Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan economie nog zó lang leren en er zó lang op oefenen, maar ik mis logisch inzicht. Dus bij mij is eco nooit zo´n hoog cijfer.
Als ik de antwoorden eenmaal gezien heb snap ik wel hoe ze erop komen enzo en snap ik alles wel, maar om al die antwoorden nou zélf te verzinnen..... ![]()
||
Citaat:
1 [inf.] ondegelijk of zonder kennis van zaken eindeloos redeneren Let aub een beetje op je woordkeus. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
2 punten is veel om zomaar erbij te doen, maar als je kijkt naar opgave 7 die was gewoon veel te moeilijk, dus de normering van vorig jaar ( 1,5 ) moet vind ik minimaal worden toegepast, en eigenlijk nog wel wat hoger. Ik heb nu tussen de 5,2 en 5,7, niet eens zo super slecht maar ik hoor mensen die veel en veel beter zijn in economie dan ik en die hebben ook rond dat cijfer en veel mensen die ik ken een stuk lager. Dus het landelijk gemiddelde zal denk ik niet boven de 5,5 uitkomen, zegt genoeg dan denk ik....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Arrogantie is dom. |
![]() |
||
Citaat:
iemand die niet goed in het vak (of dom is). Daarnaast is het geen probleem als iemand niet goed is in een vak, haalt ie een keer een 4 of een 5 voor het examen, als zn schoolexamens ook niet goed waren, staat ie dan onvoldoende en dat mag voor een vak. Als iemand in een aantal van zn vakken niet goed is, staat dat wel gelijk aan dom, of tenminste aan het niet goed genoeg zijn voor vwo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mensen die geen VWO doen of zelfs geen HAVO zijn misschien niet goed in leren of hebben geen discipline, maar wil niet zeggen dat ze ''dom'' zijn, ken zat mensen die wijzer zijn dan ik met een lagere opleiding. ( levenservaring speelt ook een rol ) Maarre laten we het bij economie houden niet bij filososfie of iets dergelijks
![]()
|
![]() |
Ehmm iedereen klaagt over vraag 7, maar dat hadden wij juist uitgebreid gehad, dat was een van de enige vragen waar de leerstof van toepassing kwam
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik hoorde het ook op rtl-z dat tot mijn verbazing mensen geklaagd hadden over economie (en trouwens ook over nederlands). Wat voor klachten zijn dat dan? Economie was moeilijker dan Nederlands (maar dat is ook niet zo heel moeilijk, man wat een simpel examen) maar het was goed te doen. Ik had het niet echt geleerd dus het ontbrak mij aan de kennis om vraag 7 en 8 echt naar voldoening te maken, maar ik vloog door de rest van de opgaven heen.
Ook hoorde ik iemand zeggen dat het te lang zou zijn. Volgens mij kan je alle vragen makkelijk in 2 uur gemaakt hebben (laat staan 3 uur) en als je een beetje doorwerkt in zo'n 5 kwartier. Maar ach, laat ze maar klagen. Laten ze de normering maar aanpassen, ik word er niet warm of koud van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Das trouwens een normering van 1,2, dat schiet niet bijster veel op voor de meeste denk ik maar ja tis beter dan niks...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik hoop van harte dat jij zakt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb 23 punten ongeveer.... en ik moet een vier, lukt waarschijnlijk wel, maar toch...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zie ook de link naar het originele artikel!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vond trouwens dat je heel arrogant bezig bent...iedereen is goed in iets anders en ja...sommige mensen maken nu eenmaal een fout bij het kiezen van een profiel..shit happens...maar dan ben je nog niet dom... en als zelf prof. heertje zegt dat dit examen moeilijk was en niet in drie uur te doen was (luister maar naar radio 538) dan zal dat wel waar zijn...dus kom maar op met die ophoging!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Major/minor - Recht & economie/Recht & Bedrijfswetenschappen Monco | 11 | 11-04-2007 15:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Staatsschuld the_republican | 49 | 19-08-2003 19:25 | |
Algemene schoolzaken |
Opleidings-Overgangs-Troubles heeero | 4 | 18-07-2002 12:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ideale school/leersysteem laydee | 35 | 09-04-2002 21:43 |