norris/McGonagall (in cat form)/Crookshanks fic. Completely disturbing, I couldn't even bring myself to read it."

Voor nog meer:

http://community.livejournal.com/parryhotter/profile (dé community voor de twisted HP fan)

http://www.livejournal.com/tools/mem...ter&filter=all

http://www.amanuensis1.com/ljdrabbleindex.html
Oud 19-06-2006, 23:13
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Noínden schreef op 19-06-2006 @ 23:28 :
Ik vind die Tonks maar irritant

Ja, dat is het. Ik las laatst nog een fic waarin Remus een blind date had met Snape en dat Remus vertelde waarom hij het had uitgemaakt met Tonks/Tops whatever

"She likes men who like boobs. I don't."

-Waarom ik Tops moet spelen... Ik heb roze haar gehad en nog een hoop and're kleuren en en...zo kan ik dichtbij Rickman zijn (en Thewlis mag er ook best wezen-) . Ik heb geen goeie duid'lijke foto's met mijn roze haar om de een of andere reden. Wel een hele maffe waar ik een blauwe pruik op heb en op een wolkje lijk.
Oud 19-06-2006, 23:15
Severus
Severus is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 20-06-2006 @ 00:13 :
-Waarom ik Tops moet spelen... Ik heb roze haar gehad en nog een hoop and're kleuren en en...zo kan ik dichtbij Rickman zijn (en Thewlis mag er ook best wezen-)
Nu je jezelf en Rickman noemt, bedenk ik me dat Snape/Tonks ook wel leuk kan zijn.
Oud 19-06-2006, 23:19
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-06-2006 @ 23:33 :
Grappig, een vriendin van mij ging na heel veel Snape/Hermione ook min of meer over op Snarry. Ik heb wel wat Snarry fics gelezen, maar voor mij kan het niet toppen aan SS/HG.

Ik stelde me Tonks meer als mezelf voor (qua uiterlijk dan). Een funky, kortharige, tomboy-achtige meid.

Hopelijk heb je wat aan de lijst. Op z'n minst moet het je toch een hele tijd zoet kunnen houden.

Ik ben verslááfd aan Snarry. Ik heb echt fasen van verslaving. Het begon met SS/HG, wat langzaam overliep in SS/LM. Daarna RL/SB en SS/RL . Nu dus Snarry, heel erg.

Ik was behoorlijk tomboy, nu draag ik alleen nog maar rokjess. Maar niet te tuttig, non. Ik heb ook nog kort haar. Sja.
Misschien wil ik het ook wel omdat ik een beetje jaloers ben.

Ik ga er zeker goed doorheen kijken... na de toetsjens heb ik alle tijd .

Ah, een néerlands plekje om over hp fics te praten. Wauw.
Oud 19-06-2006, 23:21
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-06-2006 @ 00:15 :
Nu je jezelf en Rickman noemt, bedenk ik me dat Snape/Tonks ook wel leuk kan zijn.

Nu je het zegt, ik had laatst een ontzettend mooie tekening gezien, online, van Snape met een gotische Tonks in zijn armen en Remus en Sirius die Snape woedend aankijken. Geniaal vond ik het. Ik ga er even naar zoeken.
Oud 19-06-2006, 23:24
Severus
Severus is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 20-06-2006 @ 00:21 :
Nu je het zegt, ik had laatst een ontzettend mooie tekening gezien, online, van Snape met een gotische Tonks in zijn armen en Remus en Sirius die Snape woedend aankijken. Geniaal vond ik het. Ik ga er even naar zoeken.
Dat komt me vaag bekend voor; het kan zijn dat ik die al 'ns heb gezien. Maar post 'm toch maar.
Oud 19-06-2006, 23:34
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-06-2006 @ 00:24 :
Dat komt me vaag bekend voor; het kan zijn dat ik die al 'ns heb gezien. Maar post 'm toch maar.

Kan hem niet vinden - moet ook maar eens gaan slapen.

