Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 11:02
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ehm... iedere avond minstens een half uur op msn, toch wel iedere dag minstens één smsje en bellen doe ik 3 uur per week ofzo
Dus mijn volgorde is:
msn
ballen
smsen
Oud 23-06-2003, 11:11
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 23-06-2003 @ 12:02:

ballen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Bellen, hoewel ik het alle drie kut vind.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:59
Orion16
Orion16 is offline
1. MSN - Heel vaak, en als ik in Augustus ADSL krijg (eindelijk ben ik helemaal vaak online.
2. Bellen - Ook met vrienden en mijn vriendin, natuurlijk. Heb geen abonnement dus ik wordt meestal gebeld
3. SMS - Meestal mn vriendin om ff snel iets te laten weten.
4. MMS - Mn telefoon ondersteunt het wel Alleen heb ik prepaid.. Nouja, misschien kan dat wel met Vodafone Live! Eerst maar ns beter toestel kopen voor MMS met ingebouwde camera en wat meer kleurtjes dan 256
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:55
mleen
mleen is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 23-06-2003 @ 16:59:

4. MMS - Mn telefoon ondersteunt het wel Alleen heb ik prepaid.. Nouja, misschien kan dat wel met Vodafone Live! Eerst maar ns beter toestel kopen voor MMS met ingebouwde camera en wat meer kleurtjes dan 256
wat is dat?
ik hoor het heel vaak op reclames etc.. maar ik ben er nog nooit achter gekomen wat het is
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:08
ajaccio
ajaccio is offline
Msn...
Oud 23-06-2003, 17:33
Nyawa
MSN, als er echt iets belangrijks en persoonlijks is bellen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:25
mar87
mar87 is offline
sms en msn

allebei teveel.

bellen haat ik, alleen als 't écht moet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:50
Verwijderd
MSN is leuk voor oppervlakkige gesprekken. Ook is het makkelijker om iets te zeggen. Je kunt ook wel heftige gesprekken hebben via MSN en het is ook makkelijk als je met meerdere personen een gesprek moet voeren.

Bellen is leuk met sommige mensen. Makkelijk om even bij te kletsen of even iets door te geven. Ook fijn om de stem er bij te horen.

smsen is geweldig, metname midden in de nacht. Kan ook heel blij worden van een smsje

Denk dat MSN makkelijker is dan bellen als je gewoon wat contact met iemand wilt. Het is wat afstandelijker. Ik spreek iemand sneller aan op MSN dan dat ik die persoon opbel (in het geval van 'kennissen').
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:58
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
In Volgorde:

1. Msn : Aangezien ik lichtelijk msn verslaafd ben , me sociale leven er zo een beetje uitziet , een hele dag msn-en. Staat msn de hele dag aan. Dus komt deze met stip op nummer een

2. Sms : Is zeer makkelijk om ff snel dingen te regelen. Ook voor s'avonds sms ik sneller dan dat ik ga bellen.

3. Bellen. Dit gebeurt niet zovaak in de week , maar als ik bel zijn het meeste wel nuttige gesprekken van boven de 10 min. Ik hou ook niet zo van bellen , behalve als je natuulijk naar een bepaald iemand moet bellen. Dan is het wel even genieten
Oud 23-06-2003, 19:04
Feles
Feles is offline
Msn'en doe ik meestal met mensen die ik persoonlijk niet echt goed ken, meer om te ouwehoeren. voor serieuze gesprekken met vrienden stap ik toch snel over op de telefoon.
Sms-en doe ik vooral om te melden dat ik eraan kom ofzow, of na het stappen even het laatste nieuws door te geven
Bellen doe ik vooral met vrienden, o.a. om het laatste nieuws uitgebreid door te nemen en ook voor de serieuzere gesprekken. Dus op volgorde Bellen, Sms-en, Msn'en.
Oud 23-06-2003, 21:54
Jordi
Jordi is offline
Ik bel eigenlijk nooit met mensen voor het praten zeg maar, alleen om even iets te vragen/melden. Ik heb wel heel af en toe met iemand aan de telefoon gehangen, maar ik ben er geloof ik niet echt goed in.

MSNen doe ik zo'n beetje de hele dag . Of ja, het staat bijna de hele dag aan, het grootste deel van de tijd praat ik dan met niemand. Wat ik wel fijn vind aan MSN is dat je zeg maar met z'n tweeën bent (tenzij je mensen uitnodigt). Er zijn geen mensen die meeluisteren ofzo. Verder is het wel makkelijker om moelijke dingen te zeggen, maar eigenlijk wel een beetje zwak, dus ik vind dat ik dat voortaan maar gewoon in het echt moet doen.

SMSen is cool! Alleen ik doe het niet zo vaak, krijg ook niet zo heel vaak SMS. Het enige nadeel van zo'n SMSje is dat er maar heel weinig tekens in kunnen en ik ben niet zo goed in dingen kort zeggen...
Reageren

Regels voor berichten