Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 20:34
Gwenniej
Gwenniej is offline
mja jullie kunne wel klage enzow, ma ja ik geef ook alleen maar mijn mening

Ik zou t nie voor de ware bewaren maar ook nie zomaar ff doen, en ik weet dat de meeste hier zo zijn!

Er zijn er weinig die t tot t huwelijk bewaren en er zijn er ook weinig die op zo'n onpersonelijke manier voor t eerst gaan neuken.

Maar uiteraad moet je zelf weten tot welke bimbo categorie wel horen, ik geef alleen maar mijn mening

JE ONTMAAGDING MOET JE BEWAREN VOOR EEN SPECIAAL IEMAND, en da wordt mijn nieuwe motto!
Oud 13-07-2002, 21:49
Dagusti
Dagusti is offline
Mijn eerste keer..... Hehe zoiezo mooi. Ik dacht dat het met de ideale vriendin was (viel achteraf ook wel tegen). Alles was leuk. we hadden er beide enorme zin in. Eigenlijk was het niet ingeplaned. We zouden ons rustig houden die nacht en wachten tot die woensdag erna (kerstmis!!!!!!!!!!) Nouja duidelijk: te geil om je in te kunnen houden en zij wilde heel graag en ik ook. Op zich ook wel gunstig dat ik maagd was en zij ook. Dat stelde me gerust. Maarja bij haar deed het pijn en dat kon in zien (let daar alktijd op) dat was dus zwaar minder.
Heb maar gevraagd of ik moest stoppen. "Neeeee Ga door" Niet dus !! ben gestopt en die woensdag was gewoon perfect.
Oud 14-07-2002, 12:58
poetica
poetica is offline
Bij mij deed het echt heel veel pijn en het was buiten heel erg aan het onweren, dus niet echt de ideale omstandigheden, maar t ging me er meer om met wie het was denk ik, hij was lief en voorzichtig,het is belangrijk dat je vertrouwen in elkaar hebt... jammer dat hij het twee weken later uitmaakte
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 15:07
Python
Python is offline
Tja, stelde minder voor dan dat ik gedacht had... stelde niets voor eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:40
Piccola
Piccola is offline
Ja het was wel een succes!
Het was met de juiste persoon, hij was heel lief en voorzichtig, het deed geen pijn, het was lekker en we hadden de tijd.
Van voor- tot naspel was het gewoon heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:54
benthe
benthe is offline
Ja het voor en naspel was voor mij belangrijker. Het was gewoon superopwindend. Met zijn tweeen in een leeg huis (wel zo handig) en het zat er ook wel een beetje aan te komen. We waren er wel samen naar toe gegroeid en hij was heel lief en voorzichtig. Pijn? Viel wel mee, ja in het begin een beetje, maar even doorbijten (niet in hem natuurlijk ) en daarna was het heerlijk. Dus succes: ja. Eerste keer is toch speciaal omdat alles nieuw is, maar daarna wordt de seks wel beter.
-xxx-jes
Benthe
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:51
Stigmata666
Stigmata666 is offline
nee
Oud 16-07-2002, 19:31
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
niet echt neej, ik had veel meer verwacht, maar het was voorbij voordat ik het wist

(het deed btw geen pijn)
Oud 16-07-2002, 20:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:

JE ONTMAAGDING MOET JE BEWAREN VOOR EEN SPECIAAL IEMAND, en da wordt mijn nieuwe motto!
Nou dan ga ik maar zeuren . Dit dacht ik ook altijd, maar als je eenmaal sex hebt gehad verandert dat. Ontmaagding stelt eigenlijk helemaal niet zoveel voor. De ontelbare keren na de eerste keer, die worden steeds beter.
Oud 17-07-2002, 13:12
Isischild©
Isischild© is offline
Nou nee, niet bepaald. De situatie, de plaats en de persoon waren perfect. Maar het deed enorm veel pijn en het bloedde onwijs veel! We zaten allebei helemaal onder... toen zijn we maar gestopt... de keer daarna was het veel beter! En nu is het helemaal perfect!
Oud 17-07-2002, 16:33
ruby soho
ruby soho is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:35
Nicebitch
Nicebitch is offline
ik ben best wel bang nu voor de 1e x, eerst was ik dat helemaal niet, had ik het nou maar niet gelezen

KuzZzZzZ Moi
Oud 17-07-2002, 17:39
youriw
youriw is offline
't kan ook erg lekker zijn! wees niet bang ...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
De dag van mijn ontmaagding was sowieso erg frustrerend.

