Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 21:41
Verwijderd
Bouw het dan weer op zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 06:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-04-2003 @ 22:41:
Bouw het dan weer op zou ik zeggen.
As of dat zo makkelijk gaat..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:10
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 24-04-2003 @ 07:07:
As of dat zo makkelijk gaat..
kheb iemand nodig.. Et liefst haar zelf
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:21
Verwijderd
Mja, dat kost tijd...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:30
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-04-2003 @ 20:21:
Mja, dat kost tijd...
Hoe vaak gebeurd et dat een meisje terug gaat naar haar vriend? Kwil haar zo graag terug
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 00:53
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 24-04-2003 @ 20:30:
Hoe vaak gebeurd et dat een meisje terug gaat naar haar vriend? Kwil haar zo graag terug
hmm.. is makkelijk om te zeggen nu natuurlijk maar toen ik de eerste paar berichtjes las in dit topic dacht ik al.. die raak je kwijt.
Meisjes van 14 komen zelden terug bij hun ex vriendje.
Heb dit al een paar keer zien gebeuren.
Vriendje op afstand is heel interessant, maar meer ook niet.
Als ze tijdens chatten liever gaat gamen zoals je zelf al zei zegt dat genoeg.

Stort jezelf niet in een diep gat voor een meisje van 14. Voor haar is het allemaal zo belangrijk niet waarschijnlijk.

Op jouw leeftijd en zeker van meisjes van haar leeftijd valt er absoluut niets over de ware te zeggen. Jullie gaan alletwee nog zoveel veranderen dat je de ander over 2 jaar misschien al niet meer terug herkend.
Probeer dus minder dramatisch te doen en ene beetje het juiste perspectief te zien. Natuurlijk mag je je rot voelen, maar dit is absoluut niet het einde van de wereld.
Ik hoop dat je dat snel in zult zien en weer lol zult hebben in het leven ook al lijkt dat nu onmogelijk.

Sterkte!

hmm.. ging ik dit topic lezen om misschien wat tips te krijgen, maar de situatie was niet erg vergelijkbaar.
Mijn vriendin (ook 23) woont in Maastricht en verhuist over 2-3 maanden weer terug naar Mexico waar ze eignelijk woont.
Mijn hoofd zegt dat ik het moet uitmaken en mijn hart kan het niet.

Wat doe je daar nou mee?
Oud 25-04-2003, 06:20
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 25-04-2003 @ 01:53:
hmm.. is makkelijk om te zeggen nu natuurlijk maar toen ik de eerste paar berichtjes las in dit topic dacht ik al.. die raak je kwijt.
Meisjes van 14 komen zelden terug bij hun ex vriendje.
Heb dit al een paar keer zien gebeuren.
Vriendje op afstand is heel interessant, maar meer ook niet.
Als ze tijdens chatten liever gaat gamen zoals je zelf al zei zegt dat genoeg.

Stort jezelf niet in een diep gat voor een meisje van 14. Voor haar is het allemaal zo belangrijk niet waarschijnlijk.

Op jouw leeftijd en zeker van meisjes van haar leeftijd valt er absoluut niets over de ware te zeggen. Jullie gaan alletwee nog zoveel veranderen dat je de ander over 2 jaar misschien al niet meer terug herkend.
Probeer dus minder dramatisch te doen en ene beetje het juiste perspectief te zien. Natuurlijk mag je je rot voelen, maar dit is absoluut niet het einde van de wereld.
Ik hoop dat je dat snel in zult zien en weer lol zult hebben in het leven ook al lijkt dat nu onmogelijk.

Sterkte!

hmm.. ging ik dit topic lezen om misschien wat tips te krijgen, maar de situatie was niet erg vergelijkbaar.
Mijn vriendin (ook 23) woont in Maastricht en verhuist over 2-3 maanden weer terug naar Mexico waar ze eignelijk woont.