Maar hier heb ik een and're, die nog op mijn computer stond. Niet van mij dus . Welterusten.
Oud 20-06-2006, 00:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 20-06-2006 @ 00:34 :
Maar hier heb ik een and're, die nog op mijn computer stond. Niet van mij dus . Welterusten.
Die ziet er echt heel mooi uit! Ik kan me Snape/Tonks veel beter voorstellen zo.
Oud 20-06-2006, 06:52
Noínden
Noínden is offline
Snonks en Snupin () zijn ook wel lief, juh

@ Severus: nee, die fiction bedoelde ik niet, die ene die ik in mind heb was iets minder vriendelijk, Dobby was iets minder cheerful, zeg maar Maar deze is wel... vermakelijk.

En ew, die katten En ew, Lucius/Fudge
Oud 20-06-2006, 06:55
Noínden
Noínden is offline
"From ancient grudge break to new mutiny"
Snape/Black (Lines from Shakespeare night, challenge by isiscolo)

Snape wouldn't meet his eyes at the meeting.

Snape refused to stay to dinner.

Snape twitched the sleeve of his robe away when Sirius would have grabbed it as he passed, seeing how it looked to be his last chance before the man left that night.

And he did leave. Without a word.

That meant Sirius would have to floo. Dumbledore wouldn't like it, but one couldn't apparate into Hogwarts.

"Look, Severus..."

Snape only gave him his fierce glare as he stepped from Snape's fireplace.

"They were both blue."

Same glare.

"We had just had SEX, for Merlin's sake. I don't see why you're making such a thing over this."

Glare still undiminished.

Sirius sighed. There was no help for it.

"Look, I am really, really sorry I used your toothbrush instead of mine. Satisfied?"

Cuted out, now Omg, Snack.
Oud 20-06-2006, 07:04
Noínden
Noínden is offline
En iets wat mijn goedkeuring ook wel heeft: Tonks/Moody. Aww.
Oud 20-06-2006, 16:25
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
OMG, die Dobby/Lucius Disturbing. Maar indeed, die andere was erger.

Moet dit topic al naar sexualiteit?
Oud 20-06-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-06-2006 @ 17:25 :
OMG, die Dobby/Lucius Disturbing. Maar indeed, die andere was erger.

Bijna
Oud 20-06-2006, 22:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 20-06-2006 @ 07:55 :
Cuted out, now Omg, Snack.
Die is inderdaad wel schattig.

Citaat:
Noínden schreef op 20-06-2006 @ 08:04 :
En iets wat mijn goedkeuring ook wel heeft: Tonks/Moody. Aww.
Dat zou dus Toody moeten worden. Doet me denken aan Tootsie.

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-06-2006 @ 17:25 :
Heh. Zo erg zou dat trouwens nog eens niet zijn.

Hmm, op dit moment luister ik sinds lange tijd weer eens naar het liedje "Intelligence" uit de film "Help, I'm A Fish!", gezongen door Alan Rickman. *rilt*

Wie de MP3 niet heeft maar wel eens hebben wil, mag me pm'en (ik kan me namelijk herinneren dat het niet zo gemakkelijk was om er aan te komen).
Oud 20-06-2006, 22:39
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-06-2006 @ 23:30 :

Dat zou dus Toody moeten worden.
Ik stem op Monks

Citaat:
Hmm, op dit moment luister ik sinds lange tijd weer eens naar het liedje "Intelligence" uit de film "Help, I'm A Fish!", gezongen door Alan Rickman. *rilt*

Wie de MP3 niet heeft maar wel eens hebben wil, mag me pm'en (ik kan me namelijk herinneren dat het niet zo gemakkelijk was om er aan te komen).
Ooh, dat liedje was leuk
Oud 20-06-2006, 23:03
Severus
Severus is offline
Na een bezoekje aan www.alan-rickman.nl heb ik even zin in een Alan Rickman picspam.

