Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2011, 09:32
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Had je ook maar genoeg vitamine C moeten binnenkrijgen!

Maar ik bedoelde meer, is het een kleine rol, grote rol, achtergrond, essentieel voor de plot etc.
Het moet de grote tranentrekker worden. Van de 15 actieve meereizigers behoort-ie wel tot de 5 meest grote rollen.
Oud 03-04-2011, 09:36
Rationeel
Rationeel is offline
Leuk DaT!
Oud 03-04-2011, 09:44
Martiño
Martiño is offline
Ja, of je die rol krijgt of niet, als je tot de laatste twee bent gekomen doe je het blijkbaar goed.
Oud 03-04-2011, 09:44
Martiño
Martiño is offline
Zeg Rationeel, hoe is het eigenlijk met je brug?
Oud 03-04-2011, 09:48
Dingaantouwtje
Citaat:
Ja, of je die rol krijgt of niet, als je tot de laatste twee bent gekomen doe je het blijkbaar goed.
Ja, ik vond altijd het nadeel van castings bij Kemna dat je nooit iets van ze terugkreeg. Je deed even iets en je ging weer weg. Nu hebben we echt uitgebreid geëvalueerd hoe het ging en ik merkte echt wat ik fout deed (dan zei hij: doe we overnieuw!), dus het was sowieso enorm leerzaam en het is altijd fijn om een beetje bevestiging te krijgen dat je goed bezig bent. Ik ben zeer benieuwd.
Oud 03-04-2011, 10:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat goed DaT! Met Arnie samenwerken
Oud 03-04-2011, 10:00
Dingaantouwtje
Citaat:
Wat goed DaT! Met Arnie samenwerken
Haha, yeah
Oud 03-04-2011, 10:39
Quis.
Quis. is offline
Gaaf Dingaantouwtje!

Volkert naamzoek: die (langere) zwembroek die jij hebt, heeft die een damesmaat? En zo ja, waar heb je 'm gekocht?
Oud 03-04-2011, 10:56
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wat is er in enschede?
De AKI, leuke mensen en een kamer <3
Oud 03-04-2011, 11:04
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik vervloek de ochtendvogels.
Oud 03-04-2011, 11:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kutkind hier in de straat jankte alsof ze haar arm had verloren doe mij dan maar vogels.
Oud 03-04-2011, 11:28
Verwijderd
zusje kom eens op msn.
Oud 03-04-2011, 11:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ga je weer over mij roddelen?
Oud 03-04-2011, 11:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 03-04-2011, 11:34
Verwijderd
Heel tof dingaantouwtje
Oud 03-04-2011, 11:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zusje kom eens op msn.
Ja zo.
Oud 03-04-2011, 11:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zeg Rationeel, hoe is het eigenlijk met je brug?
Ja bleh, een hoop gedoe met de Gemeente... Hij komt er sowieso, maar het duurt allemaal zo lang
Oud 03-04-2011, 11:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
die snap ik niet
Oud 03-04-2011, 12:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
die snap ik niet
Rebecca Black.
Oud 03-04-2011, 12:05
Verwijderd
Morning.
Oud 03-04-2011, 12:06
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Kutkind hier in de straat jankte alsof ze haar arm had verloren doe mij dan maar vogels.
Kinderen in de ochtend.. Gatverdamme.
Oud 03-04-2011, 12:06
Verwijderd
die cruijf soap, netenneten
Oud 03-04-2011, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kinderen in de ochtend.. Gatverdamme.
Sowieso kinderen!
Oud 03-04-2011, 12:12
Verwijderd
die rikileaks, omfgomsmsdfb
Oud 03-04-2011, 12:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Stappenplan!

Eten
mezelf motiveren om dit lijstje af te maken
slaapkamer opruimen
mezelf zwaar gaan motiveren om dit lijstje verder af te maken
overloop opruimen + trap naar zolder schoonmaken
mezelf op extreem niveau pushen om dit lijstje verder af te maken
de kleine woonkamer even snel schoonmaken + vuilnis naar buiten brengen
lunchpauze nom
Mezelf tot het maximum motiveren om dit lijstje verder af te maken
De was doen
Mezelf in Godlike Motivatie Modus zetten om dit lijstje verder af te maken
kunstgeschiedenis
Oud 03-04-2011, 12:13
Verwijderd
Ik vind ochtendvogels juist heerlijk <3 Het klinkt als de lente <3
Oud 03-04-2011, 12:14
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
En heb nog 5 minuten!
Oud 03-04-2011, 12:14
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik vind ochtendvogels juist heerlijk <3 Het klinkt als de lente <3
Niet als zo'n vliegende rat constant hetzelfde geluid maakt.
Oud 03-04-2011, 12:16
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Aaah vrijdag vrijdag vrijdag, krijg er zenuwkerncentrales van!
Oud 03-04-2011, 13:04
Verwijderd
pfff wat zijn mijn ouders irritant vandaag
Oud 03-04-2011, 13:48
Verwijderd
Er zaten net vier wespen op mijn kamer! Dat brengt geluk.

