Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2006, 22:02
Verwijderd
Ik heb hele leuke buren, laatst nog een biertje mee gedronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2006, 23:42
Anaïs
Anaïs is offline
Buren zijn voor mij mijn 'huisgenotes' aangezien we elk onze kamer hebben...

Mijn buurmeisje valt wel mee, behalve als ze zingt. Dan doet ze Krezip of Twarres na voor heel het gebouw, zonder zich iets aan te trekken van studerende medebewoners. En als ik dan eens wat muziek op zet, moet het meteen stiller
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:45
Verwijderd
Ik heb geen directe buren.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 19-06-2006 @ 08:00 :
Mijn buurjongen draait op zondagochtend om HALF 7 altijd zijn "Ariel de Kleine Zeemeermin" CD Keihard

Ik mag m niet
Omg, ik zou meezingen <33
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:56
Faerie
Faerie is offline
Aan de linkerkant valt wel mee, dat is wel een leuk gezinnetje, maar we hebben er niet zo heel veel contact mee. Daar zit ons huis ook niet aan vast.

Maar de andere kant, waar ons huis dus aan vast zit, is echt vreselijk. Dit is echt het meest vreselijk burgerlijk gezinnetje wat ik ooit heb gezien. Mijn buurvrouw is werkloos en stofzuigt iedere dag om half 9 's ochtends, en verder zit ze de hele dag binnen, en komt ze alleen uit het huis om de kinderen naar school te brengen en op te halen. Mijn buurman kan niet tegen geluid. Echt ik kan ze gewoon niet uitstaan die mensen, en ze hebben nog lelijke kinderen ook (1 heel blond en blank kindje, de andere heel donker en bruin haar (en niet bruin van de zon, meer een indo uiterlijk) --> terwijl de ouders allebei gewoon blank zijn. Kan dat wel? Mijn moeder heeft de buurvrouw wel gewoon zwanger gezien, maar dan kan het toch niet dat mijn buurman de vader is van zo'n donker kindje..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:44
~*kar*~
~*kar*~ is offline
hmm.. tegenwoordig kan alles

mijn ene buren zijn vaag, eerst hoorde je steeds dingen vallen en geschreeuw enzo, en toen zijn die mensen gescheiden, en nu hoor je niks meer
andere buren zijn lief was vorige week mn sleutel vergeten, dus heb ik daar aangebeld, via hun huis naar boven, op het dakterras, door de bush bush, op ons dakterras en toen was ik weer binnen
Reageren

Regels voor berichten