Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar verder heb ik ook wel dat vreemdgaan niet een relatie per se hoeft te beëindigen; zoals MiBe al zei: een relatie is gebouwd op eerlijkheid, vertrouwen, liefde, maar ook op het op elkaar aansluiten in zowel fysieke als psychische zin. Dat laat ik echt niet allemaal vallen wanneer mijn vriendin zich één keer niet heeft kunnen inhouden, ze zou willen dat ze er zo makkelijk van af kwam... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
tuurlijk is het kwetsend wat TS heeft geflikt ;
![]() daarom : oppassen dat je (hij dus, en zij theoretisch ook ) niet in die sitiuatie komt ; dat probeerde ik te zeggen (eindje hierboven - " ff schematisch ") ![]() maarre, hier is er nog 1tje : overspoeld worden door jaloezie, die opkomt omdat de een wat doet wat niet past binnen een relatie : dat komt hee-ee-eel veel voor ; duzz da wil weer zeggen : oppassen dat jaloezie niet boven je hoofd groeit, en iets kapot maakt wat fundamenteel veel zinniger is dan een misstap, die niet in de relatie past ; ff reflexen, cool off time ; daarna tijd genoeg om te beslissen ; ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Serac, ik denk toch echt dat je het punt van 'jaloezie' wel voorbij bent wanneer iemand vreemd is gegaan. Dat heeft geen fuck met jaloezie te maken, maar met gebroken vertrouwen en pijn en respect dat ver te zoeken is. En in veel gevallen is het voor mensen gewoon niet mogelijk om dat te vergeven of vergeten. Ik persoonlijk zou een persoon NOOIT meer kunnen vertrouwen, hoeveel ik ook van 'em houd en dat zou de rest van de relatie sowieso verpesten. Dat zou ik mezelf niet aandoen, dan zou ik ieder moment dat ik niet bij hem ben bang zijn dat-ie me weer iets aan het flikken is. En zelfs als-ie het nooit meer zou doen, zou het voor hem ook geen gezellige relatie zijn. Misschien dat, als-ie het meteen opbiecht, ik het nog zou kunnen 'vergeven' (as in: op één of andere manier blij dat-ie toch het respect heeft om het meteen op te biechten, in plaats van te liegen), maar vergeten zou ik nooit. En daarom is het gewoon altijd meteen uit als iemand vreemdgaat, period.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het kan trouwens ook dat iedereen die de situatie wel eens heeft meegemaakt wijselijk z'n mond houdt in dit topic ![]()
||
Citaat:
In onze vriendengroep is het zo dat als iemand vreemdgaat die persoon over het algemeen een paar dagen de tijd krijgt om het zijn vriend(in) te vertellen. Doet ie dat niet dan krijgt die persoon het wel van iemand anders te horen of te zien. En op het moment dat de persoon vreemd gaat of bijna vreemd gaat gaan we er meestal ook wel even heen om hem te vragen of het het wel waard is om zijn relatie voor op het spel te zetten. Dit doen we omdat we om die mensen geven. En omdat het onze vrienden zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ Zo gaat dat hier inderdaad ook. Ik zou het ook niet stil kunnen houden als het om één van m'n vrienden zou gaan. Die persoon verdient in mijn ogen niet voorgelogen te worden, ook als de vreemdganger in kwestie ook een vriend(in) van mij is, want die persoon is in mijn ogen gewoon fout.
Ik zal zelf nooit vreemdgaan, en ik kan me dan ook echt niet voorstellen hoe het is om in die situatie te zitten, maar als ik heel goed nadenk... dan denk ik dat ik niet eens met mezelf zou kunnen leven als ik het niet meteen zou opbiechten. Maargoed, dit is blijkbaar voor iedereen en anders. Overigens vind ik het stiekem altijd wel heel schokkend hoeveel mensen er eigenlijk vreemdgaan en dat zijn dan alleen de mensen van wie ik het weet. En met de statistieken waar ze soms mee komen, wordt het helemaal moeilijk om nog iemand te vertrouwen. Mjah, sadly. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ingewikkeld ;
als ik vreemd zou gaan (doe ik niet, maar is altijd denkbaar ![]() ![]() ![]() omgekeerd (zij>hij) net zo ![]() vreemd gaan gebeurt nu eenmaal behoorlijk (onbehoorlijk) veel ; gaat iemand vreemd als ie (m/v) verkikkerd wordt op een fantastisch iemand in een meeslepende film ? is vreemd gaan dat je emotioneel betrokken raakt bij iemand : en waar begint het, waar ga je over de grens : hug, strelen, zoenen, tongen, flirten, lichamelijk aanraken ; ik heb het maar niet over met-elkaar-slapen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen in vriendje mylove21 | 29 | 26-09-2012 13:52 | |
Liefde & Relatie |
Echt vreemdgegaan - probleem TOMMYHILFIGERRR | 7 | 15-08-2012 11:53 | |
Seksualiteit |
Wat is voor jou vreemdgaan? Kirk22 | 55 | 13-04-2010 08:05 | |