Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-05-2003 @ 13:55:
Op een gegeven moment kom je toch in een bepaalde omgeving terecht waar je alleen met een bepaald 'soort' in aanraking komt. Zo ben ik eigenlijk al helemaal aan het vervreemden van de 'burgermaatschappij': ik merk in het openbare leven gewoon steeds vaker dat ik me dooderger aan de simpelheid, het onfatsoen en het onvermogen zich normaal uit te drukken van de gemiddelde Nederlander.

Same here.
Alhoewel je je toch niet helemaal aan bepaalde mensen kunt ontrekken, in 't onderwijs bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 08-05-2003 @ 13:59:
Je gaat gewoon met mensen om die binnen jouw filosofie passen en die je qua karakter graag mag. Daarom hebben mensen met weinig filosofie ook vaak makkelijk zoveel vrienden en daarom heb ik op dit moment geen vrienden.
Haha daar zou je wel 'ns gelijk in kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 14:02
nirvana
nirvana is offline
Het spijt me, maar je projecteert je eigen aversie tegen je kakkers op kakkers. Je gaat er bij voorbaat al van uit dat kakkers liever niet met alto's aan komen zetten. Ik woon met 3 mensen in huis, van wie 2 'degelijke' types. Bij dispuut gezeten enzo. Gaan uitbundig gekleed als ze bootjes en een polo aan hebben. Maar ze zijn echt heel erg open minded, niks op aan te merken. Liggen echt niet wakker als ik met vriend op de bank lig te zoenen ofzo

daar ging ik niet vanuit, maar degene op wie ik reageerde.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:08
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ik ga met vanalles om...

Ik heb ook niet echt een style want ik hou van bijna alle soorten muziek...

Jah ik draag gewoon voor mij normale kleding en wil ook totaal niet in een hokje worden gestopt..

Ik ga om met tja... normale mensen , alto's noem maar op...

Ik vorm gewoon ene eigen lifestyle: Eefjuh

Ik bdoel... waarom moeten mensen toch speciaal bij een groep horen?!

En wat onderscheid hun het van andere?

Als ik naar rock luister ben ik gelijk een alto? en als ik naar trance luister? dan ben ik een gabber ofzow? en als ik naar klassiek luister ben ik een kakker ofzow?

En met kleding t zelfde.. ik kleed me zoals ik het mooi vind en dat is toch wel voor mij gevoel aardig normaal..

Ik hoef niet bij een groepje te horen.. ik vrom een eigen groepje met 1 persoon MEZELF!
Oud 12-05-2003, 19:40
Verwijderd
hmm mijn goede vrienden hebben dezelfde interesses, kledingstijl, muziekstijl. Verder heb ik daarbuiten goede kennissen die verschillen wel iets meer qua interesses en ik denk dat het daarom ook kennissen zijn en geen vrienden...

Je kan wel zeggen het maakt niet uit hoe ze eruit zien en interesses, maar anders kun je toch minder goed over dingen lullen en het is leuk als je dingen gemeenschappelijk heb...

Onze dorp is erg verdeeld: kakkers en alto's...
Ik ga liever met de alto's om en ga ook naar een metalkelder. Ik voel me daar een stuk meer op mijn gemak en ik vind dat er over het algemeen redelijk veel verschil is tussen kakkers/trancemensen en alto's...Daarmee kan ik beter lullen, zijn over het algemeen wat gekker, socialer, minder geflipt...Dat is bij ons dan...vandaan vrienden in mun eigen 'hokje'.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:42
AtHell
AtHell is offline
Ik ben gewoon een chick magnet, dat schept een band door alle lagen van de bevolking.
Oud 12-05-2003, 20:38
maysa
maysa is offline
tja ik ga gewoon om met de mensen waar ik zin heb om mee om te gaan en het enige dat ze gemeen hebben is dat ze weten waarover ze spreken en ervan overtuigt zijn
ook al heb ik moeite met overeenkomen met racisten een enkele keer lukt het me wel maar dan heeft er dan meer mee te maken dat de persoon in kwestie dit niet echt laat blijken in het openbaar en best wel nog tolerant overkomt
Oud 12-05-2003, 21:08
Paris
Paris is offline
Ik heb allemaal verschillende vrienden. Mijn 'soort' en niet mijn 'soort'. Allebei respecteren ze me en ik vind dat het om de persoon gaat en niet om de lifestyle. Maar toch denk ik dat veel mensen met hun eigen 'soort' omgaan omdat ze toch dezelfde interesses hebben en ze willen denk ik ook bij een groep horen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 03:24
maar
maar is offline
Citaat:
nirvana schreef op 11-05-2003 @ 05:02:
Het spijt me, maar je projecteert je eigen aversie tegen je kakkers op kakkers. Je gaat er bij voorbaat al van uit dat kakkers liever niet met alto's aan komen zetten. Ik woon met 3 mensen in huis, van wie 2 'degelijke' types. Bij dispuut gezeten enzo. Gaan uitbundig gekleed als ze bootjes en een polo aan hebben. Maar ze zijn echt heel erg open minded, niks op aan te merken. Liggen echt niet wakker als ik met vriend op de bank lig te zoenen ofzo

daar ging ik niet vanuit, maar degene op wie ik reageerde.
Leer die quoteknop dan gebruiken..

En ik denk dat je het sowieso helemaal verkeerd begrepen hebt. Je vergeet mijn knipoog over te typen (punt-komma, rechts haakje), waardoor die tekst van niet gemeend naar gemeend gaat. Natuurlijk is niet iedereen zo, natuurlijk kent iedereen uitzonderingen, natuurlijk dromen alto's van alto's. Ik ging dus nergens vanuit, ik overdreef
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 09:14
checko
checko is offline
leuke avatar btw......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:36
Mari
Mari is offline
heel vaak word ik vrienden met mensen van wie ik het echt niet verwacht had dat ze een vriend(in) van me zouden kunnen worden.
bijv. een meisje op mijn school. aan het begin van het jaar zag ik haar en ik dacht: aaah nee. kraagjes standaard omhoog, geblondeerd haar met nonchalante uitgroei, tommy hilfiger oorbellen met bijpassende ketting (!!!), alles merk.
maar ik heb het hele jaar naast haar gezeten en we hebben de grootste lol....................

bovendien vind ik veel verschillende vrienden hebben het leukst.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:49
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
AtHell schreef op 12-05-2003 @ 19:42:
Ik ben gewoon een chick magnet, dat schept een band door alle lagen van de bevolking.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:57
italianboy
italianboy is offline
jep, soort zoekt soort

niet altijd, wel vaak
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:58
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
italianboy schreef op 14-05-2003 @ 14:57:
jep, soort zoekt soort

niet altijd, wel vaak
Ja zo ver waren we al, de vraag is waarom
Oud 14-05-2003, 16:26
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Esmée schreef op 14-05-2003 @ 15:58:
Ja zo ver waren we al, de vraag is waarom
Simpel stukje sosiologie, als je bevestiging zoekt (wat men van nature doet om eigenwaarde te creeëren) is dat natuurlijk makkelijker als je dat doet bij mensen met dezelfde denkbeelden, en wellicht dezelfde wijze van kleden anders zal bevestiging en misschien ook wel acceptatie uitblijven...

.. gok ik
Reageren

Regels voor berichten