Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 17:10
Qamra
Qamra is offline
Mijn vader vraagt zich trouwens af wie de "verzekering" betaalt. Of wie gaat betalen als jíj iemand te pletter rijdt? Jij zelf? Of pappie en mammie?
Oud 12-04-2003, 17:47
M@rco
M@rco is offline
Hij is minderjarig, dus lijkt me dat de ouders uiteindelijk verantwoordelijk zijn?
Oud 12-04-2003, 17:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-04-2003 @ 18:47:
Hij is minderjarig, dus lijkt me dat de ouders uiteindelijk verantwoordelijk zijn?
Maar dat wil nog niet zeggen dat zijn ouders het betalen.. Áls ik met een opgevoerde brommer rond zou rijden en ik veroorzaakte een ongeluk mag ik lekker zelf gaan dokken hoor. En dan is het nog maar de vraag of hij het voorschiet.. Zelfs al ben ik 17 en heb ik een certificaat
Oud 12-04-2003, 18:23
M@rco
M@rco is offline
Hij is 15, als 'ie iemand halfdood rijdt en moet dokken dan kán 'ie dat denk ik niet eens betalen al zou 'ie het willen. Ik denk dat z'n ouders dan uiteindelijk zullen moeten dokken (en vervolgens hun kind gelijk ter adoptie aanbieden ofzo, míjn ouders zouden iig zooooo kwaad zijn )
Oud 12-04-2003, 18:25
dinkie
dinkie is offline
dan zijn die ouders hun pensieontje kwijt
Oud 12-04-2003, 18:28
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 11-04-2003 @ 23:09:
ik wil niet vervelend doen hoor, maar jij getuigt ook niet van verbijsterende volwassenheid door dit berichtje..., grote meid hoor...
ow?

hoezo niet dan? Omdat ik het dom vind dat jij zo hard rijdt?
boeie
Oud 12-04-2003, 18:33
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
Koen schreef op 12-04-2003 @ 17:17:
ja shit happens man, als je iemand dood rijdt. kan je mee aankomen 'ja ik mag eigenlijk helemaal nog niet brommerrijden, meneer-van-het-doorgereden-jongetje, maarja, shit happens he?

flikker toch op man. een beetje verantwoordelijkheidsgevoel mag best. ik ben ook geen moraalridder, maar er is een wezenlijk verschil tussen een keer door rood rijden en pure domheid door op je 15e veel te hard brommer te rijden.

en zoals al eerder werd gezegd, ook al rij je nog zo goed, er kan áltijd wel wat gebeuren. en reken maar dat je dan goed de sjaak bent zonder verzekering..
jij spreekt duidelijk NIET uit ervaring, maargoed, lamaar hangen, ik heb geen zin om hier nog verder uit te leggen dat je je niet perse aan de snelheid moet houden om veilig te rijden

kijk maar uit dat ik JOU niet een keertje aanrijd nerd
Oud 12-04-2003, 18:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Copeland schreef op 12-04-2003 @ 19:33:
jij spreekt duidelijk NIET uit ervaring, maargoed, lamaar hangen, ik heb geen zin om hier nog verder uit te leggen dat je je niet perse aan de snelheid moet houden om veilig te rijden

Hiermee bewijs je juist dat jij niet verantwoordelijk genoeg bent om brommer/auto te rijden.
Oud 12-04-2003, 18:38
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ik heb geen zin om hier nog verder uit te leggen dat je je niet perse aan de snelheid moet houden om veilig te rijden

Maar om dan meteen 90 te gaan rijden... 50 km/u zou zelf ik nog willen accepteren, maar 90 is gewoon niet veilig.. Klaar..
Oud 12-04-2003, 18:42
Shock
Shock is offline
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als het zo veilig was op de weg zou zoiets als WA niet eens bestaan hebben. Maak mij dan niet wijs dat het verstandig is om zonder geldige verzekering te rijden op een opgevoerde brommer, dan ben je gewoon dom bezig. 't Is maar waar je de rest van je leven voor wilt werken.