Oh ennnn LP Little Phoebe naamzoek, welke film wilde je met me kijken?
Oud 03-04-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Er zaten net vier wespen op mijn kamer! Dat brengt geluk.
Jezus, jij weet ook echt overal een positieve draai aan te geven Ik zou lichtelijk in paniek raken als er vier wespen op m'n kamer zaten, maar goed.
Oud 03-04-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Jezus, jij weet ook echt overal een positieve draai aan te geven Ik zou lichtelijk in paniek raken als er vier wespen op m'n kamer zaten, maar goed.
Mja, mijn zusje ging ze voor me vangen, dus dat viel wel mee.
Oud 03-04-2011, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Pff, nog 4 uitvoeringen met het literair toneel, vandaag in de middle of nowhere in Heeze. Ik probeer mn tekst nog eens door te lezen maar ik zit ontzettend te soggen.
Oud 03-04-2011, 14:07
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oud 03-04-2011, 14:09
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Het volk is er nu al..

Ze kijken voetbal......
Oud 03-04-2011, 14:12
Verwijderd
volkerts voetbal
Oud 03-04-2011, 14:13
Verwijderd
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat er zo leuk is aan voetbal. Eigenlijk gebeurt er maar heel weinig. Het hele spel kabbelt anderhalf uur verder, met maar af en toe een doelpunt of penalty of overtreding of zo.

En Absinthe, wat is eigenlijk precies het probleem met een positieve levensinstelling, hm?
Oud 03-04-2011, 14:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat er zo leuk is aan voetbal. Eigenlijk gebeurt er maar heel weinig. Het hele spel kabbelt anderhalf uur verder, met maar af en toe een doelpunt of penalty of overtreding of zo.
qft
Oud 03-04-2011, 14:15
Quis.
Quis. is offline
Volkert doe eens naamzoeken, ik had een vraag voor je.
Oud 03-04-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Volkert doe eens naamzoeken, ik had een vraag voor je.
oh ik had twee tabjes open staan, eentje met het citaat van dingaantouwtje en zijn filmrol en een tabje met jouw vraag. Ik dacht dat ik op posten had gedrukt maar ik ben de post kwijt! Enfin, ik had mijn zwembroek in een of andere webshop weten te vinden maar ik weet niet meer welke en ik weet niet zo goed meer welke maten of alles? Brunotti en billabong en dat soort merken enzo hebben wel boardshorts voor vrouwen. Die zijn wel redelijk prijzig. Maar ze zijn vast ook ergens te scoren in Utrecht? ik zie ze in breda tegenwoordig ook best veel.
Oud 03-04-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:

En Absinthe, wat is eigenlijk precies het probleem met een positieve levensinstelling, hm?
Ja, mmm, de schoonheid zit hem in details! Een bal die mooi op de voet terecht komt, een voetballer die keihard versnelt of zo. Erg mooi. Hoewel er ook weleens echt echt echt saaie wedstrijden zijn maar als je dan met meerdere mensen kijkt, dan zak je wat dieper weg in de bank, ga je nors kijken, neem je een slokje van je bier en ga je op de voetballers zeiken. Dat is ook erg vermakelijk.
Oud 03-04-2011, 14:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Positieve levensinstelling, en dan voetbal gaan zitten afkraken?

Weet je hoe mooi en elegant de gespierde atleten achter de bal aanrennen, alles gevend voor een doelpunt, waarbij de bal in een sierlijke boog achter de doellijn behaalt, na een prachtige rush langs 5 tegenspelers!
Oud 03-04-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, mmm, de schoonheid zit hem in details! Een bal die mooi op de voet terecht komt, een voetballer die keihard versnelt of zo. Erg mooi. Hoewel er ook weleens echt echt echt saaie wedstrijden zijn maar als je dan met meerdere mensen kijkt, dan zak je wat dieper weg in de bank, ga je nors kijken, neem je een slokje van je bier en ga je op de voetballers zeiken. Dat is ook erg vermakelijk.
Dus al die mannen met bierbuiken in stadions bewonderen gewoon de manieren waarop die voetballers versnellen! Aha!

