Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2006, 13:20
ook hallo
ook hallo is offline
Heb jij leuke buren, of zetten ze altijd de muziek te hard? Heb je misschien wel een goede vriend(in) naast je wonen? Doet jouw buurman rare dingen als je ouders op vakantie zijn?

Vertel het me allemaal

Laatst gewijzigd op 17-06-2006 om 13:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2006, 13:23
Verwijderd
Ik ben omringd door jonge stellen met vreselijk luidruchtige kinderen die 3 uur per dag al schreeuwend en stuiterend hun tijd doorbrengen op de trampoline.

Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 13:27
Qimm
Qimm is offline
Onze buren hebben oranje vlaggetjes aan hun huis

Verder zijn het leuke mensen, maar hun jongen hond blaft net een beetje te veel smorgens...

Enne.. meer buren hebben we gewoon niet
Oud 17-06-2006, 13:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wij haten onze buren die naast ons wonen omdat ze onze honkballen nooit teruggaven als ze in de tuin belandden. Die tegenover ons zijn aardig, hoewel een van dat stel me altijd Wendy noemt. Ze zorgen wel altijd voor ons konijn als we weg zijn.
Een van mijn buurjongetjes wil mijn konijn altijd een wortel geven. Komt ie aanbellen, doe ik de deur open: "Mag ik poeky een wortel geven?"
Oud 17-06-2006, 13:38
Verwijderd
Mijn buurman is een student, geloof ik. Hij heeft krulletjes en heeft soms bezoek. Hij doucht graag 's avonds. Meer weet ik niet van hem, ik zie hem nooit, hoor hem alleen af en toe. Muziek draait hij ook, maar dat hoor ik alleen als ik mijn deur open doe.

Mijn bovenburen werken allebei, geloof ik. Zij kan 't nogal uitschreeuwen tijdens seks. Soms laten ze iets vallen. Hij is heel geduldig en aardig, hij is hier een keer aan de deur geweest om iets te vragen.

Mijn onderburen (drie appartementen) ken ik net. Ja, een meisje (van in de 20) genaamd Santa heb ik eens gesproken terwijl ik langzaam onwel werd van haar enorme parfumwalm. Ze is aardig, maar lángzaam van begrip.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 14:12
Verwijderd
Ik ken mijn buren niet, maar ik heb 4 huisgenoten, dat zijn ook een soort buren natuurlijk. Meisje boven mij studeert scheikunde, speelt cello en contrabas in het studentenorkest in Groningen en haar zusje is ook tweedejaars geneeskunde. Meisje naast mij studeert ook scheikunde, ze gaat graag naar festivals en doet veel aan sport en ze kijkt veel cartoons, en haar vriendje is er heel vaak. Meisje aan de andere kant van de gang zit er tijdelijk, ze studeert bouwkunde en ze eet alleen maar knorr wereldgerechten, die ze dan op maandag maakt en waar ze dan drie dagen van eet. Meisje schuin boven mij studeert psychologie en werkt voor het bedrijf van haar vader, zij is er niet zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 14:34
Dexter_M
Dexter_M is offline
Mijn buurmannen zijn erg gezellig we gaan wel eens bij ze eten of ze komen bij ons. of ga met ze stappen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 14:46
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
mn buren zijn wel heeeel attent dat kan ik wel waaarderen. ze hebben ook 2 TDI's op de oprit staan, zijn net als ons RBC fans en hebben altijd een hartje van goudt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 14:55
Verwijderd
Ik word omringd door bejaarden. Rechts van ons woont wel een aardig stel. Ze moeten altijd op de kinderen van haar dochter passen, eten voor hun dochter koken, kleding wassen enz.
De andere twee kinderen zijn bijna nooit op bezoek.
De buurvrouw staat 's ochtends altijd heel hard buiten te praten zodat wij allemaal wakker worden en ze kan echt niet autorijden.

Onze buren aan de linkerkant zijn egoďsten, hebben zowat met iedereen in de buurt een rechtszaak (gehad) en hebben zelfs mee gedaan aan de rijdende rechter. De kinderen wonen ook al niet meer thuis. Ze zeuren altijd over bomen die in de weg staan of over de blaadjes die er vanaf vallen.

