Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 23:17
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 28-04-2003 @ 20:05:
\

Geef mij eens een internationale topwedstrijd van PSV waar ook v Bommel bij aanwezig was...
Psv - Manchester Unitid 3-1 oa een doelpunt van van Bommel.
Oud 28-04-2003, 23:38
freggelfreak
freggelfreak is offline
arjen robben geselecteerd!!!!!!! las ik net op teletekst. naja heel goed. iedereen weer tevreden en ook wel verdiend vind ik
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 06:37
Smartie
Smartie is offline
Tevreden over Robben? Hij is idd een talent en verdient deze selectie als ook Sneijder en Kuijt erbij mogen, maar ik blijf de denkwijze van Advocaat vreemd vinden: "Ik haal een verdediger" En dan haalt ie een aanvaller terwijl er niet eens een aanvaller is afgehaakt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:37
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 29-04-2003 @ 00:17:
Psv - Manchester Unitid 3-1 oa een doelpunt van van Bommel.
eeeehmmmmmm....1e ronde...maar ok, het is een redelijke wedstrijd jah..
Oud 29-04-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
smartie! schreef op 29-04-2003 @ 07:37:
Tevreden over Robben? Hij is idd een talent en verdient deze selectie als ook Sneijder en Kuijt erbij mogen, maar ik blijf de denkwijze van Advocaat vreemd vinden: "Ik haal een verdediger" En dan haalt ie een aanvaller terwijl er niet eens een aanvaller is afgehaakt
hasselbaink en kuyt zijn niet helemaal fit, dus voor de zekerheid haalt ie robben, en hij heeft gezegd ook nog een verdediger erbij te halen naast robben dus
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:12
karamba
karamba is offline
Aanvallers worden afgerekend op goals en mooie acties, vandaar dat hun selectie heel wat makkelijker gaat. Maar ik vind het zielig hoe weinig verdedigers er tegenwoordig bij Oranje geselecteerd zijn. Als er over nieuwe talenten geroept word dan gaat men gelijk over aanvallende mensen roepen. Op basis waarvan selecteer je eigenlijk een goeie verdediger? Heeft Nederland nog wel verdedigers in de toekomst? Kan er iemand een jonge verdediger als talent opnoemen?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:27
Kez
Kez is offline
Citaat:
addy schreef op 29-04-2003 @ 12:12:
Aanvallers worden afgerekend op goals en mooie acties, vandaar dat hun selectie heel wat makkelijker gaat. Maar ik vind het zielig hoe weinig verdedigers er tegenwoordig bij Oranje geselecteerd zijn. Als er over nieuwe talenten geroept word dan gaat men gelijk over aanvallende mensen roepen. Op basis waarvan selecteer je eigenlijk een goeie verdediger? Heeft Nederland nog wel verdedigers in de toekomst? Kan er iemand een jonge verdediger als talent opnoemen?
Verdedigers en keepers worden beter naarmate ze ouder worden, meer inzicht en routine, vandaar dat verdedigers vaak pas op latere leeftijd in het 1e elftal en in Oranje komen. Als er echt een talent genoemt moet worden denk ik misschien aan Kruiswijk van Groningen, op jonge leeftijd al in het 1e, maar ik weet niet hoe die zich ontwikkelt heeft de laatste tijd...

En over Robben, hij is een linkervleugelaanvaller...wie hebben we daar??? Overmars en Zenden(die als linksback gaat spelen), dat is al 1 van de redenen dat ik het raar vond dat Sneijder wel werd geselecteerd en Robben niet...
Oud 29-04-2003, 12:35
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 28-04-2003 @ 20:05:
\

Geef mij eens een internationale topwedstrijd van PSV waar ook v Bommel bij aanwezig was...
Geef mij 2 internationale topwedstrijden waarbij Sneijer in de basis begon?

Das toch wel heel lastig/onmogelijk

Dus ben jij het niet met me eens dat aanvoerder van Bommel iets meer ervaring heeft?
Oud 30-04-2003, 01:16
Electricity
Electricity is offline
belachelijk, ook al is het een oefenwedstrijd, laat die gozer eerst maar is wat ervaring opdoen bij ajax
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:14
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 29-04-2003 @ 13:35:
Geef mij 2 internationale topwedstrijden waarbij Sneijer in de basis begon?