Wat doe je daar nou mee?
Ze is meer besig met andere dinge idd.. Maar betekent dat meteen dat ze et niej belangrijk vind? Nouja.. Ik voel me nu vanaf die dag dat et onzeker was al zo kut.. En heb echt nergens zin in.. Geen school, geen lol, geen tv, geen ete.. Nix.. Kmis haar zo erg..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 06:45
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ze is jong ze wil de wereld leren kennen en omdat ze weinig mag zien heeft ze denk ik het gevoel dat als ze niet bij je is ze ook geen leuke dingen mag doen.

Zowieso had dit niet snel stand gehouden ivm ouders en jou onzekerheid. Sterkte in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 07:42
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef op 25-04-2003 @ 01:53:

Wat doe je daar nou mee?
Het beste maken van die 2-3 maanden? Wat kun je anders doen? :/
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 10:26
SounD
SounD is offline
Citaat:
******** schreef op 25-04-2003 @ 08:42:
Het beste maken van die 2-3 maanden? Wat kun je anders doen? :/
Ja ik ben ook bang dat er weinig anders op zit..
nu wil en kan ik het niet uitmaken.. wanneer ze vertrekt zullen we een beslissing moeten nemen.
Tegen die tijd is het ook duidelijker waar ze gaat wonen.. Mexico, Spanje of Nederland.

Time will tell..heaven or hell..
Oud 25-04-2003, 11:27
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Je had vóór de relatie toch afspraken kunnen maken, en de idealen zó kunnen instellen dat jullie er beiden genoegen mee nemen.
Oud 25-04-2003, 11:49
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 25-04-2003 @ 12:27:
Je had vóór de relatie toch afspraken kunnen maken, en de idealen zó kunnen instellen dat jullie er beiden genoegen mee nemen.
Tege mij? Zo ja.. Wat voor afsprake precies.. Iets van, dat ze nie sow veel op msn enzo moet zijn ofzo? Dat hebk er al aangebode.. Wel toen ze aant nadenke was, dus da zal wel te laat zijn gewees.. Khoop gewoon da ze me toch nog leuk vind, as ze er klaar voor is...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:23
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 25-04-2003 @ 12:49:
Tege mij? Zo ja.. Wat voor afsprake precies.. Iets van, dat ze nie sow veel op msn enzo moet zijn ofzo? Dat hebk er al aangebode.. Wel toen ze aant nadenke was, dus da zal wel te laat zijn gewees.. Khoop gewoon da ze me toch nog leuk vind, as ze er klaar voor is...
Iniedergeval:
Je somde daarnet op wat jij allemaal erg vind, en hoeveel jij van háár houdt. Is dit wederzijds net zo?

Wat dat andere betreft. Wist niet van te voren dat je haar maar een paar keer zou kunnen zien?
Zo ja, dan had je daar toch vrede mee waarschijnlijk?
Zo nee, dan is dat dom. Maar ja, wat heb je aan achteraf gepraat...
Oud 25-04-2003, 13:00
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 25-04-2003 @ 13:23:
Iniedergeval:
Je somde daarnet op wat jij allemaal erg vind, en hoeveel jij van háár houdt. Is dit wederzijds net zo?

Wat dat andere betreft. Wist niet van te voren dat je haar maar een paar keer zou kunnen zien?
Zo ja, dan had je daar toch vrede mee waarschijnlijk?
Zo nee, dan is dat dom. Maar ja, wat heb je aan achteraf gepraat...
Dit was wederzijds, het vreemde hiervan is.. Dat het in 1 dag eig beetje is omgeslage bij haar, volgesmij.. Ik wist wel dat ik er minder zou zien as dat je een vriendin hebt die dichtbij woont, maar zo weinig wissik niej.. Dat is ook door haar ouders ingestelt..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:30
Purgatori
Purgatori is offline
Kan dit eig in 1 dag opslaan?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:47
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 25-04-2003 @ 19:30:
Kan dit eig in 1 dag opslaan?
Ik neem aan dat je omslaan bedoeld.
Ja.. veel meisjes van 14 die kunnen heel makkelijk van de ene op de andere dag omslaan..
Ze zijn fan van een boyband.. band stopt dan is het de week erna een aander idool.. ze zijn blij met een vriendje.. maar ze kunnen het ook zo uitmaken..
ze zijn roomskatholiek.. de volgende dag zijn ze Gothic..

no problem..

Natuurlijk zijn niet alle meisjes van 14 zo.. maar ik ken te veel voorbeelden helaas...
Oud 25-04-2003, 18:58
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 25-04-2003 @ 19:47:
Ik neem aan dat je omslaan bedoeld.
Ja.. veel meisjes van 14 die kunnen heel makkelijk van de ene op de andere dag omslaan..
Ze zijn fan van een boyband.. band stopt dan is het de week erna een aander idool.. ze zijn blij met een vriendje.. maar ze kunnen het ook zo uitmaken..
ze zijn roomskatholiek.. de volgende dag zijn ze Gothic..

no problem..

Natuurlijk zijn niet alle meisjes van 14 zo.. maar ik ken te veel voorbeelden helaas...
Ik begrijp et echt ammel niej meer.. Et doet echt heel de dag sow zeer.. Kkan aan nix anders denke.. Me ma zegt van, as je op school zit denk je vanzelf aan wa anders.. Niej dus.. Kheb al kalmerend middel ingenome.. Maar da help owk al niej.. Kwil haar zo graag zien, en der late zien dat ik echt echt echt van der hou Dat et goed doordringt.. Want ik hou echt zoveel van haar.. *zucht* wa moek toch doen..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 25-04-2003 @ 19:58:
Ik begrijp et echt ammel niej meer.. Et doet echt heel de dag sow zeer.. Kkan aan nix anders denke.. Me ma zegt van, as je op school zit denk je vanzelf aan wa anders.. Niej dus.. Kheb al kalmerend middel ingenome.. Maar da help owk al niej.. Kwil haar zo graag zien, en der late zien dat ik echt echt echt van der hou Dat et goed doordringt.. Want ik hou echt zoveel van haar.. *zucht* wa moek toch doen..
Ik heb medelijden met je, maar veel kun je niet doen. Je zal maar gewoon moeten accepteren dat het nu nog een onbezonnen kindje is, waar niets mee te beginnen valt. Als je het aan mij vraagt dan was het sowieso niet al te slim om iets met zo'n typerend voorbeeld van een veertienjarige te beginnen, inderdaad doordat ze nog niet weten wat ze kunnen en willen, en dus van de ene dag op de andere kunnen omslaan. Meestal is iemand van veertien simpelweg niet klaar voor een serieuze relatie. Je zult het onder ogen moeten zien, jij vat dit allemaal heel wat zwaarder op dan zij. Heel rot voor jou natuurlijk, daar niet van, maar je had het in principe gewoon moeten zien aankomen.

Kop op, je komt er heus overheen. Ooit lach je er om.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:06
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-04-2003 @ 20:02:
Ik heb medelijden met je, maar veel kun je niet doen. Je zal maar gewoon moeten accepteren dat het nu nog een onbezonnen kindje is, waar niets mee te beginnen valt. Als je het aan mij vraagt dan was het sowieso niet al te slim om iets met zo'n typerend voorbeeld van een veertienjarige te beginnen, inderdaad doordat ze nog niet weten wat ze kunnen en willen, en dus van de ene dag op de andere kunnen omslaan. Meestal is iemand van veertien simpelweg niet klaar voor een serieuze relatie. Je zult het onder ogen moeten zien, jij vat dit allemaal heel wat zwaarder op dan zij. Heel rot voor jou natuurlijk, daar niet van, maar je had het in principe gewoon moeten zien aankomen.