De buurman schuin tegenover is weduwe. Zijn kinderen wonen ook niet meer thuis maar hij heeft sinds een tijdje een nieuwe vriendin. Hij koopt elk jaar een nieuwe auto. Verder weet ik niet veel over hem.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 14:57
Estar
Estar is offline
Mijn ene buurvrouw is een scheetje, de ander is ziek en heeft een rolstoel en zuurstofflessen nodig.Eens in de zoveel tijd maakt ze een wonder mee en kan ze hard lopen zonder zuurstofbeademing
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 15:11
Sjoerd
Sjoerd is offline
vroeger ging ik altijd snoepjes halen bij de buurman en boter kaas en eieren spelen . nu zie ik ze weleens en zeg ze gedag.
de andere buurman is heel oud en spreken we bijna nooit, ik zeg altijd vriendelijk gedag
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 15:24
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Rechts geen buren
Links wonen mijn oom en tante en mijn neef en zijn vriendin. En dat is gezellig

We hebben ook nog een stel in een zomerhuisje in de tuin wonen en die zijn best oke.

Onze overburen zijn rijk en hebben een zwembad en een huis in frankrijk (dus zijn ze vaak niet thuis = zwemmen). Ze zijn wel een beetje kakkerig, maar best aardig.
Oud 17-06-2006, 15:25
Verwijderd
Onze buren zitten ALTIJD in de tuin met hun kinderen&kleinkinderen te kakelen en kleppen, zodat onze eigen tuin niet meer in aanmerking komt om te gaan zitten IN ALLE RUST Ook komen ze altijd zeuren als er muziek aanstaat na 10 uur 's avonds, en gaat de buurman elk weekend belachelijk vroeg in de ochtend zijn auto stofzuigen, waardoor ik wakker word. Verder wonen er 359275029029 kleine kinderen en scooterbreezers in de straat, maar dat is nog tot daaraantoe. Bah, buren.

Oja, toen we hier kwamen wonen hebben ze daar massaal bezwaar tegen gemaakt bij de gemeente dus de buren hebben het een beetje verpest bij mij
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 15:49
Roadrunner
Roadrunner is offline
nou we hebben naast ons n gezin met 2 kleine kinderen die elkaar constant slaan en dus constant huilen, erg irritant.

aan de andere kant zit n heel aardig meisje waar ik af en toe wel mee iets ga doen

aan de overkant heb ik n vriendin, nouja we zijn misschien wel iets uit elkaar gegroeid, maar we kunnen samen wel lachen. en ze heeft n leuke neef en de buurjongen is ook wel aardig maar daar praat ik eigenlijk nooit mee.
Oud 17-06-2006, 15:50
T!ne
T!ne is offline
Links wonen een koppel van middelbare leeftijd zonder kinderen. Het zijn heel vriendelijke mensen. Mama en papa slaan er vaak een praatje mee. En we mogen altijd iets aan hun gaan vragen
Rechts woont ook een koppel van middelbare leeftijd mčt kinderen. En wat voor een Van het moment de lente begint en de zon begint door te komen kan je niet meer in alle rust buitenzitten. Het zijn 3 jongens: een tweeling van 13 en een oudere broer van 16. Roepen, schelden, op elkaar slaan, naakt door de tuin rennen, in hun zwembadje plassen.. Ben ik blij dat daar een haag tussen staat
Oud 17-06-2006, 19:43
Verwijderd
onze buren zijn toen we verhuist zijn, gewoon mee verhuist. We gaan erg veel met ze om, hun kinderen noemden mijn ouders vroeger nog altijd oom en tante, en zo voelt het eigenlijk wel. Alsof ze familie zijn. Als we op vakantie gaan, hebben we meestal 1 week met ons gezin, en een paar dagen met onze buren. Altijd heel gezellig. Ze hebben twee kinderen, een van 13 en een van 10. Die van 13 help ik nog wel eens met zijn huiswerk, en met de ander ga ik altijd muziek maken, omdat hij dol is op mondharmonica spelen en gitaar.

Van de buren aan de andere kant weet ik niet eens de namen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 20:25
Verwijderd
Ze gluren allemaal (2 buurjongens en een buurman) de tuin in als ik lig te zonnen
En als ze dronken zijn roepen ze overstraat: buurmeisjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ze zijn ok alleen jammer dat ze als ze naar de kerk moeten op zondagochtend altijd zoveel herrie maken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 21:00
Hagel
Hagel is offline
mijn ene buurman woonde eerst alleen maar volgens mij wonen er nu veel meer mensen, er zijn altijd mensen over de vloer en bellen de hele nacht door mensen aan de deur. 99% zeker dealt hij in drugs maar dat ga ik hem niet vragen ofzo. Hij heet Jan en draait altijd keihard muziek maar rond 12 uur doet hij het uit en hij is best aardig want hij helpt me als bij mij de stoppen doorslaan enzo. De andere buurman ken ik niet echt, we zeggen hallo maar dat is alles. boven- en onderburen ook niet.
Oud 17-06-2006, 21:12
Verwijderd
Mijn buren aan de voorkant hebben een eigen bedrijf en zijn best aardig. Met hun kinderen (die inmiddels alweer dertig ofzo zijn en kinderen hebben), gaan ew best veel om. Ze zijn af en toe een beetje raar, maar hun kleinkinderen zijn lief.

