![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Andersom kan wel: als ze wanhopig zijn nemen sommige mensen misschien makkelijker een relatie met iemand op wie ze niet echt gek zijn.. kan dus ook iemand zijn die eigenlijk teveel achter ze aanloopt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En met zelfverzekrde vrouwen bedoel ik geen enorm arrogante types ofzo, maar gewoon meiden die lekker in hun vel zitten, en niet als ze 5 uur niks gehoord hebben van hun vriend zich af gaan vragen wat er mis is met hun relatie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het juist lief als een jongen aardig tegen me doet en dan langzaam gaat flirten enzo..uit mn ervaring zijn dat ook de jongens waarop ik verliefd ben geworden, jongens die eerst mijn vrienden waren..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien komt die schrijver wel erg bitter op me over. Kan ik me voorstellen na de zoveelste afwijzing, maar als je wordt afgewezen betekent dat niet per definitie dat je maar een sukkel bent die gebruikt wordt, maar alleen maar dat degene die je afwijst je niet ziet zitten. En jah, als ze alleen maar tegen je klaagt, dan kan je eruit concluderen dat je gebruikt wordt jah, maar het is maar zelden zo dat zo'n iemand alleen maar tegen je klaagt. Wat de schrijver als voorbeelden gebruikt zijn extreme situaties.
Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 16:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het nog een kans geven? Bookloverano | 6 | 27-06-2016 11:04 | |
Seksualiteit |
Er nog niet klaar voor? Chantal98 | 13 | 21-05-2013 22:18 | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een vraag over SOA Verwijderd | 13 | 27-04-2007 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik hem nog een kans geven??? Verwijderd | 20 | 17-08-2004 18:52 |