Kop op, je komt er heus overheen. Ooit lach je er om.
Hoe hak da moette zien aankome dan? Ze is leuk, lief, schattig.. En ze gamed owk nog graag.. (Gamuh, just like me) En vond haar leuk, zei mij.. En et begon.. En ik hou nog altyd heel veel van der.. Maarja.. Khoop nog altyd da ze terug omslaat as ze er wel klaar voor is..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:30
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 25-04-2003 @ 20:06:
Hoe hak da moette zien aankome dan? Ze is leuk, lief, schattig.. En ze gamed owk nog graag.. (Gamuh, just like me) En vond haar leuk, zei mij.. En et begon.. En ik hou nog altyd heel veel van der.. Maarja.. Khoop nog altyd da ze terug omslaat as ze er wel klaar voor is..
Lieverd gooi je leven nou niet weg aan haar..Voor jou betekend het alles en je stort je er helemaal in.. waarschijnlijk je eerste liefde als ik het zo hoor, waardoor je haar idealiseerd. Voor haar betekend het vrij weinig..

Jullie zijn niet voor elkaar gemaakt.. echt niet.

Ik hoop dat je dat snel in kan zien.
Oud 25-04-2003, 19:45
Verwijderd
Dat verschilt natuurlijk ook per persoon maar waarschijnlijk had ze gewoon last van haar hormonen...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:00
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Misschien een beetje laat om te reageren op de originele post, maar ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde 'probleem'. Mijn vriend woont hier 2 uur reizen met de auto/trein vandaan. En in het begin hebben we een paar keer stiekem afgesproken, omdat zijn ouders nog niet wisten dat hij homo was, en toen kon ik hem nog wel iedere keer zien als ik vrij had. Maar na een tijdje heeft hij het ook zijn ouders verteld... Die zeiden dat ze mij wel erg oud vonden (ik 22, hij 15), maar dat ze het niet konden verbieden. Wel mag ik nu alleen nog maar komen als er één van de ouders bij is, en dat is meestal in het weekend, en dat kan maar 1 keer in de 3 weken, omdat ik maar 1 keer in de 3 weken een weekend vrij heb. Dat vind ik heel jammer...ik zou het liefst veel vaker bij hem zijn, maar aan de andere kant maakt het het wel weer heel spannend om de ander te zien! Ik leef iedere keer toe naar de momenten dat ik hem ff online spreek, of weer 'in het echt' ga zien. En ja, er zullen vast nog wel jongens rondlopen die veel knapper zijn dan ik, en ik zie ook wel eens jongens rondlopen die knapper zijn dan hij, maar het gaat om de combinatie innerlijk&uiterlijk! En die is perfect.

Nog even voor de topicstarter:
Ik snap dat je jezelf nu heel rot voelt. Je moet jezelf er zo min mogelijk mee bezig proberen te houden. Ga iets doen waar je aan heel iets anders denkt. Lekker sporten, of in jou geval misschien gamen. En je zal zien, dat je er over een tijdje met en glimlach op terug kan kijken!

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:29
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 25-04-2003 @ 20:30:
Lieverd gooi je leven nou niet weg aan haar..Voor jou betekend het alles en je stort je er helemaal in.. waarschijnlijk je eerste liefde als ik het zo hoor, waardoor je haar idealiseerd. Voor haar betekend het vrij weinig..

Jullie zijn niet voor elkaar gemaakt.. echt niet.

Ik hoop dat je dat snel in kan zien.
Et is niej men eerste liefde nee.. Maar wel men eerste liefde waar ik zo veel van hou.. Kbind me altyd al vrij snel.. En dat is hier owk gebeurd.. En ik ben gewoon helemaal verliefd op haar.. Met alles wat ik heb.. Die zijn die start met jullie.. Hurts
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:21
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 25-04-2003 @ 21:29:
Et is niej men eerste liefde nee.. Maar wel men eerste liefde waar ik zo veel van hou.. Kbind me altyd al vrij snel.. En dat is hier owk gebeurd.. En ik ben gewoon helemaal verliefd op haar.. Met alles wat ik heb.. Die zijn die start met jullie.. Hurts
Zijn=zin
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:22
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-04-2003 @ 14:21:
Zijn=zin
hmm.. zelfs dan snap ik die laatste zin nog steeds niet..

start met jullie?

