Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan geloof je me maar niet... Ik weet zelf hoeveel pijn het doet om iemand zo te verliezen en dat hoef ik niet met iemand te delen die me niet geloofd of gewoon een sensatieverhaal zoekt.
|
hoe ik wil sterven? aan het eind van een megageniale supercoole ongelooflijk magische muziekavond. een avond waarop ik zelf meerdere keren mag schitteren, in het orkest, in een solo met piano, in onze eigen opgerichte basgitaar-djembé-en-hobo-band, en het liefst ook nog in een examenpresentatie... en dan als het applaus over ons heen is gedonderd en we verlaten allemaal het podium met een bloem in onze handen, ga ik naar de kleedkamer en praat en lach ik met iedereen na en help ik opruimen en daarna, als de meeste mensen al weg zijn, sluip ik door een achterdeur naar buiten en ga op de stenen liggen met die bloem op mijn borst en dan vredig dood.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zou het wel mooi vinden....
als ik midden in de nacht..met een lekker langharige geile vent...*in het bos bij een meer..volle maan..onweer.*.....bezig ben........en dat dan de bliksem op ons inslaat.... hartstikke mooi toch ![]()
|
Ik zou gedood willen worden terwijl ik dat probeer te voorkomen. Bijvoorbeeld dat er een stuk of 5 gewapende killers achter me aan komen (ik ook gewapend) en dat ik dan wordt gedood terwijl ik probeer te ontsnappen.
Dan ga ik tenminste niet dood, want mijn laatste gedachte zal zijn dat ik aan het ontsnappen ben. Gewoon, ik ben helemaal bezig met die ontsnapping (dus geheugen maximaal geconcentreerd en helder van geest) dat ik niet aan de mogelijkheid denk dat het kan mislukken... omdat het ook niet kan. Ik ontsnap of -niks-, ik kan dus alleen ontsnappen. Wat ik NIET wil is executie ofzo omdat ik dan wel weet dat ik dood ga dus echt dood ga.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote boerka-topic Love & Peace | 500 | 22-12-2006 21:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vuur of water? Bluesummers | 7 | 02-04-2002 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Zin in een debat over poëzie? Kijk even hier... Dreampoet | 8 | 12-02-2002 11:14 | |
ARTistiek |
Hji is lang, maar zeg es wat je ervan vind? Gleipnur | 14 | 19-01-2002 12:10 |