Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: Heb je ooit wel eens wat bestelt bij TellSell?
Ja, en het werkte prima 6 6.06%
Ja, maar het werkte niet. 6 6.06%
Nee, maar misschien doe ik het wel een keertje. 7 7.07%
Nee, nooit gedaan en zal het nooit doen. 80 80.81%
Aantal stemmers: 99. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2006, 17:51
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 28-09-2006 @ 17:59 :
Xpress

[afbeelding]
Ja!Die is geweldig!
Oud 28-09-2006, 18:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 28-09-2006 @ 18:51 :
Ja!Die is geweldig!
Heb je er een dan?
Oud 28-09-2006, 19:20
Verwijderd
omg de table mate is het meest nutteloze ooit!
ook dat filmpje waarin je iemand met een houten tafeltje ziet en die dan heel erg rugpijn heeft :') lalll. echt een hilarisch stom ding. gezellig met het hele gezin elke avond voor de tv eten met je eigen table mate
Oud 28-09-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Scott Tracy schreef op 28-09-2006 @ 10:53 :
31 power juicer, gewoon fruit- en groentesapjes maken zonder eerst te schillen of de pitten eruit te halen, en de power juicer haalt meer vitaminen uit je fruit
die is wel cool
Oud 28-09-2006, 19:22
Verwijderd
als de tablemate je grootste uitvinding is, is er echt iets mis
Oud 28-09-2006, 21:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-09-2006 @ 20:22 :
als de tablemate je grootste uitvinding is, is er echt iets mis
Maar hij is zo handig! Denk aan de vrouw met bedrust! Denk aan de man waarvan het bord eerst over de vloer ging, maar die nu achterovergeleund in zijn stoel kan eten. Denk aan de moeder die het knutseltafeltje van haar dochtertje in een vingerknip kan om toveren om er heerlijke melk en koekjes aan te serveren. Dat wil toch iedereen!
Oud 28-09-2006, 21:45
DxpZ
DxpZ is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 28-09-2006 @ 22:11 :
Maar hij is zo handig! Denk aan de vrouw met bedrust! Denk aan de man waarvan het bord eerst over de vloer ging, maar die nu achterovergeleund in zijn stoel kan eten. Denk aan de moeder die het knutseltafeltje van haar dochtertje in een vingerknip kan om toveren om er heerlijke melk en koekjes aan te serveren. Dat wil toch iedereen!
Oud 28-09-2006, 22:30
BoerBertus
BoerBertus is offline

Als ik op kamers zit moet ik echt zo'n aparaat hebben

En de reclame voor dat ding is ook te vet. Wat gasten die na een wilde avond te gaar zijn. Maar ondanks de kater blijven ze geintresseerd luisteren naar 2 debielen die uitleggen hoe handig dat aparaat wel niet is. En dat aparaat is handig! Die gasten maken echt 20 maaltijden binnen 5 minuten met zo'n ding. Ik MOET zo'n ding hebben!

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 22:35.
Oud 28-09-2006, 23:38
Roos
Roos is offline
Ik zat met mijn vriend te lachen om die Table mate... ik bedoel: wie gooit er nou dagelijks zijn bord eten over zich heen?

Vijf minuten later gooi ik zelf mijn bord eten op de grond Misschien is die Table Mate toch wel handig

Het leukste vind ik hoe ze alles uitleggen: je kunt het gebruiken bij het zwembad, in de woonkamer, in de keuken, in de garage, ZELFS in de slaapkamer. En dan steeds filmpjes erbij, om uit te leggen hoe een garage eruit ziet

En alles is opklapbaar

Maar de klassieker: Quick 'n Brite, is toch het leukst
Oud 29-09-2006, 16:22
Verwijderd
Mijn stoel kan ook in de garage, in het gras, op de stoep, in de woonkamer, in de slaapkamer, en zelfs in d ebadkamer.
Oud 29-09-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 29-09-2006 @ 00:38 :
Maar de klassieker: Quick 'n Brite, is toch het leukst
Maar die wérkt ook echt en is niet nutteloos
Oud 29-09-2006, 17:14
RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
Lisette Smink schreef op 28-09-2006 @ 17:15 :
Verslavend om naar te kijken, net als die belspellen.
haha irritant is dat he

