Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 16:39
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
jeanine schreef op 26-05-2003 @ 16:32:
goh knap dat als iemand te dom is voor het vwo wel tot de 6e kan komen en eindexamen doet....ben je dan echt zo dom?
Tja, dat gebeurt inderdaad.. Beetje werkstukjes en verslagen maken/ van internet halen kan iedereen , daarmee weten ze dan nog wel net over te gaan van de vierde naar de vijfde en ook van de vijfde naar de zesde lukt dat prima. Met 5 herkansingsmogelijkheden van de schoolonderzoeken per jaar, kun je daar ook nog wel wat van maken. In het examenjaar komen ze zichzelf dan tegen.. Meerdere voorbeelden bij mij in de klas...

Citaat:
vond trouwens dat je heel arrogant bezig bent...?
Tja,dat kan ik niet ontkennen...

Citaat:
iedereen is goed in iets anders en ja...sommige mensen maken nu eenmaal een fout bij het kiezen van een profiel..shit happens...maar dan ben je nog niet dom...
Het is een misverstand dat ik vind dat iedereen die het vwo niet haalt dom is! Misschien is dat zo overgekomen, maar dat komt dan door een ongelukkige formulering. Ik ben wel van mening dat er nog te veel mensen in 6vwo zitten die te dom (of niet slim genoeg, als mensen dat een prettiger formulering vinden) zijn voor het vwo, maar uiteraard zijn er mensen die gewoon te weinig gedaan hebben, verkeerde profiel gekozen hebben etc.
Advertentie

Regels voor berichten