Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En anders nog het thuisfront verzoeken me op te komen halen. Maar als er uberhaupt geen manier van vervoer mogelijk is dan vraag ik een vriendin of ik bij haar mag blijven slapen of ik slaap in noodopvang die er dan ongetwijfeld is. Wat als je laat bent voor een afspraak en je je op de fiets naar het station bedenkt dat je je portemonnee (incl. OV jaarkaart of geld voor treinkaartje) vergeten bent?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat zou je doen als Skreature je buurman was? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat zou je doen als je onderbuurman een gangster is die rookt en jij er niet tegen kan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat zou je doen met 1 miljoen?
||
Citaat:
Wat zou je doen met 5 euri?
||
Citaat:
![]() Dan zou ik ze bestelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nieuwe : wat zou jij doen als jij je pinpas kwijt was, maar te lui was om te zoeken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat zou je doen als het 2:40 uur is en je kunt niet slapen en de inspiratie voor schrijven ook niet wil komen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat zou je doen als er geen water meer uit de kraan kwam?
||
Citaat:
![]() ![]() Gevonden: Deur er uithalen, verslepen en erin zetten en kijken waarom m'n telefoon 't niet doet en proberen te fixen. Niet gevonden: Balen en een tijdje doelloos in m'n deuropening gaan zitten. Dan m'n telefoon fixen en een nieuwe deur regelen. Bij beide: Na al het deuren en telefoon gezeik, nieuwe gordijnen halen. Wat zou jij doen als je wakker werd op een operatietafel, al je 'ingewanden' liggen naast je op een tafeltje en er steken allemaal kabeltjes en chips uit je torso en vervolgens van één of andere gast aan moeten horen dat je uitverkoren was mee te delen aan een androïde/super mens experiment?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat als je God één vraag zou mogen stellen? Eye of Sauron | 150 | 03-07-2008 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als.. KreZor | 5 | 27-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als ik kon vliegen? nestosyl | 1 | 07-10-2004 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 12:01 | |
Algemene schoolzaken |
Wat als je studie niet lukt? marlies | 15 | 06-01-2003 22:14 |