Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2006, 17:28
supernova
supernova is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 14-06-2006 @ 17:31 :
In onze westerse maatschappij zijn mannen en vrouwen 'gelijk'. Hier maakt het dus allemaal niet zo heel veel uit wat je bent. Maar je hebt ook van die landen waar vrouwen worden onderdrukt, alleen thuis moeten blijven, kinderen krijgen, niet mogen werken, al het werk in huis doen en blablabla.

In dat geval ben je denk ik toch beter af als man zijnde.

Je had toch ook van die primitieve stammen waar vrouwen zich niet mochten wassen?
uuh.. in onze westerse maatschappij wordt nog heel vaak kwispelend gediscrimineerd.. zo gelijk zijn we allemaal niet. dus dat maakt wel uit.. en er zijn wel hele fijne primitieve stammen ja, waar vrouwen met zn allen worden opgesloten in hutjes omdat ze anders de mannen afleiden. wat de productiviteit van hun werk vast ook ontzettend ten goede komt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2006, 17:28
Verwijderd
een hoop dingen die genoemd worden kun je ook omdraaien

meisjes die hun benen niet scheren worden raar gevonden maar jongens die hun benen wél scheren net zo goed
jongens worden raar gevonden als ze te vaak gevoelens tonen, maar meisjes worden wel eens raar gevonden als ze ergens luchtig over doen ("je mag heus wel huilen hoor, echt, je moet het niet opkroppen" als je ergens niet mee zit)
jongens kunnen tegen een boom plassen maar meisjes mogen in een hokje en hoeven nooit bij zo'n drukbezette pisgoot te staan
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 17:41
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
de_aap schreef op 14-06-2006 @ 17:37 :
ja, dus? dat is dan toch niet een voordeel of nadeel?
Wat voor jongen ben jij? Natuurlijk is dat een voordeel voor ons. We hebben een betere conditie en we krijgen ook de mogelijkheid om dat te laten zien.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-06-2006 @ 18:28 :

jongens kunnen tegen een boom plassen maar meisjes mogen in een hokje en hoeven nooit bij zo'n drukbezette pisgoot te staan
ranzige dingen.. dat is wel een groot voordeel ja.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 17:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-06-2006 @ 17:56 :
dat is niet waar.. er bestaat zoiets als moderne discriminatie, waar jij je nu schuldig aan maakt, ontkennen dat er onderscheid is. Hiermee zeg je eigenlijk: het ligt niet aan jou, niet aan dat je een vrouw bent, maar je bent gewoon *belediging invullen bijv. dom*, anders zou je ook wel makkelijk hoogleraar, directrice oid kunnen worden. Dat is namelijk de realiteit. Vrouwen hebben echt niet zoveel hoge functies als wordt gezegd, het is meer dan vroeger, maar het is nog lang niet 50/50.
Vrouwen voelen zich rotter door zulke opmerkingen dan door 'ouderwetse' discriminate, daarom is het minstens net zo erg.
ja ok, 'gelijk' stond ook tussen ''. ik doelde er meer op dat het hier zo slecht nog niet is in vergelijking met andere landen waar vrouwen (bijna) helemaal geen rechten hebben.
Oud 14-06-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 14-06-2006 @ 18:59 :
ja ok, 'gelijk' stond ook tussen ''. ik doelde er meer op dat het hier zo slecht nog niet is in vergelijking met andere landen waar vrouwen (bijna) helemaal geen rechten hebben.
Ja, maar hier gaat het volgens mij over hoe wij het als 'westerlingen' ervaren. En ook hier in Nederland worden nog genoeg vrouwen onderdrukt volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 18:25
Nona
Nona is offline
Voordelen:
- Ik mag janken wanneer ik wil, ook om films en boeken.
- Ik word nooit geweigerd bij discotheken, met een beetje make-up en knipperoogjes krijg ik ook heel wat gedaan.
- Ik heb nooit ongewenste erecties.
- Klaarkomen laat geen troep achter.
- Ik weet vaker dan mannen wat iemand voelt zonder dat diegene dat uit hoeft te leggen.
- Ik mag lang haar zonder met een schuin oog aangekeken te worden door ouderen.
- Ik mag op de arbeidsvloer een rok aan tot boven de knie, mannen vaak geen korte broek. En een rok is bij een man toch geen gezicht.
- Mijn knuffelbeer mag blijven.