"bullshit, je moet gewoon uit je doppen kijken en niet als een paard door het verkeer gaan, dan kan je best hard rijden....."
Dat is ook vreselijke onzin, want het overgrote deel van de ongevallen worden veroorzaakt door onoplettendheid van bestuurders... tjah, shit happens he
Oud 12-04-2003, 18:42
Copeland
Copeland is offline
ooit wel eens op een opgevoerde brommer gereden?
ooit eentje in bezit gehad?

lamaar
Oud 12-04-2003, 18:45
Shock
Shock is offline
die van mij gaat ook 70 ja, 't is maar hoe je ermee omgaat
een beetje verantwoordelijkheidsgevoel kan geen kwaad hoor
Oud 12-04-2003, 18:47
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 12-04-2003 @ 19:45:
Oud 12-04-2003, 18:48
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Copeland schreef op 12-04-2003 @ 19:42:
ooit wel eens op een opgevoerde brommer gereden?
ooit eentje in bezit gehad?

lamaar
Hoeft niet, ik rij zeker een jaar veilig op mijn niet opgevoerde en zelfs slome brommertje...

Kheb gewoon een nette rijstijl. Hoewel het af en toe wel eens handig uitkomt om 50 km/u te gaan. Maar of het veiliger is.. Neuh.. Alleen handig..
Oud 12-04-2003, 18:55
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 12-04-2003 @ 19:28:
ow?

hoezo niet dan? Omdat ik het dom vind dat jij zo hard rijdt?
boeie
Ten eerste hou je mij voor iemand anders aan, ik ben niet de topicstarter, en ik heb ook geen opgevoerde scooter. Ik zei dat omdat jij iemand gaat zitten flamen, omdat je vind dat ie kinderachtig is.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet..........

Dit is overigens geen verdediging ofzow voor de topicstarter, ik vind het ronduit idioot dat je sowieso op een scooter 80 of 90 gaat rijden, of je je certificaat nou hebt of niet. Als je valt heb je nix meer aan je helm, die breekt als een lucifer. Tenzij je een motorhelm draagt, maar dat lijkt me sterk. Maargoed, het is ieder zn eigen keus of ie dat doet, maar ik vind het best wel dom.
Oud 12-04-2003, 18:56
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 12-04-2003 @ 19:48:
Hoeft niet, ik rij zeker een jaar veilig op mijn niet opgevoerde en zelfs slome brommertje...

Kheb gewoon een nette rijstijl. Hoewel het af en toe wel eens handig uitkomt om 50 km/u te gaan. Maar of het veiliger is.. Neuh.. Alleen handig..

Een beetje volwassen rijstijl doet het 'm. Ik heb ook een tijdje een puchje gehad dat net 40 liep, maar nu ik een iets ander gevalletje heb dat toevallig standaard al 70 ging voel ik me daar echt niet meer of minder op... als je gewoon een beetje rustig rijdt word je minder snel van de weg geplukt dan dat je met je opgefokte scoot per se 90 wilt rijden
Oud 12-04-2003, 18:57
hi
hi is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 11-04-2003 @ 21:01:
Kun je met een brommer geflitst worden? Want ik rij op me rs op een weg waar je maar 40 mag of 50, en daar rijd ik iest van 80 a 90, en ik zag een flitsautomaat en het lijk of dat kloteding flitste maar ik weet het niet zeker. Als het wel zo is dan ben ik zwaar blut Dat gaat bergen vol geld kosten. Maar volgens veel mensen kun je niet geflist worden Weet iemand of het wel kan of niet?
hier ging het topic over! Ik heb nog niet het goede antwoord gelezen.

1. Ja je kan geflitst worden. Waarom niet je rijdt te hard.
2. Nee je krijgt geen boete want ze mogen je niet pakken op de
cijfer/lettercode op je verzekeringsplaatje want dit is geen
kenteken. Een kenteken hoort bij de auto en een
verzekringsplaatje hoort bij een bepaald persoon!