Tellsell vind ik zo'n kansloos gedoe altijd, vooral die presentatoren en de debiele namen van producten
Oud 29-09-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
RodeKrab schreef op 29-09-2006 @ 18:14 :
haha irritant is dat he

Tellsell vind ik zo'n kansloos gedoe altijd, vooral die presentatoren en de debiele namen van producten
ik weet niet hoe ze sommige namen bedenken

tablemate?
gemmatic?
Oud 29-09-2006, 18:41
Oogieboogie
Oogieboogie is offline
Dit is de Gemagic mensen:

https://www.gemagictv.com/?cid=159432

Echt lachen
Met haar salaris zou ik ook zo hard lachen als in het plaatje onder het filmpje

Sommigen weet ik zeker zijn uren bezig met die dingen! Ook die vrouw achter dat bureau, moet echt het beeld geven dat ze ook ff snel tijdens haar werk tijd heeft om die kraaltjes met de Gemagic op haar kleren te drukken...

Ik wou dat ik er iets meer over kon zeggen, maar woorden schieten me gewoon tekort.

Laatst gewijzigd op 29-09-2006 om 18:43.
Oud 29-09-2006, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 29-09-2006 @ 18:34 :
ik weet niet hoe ze sommige namen bedenken

tablemate?
gemmatic?
een tafel die overal met je mee naar toe gaat, een maatje --> Tafel-Maatje, Table Mate
steentjes die magischerwijs in je kleren gaan --> Steen-Magie, GeMagic
Oud 01-10-2006, 08:24
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik vind Tell Sell geweldig, maar alleen omdat de filmpjes zo heerlijk nep Amerikaans-huiselijk zijn Vroeger keek ik ook altijd naar Amazing Discoveries, dat blijft nog altijd nummer 1, met die belachelijke gedubbte stemmen eronder. En Mike, Nancy en Tony Little natuurlijk Verder heb ik nog nooit iets gekocht op TV, ik kijk wel mooi uit. Het dieptepunt van Tell Sell op het moment is toch wel die slakkenslijmcreme. Dat mensen dat serieus kopen en geloven dat het geheim van de eeuwige jeugd besloten ligt in een of ander walgelijk extract van een stel ranzige weekdieren. En dat nog op hun gezicht smeren ook. Zoiets als de Steam Buddy (of hoe het apparaat ook moge heten?) zie ik mezelf ooit nog wel kopen.
In Amerika proberen ze via speciale Tell Sell-achtige kanalen echt nog veel meer troep aan de man te krijgen, en dat 24/7. Ik noem een trapje (only $ 99.99!!!) dat je bij je bed kunt plaatsen, zodat je trouwe viervoeter op het bed kan komen ZONDER HULP. Voor 100 dollar zit iedereen daar op te wachten ja.
Oud 01-10-2006, 12:22
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Tablemate is inderdaad ook geniaal. Je kunt er bijna geen parodie op maken, het is van zichzelf al stompzinnig.
Oud 01-10-2006, 14:43
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 25-09-2006 @ 18:00 :
Of je er ook op kunt sumoworstelen en vrachtwagens overheen kunt laten rijden heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar volgens TellSell moet het mogelijk zijn
Ze nemen ook indd altijd van die voorbeelden om te testen dat het product zo geweldig is, die jij zelf niet kan of iig zal testen in het dagelijks leven. Zo ook met die inlegzolen waarvan je rechter en dus beter gaat lopen, hoe heten die dingen ook alweer....
En dan om te bewijzen dat hij écht in zn behouden vorm blijft, laten ze er een stoomwals overheen gaan Alsof ik - als ik die dingen zou kopen - ook echt zelf met een stoomwals eroverheen zou gaan en blijven gaan net zolang tot ik echt ervan overtuigd ben dat dat ding ook daadwerkelijk zn eigen behouden vorm houdt *lol*