Oud 26-04-2003, 15:16
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 26-04-2003 @ 15:22:
hmm.. zelfs dan snap ik die laatste zin nog steeds niet..

start met jullie?

Deze zin:

'Jullie zijn niet voor elkaar gemaakt.. echt niet.'

Die start toch met 'jullie'?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:56
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-04-2003 @ 16:16:
Deze zin:

'Jullie zijn niet voor elkaar gemaakt.. echt niet.'

Die start toch met 'jullie'?
Ok.. nu snap ik hem.

Sorry.. ik wil je niet pijn doen. Maar je kan maar beter de waarheid zien hoe hard die ook is.
Oud 26-04-2003, 16:11
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 26-04-2003 @ 16:56:
Ok.. nu snap ik hem.

Sorry.. ik wil je niet pijn doen. Maar je kan maar beter de waarheid zien hoe hard die ook is.
Maar isset te waarheid.. Khoop zo dat ze wel wil als ze er klaar voor is.. Et kan toch?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:43
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-04-2003 @ 17:11:
Maar isset te waarheid.. Khoop zo dat ze wel wil als ze er klaar voor is.. Et kan toch?
Er is een hele kleine kans ja.. Maar waarschijnlijk is het wel de waarheid.. niet de ware, betekend niets voor haar.. over.
Heel klote maar niets aan te doen.

Je kan je dus beter daar op instellen dan hopen op iets dat waarschijnlijk toch nooit gaat gebeuren.
Mijn laatste vriendje maakte het uit met me en ik wilde hem ergens eigenlijk ook terug..
Deed wel pijn ensow.. maar omdat ik mezelf niet voor de gek hield en mezelf een paar dagen nadat het uit was voorhield dat het nooit meer goed zou komen ben ik er wel over heen gekomen. Hij zal altijd wel speciaal voor me blijven en is nu een hele goede vriend, maar meer niet.

Je overleefd het echt wel.
Oud 26-04-2003, 17:01
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 26-04-2003 @ 17:43:
Er is een hele kleine kans ja.. Maar waarschijnlijk is het wel de waarheid.. niet de ware, betekend niets voor haar.. over.
Heel klote maar niets aan te doen.

Je kan je dus beter daar op instellen dan hopen op iets dat waarschijnlijk toch nooit gaat gebeuren.
Mijn laatste vriendje maakte het uit met me en ik wilde hem ergens eigenlijk ook terug..
Deed wel pijn ensow.. maar omdat ik mezelf niet voor de gek hield en mezelf een paar dagen nadat het uit was voorhield dat het nooit meer goed zou komen ben ik er wel over heen gekomen. Hij zal altijd wel speciaal voor me blijven en is nu een hele goede vriend, maar meer niet.

Je overleefd het echt wel.
Nou heb ik haar net weer ff gesproke.. Ze is echt zo'n schatje.. Zo lief.. Kheb der wat dingetjes gevraagd, en ze zei dat ze me nog aardig vond, leuk en lief (dat hak gevraagd) Dat verzacht men pijn weer een beetje.. Vind ik fijn om te hore kun je tuuk begrijpe.. Ik wil haar gewoon terug.. *zucht* Et klinkt allemaal erg zielig wak nu zit te zegge.. Maarja.. Dit is echt de the love van men leve.. En wat jij deej.. Kan ik niet.. Me eige er een paar dage tege verzette kan ik echt niet.. Dan breek ik volkome.. Kweet niej ofk dat overleef (in letterlijke zin) Echt.. Zo perfect as zei.. Niemand.. Niemand is zo as zei..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:49
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-04-2003 @ 18:01:
Nou heb ik haar net weer ff gesproke.. Ze is echt zo'n schatje.. Zo lief.. Kheb der wat dingetjes gevraagd, en ze zei dat ze me nog aardig vond, leuk en lief (dat hak gevraagd) Dat verzacht men pijn weer een beetje.. Vind ik fijn om te hore kun je tuuk begrijpe.. Ik wil haar gewoon terug.. *zucht* Et klinkt allemaal erg zielig wak nu zit te zegge.. Maarja.. Dit is echt de the love van men leve.. En wat jij deej.. Kan ik niet.. Me eige er een paar dage tege verzette kan ik echt niet.. Dan breek ik volkome.. Kweet niej ofk dat overleef (in letterlijke zin) Echt.. Zo perfect as zei.. Niemand.. Niemand is zo as zei..
Weet je niet dat je meerdere liefdes van je leven hebt.. meerdere waren?
Voor elke periode van je leven is er minstens 1. Maar omdat je in de loop der jaren verandert, verandert dat ook. Dus misschien is ze nu jouw ware, maar jij bent niet de hare. Later zul je een andere tegen komen die op dat moment perfect bij je past.