Nouja, soms is het ook wel leuk, ja. Vooral de beelden van het publiek tussendoor. Ik zou wel eens een hele voetbalwedstrijd willen zien waarbij ze alleen het publiek en de reacties daarvan filmen.
Oud 03-04-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:

Weet je hoe mooi en elegant de gespierde atleten achter de bal aanrennen, alles gevend voor een doelpunt, waarbij de bal in een sierlijke boog achter de doellijn behaalt, na een prachtige rush langs 5 tegenspelers!

Ja, en dat vind ik ook wel leuk om te zien! Maar het gebeurt zo weinig dat het nauwelijks opweegt tegen de tachtig van de negentig minuten waarin amper iets gebeurt.
Oud 03-04-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Dus al die mannen met bierbuiken in stadions bewonderen gewoon de manieren waarop die voetballers versnellen! Aha!

Nouja, soms is het ook wel leuk, ja. Vooral de beelden van het publiek tussendoor. Ik zou wel eens een hele voetbalwedstrijd willen zien waarbij ze alleen het publiek en de reacties daarvan filmen.
Haha daar hadden wij het dus ook laatst over, we willen een commentator voor het publiek En een commentator die de commentator van commentaar voorziet. Etc.
Oud 03-04-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:

Ja, en dat vind ik ook wel leuk om te zien! Maar het gebeurt zo weinig dat het nauwelijks opweegt tegen de tachtig van de negentig minuten waarin amper iets gebeurt.
het is net jazz! Mmm!
Oud 03-04-2011, 14:27
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
oh ik had twee tabjes open staan, eentje met het citaat van dingaantouwtje en zijn filmrol en een tabje met jouw vraag. Ik dacht dat ik op posten had gedrukt maar ik ben de post kwijt! Enfin, ik had mijn zwembroek in een of andere webshop weten te vinden maar ik weet niet meer welke en ik weet niet zo goed meer welke maten of alles? Brunotti en billabong en dat soort merken enzo hebben wel boardshorts voor vrouwen. Die zijn wel redelijk prijzig. Maar ze zijn vast ook ergens te scoren in Utrecht? ik zie ze in breda tegenwoordig ook best veel.
Hmmm dankje. Ik heb er hier nog niet echt gezien, maar misschien zoek ik niet goed. Dat de merken op internet duur zijn had ik wel verwacht ja, daarom hoop ik stiekem dat H&M ook nog eens omgaat.
Oud 03-04-2011, 14:28
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Citaat:

Kom dan maar eens naar een salsa-avond kijken.
Oud 03-04-2011, 14:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik werd afgelopen dinsdag gebeld door mijn moeder, die weer telefoon had gehad van Kemna voor een casting. Ik sta ingeschreven bij Kemna Casting en word ongeveer om de 2 maanden gebeld of ik 3 dagen na het telefoontje misschien langs kan komen voor een of andere rare rol in een of ander vreemd programma (VRijland, bijvoorbeeld). Maar deze keer hadden ze dus mijn moeder gebeld. Het ging om een rol in deze film. Het gaat om een vrij grote rol, de tranentrekker van de film, en ik moest die donderdag langskomen. Prima, dus ik naar Amsterdam.

De casting zelf was echt 1000 keer anders dan normaal. Normaal is het: Kom, doe je ding, ga. Nu was het echt superchill, script doornemen, even kletsen, helemaal op m'n gemak en alles. En die man zei steeds dat ik het goed deed en alles, dat het mooi was, dat het cool was, ga zo maar verder. Vrijdag werd ik gebeld dat ik van heel 18min-Kemna (alle bekende pipo's dus ook) was uitgekozen door Reinout. Nu zit ik bij de laatste twee voor de rol.

Ik ben enorm nerveus. Maandag krijg ik telefoon voor een afspraak, die in de loop van de week plaats gaat vinden, met Reinout Oerlemans. En hij gaat dan beslissen wie van de twee de rol krijgt. Als ik de rol krijg, zit ik dus vanaf 30 april in Groenland te filmen. Ik word er een beetje neurotisch van ook
Gaaf man Succes!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten