![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
mannen kunnen ook treuzelen. Bij mijn ex moest ik ook regelmatig op hem wachten ipv andersom. In de rest geef ik je gelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
met z'n hoevelen waren jullie tegen die jongen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en, goed een kind naar buiten werken is misschien niet zo ontzettend leuk. maar, meisjes kunnen wel fijn kinderen krijgen zonder instemming van de papa en JIJ NIET ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *denkt aan de campari reclame ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar verder, asje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als vrouw kan je onzettend dichtbij meemaken hoe een zwangerschap verloopt. Vaderlief kan zijn hand op je buik leggen om het kind te voelen schoppen, maar erg veel verder dan dat gaat het niet. Op het moment dat het kind geboren is zoekt het ook meteen de moeder op, niet de vader. De vader heeft dus die band nog niet en over het algemeen is de band van een moeder met haar kind sterker dan die van een vader met zijn kind. Een vrouw kan vaak meer dingen tegelijkertijd dan een man. Een man schijnt niet te mogen huilen als hij zich kut voelt, terwijl dat voor een vrouw algemeen geaccepteerd is. Als je als man pissig bent hou je daar vaak zere knokkels aan over. Mannen schijnen moeilijker dit soort gevoelens te kunnen uiten en gaan dan tegen muren aan staan slaan met als gevolg een zere hand. Mannen moeten hun gezicht scheren en als ze dan allemaal rode bultjes krijgen, kunnen ze die niet zo gemakkelijk verbergen als je het vergelijkt met het benen scheren van de vrouw. Als een man make-up gebruikt word hij vaak raar aangekeken. Doet een vrouw dat dan is dat algemeen geaccepteerd. Ik ben nog nooit een kroeg of wat dan ook tegen gekomen die een speciale mannendag heeft. Ladiesnight is echter een algemeen begrip. Als ik een dag ga shoppen is er in iedere winkel een vrouwenafdeling. Als er al een mannenafdeling is, is dat vaak maar een miezerig hoekje in de winkel. Aansluitend daarop: er is veel meer kleding te koop voor vrouwen dan voor mannen. Je wordt als vrouw vaak sneller geholpen. Mensen denken namelijk dat vrouwen altijd hulp nodig hebben en dingen niet alleen kunnen. Of ze gaan voor die schattige rode lippen en wapperende wimpers. ofzo.... Overigens: Ik kan wel kaartlezen, kan best tegen kritiek omdat ik me niet meteen in mijn eergevoel aangetast voel, ik krijg best in mijn eentje een deksel van een pot af ![]() Ik laat het wel over aan Menahem om de voordelen van het man zijn op te noemen. Hij heeft immers meer ervaring met het 'jongetje' zijn dan ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Mijn moeder kan beter kaartlezen dan mijn vader en allen jongens en meisjes die ik ken hebben ongeveer evenveel ruimtelijk inzicht. Ik ken genoeg meisjes die dolblij zijn met kritiek waarmee ze wat kunnen en die dat liever hebben dan alleen horen dat ze zo geweldig zijn. Wat nou, geen vooroordelen. En bovendien, vrouwen hoeven geen kaart te lezen omdat ze de weg net zo goed kunnen vragen. mannen willen dat niet, dus hebben ze geweldig leren kaartlezen. Hoewel dit natuurlijk wel een beetje vooroordelen zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Er zijn zoveel vrouwenkledingwinkels, omdat vrouwen over het algemeen veel meer verschillende dingen dragen. Mannen kopen in het algemeen ook gewoon minder kleren, maar ik merk ook wel eens dat de verhouding idd soms zoek is qua hoeveelheid vrouwenkleding in een winkel t.o.v. mannenkleding |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil relatie erg ? nigelgein | 30 | 11-02-2017 00:09 | |
Liefde & Relatie |
Gala-dresses VS Suits Verifieer | 37 | 26-12-2002 17:56 | |
Psychologie |
Geestelijke sterkte. Wasteland | 23 | 24-11-2002 05:40 | |
Seksualiteit |
Vanmiddag gezien - orale sex bij jonge tieners... Desp | 97 | 24-08-2002 00:28 | |
Psychologie |
meisje vs. vrouw Sterrenkijkster | 13 | 04-07-2002 19:13 |