|
|
|
|
Nou nee, niet bepaald. De situatie, de plaats en de persoon waren perfect. Maar het deed enorm veel pijn en het bloedde onwijs veel! We zaten allebei helemaal onder... toen zijn we maar gestopt... de keer daarna was het veel beter! En nu is het helemaal perfect!
|
|
|
|
jezus wat een volhardend mannetje was dat zeg.
mijn ontmaagding was alles behalve geslaagd. niet echt een jongen waar ik het achteraf mee wilde doen, had er daarom ook ontzettende spijt van. En nicebitch, je hoeft niet bang te zijn hoor. gewoon alleen dingen doen waar je denkt aan toe te zijn en proberen je te ontspannen.
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn ontmaagding was een zooitje.
Ik was zowww zenuwachtig omdat ik zo blij was dat het eindelijk ging gebeuren (nouja.. ikhad pas een week wat met haar en in die week had ik ook voor het eerst handwerk en orale sex gehad). Maar het probleem was ook meer die rot condoom. Ik kon zo beginnen.. maar zij was niet aan de pil dus moesten we natuurlijk een condoom gebruiken. Ik kon me helemaal aankleden, naar onder toe, naar de woonkamer waar me vader en moeder zaten, naar de kast toe in het hoekje, 2 condooms pakken, terwijl me ouders me raar aan zaten te kijken en me gingen vragen wat ik vanplan was waarbij ze me vervolgens succes wenste en ik weer met een super rood hoofd naar boven liep, toen weer me kleren uit, ja en toen begond echte elende... ik moest hem weer stijf krijgen.. ohwket naar veel gedoe lukte het... maar toen moest ik weer eerst dat rot condoompje uitpakken, eromheen doen en voordat ik daar klaar mee was zakte hij weer naar beneden, weeer opnieuw beginnen *zucht* en na een tijdje ging alles pas goed. Eindelijk konden we beginnen.. en ja hoor... het lukte niet. Ze was veelste gespannen en deed daardoor super pijn wanneer ik naar binnen ging. Ja en toen had ik zoiets van: Weetje wat... we hebben nog tijd zat we proberen het maar een ander keertjuh. Ja daarna toch nog geprobeerd en uiteindelijk lukte het.. maar dat duurde ook niet lang het deed nog steeds pijn toen ik er echt in zat en zijn we toch maar weer gestopt. -einde- Dat is mijn ervaring, beetje kut he Achja nu kan ik er wel om lachen
|
|
|
|
|
Succes is een groot woord, maar ik mag niet klagen. Was erg passief, maar weet ik wat ik moet doen?
Het was niet mijn vriend die me heeft ontmaagd, Ik kende hem wel, maar zie hem bijna nooit.. maar ik heb er derhalve geen spijt van.
|
|
|
|
Bij mij deed het helemaal geen pijn , maar ik had echt zoiets van is dit het nou? Maar dat komt denk ik omdat je er zoveel verhalen over hoort. En dan is het maar gewoon dat hij op je ligt en erin en eruit gaat. Achteraf kwam ik erachter dat hij er sowieso niet veel van kon (volgens mij is hij echt homo!). En met mijn huidige vriendje ging het de eerste keer al gelijk stukken beter. En nu is het echt geweldig. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik hecht verder ook niet zo heel veel waarde aan de eerste keer. 'K bedoel, de keren daarna werd het pas leuk
|
|
|
Verwijderd
|
Was op dat moment met de goeie jongen, maar nu achteraf heb ik er ontzéttend spijt van. De dag erna dumpte hij me namelijk.
Was wel lekker, deed eerst pijn, maar ondanks de pijn was het toch heerlijk. Maar ik was gewoon opt moment zelf heel nerveus, want we hadden niet echt iets (vonden elkaar wel heel leuk dus ik dacht dat het de vrijpartij was die onze relatie inzegende, maar het was dus de 1e en laatste keer met 'm... ) en ik wist niet hoe het verder zou lopen. Dus elke keer als ik 'm tegenkom probeer ik er niet aan te denken, en ik wacht nog steeds op iemand die het wél serieus met me meent, en waarbij het minder pijnlijk is
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ach, net als martine zegt, dat had ik ook. Echt zoiets van: oh. Oké. Dat is het? Deed ook wel redelijk pijn, maar hij was hartstikke lief (wat wil je, we hadden toen al 1,5 jaar!) en ach... De tweede keer was leuker... en oefening baart kunst hè? Krummeltje |
|
|
|
||
|
Citaat:
haar ex geilde haar nooit op..ze werd dus nooit nat en het deed altijd pijn... ze wist niet wat haar overkwam toen ze mij leerde kennen ![]() ![]() maargoed mijn eerste keer liep perfect alles ging in een keer goed dus ik heb niks te klagen i guess
|
|
||
|
Citaat:
als het ook zijn 1e x was ga je niet zeggen damnz hij was slecht kan hij ook nix aan doen kben blij dat me vriendin niet heetf gezegd dat de 1e x slecht was (wisten we wel alle 2 horo ) maar ik vind de 1x is speciaal dan maak je allemaal fouten en het is een grote stap om te nemen en dan verdien je hiet niet om die aftezeikenik heb nu nieuwe vriendin is nopg maagd maar ookal kan ze er helemaal nix van dan ga ik nog niet zeggen damnz wat slechts voor een maagd is het een grote stap op de 1e x te doen en die stamp je dan niet zo de grond is (ervan uitgaand dat die maags was daarvoor was die dat niet dan had je hem toch mooi les kunnen gevebn )
|
||
|
|
|
|
mjah vond ut wel een succes, situatie en omstandigheden waren misschien niet perfect of ideaal ofzow maar anders was het er waarschijnlijk nooit van gekomen.. kben nog al een uitsteller, bangerik en twijfelaar dus tijdens de relatie hadden we dat nog niet gedaan pas naderhand omdat ik toen wist dat als we het op dat moment niet deden het echt niet meer met hem zou zijn... en ik wou heel graag dat het met hem was.. en kheb dr nog steeds geen spijt van.. kwas misschien iets te passief ofzow maar het deed absoluut geen pijn.. neh ben achteraf blij dat het we het toch nog gedaan hebben toen...
|
|
||
|
Citaat:
mijn eerste keer is alweer heel wat maandjes geleden.. in die tijd hebben we meer sex gehad als de gemiddelde mens in een jaar hoe gaat dat bij jullie gaan jullie het ook steeds vaker doen of juist steeds minder??groetjes...Jouw_duiveltje
|
|
||
|
Citaat:
dit gun ik elk meisje jammer dat het zo niet bij iedereen is gegaan bij mij trouwens wel hoor :-) |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb er zelf olkk geen moment aan ged8 is het wel slim d8 ik later pas over okey kben wel blij mah wat als ik had beslist is toch te snel? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||