Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
MSN is leuk voor oppervlakkige gesprekken. Ook is het makkelijker om iets te zeggen. Je kunt ook wel heftige gesprekken hebben via MSN en het is ook makkelijk als je met meerdere personen een gesprek moet voeren.
Bellen is leuk met sommige mensen. Makkelijk om even bij te kletsen of even iets door te geven. Ook fijn om de stem er bij te horen. smsen is geweldig, metname midden in de nacht. Kan ook heel blij worden van een smsje ![]() Denk dat MSN makkelijker is dan bellen als je gewoon wat contact met iemand wilt. Het is wat afstandelijker. Ik spreek iemand sneller aan op MSN dan dat ik die persoon opbel (in het geval van 'kennissen'). |
![]() |
|
In Volgorde:
1. Msn : Aangezien ik lichtelijk msn verslaafd ben , me sociale leven er zo een beetje uitziet , een hele dag msn-en. Staat msn de hele dag aan. Dus komt deze met stip op nummer een 2. Sms : Is zeer makkelijk om ff snel dingen te regelen. Ook voor s'avonds sms ik sneller dan dat ik ga bellen. 3. Bellen. Dit gebeurt niet zovaak in de week , maar als ik bel zijn het meeste wel nuttige gesprekken van boven de 10 min. Ik hou ook niet zo van bellen , behalve als je natuulijk naar een bepaald iemand moet bellen. Dan is het wel even genieten ![]()
|
Msn'en doe ik meestal met mensen die ik persoonlijk niet echt goed ken, meer om te ouwehoeren. voor serieuze gesprekken met vrienden stap ik toch snel over op de telefoon.
Sms-en doe ik vooral om te melden dat ik eraan kom ofzow, of na het stappen even het laatste nieuws door te geven ![]() Bellen doe ik vooral met vrienden, o.a. om het laatste nieuws uitgebreid door te nemen ![]()
|
Ik bel eigenlijk nooit met mensen voor het praten zeg maar, alleen om even iets te vragen/melden. Ik heb wel heel af en toe met iemand aan de telefoon gehangen, maar ik ben er geloof ik niet echt goed in.
MSNen doe ik zo'n beetje de hele dag ![]() SMSen is cool! Alleen ik doe het niet zo vaak, krijg ook niet zo heel vaak SMS. Het enige nadeel van zo'n SMSje is dat er maar heel weinig tekens in kunnen en ik ben niet zo goed in dingen kort zeggen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #57 snoopy | 500 | 05-03-2007 21:59 | |
Liefde & Relatie |
bellen voor het slapen gaan mystery86 | 90 | 30-10-2006 20:30 | |
Liefde & Relatie |
De pinkpop jongen Crimson | 70 | 10-06-2006 08:25 | |
Liefde & Relatie |
contact houden met vakantieliefde, zinvol of zinloos? guess what | 41 | 30-06-2005 09:29 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 |