Oud 20-06-2006, 23:16
Noínden
Noínden is offline
Wow. Da's nogal 's wat Rickman

Jullie weten 't vast allang maar ik vond het grappig en wil 't toch eventjes melden;

op www.potterpuppetpals.com staat een filmpje dat 'remembering' heet. Het gaat over Dumbledore en het is ontzettend grappig Ik bedoel treurig
Oud 20-06-2006, 23:46
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 21-06-2006 @ 00:16 :
Wow. Da's nogal 's wat Rickman
Ja. Het grootste deel van de "Rasputin" foto's had ik nog nooit gezien, trouwens - afgezien van die hete foto met Alan in het bed. Die film moet ik echt eens een keertje zien.

Citaat:
Noínden schreef op 21-06-2006 @ 00:16 :
Jullie weten 't vast allang maar ik vond het grappig en wil 't toch eventjes melden;

op www.potterpuppetpals.com staat een filmpje dat 'remembering' heet. Het gaat over Dumbledore en het is ontzettend grappig Ik bedoel treurig
Ik kende 'm nog niet, en WTF, is die geniaal. Hier en daar lag ik echt in een deuk.
Oud 21-06-2006, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 21-06-2006 @ 00:46 :
Ik kende 'm nog niet, en WTF, is die geniaal. Hier en daar lag ik echt in een deuk.
"I got new socks! They're sweet, check'm out! See?"

(schandalig trouwens, dat je die nog niet kende )
Oud 21-06-2006, 13:03
Verwijderd
Dankjewel voor de picspam Ben nu op stage en kon het wel even gebruiken
Oud 22-06-2006, 00:41
Severus
Severus is offline
Zeg, over videos gesproken - kent iemand hier leuke music videos over personen of 'ships uit de "HP"-wereld? Op aanraden van Fransisca heb ik ooit wel eens een redelijk slechte video over Snape gezien (met als lied "Poison" van Alice Cooper; op zich een goed liedje maar vind het qua muziek niet zo bij Snape passen), maar dat is ook álles wat ik aan "HP" music videos heb gezien.

En nu vroeg ik me af of er ook serieuze videos zijn waar écht is over nagedacht; maakt me niet uit van welk 'ship het is, maar het zou gewoon leuk zijn om eens een video uit de "HP"-wereld te zien. Dus als iemand me er een leuke kan aanraden: graag.

SS/HG videos zullen er wel niet zijn, omdat er te weinig beeldmateriaal is van met name Snape - maar ook omdat de keren waarop ze samen in één frame te zien zijn, op één hand te tellen zijn.

En even off-topic: ik ben de laatste tijd met het "Zorro"-fandom bezig, waarbij mijn favoriete pairing Victoria/De Soto is. Daar heb ik een music video van gemaakt (mijn 3e music video ooit), maar die is qua drama of emotie nét niet zo sterk als mijn music video van Diego/Victoria (die ik twee weken eerder had gemaakt).
Omdat de Victoria/De Soto video beetje groot is, heb ik hem momenteel niet on-line staan; maar mijn Diego/Victoria video staat wél on-line. Dus voor de nieuwsgierigen die wel eens willen zien hoe het er uit ziet:

http://sites.bus3.nl/lucille/knowhimwell.wmv

Het beeld hapert af en toe een beetje; daar kan ik niet veel aan doen, ligt waarschijnlijk aan het conversie-proces.

O ja, vanwege de grootte adviseer ik dat je 'm eerst opslaat op je bureaublad alvorens je 'm gaat bekijken. De download neemt bij mij - met m'n ADSL-verbinding van Het Net - zo'n 4-6 minuten in beslag, dus bij jullie zal dat niet veel langer zijn.
Oud 22-06-2006, 07:23
Verwijderd
Hehe, ik zat al een hele tijd na te denken wie de persoon in je ava was. Maar toen ik laatst Zorro aan het kijken was drong het ineens tot me door.

Ik moet zeggen dat hij in je ava er beter uitziet dan op tv .

