Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn, maar de manier waarop de 'relatie' is ontstaan wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onizuka: 'Sixteen-year-old-bride by the age of fourty....sixteen-year-old-bride by the age of fourty...' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
maar dat terzijde.. wat is dit voor oppervlakkige post? alsof alles om looks draait... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom zijn we ook getrouwd, omdat we absoluut níet met elkaar kunnen praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weiger te geloven dat een relatie die de eerste vijf jaar goed is, daarna zó mis zou kunnen lopen dat mensen ervoor uit elkaar moeten gaan (vooropgesteld dat een van de twee niet plotseling gek wordt ofzo). Blijkbaar heb je dan heus wel iets waardoor het werkt, en ookal is dat een tijd lang niet zo of gebeurt er iets waardoor er veel veranderd (bijv. verliefd worden op iemand anders), dan nog kun je er wel voor zorgen dat het terugkomt. Waarom trouw je anders? Tot de dood ons scheidt, of eventueel iets anders? |
![]() |
|||
Citaat:
Dus jij beweert dat je je nooit moet afvragen of het wel normaal is wat je doet? Met het excuus dat je anders "zelf geen tijd meer hebt om te leven"? Dat geldt misschien inderdaad voor minder belangrijke keuzes, keuzes waar een ander niets mee heeft te maken, keuzes die alleen gevolgen hebben voor jezelf. Maar kom op, weet je wel waar het hier over gaat? Citaat:
Looks bepalen dan misschien niet volledig de keuze voor een partner, maar let wel dat looks altijd een factor spelen. Je kunt nog zo hard ontkennen dat het niet zo is, maar zelf weet je wel beter. En natuurlijk praat je in een relatie niet alleen over studie, werk en uitgaan. Maar je moet er wel op letten dat deze onderwerpen een belangrijk deel is van iemands leven, aangezien deze terreinen een zeer grote rol spelen in de dagelijkse bezigheden.
|
tsja... je kunt mensen nix verbieden.....maar ik hoop dat mijn mening duidelijk is als ik zeg dat ik een jongen uit mn hoofd werk alsie al een relatie heeft (en dan heb ik t dus nog geeneens over een huwelijk) Gewoon principes, hoe hard ik ook huil om hem (in mn eentje) Ik heb dat 1 keer gedaan en dat valt niet mee, maar gevoelens kun je dus echt wel onderdrukken
![]() En deze vent heeft een vrouw en kinderen.... heb je je wel ns geprobeerd in te denken in haar situatie? Als je dat bij mijn pa zou flikken zou je geen leven meer hebben met mij als zijn dochter ![]() Edit: ik weet niet.... ik zet nogal vraagtekens bij die man. Hoeveel *man* ben je als je je hele gezin in de steek laat voor 1 van je leerlingen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
b: tot op een zekere leeftijd
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat iets een cliché is, wil nog niet zeggen dat het klopt ![]() OT: Ik sluit me compleet aan bij het betoog van Urineer de beer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu wordt ze alleen maar geslingerd tussen "het kan eigenlijk niet" en het toch wel heel graag willen. Je maakt jezelf daardoor gek. Beetje afstand lijkt me niet echt kwaad kunnen. Kan je er eens rustig nadenken waar je allemaal mee bezig bent en of je dit wel echt heel graag wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Triest dit...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En waarom meteen samenwonen? Bang dat het anders niet echt is? hem kwijt te raken? Laat dat alles even bezinken en als hij inderdaad uit zijn oude leventje stapt, groei dan eerst naar een nieuw leventje toe. Dat ben je zijn kinderen ook verplicht. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt wel gelijk wat je hier beweert, maar ik had het over dat looks altijd een rol blijft spelen. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat deze situatie zijn risico's heeft, daarmee ga ik akkoord, maar ik vind niet dat je mag oordelen over een situatie die je niet volledig kent. Eigenlijk net zomin dat de TS in die relatie mocht tussenkomen, hij had in principe voor hun relatie moeten scheiden, als hij zich niet goed voelde in zijn huwelijk. Persoonlijk zou ik niet aan een dergelijke relatie beginnen, omdat ik niets wil te maken hebben met een breuk in een relatie (en al helemaal niet als er bijkomstige factoren als kinderen zijn), maar ik vind niet dat wij met de feiten die ze geeft dat alles kunnen afkeuren, daarvoor kennen we de personen in kwestie niet, we weten niet wat zijn gevoelens echt zijn, we weten niet hoe zijn huwelijk is, hoe zijn vrouw en kinderen zich voelen, etc. Volgens de voorgeschreven regels is het fout, maar regeltjes en praktijk zijn twee helemaal verschillende dingen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Algemene schoolzaken |
Ruzie met leraar...(NEED HELP!!) Philemon | 10 | 01-11-2003 15:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen? Morphia | 16 | 19-05-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |