Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind zoveel in de mode belachelijk, is er nu niemand meer trots op ons kikkerlandje.Triest.....echt triest.
Maar als er turken of marokkanen met hunvlag rondlopen is nationalisme opeens zeer oke, belachelijk, volgens mij zit dit forum gewoon volgepropt met uber-extreemlinkse hippies.
|
![]() |
ik vind dat je het zelf moet weten hoor. je kunt toch niet zeggen van : we gaan rode kleren verbieden, omdat rood als symbool voor agressief gedrag gezien kan worden? alles kan als symbool gebruikt worden, en het tentoonstellen van die symbolen is een vorm van meningsuiting.
ik heb zelf de amerikaanse vlag op mijn tas, en ben nooit aangesproken daarop. |
![]() |
|
![]() |
wat een zinlose discussie als je t al een discussie kan noemen!!
Je denkt aan nazi's bij een swastika omdat de nazis een soortgelijk teken als symbool (ten onrechte) gebruikte! Als je aan nazis denkt als je iemand ziet met een nederlands vlaggetje zou ik eens heel goed na gaan denken waarom in hemelsnaam! Als je zon vlag op je kleren wilt doen moet je dat lekker doen! Ik zal er niet wakker van liggen, zelfs de 'achterliggende gedachten' kunnen me worst wezen!! Er zijn nazi's, dat weet je, er zijn kutturken, dat weet je, er zijn klotenederlanders, dat weet je. Waarom mag dan een vlaggetje niet? Mag je er niet voor uitkomen dat je enorme nationalist bent, of dat je antisemiet bent, of dat je whatever je wilt bent? Van mij gerust! En van de wet ook. Alleen een hakenkruis (dat is NIET hetzelfde als een swastika) is verboden om te dragen en af te beelden.
||
Citaat:
of heb ik het nou mis dat deze mensen er trots op zijn, en graag aan iedereen willen laten zien dat een racist zijn? ![]() [SIZE=0,5]zijn over het algemeen toch de laag/niet opgeleiden, kunnen ze dus ook niks aan doen... ![]() En bovendien, het ligt er wel aan in welk land je bent lijkt, als jij als vluchteling of weet ik wat, in Turkije zou zitten en je wist dat die vlag in combinatie met bepaalde kleding voor racisme stond, zou je je ook niet meer veilig/lekker voelen... je moet het wel in de goeie context bekijken. in combinatie met bepaalde kleding ben ik er dus wel tegen, en Lonsdale is gewoon een zwaar lelijk kledingmerk ![]()
Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 07:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
het verkloten van een oeroud symbool is weer een onrecht die wij aan hitler te danken hebben.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(gabbers die op gabberfeesties leuk hun rechterhand omhoog steken bv.)
|
![]() |
Ik vind het wel leuk een riempje met rood/wit/blauw het is net zoiets als een shirtje met de amerikaanse vlag erop (daar zie ik overgunnssns veel mensen mee lopen) vind ik erg stom. Waarom zou je met de Amerikaanse vlag rondlopen
![]() Waarom niet met de NL'se Nix rasistisch aan trouwns wat een BULLSHIT ![]() |
![]() |
|
Tuurlijk is dat niet verboden, Als Marokkanen bij mij op school met hun marrokaanse vlag mogen lopen op hun kleding is het voor nederlanders dus helemaal niet verboden om datzelfde met de rood-wit-blauwe vlag te doen. Ik zie ook zat mensen lopen met amerikaanse stars en stripes als grote print op hun trui rondlopen. En als het nederlands elftal speelt zit ook heel nederland met rood wit blauw oranje in de kroeg...
Dus wat zou er verboden aan zijn? Tis wel zo dat mensen het gaan associeren met rascisme, maar dat slaat natuurlijk weer helemaal als een strondhoop op een haring.
||
Citaat:
![]()
|
I heb nog ergens een (nu heel erg) verkleurd houthakkersjack met de rebel vlag erop...
Ik ging naar six flags met school, en ik had toen ook lang haar... Lopen daar een stelletje skins rond die duidelijk extreem rechts waren. Normaal hebben die lui niets met gasten en lang haar, maar toen ze die vlag zagen was het meteen zo van: Die gast heeft SOUTH op z'n jack... COOL! Ik liep gewoon door, ik vind die vlag gewoon tof (Dukes of Hazard). En het heeft voor mij niets anders betekend. Ik heb er ook nooit gezeik mee gehad. Ik vind dat mensen er niets achter moeten zoeken, hoe vaak zie je marrokanen niet met een marrokaanse vlag lopen, turken met de turkse vlag... Vlaggen zijn mooi! (als je er maar geen diepe bijgevoelens bij hebt, wat dus soms het geval is bij mensen)
|
een riem met de nederlanse vlag, of een truitje met de nederlandse vlag op dezelfde manier als op truien 3000x de amerikaanse vlag staat, is niks op tegen wat mij betreft (behalve dat ik de nederlandse vlag niet mooi vind.. maar das meer een kwestie van verschil in smaak)
maar als je een vlaggetje op de mouw van je bomberjack doet, kaal hooft, opgerolde pijpen en kisten met witte veters, dan krijg je toch wel een beetje een ander verhaal... dan ben je toch OF een beetje heel erg naief, of je bent bezig met aan de hele wereld showen hoe nazi je wel niet bent, en hoeveel je jezelf beter vind als andere mensen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, nazi's zijn nou eenmaal niet bijster origineel en jatten al hun symbolen. SStekentjes, keltisch kruis...allemaal geript |
![]() |
|
ik vind de vlag soortgelijk aan elk andere patch er lopen ook zat mensen met kleding met engelse of amerikaanse vlaggen en voor degene die trots op hun land zijn ook allemaal mooi, ze mogen het van mij zelf weten.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (met 't vooroordeel over gabbers wel.)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik draag trouwes ook noojt vlaggetjes. Vlaggetjes zijn stom. (my opninion) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse vlag moet van schooltas THC1 | 164 | 26-02-2005 09:12 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
Gabbertijd is weer helemaal terug Snat$bat$ | 205 | 07-12-2003 15:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme Droyd | 26 | 12-05-2002 15:55 |