Nadelen:
- Menstruatie
- Bevallen schijnt pijn te doen.
- Die verrotte pil die ik niet moet vergeten.
- Vieze mannetjes die serieus denken dat ik wel met ze uit wil.
- In de zomer: behalve hoofdhaar en wimpers mag er weinig tot geen haar zichtbaar zijn.
- Ik jank snel.
- Beha's kopen is helemaal geen interessante bezigheid.
- Ik moet behoorlijk onderhandelen om hetzelfde salaris te krijgen als een man, voor hetzelfde werk.
- Ik heb minder inzicht in het verkeer.
- Ik kan niet met een bal overweg.

Zo.
Oud 14-06-2006, 18:32
Magican
Magican is offline
Mannen hebben wél humor
Oud 14-06-2006, 18:33
enfant
enfant is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2006 @ 10:33 :
Tjongejonge, mensen, het grote voordeel van meisje zijn is dat je een stuk gemakkelijker dingen gedaan krijgt als je gunsten nodig hebt, met name van mannen. Of het nou om gratis drinken gaat of snel nog even geholpen worden door een docent. Daarbij is het inderdaad gemakkelijker om aan seks te komen, als je zou willen, tenminste.

Maar goed, dat soort dingen hebben een keerzijde - net zoals de negatieve eigenschappen, trouwens. Zwanger zijn zal aan de ene kant wel heel vervelend zijn, maar het is toch ook wel heel bijzonder, dat je gewoon een kind in je buik draagt. Ik vind het wel wat hebben dat ik dat ooit mee ga maken (waarschijnlijk).

En wij kunnen op meerdere manieren klaarkomen

Maar goed, tegen bomen plassen, dat lijkt mij nou ook wel weer wat... Doen we in een volgend leven wel.
de voordelen die jij noemt voor meisjes, gelden vaak alleen voor mooie meisjes.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
enfant schreef op 14-06-2006 @ 19:33 :
de voordelen die jij noemt voor meisjes, gelden vaak alleen voor mooie meisjes.
Nou ja, dat valt wel mee, toch? Zo geweldig mooi ben ik niet, en ik krijg toch heel veel gedaan als ik wil (en ook als ik niet wil, trouwens)...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 18:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je kunt blijven staan bij het plassen, geen ongesteldheid, geen overgang, minder zeuren ( ), minder moeilijk doen ( ), etc.
Oud 14-06-2006, 19:02
Magican
Magican is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2006 @ 19:38 :
Nou ja, dat valt wel mee, toch? Zo geweldig mooi ben ik niet,
Uitgaande van de middelste foto in je fotoboek: Lieg niet!
Oud 14-06-2006, 19:05
Vice
Vice is offline
- Make-up dragen zonder raar aangekeken te worden.
- Rokjes en jurkjes dragen zonder raar aangekeken te worden.
- Meisjes die jongens-dingen doen worden meestal stoer gevonden, terwijl jongens die meisjes-dingen doen snel worden gezien als mietjes.
- Vrouwen kunnen makkelijker seksistische opmerkingen maken zonder gelijk opmerkingen terug te krijgen.
- Vrouwen krijgen geen erectie.
- Als vrouwen met elkaar zoenen wordt dat sneller geaccepteerd dan wanneer mannen met elkaar zoenen.
- Als je als vrouw iets niet durft (zoals in een achtbaan) ben je niet gelijk een watje.

Oud 14-06-2006, 19:11
JCG
JCG is offline
Wij krijgen deksel wel van potten
Wij weten wat buitenspel is.
wij weten gelijk welke kant we iets moeten opdraaien om te openen.

Man: haar kammen en wij hebben genoeg gedaan aan ons uiterlijk (hooguit 15 min)
Vrouw: schuren plamuren aflakken, verf beitsen,haar 100x borstelen andere broek aan trekken omdat die niet bij je schoenen past. 20 paar schoenen passen als ze een paar hebben gevonden andere kleren aan trekken omdat die toch niet bij de schoenen passen. (minimaal 3 uur)

Voor vrouwen is het dood normaal om 20 keer per dag van mening te veranderen, dat moet je als man niet proberen als je niet schozofreen wilt lijken.

Een vrouw hoeft nooit iets zwaars te dragen als er een man is.
Oud 14-06-2006, 19:19
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
je hebt geeen bloed aan je punanie
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 14-06-2006 @ 20:11 :
Wij krijgen deksel wel van potten
Wij weten wat buitenspel is.
wij weten gelijk welke kant we iets moeten opdraaien om te openen.

Man: haar kammen en wij hebben genoeg gedaan aan ons uiterlijk (hooguit 15 min)
Vrouw: schuren plamuren aflakken, verf beitsen,haar 100x borstelen andere broek aan trekken omdat die niet bij je schoenen past. 20 paar schoenen passen als ze een paar hebben gevonden andere kleren aan trekken omdat die toch niet bij de schoenen passen. (minimaal 3 uur)

Voor vrouwen is het dood normaal om 20 keer per dag van mening te veranderen, dat moet je als man niet proberen als je niet schozofreen wilt lijken.

Een vrouw hoeft nooit iets zwaars te dragen als er een man is.
eerste drie zijn echt niet zo universeel als jij nu stelt. Ik kan dat ook en daar ben ik vast niet de enige in.

mannen kunnen ook treuzelen. Bij mijn ex moest ik ook regelmatig op hem wachten ipv andersom.

In de rest geef ik je gelijk Het is best leuk om ervoor te zorgen dat er 3 mannen opzoek zijn naar een doos kassabonrollen voor mij.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 19:54
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2006 @ 18:13 :
Daar heb ik aan meegedaan, en toen wonnen wij
auch...

met z'n hoevelen waren jullie tegen die jongen?
Oud 14-06-2006, 20:20
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 14-06-2006 @ 18:05 :
dan hoef ik maar 1800 meter te lopen voor een 6 in plaats van 2100 die de jongens moeten lopen.
Dat is dan wel eerlijk, maar ik vind het wel een voordeel eigenlijk
loop ik fucking 2050 meter, heb ik een matig.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:24
Verwijderd
Een jongen zijn is vele malen beter dan een meisje zijn. Een string dragen is volgens mij klote, de wachtrijen in de wc's en het feit dat er zo een volwassen embryo uit je geboortehol komt zint me niet.

Meisjes kun je zien als beef. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:32
Verwijderd
Die rijen staan er ook alleen maar zodat we ondertussen kunnen praten met iedereen die we mee hebben gesleurd naar de wc's. Strings zijn niet irritant. En later zul je jaloers zijn dat je geen kinderen kunt baren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:43
Verwijderd
nou, die rijen staan er eigenlijk doordat er in het gemiddelde café 1 mannentoilet en 3 mannen-urinoirs zijn tegenover 2 vrouwentoiletten, doordat vrouwen 2 er keer zo lang over doen om naar de wc te gaan en doordat vrouwen 2 keer zo vaak naar de wc moeten. Een simpele berekening leert ons dat er op enig moment 2 x 2 x 2 = 8 keer zo veel vrouwen als mannen zijn die naar de wc moeten.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:44
Verwijderd
Ik zie bij mannen ook vaak rijen anders.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:45
Verwijderd
ik probeer alleen maar een onschuldige schema over vrouwen te bevestigen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:46
Verwijderd
het is gewoon de schuld van cafebazen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:59
Verwijderd
Ja
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 14-06-2006 @ 20:02 :
Uitgaande van de middelste foto in je fotoboek: Lieg niet!
Ik zou natuurlijk kunnen gaan uitleggen dat foto's maar momentopnames zijn en dat voor 1 goedgelukte er wel 5 mislukte zijn, maar hé, waarom zou ik? Dankje
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 21:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2006 @ 22:09 :
Ik zou natuurlijk kunnen gaan uitleggen dat foto's maar momentopnames zijn en dat voor 1 goedgelukte er wel 5 mislukte zijn, maar hé, waarom zou ik? Dankje
vrouwen zijn bescheidener dan mannen
Oud 14-06-2006, 21:24
Vice
Vice is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 14-06-2006 @ 21:24 :
Een jongen zijn is vele malen beter dan een meisje zijn. Een string dragen is volgens mij klote, de wachtrijen in de wc's en het feit dat er zo een volwassen embryo uit je geboortehol komt zint me niet.
Alsof je verplicht bent om kids te baren.
Oud 14-06-2006, 21:39
supernova
supernova is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 14-06-2006 @ 21:24 :