Mijn buren aan de zijkant zijn oude lieve mensen met een zoon van veertig die nog thuis woont. Vroeger kregen we altijd grote marsen als we ons rapport hadden laten zien en geld. Ook gingen we daar altijd rond etenstijd naartoe, en dan mochten we meehelpen. De buurman is op z'n tachtigste van het dak afgevallen (dat hij aan het schoonmaken was), brak z''n knie en heeft toen gezworen nooit meer aan het werk te gaan. Hij verbouwde namelijk op onze grond (waar wij toch niks mee deden en op een stukje grond van henzelf groente. Een half jaar later was hij weer heftig aan het verbouwen op die grond.

Mijn buren aan de achterkant zijn gewoon leuk. Net als hun hond. Ik heb besloten met de buurvrouw de regering over te nemen. Dat het er nooit van komt, maakt niks uit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 21:13
Femic
Femic is offline
Buren waar ik op kamers woon ken ik niet, ja alleen van gezicht, we krijgen altijd pakjes van elkaar. Buren bij ouders thuis, de ene kant ken ik niet, weet niet eens ckr of er wel iemand woont . Andere kant een redelijk jong stel met 2 kleine kinderen, waar ik regelmatig oppas. Hele leuke mensen. Lawaai-overlast enzo eigenlijk nooit last van, we wonen vrijstaand.
Oud 17-06-2006, 22:48
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik woon in een oude arbeiderswijk met veel ongeschoolden. Dus er is altijd wel wat. Vooral veel auto's die geluiden maken die niet bij het type auto horen, schreeuwende moeders en evenzoveel huilende kinderen, Jan Smit en alles wat daar onder zit op het allerhardst uit de speakes van de bovengenoemde auto's en onverzorgde, wanstaltig dikke mensen bepalen hier het straatbeeld. Het is verder wel gezellig.
Oud 17-06-2006, 22:59
Boogie
Boogie is offline
Ik heb geen last van mijn buren, maar ken ze verder ook niet echt.
Oud 17-06-2006, 23:09
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-06-2006 @ 15:12 :
Ik ken mijn buren niet, maar ik heb 4 huisgenoten, dat zijn ook een soort buren natuurlijk. Meisje boven mij studeert scheikunde, speelt cello en contrabas in het studentenorkest in Groningen en haar zusje is ook tweedejaars geneeskunde. Meisje naast mij studeert ook scheikunde, ze gaat graag naar festivals en doet veel aan sport en ze kijkt veel cartoons, en haar vriendje is er heel vaak. Meisje aan de andere kant van de gang zit er tijdelijk, ze studeert bouwkunde en ze eet alleen maar knorr wereldgerechten, die ze dan op maandag maakt en waar ze dan drie dagen van eet. Meisje schuin boven mij studeert psychologie en werkt voor het bedrijf van haar vader, zij is er niet zo vaak.
Haha dan ken ik het meisje dat boven jou woont...nouja, kende. Ik heb in het koor van Bragi gezeten.

OT: ik woon alleen en heb eigenlijk geen contact met m'n buren.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 23:55
HybridTheory
HybridTheory is offline
Mijn buren wisselen nog al eens, ik woon in een appartement in een hotel .
Thuis bij m'n moeder woont er aan de ene kant een man van bijna 70 die al zowat heel z'n leven al daar in dat huis woont, en aan de andere kant zit er een tehuis voor geestelijk gehandicapten. Gelukkig zitten er niet al te zware gevallen, dus veel overlast hebben we niet, alleen draaien ze geregeld Jantje Smit met de volumeknop en de ramen helemaal open ..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 00:29
coopergirl
coopergirl is offline
ik wa snet op een verjaardag, en de buren kutten over de vuurkorf want ze hadden last van de rook.. terwijl de wind de andere kant op stond Als ze het nu hadden over d emuziek die te hard stonden, tja.

