Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 01:04 :
Dan raken de meeste, zelfverzekerde, meiden vrij snel hun interesse kwijt.
Waarom denk jij dat je er als vrouw zelfverzekerd voor moet zijn om niet op zulke types te vallen (je gebruikt dat woord 3x achter elkaar hier)? Ik denk dat het daar niet zoveel mee te maken heeft.. tis iig niet wat ik in m'n omgeving heb gezien en wat ik zelf heb ervaren. Hangt gewoon van persoonlijke voorkeur af denk ik.

Andersom kan wel: als ze wanhopig zijn nemen sommige mensen misschien makkelijker een relatie met iemand op wie ze niet echt gek zijn.. kan dus ook iemand zijn die eigenlijk teveel achter ze aanloopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2007, 08:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-03-2007 @ 00:50 :
Waarom denk jij dat je er als vrouw zelfverzekerd voor moet zijn om niet op zulke types te vallen (je gebruikt dat woord 3x achter elkaar hier)? Ik denk dat het daar niet zoveel mee te maken heeft.. tis iig niet wat ik in m'n omgeving heb gezien en wat ik zelf heb ervaren.
Ik heb genoeg van je gelezen om te weten dat jij niet in de categorie "zelfverzekerde vrouw" valt, sorry.

En met zelfverzekrde vrouwen bedoel ik geen enorm arrogante types ofzo, maar gewoon meiden die lekker in hun vel zitten, en niet als ze 5 uur niks gehoord hebben van hun vriend zich af gaan vragen wat er mis is met hun relatie.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:29
Verwijderd
Dan lees je m'n post verkeerd.. ik zeg daar niet dat ik zelfverzekerd ben hoor. Ik ben dat dus idd niet, maar ik val ook niet op types die teveel achter me aanlopen. Daarom zeg ik "waarom denk je dat je er zelfverzekerd voor moet zijn om niet op zulke types te vallen?" Je noemde steeds het woord zelfverzekerd, alsof dat er een voorwaarde voor was ofzo. Ohja en ik snap wel wat zelfverzekerd betekent.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-03-2007 @ 11:29 :
Dan lees je m'n post verkeerd.. ik zeg daar niet dat ik zelfverzekerd ben hoor. Ik ben dat dus idd niet, maar ik val ook niet op types die teveel achter me aanlopen.
Zeg ik dan dat niet zelfverzekerde types per definitie op wanhopige types vallen? Nee. Nou dan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:39
Verwijderd
Nee, maar je noemde het er zo vaak bij.. ik denk niet dat het er veel mee te maken heeft (zoals ik in die eerste post uitlegde).
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-03-2007 @ 11:39 :
Nee, maar je noemde het er zo vaak bij.. ik denk niet dat het er veel mee te maken heeft (zoals ik in die eerste post uitlegde).
Wat ik zeg is dat gemiddeld genomen minder onzekere meiden sneller genoegen zullen nemen met onzekere kerels. Daarmee bedoel ik niet dat een onzeker meisje het doet met iedere complete nutcase natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 13:55
Krekker
Krekker is offline
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal als de TS. Ik heb gisteren een hele goede vriendin verteld dat ik verliefd op d'r ben en zij heeft gezegd dat zij niet zo over me denkt etc, je kent het wel. Op zich had ik ook niet anders verwacht, maar ik wilde niet dat zij wat met iemand anders zou krijgen zonder te weten wat ik voor haar voel. Ik wilde dus eigenlijk min of meer bevestiging dat het niet wederzijds was.

Nu ben ik realistisch en weet ik dat het niks gaat worden, maar ik ben bang dat ik nu ook onze vriendschap kapot heb gemaakt. Er zal de komende tijd spanning tussen ons zijn waardoor we uit elkaar gaan groeien ben ik bang. Elke keer als ik haar een knuffel geef, zal zij er iets achter zoeken, of ik zal denken dat ze dat doet, of zij zal denken dat ik denk dat ze er iets achter zoekt. Zo zal het met alles gaan. Bij alles wat we tegen elkaar zeggen zullen we bang zijn dat het verkeerd over komt. Ik in ieder geval wel.