"Zou je me willen pijpen?" "Nee"
Weekje later:
"Zou je me nu willen pijpen?" "Ehm...nee"

Ghehe, wel goed dat ik nee durfde te zeggen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:41
youriw
youriw is offline
wat een eikel ...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:43
Uneksia
Uneksia is offline
jezus wat een volhardend mannetje was dat zeg.

mijn ontmaagding was alles behalve geslaagd. niet echt een jongen waar ik het achteraf mee wilde doen, had er daarom ook ontzettende spijt van.

En nicebitch, je hoeft niet bang te zijn hoor. gewoon alleen dingen doen waar je denkt aan toe te zijn en proberen je te ontspannen.
Oud 17-07-2002, 17:48
youriw
youriw is offline
precies, geniet, wat het gebeurt maar 1 keer en dan moet het wel lekker zijn, als het even kan, maar doe niets wat je niet wilt! hoe hard hij oo zeurt!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:50
Verwijderd
Mijn ontmaagding was een zooitje.
Ik was zowww zenuwachtig omdat ik zo blij was dat het eindelijk ging gebeuren (nouja.. ikhad pas een week wat met haar en in die week had ik ook voor het eerst handwerk en orale sex gehad). Maar het probleem was ook meer die rot condoom.
Ik kon zo beginnen.. maar zij was niet aan de pil dus moesten we natuurlijk een condoom gebruiken. Ik kon me helemaal aankleden, naar onder toe, naar de woonkamer waar me vader en moeder zaten, naar de kast toe in het hoekje, 2 condooms pakken, terwijl me ouders me raar aan zaten te kijken en me gingen vragen wat ik vanplan was waarbij ze me vervolgens succes wenste en ik weer met een super rood hoofd naar boven liep, toen weer me kleren uit, ja en toen begond echte elende... ik moest hem weer stijf krijgen.. ohwket naar veel gedoe lukte het... maar toen moest ik weer eerst dat rot condoompje uitpakken, eromheen doen en voordat ik daar klaar mee was zakte hij weer naar beneden, weeer opnieuw beginnen *zucht* en na een tijdje ging alles pas goed. Eindelijk konden we beginnen.. en ja hoor... het lukte niet. Ze was veelste gespannen en deed daardoor super pijn wanneer ik naar binnen ging. Ja en toen had ik zoiets van: Weetje wat... we hebben nog tijd zat we proberen het maar een ander keertjuh.
Ja daarna toch nog geprobeerd en uiteindelijk lukte het.. maar dat duurde ook niet lang het deed nog steeds pijn toen ik er echt in zat en zijn we toch maar weer gestopt.
-einde-

Dat is mijn ervaring, beetje kut he
Achja nu kan ik er wel om lachen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 16:18
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik ook
Ja omdat die snikkel van je vriend zo enorm is.
Oud 27-10-2002, 16:22
Angie_
Angie_ is offline
het deed geen zeer
het was niet vreemd

nah het vreemde was dat hij erg sijn best deed en ik zowat nix voelde waardoor ik het idee kreeg IS DIT HET NOU? die hele minuut lang

hehehe

duurde ook niet zolang daarna nooit meer met die persoon naar bed geweest

misschien maar beter
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:13
Esmée
Esmée is offline
Beetje geklungel maar das logisch, geen pijn in elk geval. Alleen achteraf beetje jammer dat het die jongen moest zijn.
Oud 27-10-2002, 17:19
roland2
roland2 is offline
het was een succes, omdat het echt gewilt was en relax ging!vandaar dat ik nu ook nog succes met d'r heb als frends.

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:49
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Waarom (niet)?
nee, het deed geen pijn of zo, maar het was met de verkeerde jongen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:13
angel_undercover
angel_undercover is offline
Succes is een groot woord, maar ik mag niet klagen. Was erg passief, maar weet ik wat ik moet doen?
Het was niet mijn vriend die me heeft ontmaagd, Ik kende hem wel, maar zie hem bijna nooit..
maar ik heb er derhalve geen spijt van.
Oud 27-10-2002, 20:02
Druppel
Druppel is offline
het was geen succes omdat het zeer deed!!! Maar van de andere kant was mijn vriendje wel heel lief dus ik heb geen spijt o.i.d.

xx-jes
Druppel
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 20:05
martine17
martine17 is offline
Bij mij deed het helemaal geen pijn , maar ik had echt zoiets van is dit het nou? Maar dat komt denk ik omdat je er zoveel verhalen over hoort. En dan is het maar gewoon dat hij op je ligt en erin en eruit gaat. Achteraf kwam ik erachter dat hij er sowieso niet veel van kon (volgens mij is hij echt homo!). En met mijn huidige vriendje ging het de eerste keer al gelijk stukken beter. En nu is het echt geweldig. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 14:31
Beyoned
Beyoned is offline
was wel goed.

alleen floepte er elke x uit
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 14:32
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
martine17 schreef:
Bij mij deed het helemaal geen pijn , maar ik had echt zoiets van is dit het nou? Maar dat komt denk ik omdat je er zoveel verhalen over hoort. En dan is het maar gewoon dat hij op je ligt en erin en eruit gaat. Achteraf kwam ik erachter dat hij er sowieso niet veel van kon (volgens mij is hij echt homo!). En met mijn huidige vriendje ging het de eerste keer al gelijk stukken beter. En nu is het echt geweldig. Oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
DAT VIND IK LULLIG OM TE ZEGGEN
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 14:44
Nate
Nate is offline
Ach, het was niet echt speciaal ofzo. 'T ging wel.
Oud 28-10-2002, 14:47
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Nate schreef:
Ach, het was niet echt speciaal ofzo. 'T ging wel.

prestatie niet zo special mah het gevoel toch wel???
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:11
Nate
Nate is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
prestatie niet zo special mah het gevoel toch wel???
Neu, ik vond er weinig aan eerlijk gezegd.

Ik hecht verder ook niet zo heel veel waarde aan de eerste keer. 'K bedoel, de keren daarna werd het pas leuk
Oud 28-10-2002, 15:44
Verwijderd
Was op dat moment met de goeie jongen, maar nu achteraf heb ik er ontzéttend spijt van. De dag erna dumpte hij me namelijk.

Was wel lekker, deed eerst pijn, maar ondanks de pijn was het toch heerlijk. Maar ik was gewoon opt moment zelf heel nerveus, want we hadden niet echt iets (vonden elkaar wel heel leuk dus ik dacht dat het de vrijpartij was die onze relatie inzegende, maar het was dus de 1e en laatste keer met 'm... ) en ik wist niet hoe het verder zou lopen.

Dus elke keer als ik 'm tegenkom probeer ik er niet aan te denken, en ik wacht nog steeds op iemand die het wél serieus met me meent, en waarbij het minder pijnlijk is

Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:56
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
saffie schreef:
Was op dat moment met de goeie jongen, maar nu achteraf heb ik er ontzéttend spijt van. De dag erna dumpte hij me namelijk.

Was wel lekker, deed eerst pijn, maar ondanks de pijn was het toch heerlijk. Maar ik was gewoon opt moment zelf heel nerveus, want we hadden niet echt iets (vonden elkaar wel heel leuk dus ik dacht dat het de vrijpartij was die onze relatie inzegende, maar het was dus de 1e en laatste keer met 'm... ) en ik wist niet hoe het verder zou lopen.

Dus elke keer als ik 'm tegenkom probeer ik er niet aan te denken, en ik wacht nog steeds op iemand die het wél serieus met me meent, en waarbij het minder pijnlijk is

wat een kloodzak
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Ja omdat die snikkel van je vriend zo enorm is.
Nee uil, dat was met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:23
Beyoned
Beyoned is offline
de 1e x (als het tenminste met de goede jongen is, geen dwang, en je was er zelf klaar voor) dan is het vboor iedereen toch een succes okey de pijn en etc

mah het gevoel weegt toch veel zwaarder?
of zie ik dit nu verkeerd omdat ik de pijn van een meisje niet ken?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:07
Verwijderd
welke ontmaagding?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:16
martine17
martine17 is offline
Citaat:
Ik bedoel het niet gemeen, maar volgens mij is het écht zo hoor. Als ik hem nou zo zie, hij heeft nooit meer een vriendinnetje, zit altijd aan andere jongens, is supermodieus, én hij wist totaal niet wat hij met een vrouwenlichaam aan moest.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom?

Maar goed, ach, net als martine zegt, dat had ik ook. Echt zoiets van: oh. Oké. Dat is het?
Deed ook wel redelijk pijn, maar hij was hartstikke lief (wat wil je, we hadden toen al 1,5 jaar!) en ach...

De tweede keer was leuker... en oefening baart kunst hè?

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:34
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Waarom?

Maar goed, ach, net als martine zegt, dat had ik ook. Echt zoiets van: oh. Oké. Dat is het?
Deed ook wel redelijk pijn, maar hij was hartstikke lief (wat wil je, we hadden toen al 1,5 jaar!) en ach...

Krummeltje
Tjah ik ben natuurlijk een jongen maar ik moet zeggen dat voor mij de eerste keer geen pijn deed (doh) bij mijn vriendin wel (die is niet ontmaagd door mij maar door haar ex)
haar ex geilde haar nooit op..ze werd dus nooit nat en het deed altijd pijn... ze wist niet wat haar overkwam toen ze mij leerde kennen
maargoed mijn eerste keer liep perfect alles ging in een keer goed dus ik heb niks te klagen i guess
Oud 31-10-2002, 11:22
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Waarom?