*offtopic* dat mag want dat doet iedereen bij dit onderwerp. Waarom is het gevaarlijk als een brommer 80 rijdt buiten bebouwde kom? Hij rijdt met het verkeer mee (mee stromen)! Vergelijk het met een motor! In het buitenland mogen ze harder!

Ik zeg nie dat ze binnen de bebouwde kom hard mogen. Eigenlijk ook niet buiten de bebouwde kom. Reageer alleen niet zo op die gozer omdat ie 15 is ipv 16. Natuurlijk kan je dit verhaal weerleggen . Maar neem het in je overweging mee voordat je reageert.
Oud 12-04-2003, 18:59
Shock
Shock is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 12-04-2003 @ 19:55:
Maargoed, het is ieder zn eigen keus of ie dat doet, maar ik vind het best wel dom.
Inderdaad, het is zijn keus, maar een anders probleem als het fout gaat!
Oud 12-04-2003, 19:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 12-04-2003 @ 19:56:
als je gewoon een beetje rustig rijdt word je minder snel van de weg geplukt dan dat je met je opgefokte scoot per se 90 wilt rijden
Dat nou net weer niet, elke brommer (bij voorkeur scooter) is bij voorbaat al verdacht

Vaak genoeg gehad dat er een politieauto of -motor naast me kwam rijden of ik wel niet te hard reed..
Oud 12-04-2003, 19:01
Shock
Shock is offline
Citaat:
hi schreef op 12-04-2003 @ 19:57:

*offtopic* dat mag want dat doet iedereen bij dit onderwerp. Waarom is het gevaarlijk als een brommer 80 rijdt buiten bebouwde kom? Hij rijdt met het verkeer mee (mee stromen)! Vergelijk het met een motor! In het buitenland mogen ze harder!
een motor is gebouwd om harder dan 120 te halen, de constructiesnelheid van een scootje ligt stukken lager
Oud 12-04-2003, 19:05
hi
hi is offline
wel op 80. btw ik heb helemaal nie zo'n ding hoor!
Oud 12-04-2003, 20:34
Copeland
Copeland is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 12-04-2003 @ 20:01:
een motor is gebouwd om harder dan 120 te halen, de constructiesnelheid van een scootje ligt stukken lager
uiteraard ligt ie lager dan 120, maar bijna alle scooters en bromfietsen die in nederland rondrijden zijn ontworpen voor veel hogere snelheden dan die 45km/u limiet.

voorbeeld: een honda ss50 mag in ned. max 45km/u rijden, terwijl de brommer in japan oorspronkelijk met 90cc(!) standaard uit de fabriek rolde... (goed voor een topsnelheid van >100km/u )

nog een voorbeeld: een peugeot speedfight is uitgerust met 2 schijfremmen,.voor en achter wel te verstaan. denk maar niet dat je die remkracht nodig hebt om hem vanaf 45km/u veilig tot stilstand te laten komen, nee deze scooter is duidelijk voor minimaal 80km/u ontworpen

LATERzzzzZZzzZz
Oud 12-04-2003, 20:46
Verwijderd
mijn antwoord op de flitspaal [klik]
Oud 13-04-2003, 10:29
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 11-04-2003 @ 22:40:
stoere kerel hoor met je 15 jaar lekker hard crossen. ik hoop dat je wel geflitst bent, wat waarschijnlijk weinig nut heeft want je zal toch dan wel een nieuw brommertje krijgen dat net zo hard of ( nog stoerder ) nog harder *kan*

Krijgen? Ik heb hard gewerkt voor me brommer. Me ouders hebben geen 1 eurocentje bijgelegt, dus ik denk niet dat ik een nieuwe zal krijgen.
Oud 13-04-2003, 10:31
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 12-04-2003 @ 19:45:
Leuk jah, dus jij vindt het verantwoordelijk om dat ding 70 te laten rijden. Heel goed.
Oud 13-04-2003, 10:34
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Wawl schreef op 12-04-2003 @ 19:36:
Hiermee bewijs je juist dat jij niet verantwoordelijk genoeg bent om brommer/auto te rijden.

