Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof zeker in reincarnatie. Ik kan me ook dingen herinneren uit vorige levens, via dromen of gewoon via gevoel. Ik denk dat het je ziel is die na de dood weer een nieuw leven begint maar met een andere persoonlijkheid en misschien wel in andere werelden. Wij zullen waarschijnlijk nooit wetenschappelijk aan kunnen tonen dat reincarnatie bestaat omdat er dingen zijn die wij niet kunnen zien of berekenen, zolang dat niet kan zijn er genoeg mensen die het niet aannemen. We zullen niet altijd door blijven reincarneren maar op een gegeven moment houd het op, wat er dan gebeurt weet ik niet, dat zal zijn als je hebt bereikt waarvoor je hier bent. Er is meer dan wat wij kunnen zien, zo schijnt het ook dat je van andere werelden kan komen of op verschillende werelden bent geweest (ook dat geloof ik). Iedere keer dat je opnieuw reincarneert neem je kennis en ervaring uit vorige levens mee en ook slechte levens zijn kennis en ervaring.
Ik weet niet of er ook reincarnatie is van verschillende diersoorten (dat je eerst hond bent en daarna kat ofzo (ook de mens is een diersoort), maar je zal denk ik altijd hogerop gaan. Je kan niet met de ervaring die je als mens hebt vernomen in een leven van 75 jaar reincarneren naar een 1dagsvliegje. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
In hoeverre men daar in slaagt weet ik niet, de laatste bron die ik daaromtrent heb geraadpleegd is het boek 'Tijdtunnel' van Ernst Meckelberg. Daarin beschrijft hij hoe men de suggestie van leven heeft gevonden in 'hogere sferen', door waarneming van energievelden aldaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Reïncarnatie Verwijderd | 72 | 29-08-2010 12:49 | |
klopt reïncarnatie? megas | 27 | 04-07-2005 18:03 | |
De Kantine |
Reïncarnatie Forumtalker | 14 | 28-10-2002 18:54 | |
als je gelooft in reincarnatie moet je vegetarier zijn Verwijderd | 51 | 05-10-2002 21:22 | |
reincarnatie superpoepdoosje | 23 | 22-08-2002 16:59 |