Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of heb je samen met Vink gekeken? |
![]() |
|
Nee, ik heb de wedstrijd op tv oost gezien.Onverdiende penalty
![]() ![]() o ja jullie hebben de middenstip en de netten en het 'bordje' al vergoed gekregen las ik in de VI. poepoe het bedrijfsleven moet helpen met de netten kopen ![]()
Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 11:39. |
![]() |
||
Citaat:
Die netten hadden ze beter van het salaris van Bas Wijnen kunnen betalen. Of gewoon geen netten, scheelt hem ook een aantal malen vissen. Maar wie vergoed de stip van zwolle???? |
![]() |
|
GEA en Fc den Bosch zijn uitgeschakeld.
poul a: Zwolle zal der wel inblijven. poul b: Volendam eerste en Heracles tweede. Volendam moet punten laten liggen in emmen ( het liefst een gelijkspel ) en Heracles moet winnen van Excelsior. Als Heracles maandag wint gaan we met 400 a 500 man naar Volendam uit ![]() Als Heracles gaat promoveren word het groot feest ![]()
|
Die speelt de laatste tijd niet meer zogoed. In het begin van het seizoen lukten die bewegingen nog wel, maar nu weet iedereen wel hoe die bewegingen gaan. Het is iedere x hetzelfde: dreigen, schaar, linksbuiten om, en dan doorlopen en afgeven.
Maja we hebben Rose nog. Op dit moment de beste speler van heracles als je met mij vraagt.
|
Laat heracles dan maar promoveren, maakt niet uit als ze er gelijk weer uitvliegen. Iig weer een een ervaring rijker en ik heb weer een mooi jaartje in men vakkie Q
![]() En tegenwoordig heel belangrijk, heracles is financieel gezond. Kun je van de andere club uit twente niet zeggen ![]()
||
Citaat:
Ik hoop op Helmond. GAE zal er in ieder geval niets aan doen om maandag te winnen! En in die andere pool blijf ik op Volendam hopen. Dat is een uitwedstrijd van niks voor ons.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jonge zeur niet zo, eerst was het een buscombi toen eigen vervoer (geen bussen) later wel eigen vervoer en wel bussen en tenslotte moest je op eigen vervoer. Vind je het dan gek als er maar 100 meegaan. Maja wij maken nog kans op promotie, GAE is al uitgekakd.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed ff ontopic ![]() Volendam KAN dus vanavond promoveren. Tsjonge, stel jonge honden, vraag ik me af: "Wat moeten die in de Eredivisie?" maar toch toch heel leuk voor ze en ik gun het ze ook wel. Ouwe tijden komen weer boven. Excelsior eruit, had echt niet verwacht dat ze de eerste 3 wedstrijden zouden verliezen ![]() In de andere poule kan vanaaf ook de beslissing vallen. Bij puntverlies van Helmond en winst van Zwolle handhaaft Zwolle zich. Had Den Bosch toch sterker verw8 in de nacompetitie en het feit dat alleen Helmond Sport een bedreiging voor Zwolle is duidt erop dat Helmond Sport een niet te onderschatten team heeft.
||
Citaat:
|
Volendam wint niet vanavond
![]() Het zou ook zo kunnen zijn dat emmen van volendam wint en heracles van excelsior. Dan is de stand: Volendam 9 punten, Heracles 9 punten en Emmen 9 punten. Dan word het een mooie laatste ronde ![]() Ps. Emmen gevaarlijke h00ligans hoor die South-Side poepoe. ![]()
||
Citaat:
Ik wou dat wij trouwens eens geen verplichte combi hadden, dan gaat meteen iedereen mee i.p.v. andersom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Groep A
1 FC Zwolle 11 8 - 4 2 Helmond Sport 10 8 - 6 3 FC Den Bosch 4 6 - 10 4 Go Ahead Eagles 3 9 - 11 Groep B 1 FC Volendam 9 9 - 6 2 Emmen 9 5 - 4 3 Excelsior 6 6 - 8 4 Heracles Almelo 6 5 - 7 punten, en daarachter het doelsaldo.. Groep B kan idd leuk worden ![]()
||
Citaat:
Hup Helmond, zet 'em op; stoere kerels! Groeten, Wesley. |
![]() |
||
Citaat:
En dat terwijl ik helemaal niet van polonaises hou! |
![]() |
|
![]() |
Aaah heerlijk!!
Tis al een paar maanden geleden dat ik hier gepost heb, maar als rasechte helmond supporter laat ik graag mijn trots blijken. Als we donderdag van Zwolle winnen dan komt er echt een droom uit voor mij. en zien jullie mijn signature? deze heb ik al vanaf augustus 2002!! Toeval bestaat niet......toch? laten we het hopen. EDIT: Oeps ik zie dat ik hem veranderd heb, maar iig daarin had ik voor de grap neergezet dat Helmond zou gaan promoveren dit jaar. Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 21:26. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, laten we niet te hard juichen want bij ons is het ook nog geen zomer. Denk alleen niet dat Heracles is opgewassen tegen Twente. Blijft een grote club! |
![]() |
||
Citaat:
En FC Groningen. Die club eindigt altijd als 13de, 14de of 15de. Steeds weer met de hakken over de sloot. Paar jaartjes eerste divisie kan geen kwaad voor hen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Films, TV & Radio |
De irritante dingen die tv-zenders doen! Mark Almighty | 50 | 13-06-2004 21:28 | |
Vrije tijd |
Nacompetitie Verwijderd | 148 | 05-06-2004 20:04 | |
Vrije tijd |
FC Den Bosch kampioen Eerste divisie. EmilioFCG | 27 | 18-05-2004 22:15 | |
Vrije tijd |
Nacompetitie V€ÑØM | 59 | 27-05-2002 16:09 | |
Vrije tijd |
We zitten op de helft van de competitie. Aan jullie de vraag.... Mr.Oizo | 38 | 23-01-2002 17:36 |