Nu is mijn vraag: wat kan ik het beste doen om de vriendschap in stand te houden. Ik zie haar minstens één keer per week bij mijn studentenvereniging (zelfde vereniging) en tot nu toe hadden we het dan altijd erg leuk samen, maar vanaf nu zal het nooit meer precies hetzelfde zijn. Hoe moet ik met haar om gaan om onze hechte vriendschap in stand te houden?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 14:41
Drlove
Drlove is offline
Vriend van mij is ook heel erg verliefd geworden op een meisje uit onze vriendengroep en heeft het haar ook verteld. Zij vond het dapper dat hij het heeft gezegd maar wilde niks met hem. Dat is nu 3 jaar terug en ze zijn nog steeds goede vrienden.
Oud 13-03-2007, 18:06
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
N00dles schreef op 11-03-2007 @ 23:49 :
Gothic doelt erop dat een jongen gewoon niet wanhopig over moet komen en elke gedachte en gevoel moet uiten, want zeg nou zelf, dat is toch alleen maar irritant en vervelend op den duur? Een mysterieuze persoonlijkheid is gewoon veel aantrekkelijker, omdat dat nieuwsgierigheid opwekt.
zegt een jongen!

ik vind het juist lief als een jongen aardig tegen me doet en dan langzaam gaat flirten enzo..uit mn ervaring zijn dat ook de jongens waarop ik verliefd ben geworden, jongens die eerst mijn vrienden waren..
Oud 13-03-2007, 22:38
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Krekker schreef op 13-03-2007 @ 14:55 :
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal als de TS. Ik heb gisteren een hele goede vriendin verteld dat ik verliefd op d'r ben en zij heeft gezegd dat zij niet zo over me denkt etc, je kent het wel. Op zich had ik ook niet anders verwacht, maar ik wilde niet dat zij wat met iemand anders zou krijgen zonder te weten wat ik voor haar voel. Ik wilde dus eigenlijk min of meer bevestiging dat het niet wederzijds was.

Nu ben ik realistisch en weet ik dat het niks gaat worden, maar ik ben bang dat ik nu ook onze vriendschap kapot heb gemaakt. Er zal de komende tijd spanning tussen ons zijn waardoor we uit elkaar gaan groeien ben ik bang. Elke keer als ik haar een knuffel geef, zal zij er iets achter zoeken, of ik zal denken dat ze dat doet, of zij zal denken dat ik denk dat ze er iets achter zoekt. Zo zal het met alles gaan. Bij alles wat we tegen elkaar zeggen zullen we bang zijn dat het verkeerd over komt. Ik in ieder geval wel.

Nu is mijn vraag: wat kan ik het beste doen om de vriendschap in stand te houden. Ik zie haar minstens één keer per week bij mijn studentenvereniging (zelfde vereniging) en tot nu toe hadden we het dan altijd erg leuk samen, maar vanaf nu zal het nooit meer precies hetzelfde zijn. Hoe moet ik met haar om gaan om onze hechte vriendschap in stand te houden?
Gewoon superduidelijk zeggen dat het allemaal prima is en dat je het snapt enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 01:04 :
Dit klinkt ook weer 'fout'. Wat moet ik me voorstellen bij een 'mysterieuze' persoonlijkheid? Dat je tarotkaarten legt ofzo? Nee, meiden vallen op kerels die een eigen leven hebben waar zij zich in moeten passen, niet op kerels die als een hondje achter d'r aan lopen.
Hehe, klinkt fout ja. Maar ik bedoelde idd gewoon iemand die niet als een onzeker type achter een meid aanloopt. Natuurlijk mag je jezelf wel prijsgeven en hoef je niet in een diepe, mysterieuze wolk te blijven hangen als een Dracula met kraag, cape en oplichtende ogen in het maanlicht, maar hou het in toom en ga niet meteen tonnen onzekerheid over haar uitstorten.

Citaat:
EXBO schreef op 13-03-2007 @ 19:06 :
zegt een jongen!
Eh, ja, ik ben een jongetje. Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2007 @ 19:52 :
"You're such a nice guy" means: "I'm gonna be dating leather-wearing alcoholics and complain about them... tou yoú."
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik zeg dat die meiden je niet kwijt willen (als niceguy) en natuurlijk willen ze dat niet want tegen wie moeten ze anders klagen als ze niet een nice guy of broer of whatever hebben? Ik zeg toch duidelijk dat ze niet met zo'n iemand willen daten/verder willen? Ik heb er helaas maar al te veel ervaring mee.

Bovendien komt die schrijver wel erg bitter op me over. Kan ik me voorstellen na de zoveelste afwijzing, maar als je wordt afgewezen betekent dat niet per definitie dat je maar een sukkel bent die gebruikt wordt, maar alleen maar dat degene die je afwijst je niet ziet zitten. En jah, als ze alleen maar tegen je klaagt, dan kan je eruit concluderen dat je gebruikt wordt jah, maar het is maar zelden zo dat zo'n iemand alleen maar tegen je klaagt. Wat de schrijver als voorbeelden gebruikt zijn extreme situaties.

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 13-03-2007 @ 14:55 :
Je moet gewoon hetzelfde blijven, doen wat je altijd doet/deed. Het punt waarop zo'n vriendschap minder hecht wordt of verwatert is meestal juist wanneer degene die verliefd was zelf een relatie met iemand anders krijgt. Althans, dat is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 11:27
EggeD
EggeD is offline
wat een waarheden.
Reageren

Regels voor berichten