Voor mijzelf: naast mij woont een theoloog, aan de andere kant een militair.. geen prob's mee
Oud 18-06-2006, 00:34
thunder110
thunder110 is offline
Ik heb alleen last van de onderburen, een cocktailbar .
Oud 18-06-2006, 02:22
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Ik ken de buren niet eens
Oud 18-06-2006, 10:24
Verwijderd
Ik heb een hekel aan mijn buren, ook al ken ik ze niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 12:13
Jolene
Jolene is offline
Ik ken mn buren niet eigenlijk .Ze zijn iig de enige die geen last hebben van die klote metal van mn broer .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 15:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onder me woont een ouder echtpaar, vriendelijke en rustige mensen. Hij maakt zeilbootjes in het tuinhuisje en besteed veel tijd aan zijn vijver. Ze hebben een mooie tuin. Als ik iets laat vallen mag ik het altijd komen halen. Ze hebben ook een sleutel voor het geval ik de mijne vergeten ben.

Boven me woont een vrouw van gemiddelde leeftijd en daarboven twee allochtonen, verder weet ik er niets van.

De mensen naast me ken ik niet (allebei de kanten niet).

Schuin beneden woont een oudere vrouw, heeft goed contact met mijn benedenburen en zit ook vaak buiten. Ze heeft katten.

Schuin boven me woont een gezinnetje met een meisje van een jaar of zes/zeven. Die vrouw heeft wel eens op ons huis gepast toen de voordeur geverfd moest worden en er bij ons niemand thuis was.

De achterburen zijn zonaanbidders en zitten met dit weer 24 uur per dag buiten maar houden ook wel van een muziekje
Oud 18-06-2006, 21:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wij hebben rustige, nette buren, aan beide kanten.

Aan de ene kant een paar oudjes van 65+, dus die zijn sowieso altijd rustig.
Aan de andere kant een Hollands gezin, weinig contact mee, maar ook gewoon aardig.
Oud 19-06-2006, 00:43
Verwijderd
Mijn buurman speelt (bijzonder slecht ) trompet. Verder heb ik zelden contact met ze.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 07:00
Roos
Roos is offline
Mijn buurjongen draait op zondagochtend om HALF 7 altijd zijn "Ariel de Kleine Zeemeermin" CD Keihard

Ik mag m niet
Oud 19-06-2006, 08:43
Skilly
Skilly is offline
Ik heb 8 buren:

Onder me: Vervelende kinderen die constant huilen en schreeuwen.
Scchuin onder me: Aardige mensen heel rustig je weet amper dat ze er zijn.
Naast me: Aardig maar als de moeder er niet is zet de zoon keihard de radio aan. Soms irritant als je wilt leren maar dat doe ik ook. Maar verder weet je amper dat ze er zijn.
Boven me: Zie punt: naast me.
Schuinboven me: De gezellige mensen. We noemen haar gezellig. Ze weet alles en wil graag alles weten. De zoon is alleen een beetje minder maar de zus is heel aardig.
Dan boven van boven-boven mij. Een student je weet amper dat ze leeft.
Dan boven van boven-schui van mij: Is leeg.
Oud 19-06-2006, 09:04
cult
cult is offline
De buurjongen van de ene kant drumt, maar hij kan het niet zo goed. Er zijn afspraken gemaakt over bepaalde tijden dat hij mag spelen, maar daar houdt hij zich doorgaans niet aan. Van de rest van het gezin heb ik amper last, ik groet ze altijd, aardige mensen.

De buren aan de andere kant zijn haast kluizenaars, ik zie ze haast nooit buiten. Het is haast zo erg, dat ik ze in bijv. de supermarkt, niet zou herkennen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 09:30
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik ken de buren niet, ga alleen wel eens met het buurmeisje bellenblazen.
Oud 19-06-2006, 09:41
Verwijderd
Ik heb geen echte buren, ik woon op het erf van mijn huisbaas. Hij woont er dus in het ene huis en heeft twee jongens op kamers wonen daar, zijn allemaal wel oké. In het andere huis wonen zijn moeder en zijn zoon + vrouw. Ook aardig. De schoondochter spreek ik wel eens, ze is heel aardig. En de rest zwaai ik altijd naar.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:47
Moustache
Moustache is offline
Mijn buren (ik heb maar aan één kant buren) zijn de grootste burgertrutjes aller tijden. Mijn overbuurman is wel relaxt, hij laat de hele dag honden uit van andere mensen en zit achter zijn playstation of rijd rond op zijn motor.
Oud 19-06-2006, 11:05
Verwijderd
Met mijn ene huisgenootje kan ik het wel vinden, het andere huisgenootje is net verhuisd dus er komt binnenkort een nieuwe. Met de onderburen hebben we heel soms wel eens contact, die zijn ook wel aardig. In hetzelfde huis als de onderburen woont ook mijn huisbaas, die kom ik gelukkig niet zo vaak tegen. De buren naast ons zijn schreeuwerig en eng en begluren ons altijd als we in de keuken staan (wat is daar nou interessant aan ). Bijna alle buren hebben 's nachts en overdag de muziek wel eens te hard en dan is het vervelend.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 11:22
Verwijderd
Ik heb geen buren.
Nog niet.
Het huis is net verkocht. En wíj zijn van die buren die altijd de muziek hard hebben staan.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 11:39
MTpower
MTpower is offline
Een aantal buren in de straat zijn wel aardig, maar ken ze verder niet echt
De meeste zijn allemaal zeikerds
Oud 19-06-2006, 12:48
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
ik heb echt super buren.woon in een nog al multicultureel buurtje maar mijn buren naast mij..heel goed contact mee, leuke mensen, volgens mij antiliaanse afkomst
Mijn andere buurman is Surinaams, en ja oude man, zie je af en toe keertje buiten..
Mijn tegenover buren aan de achterkant zijn Chineze mensen, echt heel vriendelijk,altijd zwaaien en roepen altijd leuk, die er naast zijn Russissch ook hele leuke mensen, kunnen weinig Nederlands, maar ach met gebaren kom je er ook wel
En aan de voorkant, wonen Iraanse mensen, ook altijd vriendelijk, en praatje maken enzo..

Laat ik het kort zeggen , ik mag echt niet klagen
Oud 19-06-2006, 13:14
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Mijn buren zijn wel oké K vergeet nog wel eens spaghetti iod te kopen en dat haal ik dan bij hun
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:04
Verwijderd
ik woon in een centraal wonen project en den haag, met nog 32 anderen. het houd(t? sorry) in dat je je eigen appartement hebt maar er is ook een centrale huiskamer/keuken waar je kan eten met een paar mensen, of zuipen. maar dat mag je zelf weten.
dus ik heb heel goed contact met mijn buren. echt gaaf.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 17:12
remy476
remy476 is offline
Heb jij leuke buren, --> ja

of zetten ze altijd de muziek te hard?--> nee dat doe ik altijd

Heb je misschien wel een goede vriend(in) naast je wonen? --> nee

Doet jouw buurman rare dingen als je ouders op vakantie zijn? --> neej
Oud 20-06-2006, 12:06
MieX
MieX is offline
Ik woon in een huis van bordkarton dus ik heb zelfs last van mijn toch behoorlijk rustige huisgenoten, 2 van mn huisgenoten zijn best stil, maar 1 stampt af en toe als een olifant door het huis en slaat met de deuren. En ik kan de muziek van de buurman tot aan de andere kant van het huis horen.

En de overburen zijn stom want die hebben extreem geprotesteerd tegen de komst van onze huizen en gaan nog steeds door en zijn extreem bevooroordeeld over studenten, 1 keer zijn onze vuilniszakken niet meegenomen door de vuilniswagen en toen stond er meteen een boze vrouw aan de deur te klagen dat we overal zo'n teringzooi van maken..
Oud 20-06-2006, 12:09
Appeltje
Appeltje is offline
Op zich zijn mijn buren best wel aardig. Alleen aan de ene kant woont zo'n meisje van 16 dat echt áltijd ruzie heeft met haar ouders en aan de andere kant een jochie van 12 en dat is echt zo'n klein ettertje. De rest van die 2 gezinnen is gelukkig wel aardig.
Over een paar weken gaan we verhuizen en we krijgen superleuke buren en achterburen!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:11
Verwijderd
Ik heb een fantastische buurvrouw. En de rest van mijn buren ken ik eigenlijk niet. Maar met die buurvrouw doe ik allemaal leuke dingen, sport ik, ga ik bijna elke dag thee drinken enzo, films kijken, net of ik nog een leuke moeder erbij heb gekregen. En zij beschouwd mij een beetje als haar aangenomen dochter, dus dat vind ik ook wel weer leuk>
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 16:57
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Ik vind dat ik leuke buren heb

Rechts een gezin met drie buurjongens, twee honden, twee katten en een stel kippen. Alleen die kippen zijn wel eens irritant, wat maken die een herrie

En aan de andere kant een heel lieve buurvrouw

Ik vind helemaal wel dat ik leuke mensen in de straat heb wonen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:10
steefos
steefos is offline
met de ene kant hebben we al heel lang ruzie -alleen weet niemand meer waarom en waarover- met de andere kant maken we zo af en toe een babbeltje, die zijn wel aardig.

de buurman van de ene kant is groot fan van klussen. Volgesmij is hij al meer dan 3 jaar aan het boren, timmeren en zagen. Mijn ouders vragen zich langzamerhad af of er nog wel beton over is gebeleven....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten