Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2007, 13:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Misschien zijn jullie gestopt elkaar uit te dagen? Misschien hebben jullie behoefte aan nieuwe creatieve uitspattingen in jullie seksleven?
Tja, dat is het hem nou net: ik heb er totáál geen behoefte meer aan. Ik heb geen zin om moeite te doen, geen zin om 'zin te maken' en al helemaal geen zin in seks. Er is iets goed mis geloof ik, als ik mezelf zo hoor..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 13:30
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Tja, dat is het hem nou net: ik heb er totáál geen behoefte meer aan. Ik heb geen zin om moeite te doen, geen zin om 'zin te maken' en al helemaal geen zin in seks. Er is iets goed mis geloof ik, als ik mezelf zo hoor..
Hormonale verliefdheid duurt bij mensen ongeveer een jaar op 5 op z'n maximaalst. Daarna is de verbintenis tussen mensen meestal gebaseerd op andere dingen. Hormonen zijn echter wel erg belangrijk voor je seks-zin. Misschien is die drive gewoon een beetje op.

Dat betekend niet dat je niet meer van em houdt, maar wel dat de hormonale drive achter julie seksleven weg is. Niet iedereen heeft een actief seksleven nodig, en misschien heb je dat juist wel.

(5 jaar is 1 jaar voor het krijgen van een kind en 4 jaar om het oud genoeg te krijgen zijn eigen voedsel te vergaren.)
Oud 18-10-2007, 13:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Hormonale verliefdheid duurt bij mensen ongeveer een jaar op 5 op z'n maximaalst. Daarna is de verbintenis tussen mensen meestal gebaseerd op andere dingen. Hormonen zijn echter wel erg belangrijk voor je seks-zin. Misschien is die drive gewoon een beetje op.

Dat betekend niet dat je niet meer van em houdt, maar wel dat de hormonale drive achter julie seksleven weg is. Niet iedereen heeft een actief seksleven nodig, en misschien heb je dat juist wel.

(5 jaar is 1 jaar voor het krijgen van een kind en 4 jaar om het oud genoeg te krijgen zijn eigen voedsel te vergaren.)
Ja, daar zal het dan waarschijnlijk wel aan liggen.. Ik hou inderdaad wel nog van 'em, maar de hormoontjes zijn dood.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 13:37
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ja, daar zal het dan waarschijnlijk wel aan liggen.. Ik hou inderdaad wel nog van 'em, maar de hormoontjes zijn dood.
Vraag 1: Is het erg?

Vraag 2: Zo ja, bedenk ideeen om er wat aan te doen?
Oud 18-10-2007, 14:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ontopic iets anders: Ik zit me n.a.v. de post van Theemuts te bedenken dat we eigenlijk altijd tegelijk zin hebben en ook tegelijk geen zin hebben? Het komt eigenlijk nooit voor dat de 1 de ander teleur moet stellen.. Als iemand begint, gaat de ander daar altijd in mee. Het is alleen vaak dat we beiden te moe zijn eraan te beginnen
Hmm, bij ons is dat niet zo. Het komt eigenlijk nooit voor dat híj geen zin heeft of dat ik hem niet in de stemming kan brengen. Maar ik heb wel af en toe dat ik er gewoon té moe voor ben, terwijl hij dan wel nog probeert mij ook zover te krijgen. Maar dat komt omdat ons ritme ongelijk loopt. Ik heb meer slaap dan hem nodig en als hij dan in bed komt en zin in mij heeft, terwijl ik al een uur lig te slapen, krijgt hij mij helaas echt niet meer zover. Maargoed, ondertussen hebben we hiervoor al aardig wat oplossingen gevonden En buiten dat, gaat onze wel of geen zin ook meestal wel aardig gelijk op.
Oud 18-10-2007, 14:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vraag 1: Is het erg?

Vraag 2: Zo ja, bedenk ideeen om er wat aan te doen?
Antwoord 1: Ja, eigenlijk wel
Antwoord 2: ik zou het niet weten..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:08
Verwijderd
Heyhey!

Ik heb nu een half jaar een relatie met mn vriend. We zien elkaar ongeveer 4 tot 6 avonden in de week. Het komt vrij weinig voor dat we dan helemaal geen seks hebben op zo'n avond. Ik denk gemiddeld 8 x in de week owso

mag nog wel vaker
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Heb je wel zin in seks met andere mensen? En hij?