Maar goed, dan noem ik er ook 1tje...
Verder heb ik 1x zo'n borstel gekocht via TellSell, zo'n draaiende waarvan je haar glad en zacht wordt. Dat ding werkt echt dus das wel weer leuk. Ik heb namelijk van dat volle, dikke maar ook droge, kroezerige haar dus dat ding doet echt wonderen voor/bij mijn haar!
Oud 06-10-2006, 22:56
Martiño
Martiño is offline
36. Pos-T-Vac, een vacuümpomp die al om acht uur op het tellsellkanaal wordt aangeprezen .
Oud 07-10-2006, 08:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
37. H2o Vac (ofzo) die zorgt dat het stof en vuil niet 'allemaal weer terug in de lucht belandt' maar in een bak met water in de stofzuiger. Wat een ontzettend ranzig kut-karwei als je dan die bak moet legen. En je hebt dan een probleem als je per ongeluk kleingeld of een klein knuffeltje van de kinderen opzuigt. Of als je een mp3-speler opzuigt die onder de bank lag te slingeren.
Oud 07-10-2006, 16:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 07-10-2006 @ 09:07 :
37. H2o Vac (ofzo) die zorgt dat het stof en vuil niet 'allemaal weer terug in de lucht belandt' maar in een bak met water in de stofzuiger. Wat een ontzettend ranzig kut-karwei als je dan die bak moet legen. En je hebt dan een probleem als je per ongeluk kleingeld of een klein knuffeltje van de kinderen opzuigt. Of als je een mp3-speler opzuigt die onder de bank lag te slingeren.
Ja gadver die snap ik ook niet Waar laat je dat ranzige water, vol met stof en snippers papier en gemorste cornflakes en whatever? Echt te goor!
Oud 07-10-2006, 16:58
Qimm
Qimm is offline
http://www.telsell.com/shopping.asp?...ED&MN=PRI-1891

Dit is verreweg het ranzigste wat ik er ooit heb gezien eigenlijk
Oud 07-10-2006, 18:27
Zyh
Zyh is offline
chuck norris zat toch in 1 van die tellsell filmpjes??
ik bedoel als chuck norris er down mee is waarom zouden we nog twijfelen over de tellsell kwaliteit??
Oud 08-10-2006, 11:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-10-2006 @ 17:39 :
Ja gadver die snap ik ook niet Waar laat je dat ranzige water, vol met stof en snippers papier en gemorste cornflakes en whatever? Echt te goor!
In het toilet misschien...?
Oud 08-10-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 08-10-2006 @ 12:14 :
In het toilet misschien...?
prcs
Oud 08-10-2006, 15:40
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik heb nog nooit wat besteld en zal het ook nooit doen. Je hoort zo vaak dat er iets niet deugd aan het spul wat ze verkopen. Ok er zal best wel iets goeds tussen zitten maar ik heb het niet zo op TellSell.
Oud 09-10-2006, 14:32
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-10-2006 @ 17:58 :
http://www.telsell.com/shopping.asp?...ED&MN=PRI-1891

Dit is verreweg het ranzigste wat ik er ooit heb gezien eigenlijk
whaha jah!!
Dan kun je net zo goed meteen een paar slakken uit de achtertuin plukken en die over je hand of gezicht laten gaan
Prijs voor diegene die dat doet lekker slijmerig, plakkerig...hmmmm!
Oud 09-10-2006, 17:23
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Vroeger was het leuker... toen ondertitelden ze nog niet...
Het is ook zo fijn dat je alles onder je bed kunt opbergen:

"haal eerst al je spullen van telsell die je onder je bed hebt liggen weg en dan kunt u deze geavanceerde 2006rapidpro opbergen!"