PS.. Mensen kunnen je op een forum veel beter begrijpen als je gewone taal en spelling hanteerd. Je manier van schrijven is erg verwarrend. Voorbeeld : Als je zeggen bedoelt is het zei, bedoel je een meisje dan is het zij.
Oud 26-04-2003, 19:06
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 26-04-2003 @ 19:49:
Weet je niet dat je meerdere liefdes van je leven hebt.. meerdere waren?
Voor elke periode van je leven is er minstens 1. Maar omdat je in de loop der jaren verandert, verandert dat ook. Dus misschien is ze nu jouw ware, maar jij bent niet de hare. Later zul je een andere tegen komen die op dat moment perfect bij je past.

PS.. Mensen kunnen je op een forum veel beter begrijpen als je gewone taal en spelling hanteerd. Je manier van schrijven is erg verwarrend. Voorbeeld : Als je zeggen bedoelt is het zei, bedoel je een meisje dan is het zij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:25
Phileine
Phileine is offline
Hmm, het is altijd fijn als je als thuiswonende "goedkeuring" van je ouders hebt. Geen prioriteit, wel gewoon belangrijk.

Een keer per vier weken is weinig, ja. Gelukkig zijn er nowadays heel wat middelen om dat gemis draagbaar te maken. En wie weet draaien haar ouders ooit een beetje bij. Of blijkt het echt niet te lukken.

Je kunt het allicht proberen.
Oud 26-04-2003, 19:54
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-04-2003 @ 20:25:
Hmm, het is altijd fijn als je als thuiswonende "goedkeuring" van je ouders hebt. Geen prioriteit, wel gewoon belangrijk.

Een keer per vier weken is weinig, ja. Gelukkig zijn er nowadays heel wat middelen om dat gemis draagbaar te maken. En wie weet draaien haar ouders ooit een beetje bij. Of blijkt het echt niet te lukken.

Je kunt het allicht proberen.
Volgesmij heb jij niet zo goed geleze hierbove
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:02
Phileine
Phileine is offline
Ik reageerde even inhoudelijk op je eerste post. De rest heb ik overgeslagen omdat ik daar alleen sippe smileys en zelfbevestiging zag staan.

Je moet even wakker worden, hier bereik je helemaal niets mee. Hoe kun je zeggen dat ze "de liefde van je leven is" terwijl zij als 'n blad aan de boom omslaat? Béétje vreemd.

Er zijn ook meisjes waarmee je een fijnere relatie kan aangaan, weet je wel?
Oud 26-04-2003, 21:31
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-04-2003 @ 21:02:
Ik reageerde even inhoudelijk op je eerste post. De rest heb ik overgeslagen omdat ik daar alleen sippe smileys en zelfbevestiging zag staan.

Je moet even wakker worden, hier bereik je helemaal niets mee. Hoe kun je zeggen dat ze "de liefde van je leven is" terwijl zij als 'n blad aan de boom omslaat? Béétje vreemd.

Er zijn ook meisjes waarmee je een fijnere relatie kan aangaan, weet je wel?
Nee.. Ik wil only haar
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 21:36
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-04-2003 @ 22:31:
Nee.. Ik wil only haar
Over 'n bord voor je kop gesproken.
Oud 27-04-2003, 01:58
nickee
nickee is offline
heej
ten eerste: sterkte ermee en ten tweede : het leven is hard, wen er maar aan

sorry dat ik het zo bot moet uit drukken maar naar mijn mening is het wel zo, je bent pas 17, en naar mijn mening kun je op die leefdtijd nog niet weten wie de ware voor je is.

ik snap best dat je het heel erg vind op dit moment maar het is echt iets waar je over heen moet groeien. als je later terug kijkt naar dit moment zul je beseffen dat het allemaal wel meevalt en dat je dit echt geen liefde kunt noemen.

sorry voor mijn negatieve commentaar, ik vind het heel rot voor je, maar als iedereen maar blijft benadrukken hoe rot het voor je is, blijf je hangen in die sfeer wordt het alleen maar erger

groetjes nicolle
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 09:21
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
nickee schreef op 27-04-2003 @ 02:58:
heej
ten eerste: sterkte ermee en ten tweede : het leven is hard, wen er maar aan

sorry dat ik het zo bot moet uit drukken maar naar mijn mening is het wel zo, je bent pas 17, en naar mijn mening kun je op die leefdtijd nog niet weten wie de ware voor je is.

ik snap best dat je het heel erg vind op dit moment maar het is echt iets waar je over heen moet groeien. als je later terug kijkt naar dit moment zul je beseffen dat het allemaal wel meevalt en dat je dit echt geen liefde kunt noemen.

sorry voor mijn negatieve commentaar, ik vind het heel rot voor je, maar als iedereen maar blijft benadrukken hoe rot het voor je is, blijf je hangen in die sfeer wordt het alleen maar erger

groetjes nicolle
Men gevoel wil gewoon niej door.. Khou zo veel van haar Et gaat gewoon niej..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:06
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 27-04-2003 @ 10:21:
Men gevoel wil gewoon niej door.. Khou zo veel van haar Et gaat gewoon niej..
Je moet ook misschien ff niet voelen.. Op het moment ben je jezelf aan het verdrinken.

Stort je op school of begin een groot project dat je altijd al had willen doen bijvoorbeeld een schilderij maken.. Je zal wel neit schilderen is beetje moeilijk om iets voor je te bedenekn als ik niet weet wat je leuk vind om te doen.
Maar het beste kan je dus ff je met iets heel anders bezig houden en hoe geconcentreerder en fanatieker je daar mee bezig bent hoe beter.
Oud 27-04-2003, 11:33
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 27-04-2003 @ 12:06:
Je moet ook misschien ff niet voelen.. Op het moment ben je jezelf aan het verdrinken.

Stort je op school of begin een groot project dat je altijd al had willen doen bijvoorbeeld een schilderij maken.. Je zal wel neit schilderen is beetje moeilijk om iets voor je te bedenekn als ik niet weet wat je leuk vind om te doen.
Maar het beste kan je dus ff je met iets heel anders bezig houden en hoe geconcentreerder en fanatieker je daar mee bezig bent hoe beter.
Kweet niej.. Lukt me niej denk ik.. Kheb nu week vakantie.. Kheb nie echt veel te doen as verdriet hebbe..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je kan jezelf wel zielig blijven vinden maar daar schiet je nix mee op. Tis nou eenmaal uit en respecteer dat. Jezelf alleen maar zielig blijven vinden schiet gewoon niet op.

Leef verder ook al denk je nu dat je dat niet kan. Dit zal vast niet de enige keer zijn dat je zoiets mee maakt. Misschien krijg je weer een keer een vriendin en maak jij het uit en dan doe je haar dat ook aan. Of misschien maak je het nog een keer mee.

Het leven is gewoonweg niet eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:59
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 27-04-2003 @ 12:43:
Je kan jezelf wel zielig blijven vinden maar daar schiet je nix mee op. Tis nou eenmaal uit en respecteer dat. Jezelf alleen maar zielig blijven vinden schiet gewoon niet op.

Leef verder ook al denk je nu dat je dat niet kan. Dit zal vast niet de enige keer zijn dat je zoiets mee maakt. Misschien krijg je weer een keer een vriendin en maak jij het uit en dan doe je haar dat ook aan. Of misschien maak je het nog een keer mee.

Het leven is gewoonweg niet eerlijk.
Het leve sux gewoon!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:02
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 27-04-2003 @ 12:59:
Het leve sux gewoon!
Als je zo gaat denken denk je alleen maar aan jezelf. Wat dacht je van al je vrienden en familie die van je houden. Denk je nou echt dat zij het er makkelijk mee heeft.

Je kan wel jaren verdrinken in zieligheid maar dat schiet niet op..... ga door met het leven je bent pas 17 je hebt nog veel jaren te gaan
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:46
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 27-04-2003 @ 13:02:
Als je zo gaat denken denk je alleen maar aan jezelf. Wat dacht je van al je vrienden en familie die van je houden. Denk je nou echt dat zij het er makkelijk mee heeft.

Je kan wel jaren verdrinken in zieligheid maar dat schiet niet op..... ga door met het leven je bent pas 17 je hebt nog veel jaren te gaan
Waarom blijf je nou zegge dak mezelf zielig vind.. Kvoel me gewoon zeer klote.. En meer as da.. Maarja, kheb dat life sux al eerder gehad, as je begrijp wak bedoel.. Je bent dan wel van alles af.. Toch
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:55
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 27-04-2003 @ 16:46:
Waarom blijf je nou zegge dak mezelf zielig vind.. Kvoel me gewoon zeer klote.. En meer as da.. Maarja, kheb dat life sux al eerder gehad, as je begrijp wak bedoel.. Je bent dan wel van alles af.. Toch
Als je jezelf NIET zielig zou vinden zou je niet elke keer weer een berichtje posten hier.

We vinden het echtlullig voor je en snappen je probleem. Je krijgt aandacht en advies van ons. De rest zal je zelf moeten doen.
Want je bent met de laatse posts geen stap verder gekomen ook.

Ga een manier bedenken om toch van de vakantie te kunnen genieten. Er zijn vast genoeg dingen die je kan doen om ff niet ana je problemen en je verdriet te denken. Sporten, creatief bezig zijn, uitgaan, met vrienden op stap etc..

en nu weg bij die computer en stoppen met zielige stukkies tikken!
*maakt streng wijs gebaar*

<knuffel>

SounD
Oud 27-04-2003, 16:02
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SounD schreef op 27-04-2003 @ 16:55:
Als je jezelf NIET zielig zou vinden zou je niet elke keer weer een berichtje posten hier.

We vinden het echtlullig voor je en snappen je probleem. Je krijgt aandacht en advies van ons. De rest zal je zelf moeten doen.
Want je bent met de laatse posts geen stap verder gekomen ook.

Ga een manier bedenken om toch van de vakantie te kunnen genieten. Er zijn vast genoeg dingen die je kan doen om ff niet ana je problemen en je verdriet te denken. Sporten, creatief bezig zijn, uitgaan, met vrienden op stap etc..

en nu weg bij die computer en stoppen met zielige stukkies tikken!
*maakt streng wijs gebaar*

<knuffel>

SounD
Kpost hier omdat ik er met iemand over wil prate.. Besighede.. Sporte kan ik niet, kheb wat aan men been.. Kijk bij Lichaam en gezondheid.. Creatief..? Bedoel je dan iets zoas knippe en plakke? en kga eig nooit uit.. Kwil gewoon prate over dit..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:32
SounD
SounD is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 27-04-2003 @ 17:02:
Kwil gewoon prate over dit..
Stuur me maar prive berichtje
dan praten we er daar wel over, ok?

Forum is daar niet zo geschikt voor.
Oud 27-04-2003, 19:24
Purgatori