Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 09:43
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 24-10-2006 @ 12:07 :
Inktvis? Klinkt niet echt gezellig.
Was het ook niet
Oud 25-10-2006, 23:25
blacky
blacky is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-10-2006 @ 13:36 :
Hm, ik weet niet in hoeverre dat klopt... vriendlief en ik zagen en spraken elkaar voorheen veel vaker, tot we tot de conclusie kwamen dat we daar eigenlijk allebei niet goed mee om konden gaan. We zijn allebei nogal individualistisch ingesteld.

Dat wil echter niet zeggen dat we verkering hebben voor als we allebei zin hebben, of dat we geen serieuze relatie hebben, nu we elkaar niet elke dag per se zien of spreken. We houden niet de boot af om maar vooral vrijheid te bewaren ofzo, het loopt gewoon heel natuurlijk.
Dat herken ik helemaal, al zijn wij vanaf het begin altijd heel individualistisch ingesteld geweest. Elkaar op dit moment elke dag zien....gelukkig niet. Zal later denk ik ook niet al te veel worden, mochten we ooit samen gaan wonen, want we werken allebei in de zorg met nogal onregelmatige diensten, die op het moment 9 van de 10 keer niet op elkaar afgesteld zijn.
Oud 26-10-2006, 13:06
Kadaver
Kadaver is offline
Voor mij hoeft dat niet....ik hou helemaal niet van sms-en (mailen eigenlijk ook niet). 1 smsje krijgen en versturen per 2 dagen vind ik genoeg, ook al woont ze aan de andere kant van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
blacky schreef op 26-10-2006 @ 00:25 :
Dat herken ik helemaal, al zijn wij vanaf het begin altijd heel individualistisch ingesteld geweest. Elkaar op dit moment elke dag zien....gelukkig niet. Zal later denk ik ook niet al te veel worden, mochten we ooit samen gaan wonen, want we werken allebei in de zorg met nogal onregelmatige diensten, die op het moment 9 van de 10 keer niet op elkaar afgesteld zijn.
Nja, ik zou geen problemen hebben met elkaar elke dag zien, maar ik moet wel genoeg tijd houden voor mezelf en voor mijn vriendinnen, studie, werk en andere hobbies, net als hij. Dus zien we elkaar soms inderdaad een paar dagen niet omdat we gewoon te druk zijn. Aan de andere kant gaan we nog best vaak eventjes tussendoor langs, zodat we elkaar nog een uurtje kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 14:25
madelief21
madelief21 is offline
Het ligt er aan als je gewoon ontzettend verliefd / goed met elkaar kan opschieten dan maakt het toch niet uit hoe vaak de ander smst, lijkt me dat dat alleen maar super lief is.
Ja het gaat irriteren als iemand leuk leek maar je die persoon eigenlijk nog niet echt goed kent. Dan kan ik me voorstellen dat het lastig is.
In het begin is het sowieso lastig je weet niet wat je kan verwachten het is aftasten allemaal.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 14:46
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
juno schreef op 21-10-2006 @ 14:33 :
hear hear.

En wat dacht je van je ouders? Die zien en spreken elkaar ook iedere dag, en dat al een jaar of twintig, vijfentwintig. Je grootouders doen het zelfs al veertig of vijftig jaar!

Ik denk dat mensen die zonodig veel "vrijheid" willen, eigenlijk geen behoefte hebben aan een serieuze relatie. Die hebben het als individu veel te goed naar hun zin, die willen dat niet opgeven.

Kan hoor, niks mis mee, als je iemand treft die ook zo is. Dan heb je samen een verkering voor af en toe als het zo uitkomt en je allebei zin hebt en je elkaar nog niet zat bent.

Maar voor mij is het niks.
dat ja
Oud 03-11-2006, 17:45
harpie1
harpie1 is offline
Mijn vriend is ook een beetje zo.... maar ik vind dat niet super erg... Hij is gewoon wat klef... Voor de rest valt het reuze mee... ik heb liever een kleffe vriend dan eentje waar ik geen contact mee heb..
Reageren

Regels voor berichten