Das toch wel heel lastig/onmogelijk

Dus ben jij het niet met me eens dat aanvoerder van Bommel iets meer ervaring heeft?
Hij heeft idd meer ervaring..
Maar ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt...
1. Het is een oefenwedstrijd
2. Het ned elftal is behoorlijk arrogant en verzadigd, 'verfrissing' is nix mis mee..
3. Sneijder is een behoorlijk talent, bij Ajax heeft hij dat bij topwedstrijden laten zien, waarom nu niet in Ned elftal?
Oud 30-04-2003, 12:34
Kez
Kez is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 30-04-2003 @ 11:14:
Hij heeft idd meer ervaring..
Maar ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt...
1. Het is een oefenwedstrijd
2. Het ned elftal is behoorlijk arrogant en verzadigd, 'verfrissing' is nix mis mee..
3. Sneijder is een behoorlijk talent, bij Ajax heeft hij dat bij topwedstrijden laten zien, waarom nu niet in Ned elftal?
Omdat er andere talenten al veel meer hebben laten zien, zoals Van Persie en Robben(die nu wel is geselecteerd) en deze kunnen ook nog eens op dunbezaaide posities uit de voeten(de linkerflank).
Oud 30-04-2003, 12:41
karamba
karamba is offline
Citaat:
Electricity schreef op 30-04-2003 @ 02:16:
belachelijk, ook al is het een oefenwedstrijd, laat die gozer eerst maar is wat ervaring opdoen bij ajax
Een coach moet soms ook een gokje nemen. Mag ik de mensen eraan herinneren hoe jong Kluivert en Seedorf waren geselecteerd? Nog VOOR de CL overwinning 1995. Advocaat had het dus ook eerder bij het rechte eind, nu is hij gecharmeerd van Sneijder. Ook heeeeel jong. Misschien word hij net zo groot als de twee ajacieden!!! Ervaring kan je bij je eigen club opdoen maar OOK in Oranje. Anders kom je nooit grote westrijden tegen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:38
Electricity
Electricity is offline
tuurlijk kan je is een gokje wagen, dat doen ze ook vaak genoeg, maar neem dan iemand die t wat meer verdient dan sneider, iemand die al wat langer tegen selectie zit aan te hikken
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:50
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Kez schreef op 30-04-2003 @ 13:34:
Omdat er andere talenten al veel meer hebben laten zien, zoals Van Persie en Robben(die nu wel is geselecteerd) en deze kunnen ook nog eens op dunbezaaide posities uit de voeten(de linkerflank).
Wat heeft van Persie meer laten zien dan Sneijder?? Ik hecht behoorlijk wat waarde aan de grote CL wedstrijden, daar heeft Sneijder flink wat ervaring opgedaan. Van Persie is idd ook een potentiele kandidaat, maar laat Sneijder vanavond eerst maar eens zijn wedstrijdje meepikken...
Oud 30-04-2003, 14:52
karamba
karamba is offline
Zaten kluivert en seedorf er toen ook tegen aan te hikken? DAT is de gok!!! Voor je gevoel hebben ze al een grote toekomst. Soms ben je in 1x van een speler overtuigd, en de andere keer pas na 10 x.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:01
karamba
karamba is offline
En daar was onze debutant in de tweede helft...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb in het cafe alleen het eerste half uur gezien. 1-1, spetterend zeker?
Oud 02-05-2003, 12:54
karamba
karamba is offline
Het was een dodelijk saaie wedstrijd. De jeugd vond ik zelfs nog beter dan de routine. Toen Figo met een simpele schaar voorbij Ooijer ging vond ik vanmezelf dat ik me wel terecht zorgen maak over de Hollandse verdediging. Hebben we in Nederland nog wel toekomst van de verdediger...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:33
Roberto15
Roberto15 is offline
Als Hofland, Bouma en Heitinga (en Sprockel, Loovens) zich nog wat meer ontwikkelen zal het Nederlands elftal daar in de toekomst geen problemen hebben denk ik!
Oud 02-05-2003, 14:48
Verwijderd
Loovens en zeker Sprockel vind ik niks.
Bouma is ook geen topper verder.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:36
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
En Hofland...tja..dat zou een topper worden..Nog niet veel van gezien. Ik vind de Jong ook een goede optie..Hij begon bij Ajax 1 in het centrum v/d verdediging, deed hij destijds niet verkeerd.
Oud 02-05-2003, 17:40
karamba
karamba is offline
Misschien zijn verdedigers laatbloeiers. Ik heb de statistieken eens bekeken. En de meeste verdedigers in Oranje zijn laatbloeiers, want ze hebben niet in de knvb-jeugdelftallen gespeeld. De aanvallers hebben wel veel jeugdelftallen doorlopen. Dus ehm... misschien moeten we niet naar al te jonge verdedigers kijken...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:40
Roberto15
Roberto15 is offline
De Jong is inderdaad ook een goeie voor de toekomst!
Oud 02-05-2003, 18:41
Ketjing
Ketjing is offline
Over paar jaar in de verdediging bij Oranje: Knol en Jansen.
Oud 02-05-2003, 19:47
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-05-2003 @ 19:41:
Over paar jaar in de verdediging bij Oranje: Knol en Jansen.

Over paar jaar in de vierde klasse, zonder Knol en Jansen: Vitesse
Oud 02-05-2003, 21:43
Ketjing
Ketjing is offline
Over een paar jaar: Lennox Lewis vs Zlatan Ibrahimovic
Oud 02-05-2003, 23:31
Krugdinho
Krugdinho is offline
Olfers vind ik eigenlijk ook best wel goed,Sprockel en Loovens zullen het denk ik niet halen of ze moeten zich ineens super ontwikkellen
Oud 03-05-2003, 10:47
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-05-2003 @ 22:43:
Over een paar jaar: Lennox Lewis vs Zlatan Ibrahimovic

Het gala van de ex-topsporters...
Oud 03-05-2003, 13:36
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 03-05-2003 @ 00:31:
Olfers vind ik eigenlijk ook best wel goed,Sprockel en Loovens zullen het denk ik niet halen of ze moeten zich ineens super ontwikkellen
Wie is Olfers???
Oud 03-05-2003, 19:27
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 03-05-2003 @ 14:36:
Wie is Olfers???
jij als uber voetbalkenner zou hem toch moeten kennen
Reageren

Regels voor berichten