In de bebouwde kom rijden de auto's vet hard. Dus wat wil je dat je van achteren wordt geschept door een hard rijdende auto. Ik voel me gewoon veilig als ik weet dat ik goed mee kan stromen met het verkeer.

Btw In de bebouwde kom rij ik nooit hard. tenzij er een opgefokte bmw achter me rijdt.
Oud 13-04-2003, 10:37
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 12-04-2003 @ 18:10:
Mijn vader vraagt zich trouwens af wie de "verzekering" betaalt. Of wie gaat betalen als jíj iemand te pletter rijdt? Jij zelf? Of pappie en mammie?

Gebeurt niet. Dus dat hoeft die pa van jou zich niet af te vragen.
Oud 13-04-2003, 10:38
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 13-04-2003 @ 11:34:
In de bebouwde kom rijden de auto's vet hard. Dus wat wil je dat je van achteren wordt geschept door een hard rijdende auto.
Ik ben ook al zooooooo vaak geschept door een te hard rijdende auto zeg

En dan laat je hem er toch voorbij als hij je zit te irriteren..
Oud 13-04-2003, 10:38
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 13-04-2003 @ 11:37:
Gebeurt niet. Dus dat hoeft die pa van jou zich niet af te vragen.
Nou die pa van mij vraagt het zich wel af

En ik weet nog steeds niet wie ervoor betaalt, jij of je pappie..
Oud 13-04-2003, 10:39
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 13-04-2003 @ 11:38:
Ik ben ook al zooooooo vaak geschept door een te hard rijdende auto zeg

En dan laat je hem er toch voorbij als hij je zit te irriteren..
Dat jij heel vaak geschept word jou probleem. Maar ik wil niet geschept worden.
Oud 13-04-2003, 10:41
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 13-04-2003 @ 11:38:
Nou die pa van mij vraagt het zich wel af

En ik weet nog steeds niet wie ervoor betaalt, jij of je pappie..
Het gebeurt niet. Ik breng andere weggebruikers niet in gevaar. Alleen mezelf.
Oud 13-04-2003, 10:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 13-04-2003 @ 11:39:
Dat jij heel vaak geschept word jou probleem. Maar ik wil niet geschept worden.
Het was sarcasme.. Er is nog nooit iemand tegen mij op gereden.. Simpel weg omdat automobilisten ook niet achterlijk zijn..
Oud 13-04-2003, 10:46
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 13-04-2003 @ 11:42:
Het was sarcasme.. Er is nog nooit iemand tegen mij op gereden.. Simpel weg omdat automobilisten ook niet achterlijk zijn..
Nee automobilisten zijn niet achterlijk om met 70 in de bebouwde kom langs je te komen rijden. Ja rot toch op met je ''automobilsten zijn niet achterlijk''. Zo vaak bijna doodgereden door die mongolen. Want ze weten dat je heel kwetsbaar bent in het verkeer, dus ze denken dat ze je kunnen afsnijden want hun auto heeft misschien maar 1 deukje terwijl de rijder van een brommer/scooter meestal zijn hele brommer/scooter in de prak heeft.
Oud 13-04-2003, 10:47
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 13-04-2003 @ 11:41:
Het gebeurt niet. Ik breng andere weggebruikers niet in gevaar. Alleen mezelf.
Hoezo een zeer lompe opmerking
Oud 13-04-2003, 10:54
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 13-04-2003 @ 11:46:
Nee automobilisten zijn niet achterlijk om met 70 in de bebouwde kom langs je te komen rijden. Ja rot toch op met je ''automobilsten zijn niet achterlijk''. Zo vaak bijna doodgereden door die mongolen. Want ze weten dat je heel kwetsbaar bent in het verkeer, dus ze denken dat ze je kunnen afsnijden want hun auto heeft misschien maar 1 deukje terwijl de rijder van een brommer/scooter meestal zijn hele brommer/scooter in de prak heeft.
Dat is natuurlijk gewoon nonsens. Jij gaat er vanuit dat automobilisten en brommer en/of motors moeten concurreren in het verkeer, maar dat is natuurlijk absoluut niet waar. Die twee kunnen ook - zoals het nu ook is - normaal naast elkaar bestaan. Je hebt een beetje een kortzichtige kijk op het hele verkeersgebeuren, manneke.
Oud 13-04-2003, 10:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Nou ik heb daar nooit last van (behalve dan die achterlijken in hun volkswagen polo's die vroeger op hun brommer ookal te hard reden), dus de enige conclusie die ik kan trekken is dat dat komt door jouw rijstijl..
Oud 13-04-2003, 11:08
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Heej, knulletje
Je snapt toch wel dat jij eigenlijk niet op een brommer mag zitten he?
Dus hoe kunnen ze jou dan afsnijden?
Als jij afgesneden wordt is het je eigen schuld.
Do you know why(weet jij waarom)?
Omdat jij eigenlijk geen brommer mag rijden.