Meisjes kun je zien als beef. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo.
strings kut? probeer het eens

en, goed een kind naar buiten werken is misschien niet zo ontzettend leuk. maar, meisjes kunnen wel fijn kinderen krijgen zonder instemming van de papa en JIJ NIET
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 21:58
Romie
Romie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2006 @ 21:44 :
Ik zie bij mannen ook vaak rijen anders.
dat komt omdat vrouwen zien dat de rijen daar korter zijn en dan daar naar de wc gaan haha
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 22:06
Verwijderd
Citaat:
supernova schreef op 14-06-2006 @ 22:39 :
strings kut? probeer het eens

en, goed een kind naar buiten werken is misschien niet zo ontzettend leuk. maar, meisjes kunnen wel fijn kinderen krijgen zonder instemming van de papa en JIJ NIET
+ vrouwen weten altijd 100% zeker dat het hun eigen kind is wat ze gebaard hebben en mannen moeten daar maar vanuit gaan

*denkt aan de campari reclame *
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 22:38
Tink*
Tink* is offline
Ja precies. En vrouwen hoeven niet per se een string aan. Boxershorts, onderbroeken, hipsters ofzo, zulke dingen kunnen ook allemaal. Maarja, mannen kunnen ook een onderbroek of boxershort of zelfs string aan.

Oh en dat met die tijd om je klaar te maken om weg te gaan is ook niet waar. Dat verschilt per persoon. Ik doe er 5-10 minuten over, terwijl menig jongen veel langer bij zijn haar zit als ik voor alles bij elkaar.

Maarja, heel veel dingen verschillen gewoon van persoon tot persoon.
Oud 14-06-2006, 23:12
Magican
Magican is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2006 @ 22:09 :
Waarom denk je dat ik het alleen over de middelste foto had
Maar verder, asje
Oud 14-06-2006, 23:44
Il Mafioso
Il Mafioso is offline
meisjes:
kunnen niet kaartlezen, hebben geen ruimtelijk inzicht, kunnen niet tegen kritiek, en willen altijd complimentjes... ect ect...

dit zijn trouwens geen vooroordelen, maar is gewoon waar...

maar dat maakt ze niet minder noodzakelijk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 23:58
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 14-06-2006 @ 20:11 :
dat moet je als man niet proberen als je niet schozofreen wilt lijken.
En wat heeft dat nou weer met schizofrenie te maken?

Als vrouw kan je onzettend dichtbij meemaken hoe een zwangerschap verloopt. Vaderlief kan zijn hand op je buik leggen om het kind te voelen schoppen, maar erg veel verder dan dat gaat het niet.
Op het moment dat het kind geboren is zoekt het ook meteen de moeder op, niet de vader. De vader heeft dus die band nog niet en over het algemeen is de band van een moeder met haar kind sterker dan die van een vader met zijn kind.

Een vrouw kan vaak meer dingen tegelijkertijd dan een man.

Een man schijnt niet te mogen huilen als hij zich kut voelt, terwijl dat voor een vrouw algemeen geaccepteerd is.

Als je als man pissig bent hou je daar vaak zere knokkels aan over. Mannen schijnen moeilijker dit soort gevoelens te kunnen uiten en gaan dan tegen muren aan staan slaan met als gevolg een zere hand.

Mannen moeten hun gezicht scheren en als ze dan allemaal rode bultjes krijgen, kunnen ze die niet zo gemakkelijk verbergen als je het vergelijkt met het benen scheren van de vrouw.

Als een man make-up gebruikt word hij vaak raar aangekeken. Doet een vrouw dat dan is dat algemeen geaccepteerd.

Ik ben nog nooit een kroeg of wat dan ook tegen gekomen die een speciale mannendag heeft. Ladiesnight is echter een algemeen begrip.

Als ik een dag ga shoppen is er in iedere winkel een vrouwenafdeling. Als er al een mannenafdeling is, is dat vaak maar een miezerig hoekje in de winkel.

Aansluitend daarop: er is veel meer kleding te koop voor vrouwen dan voor mannen.

Je wordt als vrouw vaak sneller geholpen. Mensen denken namelijk dat vrouwen altijd hulp nodig hebben en dingen niet alleen kunnen. Of ze gaan voor die schattige rode lippen en wapperende wimpers.

ofzo....

Overigens: Ik kan wel kaartlezen, kan best tegen kritiek omdat ik me niet meteen in mijn eergevoel aangetast voel, ik krijg best in mijn eentje een deksel van een pot af

Ik laat het wel over aan Menahem om de voordelen van het man zijn op te noemen. Hij heeft immers meer ervaring met het 'jongetje' zijn dan ik.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 00:08
Vice
Vice is offline
Citaat:
Il Mafioso schreef op 15-06-2006 @ 00:44 :
meisjes:
kunnen niet kaartlezen
Want kaartlezen is ook zo moeilijk. Vrouwen zijn geen debielen hoor.
Oud 15-06-2006, 08:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Il Mafioso schreef op 15-06-2006 @ 00:44 :
meisjes:
kunnen niet kaartlezen, hebben geen ruimtelijk inzicht, kunnen niet tegen kritiek, en willen altijd complimentjes... ect ect...

dit zijn trouwens geen vooroordelen, maar is gewoon waar...

maar dat maakt ze niet minder noodzakelijk natuurlijk
Dat is echt bullshit.
Mijn moeder kan beter kaartlezen dan mijn vader en allen jongens en meisjes die ik ken hebben ongeveer evenveel ruimtelijk inzicht. Ik ken genoeg meisjes die dolblij zijn met kritiek waarmee ze wat kunnen en die dat liever hebben dan alleen horen dat ze zo geweldig zijn.

Wat nou, geen vooroordelen.
En bovendien, vrouwen hoeven geen kaart te lezen omdat ze de weg net zo goed kunnen vragen. mannen willen dat niet, dus hebben ze geweldig leren kaartlezen.
Hoewel dit natuurlijk wel een beetje vooroordelen zijn.
Oud 15-06-2006, 08:54
Verwijderd
Ik heb nooit begrepen wat er zo moeilijk is aan kaartlezen, maar mijn vader kan het ook niet heel goed
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 09:30
Graph
Graph is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2006 @ 01:22 :
*denkt*