Trouwens... die Xpress... zo gezond... ik gebruik helemaal geen vet... maar wel of een bult suiker of een ontzettende berg kaas...
Oud 09-10-2006, 17:33
Souris
Souris is offline
Nee, nooit gedaan en zal het nooit doen.
Oud 09-10-2006, 19:04
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
BoerBertus schreef op 28-09-2006 @ 23:30 :
[afbeelding]

En de reclame voor dat ding is ook te vet. Wat gasten die na een wilde avond te gaar zijn. Maar ondanks de kater blijven ze geintresseerd luisteren naar 2 debielen die uitleggen hoe handig dat aparaat wel niet is. En dat aparaat is handig! Die gasten maken echt 20 maaltijden binnen 5 minuten met zo'n ding. Ik MOET zo'n ding hebben!
Met handige gekleurde plastic ringen! Zodat iedereen weet welk drankje van wie is!
Oud 09-10-2006, 19:30
OwL
OwL is offline
Zijn die reclames voor slakkenslijm en de biostabil enzo dan niet verboden? Het wordt aangeprezen als iets waarvan je beter wordt. En ik hoor van alle kanten dat het dus voor geen meter werkt (wat me ook logischer lijkt dan dat het wel zou werken). Dan is dat toch misleidend?

OT: Ik ben niet van plan er ooit iets te kopen. Dat bedrijf is er op uit om goedgelovige mensen te misleiden met producten die duur zijn en niet werken, of producten die misschien wel werken, maar niet bijzonder en waar je veel te veel voor betaalt als je kijkt wat het nou eigenlijk is.
Oud 10-10-2006, 09:02
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik hoor juist weer van mensen dat de biostabil wél werkt.
Maar goed...als je ergens maar sterk genoeg in geloofd, wilt iets al werken omdat je gewoon jezelf aan het oppeppen bent, zonder dat je het door hebt.
Menselijke psyche is sterker dan we weten / doorhebben
Oud 12-10-2006, 13:54
IrmZjeuh
IrmZjeuh is offline
Ik heb sinds vandaag het yubisaki pillow, heb 'r nog niet op geslapen dus weet niet of het werkt. Heb 'em trouwens niet van TellSell maar van Neckermann.
De reden dat ik hem heb aangeschaft? Ik heb veel nekpijn door mijn huidige vormloze kussen. Een vriendin van mij had een kussen met boekweit korrels en die heb ik uitgeprobeerd. Ik sliep als een roos,
heb geen nekpijn meer gehad. Toen zag ik deze in de NM gids staan,
en toen dacht ik, misschien is het wel wat. Dus ik ga hem vanavond uitproberen. En anders kan ik hem nog altijd terugsturen.

Ik denk trouwens dat TS soms wel redelijke producten heeft,
zoals kookgerei. Maar crèmes en schoonmaakproducten zou ik
nooit aanschaffen. Sowieso niet van TS, ik koop liever in een
winkel of via internet (dan moet het wel een betrouwbare site zijn zoals Neckermann, Wehkamp, Otto oid)
Oud 12-10-2006, 15:27
Kaater
Kaater is offline
Ik slaap al een jaartje of 10 op boekweit en zou niet eens meer zonder kunnen. Het is niet zoals ze je beloven natuurlijk, ze beweren dat het koel blijft, en er geen hoofdafdruk in blijft zitten, zodat je geen last hebt bij verliggen, maar verder slaapt het heerlijk.
Oud 13-10-2006, 10:25
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ik heb ook een boekweit kussen, en ook mijn nekklachten waren meteen over! Heerlijk..
Maar nu heb ik m weer moeten "inleveren" aan mn vriend het kussen is oorspronkelijk van hem en nu heeft hij erge last van zn nek & schouders, dus ja