En joh, brommers/scooters zijn net zo "stevig" als een auto
Dus die autos moeten je echt heel hard raken voordat je brommer/scooter in de prak ligt

Weetje, de lompheid van sommige mensen blijft mij verbazen...
Oud 13-04-2003, 11:21
beuk
beuk is offline
Citaat:
WijfMan schreef op 11-04-2003 @ 21:10:
Joh, dat ding is op auto hoogte ingesteld
Als alle autochauffeurs hun kenteken nou eens wat hoger/lager/linkser/rechtser neerhangen zouden ze hun kenteken niet meer kunnen lezen op zo'n foto
Pure onzin. Ik heb weleens zo'n foto opgevraagd en je volledige auto staat erop.
Oud 13-04-2003, 11:26
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
beuk schreef op 13-04-2003 @ 12:21:
Pure onzin. Ik heb weleens zo'n foto opgevraagd en je volledige auto staat erop.
Joh, meen je dat nou echt?
Damn, dat had ik ECHT niet door hoor
Oud 13-04-2003, 13:40
Koen
Koen is offline
Citaat:
Zoals al eerder gezegd is er een verschil tussen iets te hard rijden, en 2x de maximale toegestane snelheid rijden. Dat 1e is niet per sé gevaarlijk, dat laatste dus overduidelijk wel.

Citaat:

Hou die bedreigingen ff voor je, wil je. Met dat soort praatjes ben je nog niet eens volwassen genoeg voor een fiets met zijwieltjes.
Oud 13-04-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 13-04-2003 @ 14:40:
Zoals al eerder gezegd is er een verschil tussen iets te hard rijden, en 2x de maximale toegestane snelheid rijden. Dat 1e is niet per sé gevaarlijk, dat laatste dus overduidelijk wel.

Hou die bedreigingen ff voor je, wil je. Met dat soort praatjes ben je nog niet eens volwassen genoeg voor een fiets met zijwieltjes.
zijwieltjes...
oeh.
Oud 13-04-2003, 15:38
*A
*A is offline
ja, waarom niet?
je rijd te hard dus dan wordt je geflitst toch?
Oud 13-04-2003, 16:16
Souris
Souris is offline
hoop dat je gepakt wordt

