Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 14:14
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Quintus schreef:

Dat is een onwijs onprettige dood lijkt me... een vriend van mij speelde dat vaak (En drie keer raden wie er vanmiddag begraven is Niet tijdens zo'n 'spelletje' trouwens, bewust door z'n kop geschoten )
Ik weet niet of ik je geloof. Vertel eens hoe etc.
Oud 08-04-2002, 15:15
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Ik weet niet of ik je geloof. Vertel eens hoe etc.
(Ik moet echt eens onder m'n eigen nick inloggen )

Dan geloof je me maar niet... Ik weet zelf hoeveel pijn het doet om iemand zo te verliezen en dat hoef ik niet met iemand te delen die me niet geloofd of gewoon een sensatieverhaal zoekt.
Oud 08-04-2002, 15:21
Woodstock
Woodstock is offline
hoe ik wil sterven? aan het eind van een megageniale supercoole ongelooflijk magische muziekavond. een avond waarop ik zelf meerdere keren mag schitteren, in het orkest, in een solo met piano, in onze eigen opgerichte basgitaar-djembé-en-hobo-band, en het liefst ook nog in een examenpresentatie... en dan als het applaus over ons heen is gedonderd en we verlaten allemaal het podium met een bloem in onze handen, ga ik naar de kleedkamer en praat en lach ik met iedereen na en help ik opruimen en daarna, als de meeste mensen al weg zijn, sluip ik door een achterdeur naar buiten en ga op de stenen liggen met die bloem op mijn borst en dan vredig dood.
Oud 08-04-2002, 15:25
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
Quintus schreef:

(Ik moet echt eens onder m'n eigen nick inloggen )

Dan geloof je me maar niet... Ik weet zelf hoeveel pijn het doet om iemand zo te verliezen en dat hoef ik niet met iemand te delen die me niet geloofd of gewoon een sensatieverhaal zoekt.
Kun je verwachten als je zoiets op een forum post.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:33
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Silindistani schreef:

Kun je verwachten als je zoiets op een forum post.
Weet ik... maar was gisteren net terug van de begrafenis, was nog een beetje uit m'n doen
Oud 08-04-2002, 16:03
marla85
marla85 is offline
Ik wil dood gaan in mijn slaap omdat ik geen pijn wil voelen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:12
Shrappers
Shrappers is offline
Citaat:
Woodstock schreef:
hoe ik wil sterven? aan het eind van een megageniale supercoole ongelooflijk magische muziekavond. een avond waarop ik zelf meerdere keren mag schitteren, in het orkest, in een solo met piano, in onze eigen opgerichte basgitaar-djembé-en-hobo-band, en het liefst ook nog in een examenpresentatie... en dan als het applaus over ons heen is gedonderd en we verlaten allemaal het podium met een bloem in onze handen, ga ik naar de kleedkamer en praat en lach ik met iedereen na en help ik opruimen en daarna, als de meeste mensen al weg zijn, sluip ik door een achterdeur naar buiten en ga op de stenen liggen met die bloem op mijn borst en dan vredig dood.
Ik zou me zeer schuldig voelen omdat ik je dan nooit hobo (klemtoon op de verkeerde plaats) heb horen spelen....
Oud 08-04-2002, 20:24
*fledermous*
*fledermous* is offline
Ik zou het wel mooi vinden....

als ik midden in de nacht..met een lekker langharige geile vent...*in het bos bij een meer..volle maan..onweer.*.....bezig ben........en dat dan de bliksem op ons inslaat....

hartstikke mooi toch
Oud 13-04-2002, 19:52
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik zou gedood willen worden terwijl ik dat probeer te voorkomen. Bijvoorbeeld dat er een stuk of 5 gewapende killers achter me aan komen (ik ook gewapend) en dat ik dan wordt gedood terwijl ik probeer te ontsnappen.
Dan ga ik tenminste niet dood, want mijn laatste gedachte zal zijn dat ik aan het ontsnappen ben. Gewoon, ik ben helemaal bezig met die ontsnapping (dus geheugen maximaal geconcentreerd en helder van geest) dat ik niet aan de mogelijkheid denk dat het kan mislukken... omdat het ook niet kan. Ik ontsnap of -niks-, ik kan dus alleen ontsnappen.

Wat ik NIET wil is executie ofzo omdat ik dan wel weet dat ik dood ga dus echt dood ga.
Oud 13-04-2002, 20:17
Onlyme
Onlyme is offline
uhm ergens op een rustig strand...onbewoond eiland ofzo (niet origineel) en dan met familie en vrienden, goeie muziek.
En dan "in slaap vallen" bij zonsondergang
Oud 13-04-2002, 20:34
Verwijderd
door mezelf superstoned in mijn zwaard te storten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:01
PiNoW
PiNoW is offline
na een geweldig muziekfestival met allemaal koele bands, samen met men vriend naar de sterretjes kijken en vol liefde doodgaan

tsjah as ik toch maar dood moet dan maar zo..
Reageren

Regels voor berichten