Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
www.fokforum.nl bijvoorbeeld. houdoe
|
Verwijderd
|
Muziek met vocals wijl die vocals niet te verstaan (willen) zijn.
"WGRRLUUUHHH" bijvoorbeeld is een voorbeeld van een slechte tekst. Cultureel verantwoorde muziek. Een stel negers die muziek maken met hun schaamhaar of een Fin die de donkere kant van zijn accordeon wil ontdekken is in mijn boekje NOT DONE. Buiten dat kan ik punk en dat soort ongein niet echt goed uitstaan. Niet dat ik het slecht vind, want ik vind vrij weinig echt slecht eigenlijk, maar het is niet iets waar ik lang naar kan luisteren. Vaak ook omdat er, bij dat soort concertjes, altijd wel zo'n fanatiekeling in de zaal zit die begint over Bush of trance. Zelfde heb ik overigens ook met de andere zijde van het spectrum (alleen hebben die het niet over Bush, maar over Bier). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tracklist: 1. 74261700027 Seconds 'Till RIOT! 2. (Fuc) 3. Eyeless After Beatdown 4. Mosh And Bleed 5. Crowdsurfacing 6. Beat It Down 7. Tattered And Down With The Shit 8. Liberate 9. Moshthetics 10. No Life Outside The Show 11. Diluted 12. Only One Mosh 13. Scissors During Mosh 14. Me Inside The Mosh (Bonus Track) 15. Get This Beatdown (Bonus Track) 16. Interloper (Demo) 17. Despise (Demo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dus als je een bepaald soort artiest niet gaaf vind moet je de hele scene klote vinden...dat hoort...laat maar dus...
|
- r&b
- hiphop en alle varianten - top 40 - punk -> nieuwe soort -> bands als new found gloruy enzo - house en alle varianten - alle nederlandse talige crap -> f. bauwer, hazes etc. dat vind ik SLECHT er is ook muziek die ik niet leuk vind, maar niet slecht is qua spelen / kwaliteit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oja. Ik haat alles behalve wat ik luister en vind dat iedereen dood moet die iets anders luistert. ZO
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
[enquete] over hip hop Dr HenDre | 120 | 27-08-2005 22:15 | |
Psychologie |