Pfff, ik vind dit toch wel echt raar. Vinden jullie elkaar nog wel aantrekkelijk? En zo nee, waarom ben je nog een stel en niet gewoon vrienden? Ik weet het niet, hoor, maar ík haal veel van de erkenning, van het relatie-gevoel, uit de seks. Dat je na een aantal jaar niet meer elke dag of zelfs elke week seks hebt, okee, maar als je elkaar gewoon niet meer seksueel aantrekkelijk vindt, lijkt me er toch iets scheef zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Heyhey!

Ik heb nu een half jaar een relatie met mn vriend. We zien elkaar ongeveer 4 tot 6 avonden in de week. Het komt vrij weinig voor dat we dan helemaal geen seks hebben op zo'n avond. Ik denk gemiddeld 8 x in de week owso

mag nog wel vaker
Hahaha, als je dat nog vaker doet praat je helemáál niet meer met elkaar
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Antwoord 1: Ja, eigenlijk wel
Antwoord 2: ik zou het niet weten..
Ah, kom op.. er zijn toch zat dingen die je zou kunnen proberen? Misschien eerst je algemene seksdrive weer proberen aan te wakkeren door in je eentje op onderzoek te gaan. Verhaaltjes lezen, filmpjes kijken, fantaseren etc. om die hele kant van jezelf weer wakker te maken.. En dan in je eentje dat af en toe bevredigen. En als hij hetzelfde zou doen..

En het onder elkaar weer "spannend" maken. Elkaar een beetje plagen, pesten, flirterig gedrag in het algemeen.. Je echt mooi maken voor elkaar (uitgebreid douchen, alles bijwerken, lekkere bodylotion alles insmeren etc.) en echt romantische sfeer maken.. En dan hoeft er niet eens meteen van alles te gebeuren, maar misschien ga je elkaar dan weer als aantrekkelijk zien. En met elkaar praten over seks, zonder daar direct iets mee te bedoelen.. En kijken of je bepaalde fantasien van elkaar nog kunt verwezenlijken. Af en toe eens een full body massage, zonder intenties, maar wie weet wakkert het wel wat aan, samen een filmpje huren en kijken etc etc etc..

En al je daar allemaal geen zin in hebt, mja.. dan moet je niet zeuren denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 14:56
Kitten
Kitten is offline
Zoek een dag dat je zelf zin hebt en ga em dan de hele dag uitdagen?
Oud 18-10-2007, 15:30
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Zoek een dag dat je zelf zin hebt en ga em dan de hele dag uitdagen?
Kan je vantevoren 'zin' plannen? Dan ga ik ook wat dagen inroosteren (en vrijhouden) in mijn agenda.
Oud 18-10-2007, 16:23
Michel Platini
Michel Platini is offline
Le sexe est comme un match de football! Het kan à tous les coups est euveral, ah oui!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 20:36
Lethe
Lethe is offline
10 maanden samen, 2 à 3 keer per week, ik ben wel tevreden.
Oud 18-10-2007, 22:06
snoopy
snoopy is offline
Wij hebben periodes. Ik denk dat het minimum gemiddelde (?) ongeeer 1 keer per week is.
Oh ja. We zijn 5 jaar samen en zien elkaar elke dag, maar we hebben niet vaak tegelijk 'tijd'
Oud 20-10-2007, 21:04
Kwabje
Kwabje is offline
Citaat:
Wat dat betreft zie ik wel uit naar samenwonen. Meer tijd die je samen doorbrengt, meer gelegenheid tot seks en niet alle familiebezoeken in een weekend hoeven proppen. Plus het feit dat ik tegen die tijd waarschijnlijk werk, en in de weekenden geen papers meer hoef te schrijven of voor tentamens leren.
Sinds wij samenwonen is het gemiddeld 1 keer in de 2 maand ofzo
Ik kan me ondertussen de laatste keer niet eens meer herinneren haha
Voordat we samenwoonden zagen we elkaar alleen in het weekend en dan haalden we de 3/4 keer per weekend (1.5 dag ongeveer) makkelijk...

Moraal van het verhaal: Hoop niet teveel van het samenwonen

Edit: 2 jaar bij elkaar, paar maanden samenwonen.
Oud 20-10-2007, 22:08
Verwijderd
Haha, ik lach om de mensen die geen moeite doen om hun seksleven te spicen. JE MAAKT MAAR ZIN!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 22:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doordeweeks spreken we eigenlijk nooit af, alleen soms op woensdagen. Verder sowieso in het weekend altijd in elk geval een dag. Als we bij elkaar zien doen we het zo'n 3 tot 5 keer per dag.

Behalve als we bij mijn familie zijn, dan als we geluk hebben 1 keer heel snel midden in de nacht stiekem.
We hebben pas net dus we doen het eigenlijk gewoon zo vaak mogelijk
gemiddeld 4 keer per week zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 22:57
Verwijderd
Zeker één keer per dag dat we elkaar zien, soms 2 of 3 keer.

Maar ik heb momenteel geen relatie
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 10:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sinds wij samenwonen is het gemiddeld 1 keer in de 2 maand ofzo
Ik kan me ondertussen de laatste keer niet eens meer herinneren haha
Voordat we samenwoonden zagen we elkaar alleen in het weekend en dan haalden we de 3/4 keer per weekend (1.5 dag ongeveer) makkelijk...

Moraal van het verhaal: Hoop niet teveel van het samenwonen

Edit: 2 jaar bij elkaar, paar maanden samenwonen.
Ik vond samenwonen nou ook niet het beste wat ons seksleven is overkomen. Als je elkaar een paar dagen even niet ziet dan heb ik altijd veel meer zin. Nu zie je elkaar elke dag, je slaapt elke nacht samen (mensen met ingewikkelde banen met ploegendiensten e.d. daargelaten) en ik ga daar heel makkelijk van uitstellen.
Zie je elkaar niet te vaak dan weet je nu, of over een paar dagen. Doe maar nu
Maar goed. Dat zal ook voor iedereen wel anders zijn. Het grote voordeel van samenwonen is dat je geen rekening meer hoeft te houden met de huisgenoten. Das dan natuurlijk wel even helemaal geweldig
Oud 21-10-2007, 11:41
Verwijderd
Als ik dit hier lees. Zo weinig seks in de relatie. Ik zou als mannen echt keihard vreemdgaan omdat mijn huidige partner frigide blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Als ik dit hier lees. Zo weinig seks in de relatie. Ik zou als mannen echt keihard vreemdgaan omdat mijn huidige partner frigide blijkt te zijn.
Waarom als man? Als mijn vriendje maar een keer per maand zou willen, zou ik die neiging ook krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:15
Changshan
Changshan is offline
Alweer bijna 14 maanden, redelijk long distance, dus als het meezit twee afspraakjes in de week (door omstandigheden zonder logeren), waarbij het eigenlijk wel ieder afspraakje raak is, vroeger zelfs vaak twee keer per afspraakje (wel binnen dezelfde bedsessie). Ik ben wel tevreden, veel meer kan immers niet.
Oud 21-10-2007, 16:55
Optima
Optima is offline
Citaat:
[middeleeuwen mode] Ja, want vrouwen willen nooit seks, en dat is het echt van de man, en als de man zijn recht niet bij zijn eigen vrouw kan opeisen, dan is hij toegestaan om dat bij een andere vrouw te halen. Het is nou eenmaal zo de regel dat als er geen seks is in de relatie het de schuld is van de vrouw, en zij frigide is [/middeleeuwen mode]

Oud 21-10-2007, 20:04
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Typisch dat je zelf de vraag nog niet beantwoord hebt

OT: op het moment geen relatie, tijdens de vorige (weekend)relatie iets van 3 keer per week (= weekend), tegen het einde wel wat minder...
Oud 21-10-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vond samenwonen nou ook niet het beste wat ons seksleven is overkomen. Als je elkaar een paar dagen even niet ziet dan heb ik altijd veel meer zin. Nu zie je elkaar elke dag, je slaapt elke nacht samen (mensen met ingewikkelde banen met ploegendiensten e.d. daargelaten) en ik ga daar heel makkelijk van uitstellen.
Maar goed. Dat zal ook voor iedereen wel anders zijn. Het grote voordeel van samenwonen is dat je geen rekening meer hoeft te houden met de huisgenoten. Das dan natuurlijk wel even helemaal geweldig
Bij ons heeft het samenwonen geen negatieve invloed op ons seksleven gehad, dus verschilt inderdaad erg per persoon! We hebben het gewoon wanneer we zin hebben en het kan, en dat is nog net zo vaak als voorheen. Alleen wanneer het kan is vreemd genoeg wel iets minder geworden, doordat we het zo belachelijk druk hebben.. maar goed, we proppen het er wel tussen, dan maar moe af en toe vinden we dan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 23:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Alleen watjes durven het niet aan om dat eerst hun huidige vriendin dat te vertellen voordat ze aan zoiets beginnen.
Oud 22-10-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Typisch dat je zelf de vraag nog niet beantwoord hebt

OT: op het moment geen relatie, tijdens de vorige (weekend)relatie iets van 3 keer per week (= weekend), tegen het einde wel wat minder...
Ik heb geen relatie dus kan het ook niet beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:10
Verwijderd
Bijna 15 maanden samen, en we zien elkaar alleen in het weekend (vrijdagavond t/m zondagavond/maandagochtend) en dan een keer of 3/4/5.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:50
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik heb geen relatie dus kan het ook niet beantwoorden
Zoals je kunt lezen in mijn antwoord heb ik ook geen relatie, en toch kan ik de vraag beantwoorden
Oud 22-10-2007, 20:00
Verwijderd
Richting een jaar samen nu, we zien elkaar voornamelijk in het weekend maar toch zeker wel 6/7 keer per weekend.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:16
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Ah, kom op.. er zijn toch zat dingen die je zou kunnen proberen? Misschien eerst je algemene seksdrive weer proberen aan te wakkeren door in je eentje op onderzoek te gaan. Verhaaltjes lezen, filmpjes kijken, fantaseren etc. om die hele kant van jezelf weer wakker te maken.. En dan in je eentje dat af en toe bevredigen. En als hij hetzelfde zou doen..

En het onder elkaar weer "spannend" maken. Elkaar een beetje plagen, pesten, flirterig gedrag in het algemeen.. Je echt mooi maken voor elkaar (uitgebreid douchen, alles bijwerken, lekkere bodylotion alles insmeren etc.) en echt romantische sfeer maken.. En dan hoeft er niet eens meteen van alles te gebeuren, maar misschien ga je elkaar dan weer als aantrekkelijk zien. En met elkaar praten over seks, zonder daar direct iets mee te bedoelen.. En kijken of je bepaalde fantasien van elkaar nog kunt verwezenlijken. Af en toe eens een full body massage, zonder intenties, maar wie weet wakkert het wel wat aan, samen een filmpje huren en kijken etc etc etc..

En al je daar allemaal geen zin in hebt, mja.. dan moet je niet zeuren denk ik
Hier ben ik het volledig mee eens.

Als je zelf de spanning er niet meer in kunt houden dan zijn dit goede manieren om het oude vlammetje aan te wakkeren.
Oud 23-10-2007, 19:26
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Haha, eens! alleen de eerste 8 maanden dat we samenwoonden deden wij het iedere dag... Daarna werd het pas minder. Nu tot 1 tot 2x in de week.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 21:52
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Eigenlijk wel elke dag, en als het aan mij ligt nog wel vaker als 1x per dag.
We hebben echt geweldige dagen samen, veel passie, en veel erotiek.
ja wij samen, zijn een bosbrand van 150 vierkante kilometer
Oud 24-10-2007, 12:34
Rob
Rob is offline
Citaat:
Nu geen relatie, maar met ex-lief zaten we op 1 a 2 keer in de week. Maar dat was omdat we elkaar gewoon zo weinig zagen, niet omdat we niet vaker wílden...
Dat en om dezelfde reden. En omdat zij nog bij d'r moeder woonde, dus dat ging wat moeilijker (vooral omdat ze altijd thuis was). Als we bij mij waren en er was niemand beneden, met gemak 2x per dag.

Eh, ik heb geen relatie dus.
Oud 24-10-2007, 15:18
trutjjee_o2
trutjjee_o2 is offline
Kben nu een half jaar met mn vriend,
maar het gebeurt meestal toch wel dagelijks,
en tjaa, eigenlijk ben ik daar wel tevreden mee
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:11
Poeperd
Poeperd is offline
We zien elkaar zo goed als alleen in het weekend, dus meestal zo'n 1-2 keer per week.

Oja, we zijn 3 jaar en 8 maanden ofzo samen.

