![]() |
||
Citaat:
Dat betekend niet dat je niet meer van em houdt, maar wel dat de hormonale drive achter julie seksleven weg is. Niet iedereen heeft een actief seksleven nodig, en misschien heb je dat juist wel. (5 jaar is 1 jaar voor het krijgen van een kind en 4 jaar om het oud genoeg te krijgen zijn eigen voedsel te vergaren.)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pfff, ik vind dit toch wel echt raar. Vinden jullie elkaar nog wel aantrekkelijk? En zo nee, waarom ben je nog een stel en niet gewoon vrienden? Ik weet het niet, hoor, maar ík haal veel van de erkenning, van het relatie-gevoel, uit de seks. Dat je na een aantal jaar niet meer elke dag of zelfs elke week seks hebt, okee, maar als je elkaar gewoon niet meer seksueel aantrekkelijk vindt, lijkt me er toch iets scheef zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het onder elkaar weer "spannend" maken. Elkaar een beetje plagen, pesten, flirterig gedrag in het algemeen.. Je echt mooi maken voor elkaar (uitgebreid douchen, alles bijwerken, lekkere bodylotion alles insmeren etc.) en echt romantische sfeer maken.. En dan hoeft er niet eens meteen van alles te gebeuren, maar misschien ga je elkaar dan weer als aantrekkelijk zien. En met elkaar praten over seks, zonder daar direct iets mee te bedoelen.. En kijken of je bepaalde fantasien van elkaar nog kunt verwezenlijken. Af en toe eens een full body massage, zonder intenties, maar wie weet wakkert het wel wat aan, samen een filmpje huren en kijken etc etc etc.. En al je daar allemaal geen zin in hebt, mja.. dan moet je niet zeuren denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kan me ondertussen de laatste keer niet eens meer herinneren haha ![]() Voordat we samenwoonden zagen we elkaar alleen in het weekend en dan haalden we de 3/4 keer per weekend (1.5 dag ongeveer) makkelijk... Moraal van het verhaal: Hoop niet teveel van het samenwonen ![]() Edit: 2 jaar bij elkaar, paar maanden samenwonen.
|
Doordeweeks spreken we eigenlijk nooit af, alleen soms op woensdagen. Verder sowieso in het weekend altijd in elk geval een dag. Als we bij elkaar zien doen we het zo'n 3 tot 5 keer per dag.
Behalve als we bij mijn familie zijn, dan als we geluk hebben 1 keer heel snel midden in de nacht stiekem. We hebben pas net dus we doen het eigenlijk gewoon zo vaak mogelijk ![]() gemiddeld 4 keer per week zeg maar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zie je elkaar niet te vaak dan weet je nu, of over een paar dagen. Doe maar nu ![]() Maar goed. Dat zal ook voor iedereen wel anders zijn. Het grote voordeel van samenwonen is dat je geen rekening meer hoeft te houden met de huisgenoten. Das dan natuurlijk wel even helemaal geweldig ![]()
|
Alweer bijna 14 maanden, redelijk long distance, dus als het meezit twee afspraakjes in de week (door omstandigheden zonder logeren), waarbij het eigenlijk wel ieder afspraakje raak is, vroeger zelfs vaak twee keer per afspraakje (wel binnen dezelfde bedsessie). Ik ben wel tevreden, veel meer kan immers niet.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: op het moment geen relatie, tijdens de vorige (weekend)relatie iets van 3 keer per week (= weekend), tegen het einde wel wat minder...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als je zelf de spanning er niet meer in kunt houden dan zijn dit goede manieren om het oude vlammetje aan te wakkeren.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Eigenlijk wel elke dag, en als het aan mij ligt nog wel vaker als 1x per dag.
We hebben echt geweldige dagen samen, veel passie, en veel erotiek. ja wij samen, zijn een bosbrand van 150 vierkante kilometer ![]()
||
Citaat:
![]() Eh, ik heb geen relatie dus.
|
![]() |
Elke keer als we elkaar zien eigenlijk wel. Tenzij ik ongesteld ben, of we in gezelschap zijn van anderen natuurlijk... Maar in ieder geval minstens 2 a 3 keer per week. Maar vaak zat ook meerdere keren per dag, is echt geen gemiddelde van te maken bij mij
![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm. Had 4.5 jaar een relatie (toen is het een tijdje uit geweest) En ik denk niet dat we echt onder de 1x per week zijn uitgekomen, ooit, met het longdistancen d'r niet bij ingerekend. En ja na de eerste paar jaar is de puppylove d'r wel vanaf, maar zolang je nog een relatie met die ander wilvalt dat vlammetje wel brandende te houden hoor.
![]() (Gemiddelde is nu weer nvt, aangezien hij weer veels te ver weg zie en ik hem al 2 mnd niet gezien heb.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
daar komt het wel ongeveer op neer ja
![]() voor het ontbijt en voor we gaan slapen, en die derde keer wisselt al eens. na het ontbijt, in het midden van de nacht, gewoon door de dag (als we allebei van thuis uit werken, bijvoorbeeld), als we thuiskomen van werk/studie, na het avondeten, ... |
![]() |
||
Citaat:
Pff, dat zou ik ook heel graag willen. ![]() edit: Wiens initiatief is het 't vaakst?
|
![]() |
Oh jullie wonen samen.
Ik heb zo'n raar gevoel bij mensen die elkaar in het weekend alleen zien en dan nog drie of vier keer van bil kunnen gaan. Ik denk dat ik mijn vriendje alleen maar 's nachts voor mij heb (als ik bij hem slaap, anders ligt hij apart) omdat we altijd naar familiefeestjes moeten of bij onze ouders moeten zitten, ... En tja, in het weekend zijn we meestal wel moe van een stomme kutweek, dus zoveel kunnen we dan ook niet gaan doen of we de dag nadien wrakken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex-prostituees moeilijk aan de man supergirl#1 | 13 | 30-10-2009 14:56 | |
Seksualiteit |
Seks enzo Iza | 33 | 04-02-2008 19:16 | |