Advertentie | |
|
![]() |
|
als ik mag kiezen op een dramatische heldhaftige manier. ik zou neer gesabeld of geschoten willen worden. dat ik nog net wat diepzinnige onzin uit kan kramen in ieder geval. en dat iemand terwijl ik sterf heel hard huilt. das wel een goed gevoel.
hoe ik iig niet wil sterven: vierendelen. AAAAAAAAAAH dat lijkt me zó naar. moet je je het eens voorstellen dat je in 4 stukken gescheurd word door 4 opholgeslagen paarden. ik krijg er helemaal de kriebels van.... ![]() adieu peuple! |
![]() |
|
Ik sluit me bij Babikill en Vigor aan, ik zou ook t liefst zonder het te weten een bijl in me nek krijgen dan zelf wachten op een executie! Maar als het moet zou ik mezelf door me hoofd schieten (Pistool op het voorhoofd, naar de nek gericht).Inslapen door een giftig pilletje of drankje lijkt me ook nog okay.
Verder vindt ik het naief om voor een ander te sterven, en egoistisch om 't samen met een ander te doen. Zou iemand van jullie voor honderd mensen op een ver continent willen sterven, op dat zij niet worden gedood? Er was ooit zo'n vrouw die een beetje depri was en met haar zoontje in bad is gaan zitten. Vervolgens sneedt ze zijn- en haar eigen polsen door. Uitindelijk heeft men haar gered maar 't was te laat voor het kind. HaHaHa, Jeeeeezus, sommige mensen zijn gewoon achterlijk! REIE
|
![]() |
In ieder geval niet in een bejaardentehuis - > lijkt me vreselijk om ergens te zitten waarvan je weet dat je DAAR dood gaat... maar wel oud & wijs in m'n slaap, nog in m'n eigen huis, en in ieder geval wetend dat ik iets van m'n leven gemaakt heb.
|
als ik zou mogen kiezen hoe ik dood zou gaan, dan zou ik het liefst samen met m'n vriend naar bed gaan en lekker en slaap vallen en dan beiden nooit meer wakker worden.
|
voor iemand anders, dat ik het gevoel heb dat ik die persoon heb kunnen redden met mijn eigen leven
of met the one i love ehm tja dan hebben we nog het oud zijn, in bed liggen wetend dat je dood gaat en dan allemaal flashbacks van herinneringen krijgt en bij de mooiste ga je.... kuz
|
Als het echt moest en er zit geen tijdslimiet aan, ik bedoel natuurlijk wel binnen een dag ofzo. Dan zou ik Russische Roulette spelen todat de kogel daadwerkelijk voor de hamer zit.
||
Citaat:
![]() Dat is een onwijs onprettige dood lijkt me... een vriend van mij speelde dat vaak ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote boerka-topic Love & Peace | 500 | 22-12-2006 21:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vuur of water? Bluesummers | 7 | 02-04-2002 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Zin in een debat over poëzie? Kijk even hier... Dreampoet | 8 | 12-02-2002 11:14 | |
ARTistiek |
Hji is lang, maar zeg es wat je ervan vind? Gleipnur | 14 | 19-01-2002 12:10 |