Advertentie | |
|
![]() |
|
Gewoon zeggen: Ik had een hele belangrijke droom
![]() ![]()
||
Citaat:
maar op mijn vorrige school was het meestal: Jij heb te laat zijn (buitenlandse concierge) wat zeg je nou (ik) jij laat is(b c) watte (ik) lat maar (b c)
||
Citaat:
vraag me toch af hoe je dat doet: je tas "nergens" neerleggen
|
vroeger wast altijd: kheb me verslapen, boeide me nie echt als ze dr niet intrapten, ik moest iets zeggen en briefje halen boeide me nie (kheb er wel zo'n 50 gehad en nooit moeten nablijven terwijl je dat bij 3 briefjes officeel moet
![]() ![]() ![]() ![]() Toen ik met de bus was wast altijd van: bus was te laat. Nu met taxi: taxi was te laat lekker makkelijk tog ![]()
|
Verwijderd
|
verband meenemen naar school en die bij een van je vrienden omdoen en dan zeggen dat je op de bek bent gegaan. werkt altijd!!!!
is trouwens laatst echt gebeurt trouwens, het meisje had een gekneusde duim, gekneusd been en haar handen helemaal geschaafd en is dus naar huis gegaan, (het was mijn schuld oepzzzz en ik had alleen een blauwe plek op mn heup.... maar we kwamen dus te laat....en we konden zo binnenlopen. morgen heb ik trouwens maar 1 uurtje. en die vrouw van Frans heeft gezegd: 'je hoeft niet te komen als je niet wilt, ik schrijf je niet op als je er niet bent.' NOU!!! ik ben morgen dus vrij!!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'de lift deed het niet'
'de lift deed er lang over' 'ik moest nog wat met de leraar van de vorige les bespreken' 'We hadden handvaardigheid en ik moest opruimen' enz enz... en ik heb nog nooit een groene kaart gehad zoals ze dat hier doen (dan moet je na 2 x te laat komen om kwart voor 8 op school komen --> die mensen hebben óf teveel tijd óf ze sporen gewoon niet) |
![]() |
|
Gevallen met de fiets midden in een plas water, dus moest terug naar huis om een andere broek aan te doen.
Ongeluk gehad met de fiets. Ik veragt namelijk te remmen toen er een auto aan kwam en dus heel mijn voorband in de kreukels (is me echt gebeurd, maar ja ik moest alsnog nakomen) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
De Kantine |
Saai of a bitch # 788 Tink* | 500 | 30-12-2009 23:49 | |
Algemene schoolzaken |
Te laat op school... Ceespop | 114 | 23-01-2007 20:27 | |
Algemene schoolzaken |
te laat komen sportbabe | 49 | 10-04-2003 16:25 | |
Algemene schoolzaken |
smoesjes voor te laat komen sungirl | 30 | 30-05-2002 14:58 | |
Algemene schoolzaken |
Wat zijn goede smoesen om te verklaren dat je te laat bent Chandler | 54 | 24-02-2002 20:31 |