ik denk dat de meeste automobilisten wel 10x nadenken voor ze zo n kneus als jij aanrijden.
daarbij komt nog dat zij verzekerd zijn in de meeste gevallen en jij niet.
ik hoop dat ik jou NOOIT tegen kom in het verkeer.
helaas ben jij niet de enige kneus
Oud 13-04-2003, 18:30
Shock
Shock is offline
Citaat:
Koen schreef op 13-04-2003 @ 14:40:
Precies...
En zoals ik al zei, dat zo'n ding 70 kan wil niet zeggen dat ik (en menig andere verstandige weggebruiker) dat ook doe, wijsneus.
Tuurlijk is het wel eens handig om even iemand voorbij te gaan ofzo, maar als je je er niet van bewust bent dat je gevaarlijk bezig bent als je 90 rijdt ben je gewoon dom.
Oud 13-04-2003, 22:23
Copeland
Copeland is offline
Mhuahahahaha!
Oud 14-04-2003, 15:17
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
dinkie schreef op 12-04-2003 @ 14:50:
bovendien zou ik maar uitkijken met dat plastic brommertje van je. 1 schuiver en je kunt hem op de schroothoop gooien.
Wel zware plastic dan. Hij weegt 90 kg zonder benzine lul.
Oud 14-04-2003, 15:19
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 13-04-2003 @ 19:30:
Precies...
En zoals ik al zei, dat zo'n ding 70 kan wil niet zeggen dat ik (en menig andere verstandige weggebruiker) dat ook doe, wijsneus.
Tuurlijk is het wel eens handig om even iemand voorbij te gaan ofzo, maar als je je er niet van bewust bent dat je gevaarlijk bezig bent als je 90 rijdt ben je gewoon dom.
\

Daar ben ik me zeer goed van bewust dat ik gevaarlijk rij. Maar dat is mijn keuze. Ow jah wijsneus, jij zei dat ik niet verzekerd ben he lul? Jij ook niet want opgevoerde scooters/brommers zijn ook niet verzekerd voor het geval je het niet wist WIJSNEUS.
Oud 14-04-2003, 15:23
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
WijfMan schreef op 13-04-2003 @ 12:08:
Heej, knulletje
Je snapt toch wel dat jij eigenlijk niet op een brommer mag zitten he?
Dus hoe kunnen ze jou dan afsnijden?
Als jij afgesneden wordt is het je eigen schuld.
Do you know why(weet jij waarom)?
Omdat jij eigenlijk geen brommer mag rijden.

En joh, brommers/scooters zijn net zo "stevig" als een auto
Dus die autos moeten je echt heel hard raken voordat je brommer/scooter in de prak ligt

Weetje, de lompheid van sommige mensen blijft mij verbazen...

Hahahaha jij bent nog dommer dan een kont van je moeder. Kijk wat jij lult, jij zegt dat scooters/brommers net zo stevig zijn als auto's. Wat een lul ben jij. Ooit een aanrijding gezien tussen een auto en scooter. Nee vast niet anders had je dit bericht niet geplaats.
Oud 14-04-2003, 15:25
tsx
tsx is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 13-04-2003 @ 17:16:
hoop dat je gepakt wordt

ik denk dat de meeste automobilisten wel 10x nadenken voor ze zo n kneus als jij aanrijden.
daarbij komt nog dat zij verzekerd zijn in de meeste gevallen en jij niet.
ik hoop dat ik jou NOOIT tegen kom in het verkeer.
helaas ben jij niet de enige kneus
Jullie zijn ook zulke mogolen je kan best 90 rijden buiten de bebouwde kom. Als je met een auto iemand invalide rijd terwijl je je aan je snelheid houd (80 dus) is alles okee kan gebeuren. Maar als je met je brommer 90 rijd dan ben je ineens een lul homo flikker alles jullie zeiken hard er steken geen kinderen over op autowegen en zo ja met de auto heb je veel meer kans dat je er 1 doodrijd. het enigste domme is als je binnen de bebouwde kom hard gaat rijden.
Oud 14-04-2003, 15:30
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-04-2003 @ 17:23:
Dus jij neemt het risico om iemand anders invalide te rijden? Lekker ben jij. En nee, in Nederland kan je nergens hard! Verhuis alsjeblieft naar Duitsland, kun je lekker hard rijden én hebben we in Nederland weer een idioot minder.

Ow nee, kun je in Nederland nergens hard rijden? Kom maar 1 keer naar Groningen. En spring maar bij mij achterop dan laat je wegen zien waar je je gashendel hard naar benden kan drukken.

Regels voor berichten