Krummeltje
hij zal hier maar lezen..
als het ook zijn 1e x was ga je niet zeggen damnz hij was slecht
kan hij ook nix aan doen

kben blij dat me vriendin niet heetf gezegd dat de 1e x slecht was (wisten we wel alle 2 horo ) maar ik vind de 1x is speciaal dan maak je allemaal fouten en het is een grote stap om te nemen en dan verdien je hiet niet om die aftezeiken
ik heb nu nieuwe vriendin is nopg maagd maar ookal kan ze er helemaal nix van dan ga ik nog niet zeggen damnz wat slechts

voor een maagd is het een grote stap op de 1e x te doen en die stamp je dan niet zo de grond is

(ervan uitgaand dat die maags was daarvoor was die dat niet dan had je hem toch mooi les kunnen gevebn )
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 12:48
iebke*
iebke* is offline
ben gistere ontmaagd deed kei veel pyn
Oud 31-10-2002, 13:29
Roxy
Roxy is offline
mjah vond ut wel een succes, situatie en omstandigheden waren misschien niet perfect of ideaal ofzow maar anders was het er waarschijnlijk nooit van gekomen.. kben nog al een uitsteller, bangerik en twijfelaar dus tijdens de relatie hadden we dat nog niet gedaan pas naderhand omdat ik toen wist dat als we het op dat moment niet deden het echt niet meer met hem zou zijn... en ik wou heel graag dat het met hem was.. en kheb dr nog steeds geen spijt van.. kwas misschien iets te passief ofzow maar het deed absoluut geen pijn.. neh ben achteraf blij dat het we het toch nog gedaan hebben toen...
Oud 31-10-2002, 13:30
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
iebke* schreef:
ben gistere ontmaagd deed kei veel pyn
balern man
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:58
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Elvira schreef:
Paar weekjes geleden ben ik ontmaagd hehe. Was niet eens de bedoeling dat we iets gingen doen, het kwam gewoon vanzelf. Hij had het al eens vaker gedaan en verder was ie heel lief en rustig bij me. Ik heb ook vrijwel geen pijn gehad gelukkig. Het was echt perfect. Ik bleef 2 nachten bij hem slapen, en we bleven ook lang "uitslapen" hehe. Kon niet beter
lijkt wel een beetje op mijn ontmaagding want dat was ook niet "gepland" maar iig wel fijn dat het zo lekker was!
mijn eerste keer is alweer heel wat maandjes geleden.. in die tijd hebben we meer sex gehad als de gemiddelde mens in een jaar hoe gaat dat bij jullie gaan jullie het ook steeds vaker doen of juist steeds minder??

groetjes...Jouw_duiveltje
Oud 31-10-2002, 15:20
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Elvira schreef:
Paar weekjes geleden ben ik ontmaagd hehe. Was niet eens de bedoeling dat we iets gingen doen, het kwam gewoon vanzelf. Hij had het al eens vaker gedaan en verder was ie heel lief en rustig bij me. Ik heb ook vrijwel geen pijn gehad gelukkig. Het was echt perfect. Ik bleef 2 nachten bij hem slapen, en we bleven ook lang "uitslapen" hehe. Kon niet beter

dit gun ik elk meisje jammer dat het zo niet bij iedereen is gegaan

bij mij trouwens wel hoor :-)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:36
Jouw_Duiveltje
Citaat:
dit gun ik elk meisje jammer dat het zo niet bij iedereen is gegaan

bij mij trouwens wel hoor :-)
dat ligt aan de dames zelf!! die doen het te vroeg...
Oud 31-10-2002, 15:38
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
dat ligt aan de dames zelf!! die doen het te vroeg...
ehm bij nader inzien wel mah op het moment lijkt het super
ik heb er zelf olkk geen moment aan ged8 is het wel slim
d8 ik later pas over okey kben wel blij mah wat als ik had beslist is toch te snel?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:40
Jouw_Duiveltje
Citaat:
ehm bij nader inzien wel mah op het moment lijkt het super
ik heb er zelf olkk geen moment aan ged8 is het wel slim
d8 ik later pas over okey kben wel blij mah wat als ik had beslist is toch te snel?
dan had je pech gehad want gebeurt is gebeurt...
Oud 31-10-2002, 15:42
Beyoned
Beyoned is offline
das wel heel hard gezegd.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:09
Jouw_Duiveltje
Citaat:
das wel heel hard gezegd.
jah zo is het wel toch???