Dus @ IrmZjeuh: als die Yubisaki pillow doet wat er over beloofd is, laat het me dan weten, want ik zat eraan te denken om ook dat ding aan te schaffen omdat ik weet welk effect een boekweit kussen al heeft. En het leek me redelijk hetzelfde, zo hoeven mn vriend en ik niet meer te twisten over wie het kussen mag
Oud 13-10-2006, 18:32
Donald Duck
Donald Duck is offline
tis allemaal bagger wat ze daar aanprijzen, gespeeld en debiel. Volgens mij zijn dat echt een stel hopeloze mensen die daaraan mee werken. (en vaak ook dezelfde).
Heb zelf nooit wat bestelt en ga dat ook zeker niet doen in mijn leven
Oud 20-10-2006, 12:51
Verwijderd
de spinspa is leuk
Oud 20-10-2006, 13:27
Rhinus
Rhinus is offline
Zonder Mike is het niet leuk.
Oud 20-10-2006, 13:30
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
OMG nee he is er nou ook al een thread over die shit
Oud 20-10-2006, 15:14
mexhip
mexhip is offline
heeii..
zown vrouw bij de biostabil zegt ook altijd zo...ik heb nooit geen hoofdpijn meer.
en die vrouw van gemagic is dezelfde als bij de xpres 101..zelf ben ik wel telsell verslaafd..ik hou ervan om dat te kijken
Oud 20-10-2006, 15:15
mexhip
mexhip is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-10-2006 @ 13:51 :
de spinspa is leuk
idd
Oud 20-10-2006, 15:44
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
BoerBertus schreef op 28-09-2006 @ 23:30 :
[afbeelding]

ik zag dat ding laatst ook bij de blokker ofzo
ik moet toegeven dat ding is vet maar ik zou em niet bij telsel kopen voor tering te veel geld
Oud 20-10-2006, 20:19
mepsteen
mepsteen is offline
*kots*
Oud 23-01-2008, 14:34
charlie04
charlie04 is offline
Citaat:
het is gewoon dom als je daar in trapt.
mensen gaan er gewoon in geloven (zoals die ketting). maar je wil niet weten wat voor troep erin zit.
nou dat kan ik je vertellen, in die ketting (bio stabil) zit een magneet!

Een kennis van mij heeft dat ding kado gehad van zijn moeder (!)
volgens de gebruiksaanwijzing:

mag je m niet gebruiken als je hartpatient bent en/of een pacemaker hebt (ZOOO GOED IS IE VOOR JE GEZONDHEID)

En je moet m niet in de buurt van creditcards en bankpassen houden want die kappen er mee!!!!!

en wat die slakken prut betreft, ik heb vanaf mijn 4e tot ong mijn 7e ALTIJD slakken gezocht (deed iedereen toen ie klein was)
Maar toen had ik idd NOOIT last van puistjes enzo, maar of t aan de slakken ligt of aan de leeftijd laten we in t midden....

Die sauna belt heb ik zelf, dat ding werkt bij mij dus niet echt,
de bedoeling is dat je ervan gaat zweten (ik kan 2 uren in een sauna zitten zonder 1 drupje zweet) ik zette t ding op de hoogste stand en w88 maar......na 30 minuten ging ie uit en heb m nog maar es aan gezet, in totaal 3 uren dat ding aangehad en toen had ik rode striemen (lichte brandplekken) op mijn buik door de warmte, maar nog steeds geen zweet, en ook geen 50 kilo lichter

oh en de quick en brite, verkoopt de action tegenwoordig!

ook veel van die rommel heeft de kijkshop!
Oud 23-01-2008, 14:40
charlie04
charlie04 is offline
Citaat:
[afbeelding]

Jah maar is t je ook al es opgevallen dat ze in eigen huis en tuin ook een heel huis in een halfuur tijd verbouwen? (en dat doet rob in ze eentje met alleen een koffertje 8er op zijn fietsje!)

Mijn broer is timmerman, en als die wat komen verbouwen, nemens ze 2 bussen, met aanhangwagen en 6 mannen mee, en dan nog is t op zijn snelst in een week klaar!
Oud 23-01-2008, 15:42
AlopiA
AlopiA is offline
Oud topic.

Regels voor berichten