(Edit: of dit is gewoon een goede pic van hem)
Oud 22-06-2006, 07:28
Verwijderd
Hmm ik ben wel nieuwsgierig geworden naar je Victoria/De Soto video. Zou je hem anders via msn (oid) willen sturen?
Oud 22-06-2006, 07:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-06-2006 @ 01:41 :
Zeg, over videos gesproken - kent iemand hier leuke music videos over personen of 'ships uit de "HP"-wereld? Op aanraden van Fransisca heb ik ooit wel eens een redelijk slechte video over Snape gezien (met als lied "Poison" van Alice Cooper; op zich een goed liedje maar vind het qua muziek niet zo bij Snape passen), maar dat is ook álles wat ik aan "HP" music videos heb gezien.
Ooh, ik hoopte al dat ik een plekje zou vindne om het te posten.
http://www.youtube.com/watch?v=zoI-u...20to%20breathe
Vooral het stukje met Hermione en de trol in combinatie met de tekst vond ik erg vet.
Oud 22-06-2006, 08:58
Verwijderd
jaaa leuk leuk
Oud 22-06-2006, 10:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 22-06-2006 @ 08:23 :
Ik moet zeggen dat hij in je ava er beter uitziet dan op tv .
Ik vind 'm een lekker ding, hoor. Hij heeft iets schattigs, deftigs, gevoeligs en tegelijks iets macho-achtigs over zich heen, en daar heb ik een zwak voor. De acteur die hem speelt - John Hertzler - heb ik ook al in een aflevering van "Lois & Clark: The New Adventures of Superman" gezien, en toen dacht ik ook alleen maar: "That man is sex, sex, SEX!"

Ik weet het, ik ben raar.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 22-06-2006 @ 08:28 :
Hmm ik ben wel nieuwsgierig geworden naar je Victoria/De Soto video. Zou je hem anders via msn (oid) willen sturen?
Ik kan 'm wel on-line zetten, maar dat gaat helaas van ten koste van de Diego/Victoria video - die moet ik dan van de FTP-server afhalen, want zoveel ruimte heb ik niet.

Ik wil 'm best via MSN sturen, hoor. Als je me even een PM stuurt, voeg ik je toe.

Citaat:
Cherry Springs schreef op 22-06-2006 @ 08:44 :
Vooral het stukje met Hermione en de trol in combinatie met de tekst vond ik erg vet.
Hahaha, die video is zo heerlijk fout!
Oud 22-06-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 22-06-2006 @ 11:31 :
Ik vind 'm een lekker ding, hoor. Hij heeft iets schattigs, deftigs, gevoeligs en tegelijks iets macho-achtigs over zich heen, en daar heb ik een zwak voor. De acteur die hem speelt - John Hertzler - heb ik ook al in een aflevering van "Lois & Clark: The New Adventures of Superman" gezien, en toen dacht ik ook alleen maar: "That man is sex, sex, SEX!"

Ik weet het, ik ben raar.
Ik heb ook een zwak voor zulke mannen
(omg ja ik heb het gezegd)

A.S. zaterdag komt The Prince Of Thieves weer op tv:
24 juni, 20u15 op SBS 6
Oud 22-06-2006, 13:59
Severus
Severus is offline
Oeh, eindeloos veel Alan Rickman film- en audiomateriaal op deze site:

The Alan Rickman Download Haven

Onder de foto moet je even op 'Film' klikken en dan de video van "Rasputin" eens bekijken.
Oud 22-06-2006, 14:42
Verwijderd
Goede site idd, stond al in mijn favorieten
Oud 22-06-2006, 21:40
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 22-06-2006 @ 08:44 :

Geniaal.

Echt té grappig sommige stukjes.

(Dat stukje Rasputin is tof.)
Oud 23-06-2006, 16:41
Severus
Severus is offline
Hee, Morgan is jarig! Gefeliciteerd.
Oud 23-06-2006, 19:56
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Dank je, Sev
Oud 23-06-2006, 21:16