Advertentie | |
|
![]() |
|
Koop de Sims 2, dat is fool-proof en best geinig op zn tijd
![]() edit: Of download America's Army, misschien mag ik je toch stiekem een schietspel aanpraten ![]() ![]()
||
Citaat:
alpha centauri is mijn all times favourite. t was ook wel de eerste game die k echt diep speelde. via die game heb k gewoon engels leren spreken hehe, k las alles hard op. en zocht woorden die ik niet kende op.
|
momenteel, nu mijn nieuwe pc nog gefabriceerd wordt, vermaak(te) ik me op mn oude beestje nog zeer met spellen als: red alert 2, unreal tournament, virtua tennis, simcity 4, jedi knight, grim fandango etc etc
||
Verwijderd
|
Citaat:
logisch natuurlijk, bij een oudere game, maar toch ook wel jammer.. vroeger had je 2 dagen nodig om door de lijst van servers heen te scrollen, nu valt er bijna nieteens meer te scrollen. Misschien 3 servers per map, en dan was de helft ook nog eens leeg.. Maar verder was het spel nogsteeds supervet.. vliegtuigen roeleren helemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste, als het na Tiberian Sun speelt, waarom ziet alles er dan uit als downtown New York en gaan ze qua technogoly blijkbaar terug in de tijd? Ten tweede, waarom doen die mannetjes zo stoer terwijl je bij c&c altijd wanhoop pijn bloed en lijden hoorde? Ten derde, waar de neuk is mijn vette muziek? Ten vierde, dit spel biedt niets en voegt niets toe aan de bestaande c&c serie. Nee deze game zuigt hard, iedereen maar over DE CUTSCENES!!!11, ja dit is dan ook het enige positieve aan deze game. Wat een goedkope bagger.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat Koning zegt klopt bovendien. Wat was er nu zo lastig aan geweest voor EA om gewoon Frank Klepacki even een belletje te geven dat hij zijn prestatie van een paar jaar geleden moet evenaren met een stel nieuwe nummers? Dat deden ze niet, hence, Tiberium Wars is slechter dan zijn voorgangers.
|
Ach, TW is niet specifiek slécht ofzo, er zijn veel slechtere games. Wel zijn, zoals de rest ook al zegt, de voorgangers veel beter. Ik had bij C&C het nog echt moeilijk af en toe om iets te winnen. Dat was bij TW echt nooit het geval.
|
Kijk als je vrij laat c&c bent ingerold kan ik begrijpen dat je het een leuk spel vind. Maar ze hadden het niet als c&c opvolger uit moeten brengen, Had het lekker FORCE COMMANDER 2350 genoem o.i.d. maar nu ga ik het gewoon vergelijken met de c&c serie.
Zelf Tiberian Sun als zwakste deel is geweldig (we rekenen Generals ook al niet meer mee), de sfeer komt mooi naar buiten en dat mist deze Generals kloon.
||
Citaat:
Het verschil met generals is dat het niet alleen maar het war factory rally point in de basis van de vijand zetten en op tank knopje drukken is. mijn punt is dat jij het afdoet als een slecht spel omdat het niet op de vorige delen lijkt, en dat is imo niet juist. Dit is misschien niet de beste uit de serie, maar het speelt wel goed, daar gaat het mij dan om.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
nou ja als de ts geen verdere ervaring heeft met rts en een zeer makkelijk toegankelijk spel wil spelen zonder enige tactiek, diepgang dan kan ik tiberium wars toch wel aanraden. (niet als je de vorige delen ook hebt gespeeld want dat gaat heel heel erg tegenvallen)
||
Citaat:
||
Citaat:
...en daarna alsnog 300 dood gaan voordat het level klaar is.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
game computer €1100 16meteenvraag | 17 | 01-04-2013 12:06 | |
Software & Hardware |
De Aldi PC Captain N | 31 | 17-04-2006 14:12 | |
Games |
de grote game quiz Eye of Sauron | 40 | 27-10-2005 20:42 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Dilemma's bij een nieuwe pc Tranzzam | 21 | 20-02-2005 23:33 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Games |
[PC] Big Red Racing freakinaround | 5 | 06-03-2004 06:44 |