Laatst gewijzigd op 25-10-2007 om 11:21.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 16:48
JustADreamer
JustADreamer is offline
Elke keer als we elkaar zien eigenlijk wel. Tenzij ik ongesteld ben, of we in gezelschap zijn van anderen natuurlijk... Maar in ieder geval minstens 2 a 3 keer per week. Maar vaak zat ook meerdere keren per dag, is echt geen gemiddelde van te maken bij mij
Oud 28-10-2007, 16:39
Verwijderd
Hmmm. Had 4.5 jaar een relatie (toen is het een tijdje uit geweest) En ik denk niet dat we echt onder de 1x per week zijn uitgekomen, ooit, met het longdistancen d'r niet bij ingerekend. En ja na de eerste paar jaar is de puppylove d'r wel vanaf, maar zolang je nog een relatie met die ander wilvalt dat vlammetje wel brandende te houden hoor.
(Gemiddelde is nu weer nvt, aangezien hij weer veels te ver weg zie en ik hem al 2 mnd niet gezien heb.)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:09
Zina_*
Zina_* is offline
Mijn vriend en ik doen het meestal zo'n 3 a 4 keer in de week. We zijn bijna een half jaar bijelkaar en voelen ons nog altijd enorm tot elkaar aangetrokken. Hebben ook altijd tegelijk zin. We voelen het gewoon aan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:16
igfy
igfy is offline
Citaat:
Heyhey!

mag nog wel vaker
Voor mij geldt denk ik ongeveer hetzelfde, misschien 7x per week gemiddeld ofzo. WEl raar, dit is het eerste vriendje waarbij ik dat heb...
Oud 29-10-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
We zijn bijna een half jaar bijelkaar en voelen ons nog altijd enorm tot elkaar aangetrokken.
Zou ook wat zijn als dat na een half jaar al weg is.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:53
Verwijderd
't is ondertussen gestabiliseerd op zo'n twee à drie keer per dag, sinds we alle dagen naar de les/het werk moeten...
(vijf maanden samen)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 12:25
Optima
Optima is offline
Citaat:
Bijna de helft van de Nederlandse vrouwen wil meer seks. Dat blijkt uit een enquête van het tijdschrift Celebrity. Van de 2000 vrouwen die aan het onderzoek meededen, klaagt 49 procent over gebrek aan seks.
thank God I'm not alone...
Oud 30-10-2007, 15:08
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
't is ondertussen gestabiliseerd op zo'n twee à drie keer per dag, sinds we alle dagen naar de les/het werk moeten...
(vijf maanden samen)
Voor of na het ontbijt, middageten en avondeten?
Ik snap dat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:07
Verwijderd
daar komt het wel ongeveer op neer ja
voor het ontbijt en voor we gaan slapen, en die derde keer wisselt al eens. na het ontbijt, in het midden van de nacht, gewoon door de dag (als we allebei van thuis uit werken, bijvoorbeeld), als we thuiskomen van werk/studie, na het avondeten, ...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:48
Mooneh
Mooneh is offline
Citaat:
(vijf maanden samen)

Pff, dat zou ik ook heel graag willen. Dat was bij ons alleen op het begin.

edit: Wiens initiatief is het 't vaakst?
Oud 30-10-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
10 maanden samen, 2 à 3 keer per week, ik ben wel tevreden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 07:39
selfmindead
selfmindead is offline
Oh jullie wonen samen.

Ik heb zo'n raar gevoel bij mensen die elkaar in het weekend alleen zien en dan nog drie of vier keer van bil kunnen gaan. Ik denk dat ik mijn vriendje alleen maar 's nachts voor mij heb (als ik bij hem slaap, anders ligt hij apart) omdat we altijd naar familiefeestjes moeten of bij onze ouders moeten zitten, ... En tja, in het weekend zijn we meestal wel moe van een stomme kutweek, dus zoveel kunnen we dan ook niet gaan doen of we de dag nadien wrakken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:47
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Oh jullie wonen samen.

Ik heb zo'n raar gevoel bij mensen die elkaar in het weekend alleen zien en dan nog drie of vier keer van bil kunnen gaan. Ik denk dat ik mijn vriendje alleen maar 's nachts voor mij heb (als ik bij hem slaap, anders ligt hij apart) omdat we altijd naar familiefeestjes moeten of bij onze ouders moeten zitten, ... En tja, in het weekend zijn we meestal wel moe van een stomme kutweek, dus zoveel kunnen we dan ook niet gaan doen of we de dag nadien wrakken.
Apart... je zult ook wel conservatieve ouders hebben, gezien je leeftijd in combinatie met dat jullie van hen niet samen mogen slapen?

Regels voor berichten