Kinderen baren is leuk?
jij bent gek! hahaha .. dat lijkt ne nou écht niet leuk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 09:52
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Nala schreef op 15-06-2006 @ 00:58 :
Ik ben nog nooit een kroeg of wat dan ook tegen gekomen die een speciale mannendag heeft. Ladiesnight is echter een algemeen begrip.
Ja, maar de mannen hebben wel hooooopen stripclubs en hoeren waar ze naartoe kunnen. Daarentegen staat dat vrouwen dat niet zo nodig hebben omdat ze sowieso makkelijker aan seks kunnen geraken (als ze willen uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 10:01
Verwijderd
Ik heb een schijthekel aan feminisme.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-06-2006 @ 09:54 :
Ik heb nooit begrepen wat er zo moeilijk is aan kaartlezen, maar mijn vader kan het ook niet heel goed
over het algemeen zijn mannen iets beter met aanwijzingen als 'na 100 meter rechtsaf' en vrouwen iets beter met aanwijzingen als 'bij de kerk rechtsaf'. Gemiddeld dan. Maar omdat een kaart zowel afstanden als aanknopingspunten weergeeft, maakt dat niet zo veel uit voor het kaartlezen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 10:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 15-06-2006 @ 10:52 :
Ja, maar de mannen hebben wel hooooopen stripclubs en hoeren waar ze naartoe kunnen.
Daar kunnen vrouwen toch ook naar toe.
Oud 15-06-2006, 11:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vice schreef op 15-06-2006 @ 11:04 :
Daar kunnen vrouwen toch ook naar toe.
Alleen lesbische potten die op vrouwen vallen.
Oud 15-06-2006, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Graph schreef op 15-06-2006 @ 10:30 :
jij bent gek! hahaha .. dat lijkt ne nou écht niet leuk
't Lijkt me ook dood eng hoor
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 15-06-2006 @ 00:58 :

Een vrouw kan vaak meer dingen tegelijkertijd dan een man.

...

Als ik een dag ga shoppen is er in iedere winkel een vrouwenafdeling. Als er al een mannenafdeling is, is dat vaak maar een miezerig hoekje in de winkel.

Aansluitend daarop: er is veel meer kleding te koop voor vrouwen dan voor mannen.
1. Je kunt ook niet 1 ding tegelijk doen, want dan is er niks om het tegelijk mee te doen, maar goed .
2. Er zijn zoveel vrouwenkledingwinkels, omdat vrouwen over het algemeen veel meer verschillende dingen dragen.
Mannen kopen in het algemeen ook gewoon minder kleren, maar ik merk ook wel eens dat de verhouding idd soms zoek is qua hoeveelheid vrouwenkleding in een winkel t.o.v. mannenkleding
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
mltinus schreef op 15-06-2006 @ 13:09 :
Mannen kopen in het algemeen ook gewoon minder kleren, maar ik merk ook wel eens dat de verhouding idd soms zoek is qua hoeveelheid vrouwenkleding in een winkel t.o.v. mannenkleding
Opzich is het best lullig... Mijn man vind het heel leuk om met mij een dag flink te shoppen. Maar op het moment dat we daar mee bezig zijn baalt hij toch flink aangezien er gewoon véél minder te koop is voor hem.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 15-06-2006 @ 13:38 :
Mijn man vind het heel leuk om met mij een dag flink te shoppen.
Is jouw man wel een echte man?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 13:20
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-06-2006 @ 11:03 :
over het algemeen zijn mannen iets beter met aanwijzingen als 'na 100 meter rechtsaf' en vrouwen iets beter met aanwijzingen als 'bij de kerk rechtsaf'. Gemiddeld dan. Maar omdat een kaart zowel afstanden als aanknopingspunten weergeeft, maakt dat niet zo veel uit voor het kaartlezen
Hoe kan een man die 100 meter goed in kan schatten niet weten wanneer die bij de kerk is? Dat zijn echt van die aanwijzingen waar niets mee fout kan gaan tenzij je problemen hebt met je geheugen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Frostbite schreef op 15-06-2006 @ 14:20 :
Hoe kan een man die 100 meter goed in kan schatten niet weten wanneer die bij de kerk is? Dat zijn echt van die aanwijzingen waar niets mee fout kan gaan tenzij je problemen hebt met je geheugen ofzo.
ja, tuurlijk ziet die man ook wel waar de kerk is, en de vrouw kan ook wel 100 meter inschatten, maar het ene gaat dan gemakkelijker dan het andere.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten