Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 19:04
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Ik ben behoorlijk Pro-Israel.. Ten eerste omdat dat eeuwige gezanik op Israel gewoon dom is, omdat het echt niet alleen de schuld van Israel is dat er geen vrede is.. MOet je al dat terrorisme maar gewoon accepteren ofzo?? Ik zeg nee. Daarnaast heb ik nog nooit ook maar een half probleem gehad met iemdan van joodse afkomst.. En dat kan ik van heel veel andere bevolkingsgroepen niet zeggen. En ik ontwijk liever ruzie dan ik het opzoek..
Advertentie
Oud 30-07-2003, 19:10
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
El_Fenomino schreef op 30-07-2003 @ 20:04:
Ik ben behoorlijk Pro-Israel.. Ten eerste omdat dat eeuwige gezanik op Israel gewoon dom is, omdat het echt niet alleen de schuld van Israel is dat er geen vrede is.. MOet je al dat terrorisme maar gewoon accepteren ofzo?? Ik zeg nee. Daarnaast heb ik nog nooit ook maar een half probleem gehad met iemdan van joodse afkomst.. En dat kan ik van heel veel andere bevolkingsgroepen niet zeggen. En ik ontwijk liever ruzie dan ik het opzoek..
ik ben in elkaar geslagen door een paar autochtoonse nederlanders, sindsdien otnwijk ik deze bevolkingsgroep
Oud 30-07-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
El_Fenomino schreef op 30-07-2003 @ 20:04:
Duidelijk de grootste/sterkste zijn in een conflict brengt mijns insziens bepaalde plichten met zich mee, zoals zorgen dat het conflict opgelost wordt. Met concessies, als dat nodig is. Wat krijg je anders? Precies. Zelfmoordaanslagen. Maar nee, mensenlievend Israël gaat vrolijk door met het bouwen van Berlijnse muren en het bezetten van Palestijns grondgebied.

Sharon en al zijn aanhangers zijn in mijn ogen de collectieve wederopstanding van een zeker fascistje die een jaar of 55 geleden de wereld in rep en roer bracht, en (onder vele anderen) een partij Joden voortijdig de dood in joeg. Bah.
Oud 30-07-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben behoorlijk Pro-Israel.. Ten eerste omdat dat eeuwige gezanik op Israel gewoon dom is, omdat het echt niet alleen de schuld van Israel is dat er geen vrede is..
En daarom ben jij pro Israel

Wel ik vind het eeuwige gezanik op de palastijnen gewoon dom, en het is niet alleen hun schuld dat er geen vrede is, en daarom ben ik pro Palastijns

Citaat:
MOet je al dat terrorisme maar gewoon accepteren ofzo?? Ik zeg nee.
Moeten de palastijnen het staatsterrorisme van Israel tegen hun volk acceopteren?? Ik zeg nee.

Citaat:
Daarnaast heb ik nog nooit ook maar een half probleem gehad met iemdan van joodse afkomst..
Daarnaast heb ik nog nooit ook maar een half probleem gehad met iemdan van palastijnse afkomst..

Ook niet van Joodse
Oud 30-07-2003, 20:32
Peace
Peace is offline
Bezette gebieden... Bah. Als de Arabische buurlanden een oorlog beginnen, moeten ze de risico's mee in gedachten nemen. ja, ook dat het mogelijk is dat grond wordt veroverd. Als dat gebeurt, dan is niemand verplicht dat zomaar op te geven, omdat die "oorlogstarters" dat willen/eisen. De sterkste moet bepaalde plichten uitvoeren... Ja, misschien wel, maar men moet toch niet tolereren dat honderden mensen worden opgeblazen?! En als men dan terugslaat, met een bepaalde doel trouwens, en er vallen met de terroristen, andere burgerslachtoffers, dan schreeuwt iedereen moord en brand. De sterkste heeft bepaalde plichten... misschien wel ja, maar als je al zovele voorstellen hebt gegeven, met enorme concessies, en ze worden geweigerd, dan toont dat geen grote vredeswil. Maar nee. Israel blijft maar concessies doen, breekt "nederzettingen" af (kom me nu niet zeggen dat ze weer oipgebouwd worden), en de Palestijnen willen meer... Concessie, ja, overdreven concessies, nee. Dat "berlijns muur" is nodig om de terroristen buiten te houden. Arafat en co, herinneren me een zekere Duits fascist (niet facsistJE) en zijn partij, die eenzelfde slogan had al die van Arafat en zijn medewerkers: "Dood aan de joden. "Alle joden in de zee"...
Oud 30-07-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Peace schreef op 30-07-2003 @ 21:32:
Bezette gebieden... Bah. Als de Arabische buurlanden een oorlog beginnen, moeten ze de risico's mee in gedachten nemen. ja, ook dat het mogelijk is dat grond wordt veroverd. Als dat gebeurt, dan is niemand verplicht dat zomaar op te geven, omdat die "oorlogstarters" dat willen/eisen. De sterkste moet bepaalde plichten uitvoeren... Ja, misschien wel, maar men moet toch niet tolereren dat honderden mensen worden opgeblazen?! En als men dan terugslaat, met een bepaalde doel trouwens, en er vallen met de terroristen, andere burgerslachtoffers, dan schreeuwt iedereen moord en brand. De sterkste heeft bepaalde plichten... misschien wel ja, maar als je al zovele voorstellen hebt gegeven, met enorme concessies, en ze worden geweigerd, dan toont dat geen grote vredeswil. Maar nee. Israel blijft maar concessies doen, breekt "nederzettingen" af (kom me nu niet zeggen dat ze weer oipgebouwd worden), en de Palestijnen willen meer... Concessie, ja, overdreven concessies, nee. Dat "berlijns muur" is nodig om de terroristen buiten te houden. Arafat en co, herinneren me een zekere Duits fascist (niet facsistJE) en zijn partij, die eenzelfde slogan had al die van Arafat en zijn medewerkers: "Dood aan de joden. "Alle joden in de zee"...
Honderden mensen worden opgeblazen? Ah, mevrouw is van mening dat je mensen niet mag vermoorden door middel van een rits dynamiet om je middel, maar dat alle andere moorden, ZOALS MET TANKS OF APACHE'S, wèl geoorloofd zijn? Walgelijk! Echt walgelijk. Hoe je 't uit je strot krijgt is mij een raadsel.

En de nederzettingen worden wèl herbouwen. En die muur gaat wèl ten koste van Palestijns grondgebied. Weet je hoe je die terroristen uit je godvergetese kloteland houdt, mevrouw? Door zèlf geen gebieden te bezetten!

Ik begin een steeds grotere hekel te hebben aan de joden. En ja, ik generaliseer. Dat weet ik. Maar ze maken het er zèlf naar! Met hun smerige lobby vanuit o.a. Amerika. En als iemand er kritiek op heeft is er weer een neonazi, laat me niet lachen.

Alle Zionisten hadden wat mij betreft meegenomen mogen worden in het Arbeid Macht Frei-principe, helaas is het dat rare kleine mannetje niet gelukt. Mocht ik een ban krijgen omwille deze tamelijk provocerende zin ga ik daar volledig in mee.

Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 21:02.
Oud 30-07-2003, 21:06
Gatara
Gatara is offline
Peace, ik begrijp de bouw van de muur heel goed;

- men denkt daar het terrorisme in eigen land te laten verminderen, omdat het moeilijker wordt om voor terroristen Israel binnen te komen;
- het zal bij een eventuele tweedeling van de staat in een staat Israel en staat Palestina ervoor zorgen dat in de toekomst (vanwege het de demografische oorlog die Israel zal verliezen) de Arabieren hun grondgebied kunnen proberen uit te breiden via Israelisch grondgebied.
- omdat er verschillende Arabische entiteiten zijn die nog steeds niet de staat Israel accepteren en die zo minder kans krijgen hun onvrede via militair geweld te laten tonen in Israel. Waaronder de Iraanse geestelijken. Iran, dat ook al de Hezbollah zou steunen.

Maar waaron moet Israel mijn woede dan opwekken door:
- Palestijns grondgebied erbij te pikken;
- ervoor te zorgen dat door die muur de Palestijnen in de Palestijnse gebieden geen toegang tot de waterreserves meer krijgen (toch erg belangrijk in dat droge gebied), terwijl ze 39% van hun inkomen moeten afstaan als belasting voor water (!);
- Veel Palestijnen nu aan de andere kant van hun muur hun werk hebben en/of bouwland (mede doordat Israel illegitiem er domweg grond bijpakt);
- Vele akkers vlak aan de muur niet geschikt worden voor landbouw, doordat de heuvel al het water naar de muur toe laat stromen en het water daar blijft staan (en niet verder stroomt), omdat de muur ook 1 meter onder grond door gaat.

Wat betref antisemitisme:
ik denk niet dat je kunt ontkennen dat haat jegens joden mede veroorzaakt wordt door het beleid van Israel.
Oud 30-07-2003, 21:07
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 30-07-2003 @ 22:00:
Honderden mensen worden opgeblazen? Ah, mevrouw is van mening dat je mensen niet mag vermoorden door middel van een rits dynamiet om je middel, maar dat alle andere moorden, ZOALS MET TANKS OF APACHE'S, wèl geoorloofd zijn?
Peace is een man
Oud 30-07-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2003 @ 22:06:
Wat betref antisemitisme:
ik denk niet dat je kunt ontkennen dat haat jegens joden mede veroorzaakt wordt door het beleid van Israel.
Dat heb ik al 'ns eerder gezegd, maar Peace snapt dat niet.

Waar dat door komt? Door 'n andere muur.
Oud 30-07-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Israel blijft maar concessies doen, breekt "nederzettingen" af (kom me nu niet zeggen dat ze weer oipgebouwd worden), en de Palestijnen willen meer... Concessie, ja, overdreven concessies, nee.
Ahem, die smerige vuile ***** die die nederzettingen illegaal bouwen op het grondgebied van de palastijnen. En dan noem jij ze weer weghalen een consessie? Dat is belachelijk. Dat is geen consessie, eerst steel je iets van iemand en dan moet ie dankbaar zijn en tevreden zijn als ie het weer terug krijgt, terwijl het van hem was? Nee, peace, dat zijn geen concessies en die zou ik ook nooit aannemen als palastijn.

En ik ben het helemaal met doberman eens. Alleen begin ik geen grote hekel te krijgen aan joden.
Oud 31-07-2003, 01:29
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Ahem, die smerige vuile ***** die die nederzettingen illegaal bouwen op het grondgebied van de palastijnen.
Ten eerste zijn het geen 'nederzettingen' maar gewoon huizen (of soms woonwagens). Bovendien, worden ze gebouwd op Israelisch grondgebied, er is niets 'palastijns' bij. Wat is palastina??????????????

Citaat:
eerst steel je iets van iemand en dan moet ie dankbaar zijn en tevreden zijn als ie het weer terug krijgt,
Ik geloof dat het zo was, dat de arabieren joodse grond in beslag namen.

Citaat:
Alleen begin ik geen grote hekel te krijgen aan joden.
antismietje! ik kan me er toch zo aan ergeren mensen zoals jij..
snap je dan niet dat je dom bezig bent?
Oud 31-07-2003, 08:24
Peace
Peace is offline
@dobermann: Het enige verschil tussen de moorden van het Israelisch leger en de moorden van de Palestijnen, is: Het Israelisch leger heeft nooit opdracht gekregen om zomaar een burgertje te gaan doden in Gaza-stad of waar dan ook, al hun liquidaties waren met een bepaalde doel. In tegenstelling tot de Palestijnen, die gewoon opdracht geven aan hun o zo wanhopige jongeren om zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken. Gewoon walgelijk hoe jij de liquidaties van het Israelisch leger vergelijkt met de zelfmoordaanslagen van de Palestijnen!!!

Die nederzettingen worden NIET herbouwen en gaat NIET ten koste van Palestijns grondgebied. Weet je hoe men die kloteterroristen uit dat hemels land krijgt? Juist. Door dat muur te bouwen en zeker te maken dat de terroristen er niet door kunnen.

Ik heb helemaal geen hekel aan de Arabieren. Ookal bezorgen ze me hopen problemen. Ja, ook hier in Belgie. En ik versta nu niet waarom je "die smerige lobby" uit Amrika erbij haalt. En waarom vermeng je de "joden" met de Israeli's? Verdomme! Lang niet alle Israeli's zijn joden!

Wel, iemand die de joden, het arbeid-macht-frei principe toewenst, is wel degelijk een anti-semiet. En als je er nog bijzet dat het "helaas dat kleine niet is gelukt", dan ben je voor mij gebrandmerkt als neonazi!

@Gatara: Er is geen Palestijns grondgebied ingepikt om die muur te bouwen!
Dat ze geen water krijgen is pure bullshit! Ik heb een schets gezien, waarop men kan zien dat het water ook naar de palestijnen stroomt! En daarbij krijgen ze nog water van de Israeli's!
Hoeveel zijn "veel" Palestijnen, die hun bouwgrond of landbouwgrond hebben verloren?
En zoals ik al heb gezeggd. De akkers zijn wel bruikbaar want ze krijgen water!

@Gaulois: Ik spreek niet over die "*****nederzettingen" die Israel nu "inpikt".c Ik heb het over de gebieden die Israel tijdens de oorlogen heeft veroverd. Dat moeten ze niet teruggeven. Als de Arabische buurlanden een oorlog beginnen, dan moeten ze de risico's accepteren. 1 van die risico's is dat grond verloren kan gaan aan de tegenpartij!

En als jij ook het met dobberman eens bent dat het spijtig is dat de Zionisten niet allemaal zijn vemoord tijdens de WOII, dan geldt voor jouw hetzelfde als wat ik aan dobermann heb gezegd!
Oud 31-07-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2003 @ 22:07:
Peace is een man
Oops.
Oud 31-07-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Peace schreef op 31-07-2003 @ 09:24:
@dobermann: Het enige verschil tussen de moorden van het Israelisch leger en de moorden van de Palestijnen, is: Het Israelisch leger heeft nooit opdracht gekregen om zomaar een burgertje te gaan doden in Gaza-stad of waar dan ook, al hun liquidaties waren met een bepaalde doel. In tegenstelling tot de Palestijnen, die gewoon opdracht geven aan hun o zo wanhopige jongeren om zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken. Gewoon walgelijk hoe jij de liquidaties van het Israelisch leger vergelijkt met de zelfmoordaanslagen van de Palestijnen!!!
Ben je nou echt te simpel om in te zien dat die zelfmoordaanslagen het enige middel is wat de Palestijnen hebben om zich kenbaar te verweren tegen 't stelletje fascisten a.k.a. Zionisten? Ik word zowaar droevig hiervan. Echt, droevig. Zolang er mensen zoals jullie rondhobbelen hier, die de Palestijnen geen knip voor de ogen waard vinden noch oog hebben voor de kèrn van hun probleem, zullen er zelfmoordaanslagen blijven gebeuren.

Citaat:
Die nederzettingen worden NIET herbouwen en gaat NIET ten koste van Palestijns grondgebied. Weet je hoe men die kloteterroristen uit dat hemels land krijgt? Juist. Door dat muur te bouwen en zeker te maken dat de terroristen er niet door kunnen.
Die muur is louter onstaan op Palestijns grondgebied. En ik kan je nog wel meer smerige klotegeintjes van Israël vertellen, maar dat zal d'r ongetwijfeld wel niet in gaan bij jou.

Citaat:
Ik heb helemaal geen hekel aan de Arabieren. Ookal bezorgen ze me hopen problemen. Ja, ook hier in Belgie. En ik versta nu niet waarom je "die smerige lobby" uit Amrika erbij haalt. En waarom vermeng je de "joden" met de Israeli's? Verdomme! Lang niet alle Israeli's zijn joden!
Aah, daar is het getergde Joodje weer. Wat doen ze joh? Hebben ze je een keer uitgescholden toen je de synagoge inging? Pf. Natuurlijk versta je niet waarom ik de Amerikaanse lobby erbij haal. Dat is inherent aan het feit dat jij OOK debet hebt aan die absolute wantoestanden die zich daar in Israël voltrekken, met het goedkeuren van de halve wereld (omdat daar een paar machtige rijke Joden behoorlijke vingers in de pap hebben).

Citaat:
Wel, iemand die de joden, het arbeid-macht-frei principe toewenst, is wel degelijk een anti-semiet. En als je er nog bijzet dat het "helaas dat kleine niet is gelukt", dan ben je voor mij gebrandmerkt als neonazi!
Haha! Daar kan ik op antwoorden: wat U niet wilt dat U geschiedt; doe dat ook een ander niet. Maar nee, Israël, Zionisten, Joden of weet-ik-het-wat nemen de ellende die HUN is aangedaan als rechtvaardiging om 't eens op een ander klein kutvolk te proberen.
Oud 31-07-2003, 11:06
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

@Gatara: Er is geen Palestijns grondgebied ingepikt om die muur te bouwen!

Oo. De Palestijnen liegen?
Alle nieuwsbronnen liegen die duidelijk laten zien dat bovenin
niet gehouden wordt aan de 1967 grens, maar Israel er duidelijk overeen gaat?

Citaat:

Dat ze geen water krijgen is pure bullshit! Ik heb een schets gezien, waarop men kan zien dat het water ook naar de palestijnen stroomt! En daarbij krijgen ze nog water van de Israeli's!

Laat die schets maar zien.

Citaat:

Hoeveel zijn "veel" Palestijnen, die hun bouwgrond of landbouwgrond hebben verloren?

Eén is al teveel.

Citaat:

En zoals ik al heb gezeggd. De akkers zijn wel bruikbaar want ze krijgen water!

Je leest niet goed, wat ik schreef. Ze zijn niet bruikbaar, omdat de muur onder grond nog eens 1 meter verder gaat. Als fundering, zeg maar. Dit heeft tot resultaat dat het water niet goed weg kan stromen en DAAR de akkers aan Palestijnse kant (want daar gaat het heuvel op) onder water lopen.
Oud 31-07-2003, 11:07
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 31-07-2003 @ 02:29:

Je leest niet goed.
Oud 31-07-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 31-07-2003 @ 02:29:
En dat zeg jij? Alleen je signature stinkt al naar fascisme.
Oud 31-07-2003, 12:07
Peace
Peace is offline
Achja! Dus je zegt dat terrorisme het enige middel is om zich te verweren. Als ze niet zouden beginnen, zouden ze geen van AL deze problemen hebben gehad. Jouw interesseert dus de Israelische slachtoffers niet. Maar de Palestijnen... oeh!
Ik gun de Palestijnen van harte een land. Maar als ze aan alles nee zeggen en blijven aanslagen plegen, dan mag je er zeker van zijn dat ze dat land op hun grote buik mogen schrijven. Ik ken hun probleem en gun hen vrijheid en al... Maar waarom zouden de zelfmoordaanslagen blijven gebeuren als er "mensen zoals jullie hier rondhobbelen"?

Kom op, met die klotegeintjes.

Nee! ik werd in elkaar geslagen door 4 laffe Moslims! Wat heb je daarop te zeggen? Waarschijnlijk dat het een "incidentje was, niet?

Wat wil je me nu zeggen? Dat de VS-joden schuldig zijn aan de "wantoestanden" die in Israel, oeps sorry, Palestina plaatsvinden? Dat ik schuldig ben aan het feit dat zij in vluchtelingkampen wonen? Wil je zeggen dat de joden rijk zijn? Wat?

Je laatste stukje is het ergste wat ik in mijn leven heb gezien, over de Israel/palestina conflict! Als jij de holocaust gaat vergelijken, met wat met de Palestijnen gebeurt, dan minimaliseer je de hele eigenlijke 2de wereldoorlog. Jouw ideaal lijkt wel hetzelfde als die van die achterlijke Duitser 60 jaar geleden...
Oud 31-07-2003, 12:10
Peace
Peace is offline
gatara: Welke 1967 grens? Waar heb je het over?

Die schets heb ik eens op de internet gezien, herinner me spijtig genoeg niet meer waar!

Goed, misschien mocht dat grond van de Palestijnen niet worden afgepakt, maar die muur moest er wel komen! En als de Israelische regering die muur daar heeft gezet, dan is dat een teken dat het daar de minste verliezen veroorzaakt voor de Palestijnen!
Oud 31-07-2003, 12:44
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 30-07-2003 @ 22:00:
Met hun smerige lobby vanuit o.a. Amerika.
Wat is er smerig aan lobbywerk. Zo'n beetje elke groep in de US heeft wel een lobbygroep in Washington rondlopen dus het is toch niet zo heel gek dat de Zionisten dat ook hebben.
Oud 31-07-2003, 12:57
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 11:02:
Ben je nou echt te simpel om in te zien dat die zelfmoordaanslagen het enige middel is wat de Palestijnen hebben om zich kenbaar te verweren tegen 't stelletje fascisten a.k.a. Zionisten?

Er is ook nog zoiets als vreedzaam verzet en als je dan toch geweld moet gebruiken gebruik het dan tegen militairen en niet tegen burgers die mischien wel voor een Palestijnse staat zijn. Zo vererger je alleen maar de haat tegen de Palestijnen.[/B][/QUOTE]

Citaat:
Ik word zowaar droevig hiervan. Echt, droevig. Zolang er mensen zoals jullie rondhobbelen hier, die de Palestijnen geen knip voor de ogen waard vinden noch oog hebben voor de kèrn van hun probleem, zullen er zelfmoordaanslagen blijven gebeuren.
En wat is die kern dan? Dat ze nog geen eigen staat hebben, die hadden ze al kunnen hebben al ze niet waren doorgegaan met die aanslagen. Maar de Hamas, Islamitische Jihad e.d. die willen geen vrede maar de vernietiging van de Joodse staat. En aangezien de heer Arafat en meneer Mazen maar niet in staat zijn hun eigen organisaties in bedwang te houden zal dat ook nog wel een poosje zo blijven.

Citaat:
Die muur is louter onstaan op Palestijns grondgebied. En ik kan je nog wel meer smerige klotegeintjes van Israël vertellen, maar dat zal d'r ongetwijfeld wel niet in gaan bij jou.
Gedeeltelijk ook op Israelisch grondgebied. En ik kan jou ook wel wat smerige klotegeintjes van de PLO vertellen maar dat mag natuurlijk allemaal.

Citaat:
Aah, daar is het getergde Joodje weer. Wat doen ze joh? Hebben ze je een keer uitgescholden toen je de synagoge inging? Pf. Natuurlijk versta je niet waarom ik de Amerikaanse lobby erbij haal.
Leg dat dan eens uit.

Citaat:
Dat is inherent aan het feit dat jij OOK debet hebt aan die absolute wantoestanden die zich daar in Israël voltrekken, met het goedkeuren van de halve wereld (omdat daar een paar machtige rijke Joden behoorlijke vingers in de pap hebben).
Och heb jij toevallig de Protocollen van Sion gelezen of zoek je gewoon graag complotten waar die niet zijn.
Oud 31-07-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Peace schreef op 31-07-2003 @ 13:07:
Achja! Dus je zegt dat terrorisme het enige middel is om zich te verweren. Als ze niet zouden beginnen, zouden ze geen van AL deze problemen hebben gehad. Jouw interesseert dus de Israelische slachtoffers niet. Maar de Palestijnen... oeh!
Als de Palestijnen niets zouden ondernemen, zouden ze stukje bij beetje geassimileerd/verdreven worden door de Zionisten. De Joden hebben Israël gekregen als goedmakertje, dat was een kapitalenfout. De VN hebben toentertijd een stuk land, inwoners incluis, weggegeven. Fuck die schapenhoeders, trap die d'r maar uit. Vind je 't dan bijzonder gek dat de Palestijnen het daar niet zo mee eens zijn?

Citaat:
Ik gun de Palestijnen van harte een land. Maar als ze aan alles nee zeggen en blijven aanslagen plegen, dan mag je er zeker van zijn dat ze dat land op hun grote buik mogen schrijven. Ik ken hun probleem en gun hen vrijheid en al... Maar waarom zouden de zelfmoordaanslagen blijven gebeuren als er "mensen zoals jullie hier rondhobbelen"?
Hoe meer kritiek Israël krijgt, hoe beter 't is. De Nederlandse media begint ook een beetje wakker te worden inzake hoe de verhoudingen daar precies liggen. Trouwens fijn dat jij de Palestijnen HUN EIGEN LAND gunt! Dat siert je!

Citaat:
Kom op, met die klotegeintjes.
Weet jij toevallig waarom de Joodse nederzettingen allemaal RODE daken hebben? Ik geef 't je te raden.

Citaat:
Nee! ik werd in elkaar geslagen door 4 laffe Moslims! Wat heb je daarop te zeggen? Waarschijnlijk dat het een "incidentje was, niet?
Wat wil je dat ik daar op zeg? Dat alle Moslims dood moeten, en dat er in Israël een etnische zuivering plaats moet vinden? Stel je niet zo aan! Wees rationeel en besef dat die 4 moslims niet representatief zijn voor alle moslims. Verder lijkt dit me weer zoiets van "aah, ik ben in elkaar geslagen door de moslims, dus mogen wij ook wel weer een stukje Palestijns grondgebied toe-eigenen!". Walgelijk.

Citaat:
Wat wil je me nu zeggen? Dat de VS-joden schuldig zijn aan de "wantoestanden" die in Israel, oeps sorry, Palestina plaatsvinden? Dat ik schuldig ben aan het feit dat zij in vluchtelingkampen wonen? Wil je zeggen dat de joden rijk zijn? Wat?
Ja, ja, nee. Dat waren de antwoorden in een vogelvlucht. Wat ik zeggen wil is dat "de Joden", en dan met name de oude garde, verantwoordelijk zijn voor de ellende van de Palestijnen. Dàt wil ik zeggen. Gelukkig is de jongere generatie Joden al een stuk kritischer t.a.v. de huidige gang van zaken; het zal dus nog wel wat decennia duren voor de fascistische joden exit zijn.

Citaat:
Je laatste stukje is het ergste wat ik in mijn leven heb gezien, over de Israel/palestina conflict! Als jij de holocaust gaat vergelijken, met wat met de Palestijnen gebeurt, dan minimaliseer je de hele eigenlijke 2de wereldoorlog. Jouw ideaal lijkt wel hetzelfde als die van die achterlijke Duitser 60 jaar geleden...
En daar gaan we weer met de bekende Joodse kutcliché's. Maar ondertussen onderdrukken jullie een volk, bezetten gebieden, zetten gigantische muren op, vechten met een volledig uitgerust leger (met dank aan Amerika) tegen een stelletje stenengooiers.
Oud 31-07-2003, 13:32
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 14:09:
Als de Palestijnen niets zouden ondernemen, zouden ze stukje bij beetje geassimileerd/verdreven worden door de Zionisten. De Joden hebben Israël gekregen als goedmakertje, dat was een kapitalenfout. De VN hebben toentertijd een stuk land, inwoners incluis, weggegeven.
Lees mijn reactie er nog eens op na.

Citaat:
Fuck die schapenhoeders, trap die d'r maar uit. Vind je 't dan bijzonder gek dat de Palestijnen het daar niet zo mee eens zijn?
Ja, en als ze het er niet mee eens zijn zijn er nog altijd betere manieren dan burgers op te blazen

Citaat:
Weet jij toevallig waarom de Joodse nederzettingen allemaal RODE daken hebben? Ik geef 't je te raden.
dan wteen de Palestijnen waar ze hun bommen kunnen planten.

Citaat:
Ja, ja, nee. Dat waren de antwoorden in een vogelvlucht. Wat ik zeggen wil is dat "de Joden", en dan met name de oude garde, verantwoordelijk zijn voor de ellende van de Palestijnen. Dàt wil ik zeggen. Gelukkig is de jongere generatie Joden al een stuk kritischer t.a.v. de huidige gang van zaken; het zal dus nog wel wat decennia duren voor de fascistische joden exit zijn.
Hoelang gaat het dan duren voor alle Palestijnse terroristen en nazi's weg zijn?

Citaat:
En daar gaan we weer met de bekende Joodse kutcliché's. Maar ondertussen onderdrukken jullie een volk, bezetten gebieden, zetten gigantische muren op, vechten met een volledig uitgerust leger (met dank aan Amerika) tegen een stelletje stenengooiers.
Ak-47's, Semtex zijn zeker ook soort van stenen?
Oud 31-07-2003, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 31-07-2003 @ 14:32:
Lees mijn reactie er nog eens op na.
Nee.

Citaat:
Ja, en als ze het er niet mee eens zijn zijn er nog altijd betere manieren dan burgers op te blazen
Fijn dat je 't zelf even onderschrijft wat er gebeurd is daar.

Citaat:
dan wteen de Palestijnen waar ze hun bommen kunnen planten.
Als je die interessante documentaire had gezien over de Joodse architectuur in Israël had je geweten dat 't precies andersom is. Maar ja, die docu komt niet van CIDI hè?

Citaat:
Hoelang gaat het dan duren voor alle Palestijnse terroristen en nazi's weg zijn?
Ik vind rechtmatige landbewoners een meer passende titel.

Citaat:
Ak-47's, Semtex zijn zeker ook soort van stenen?
Lees jij de bijbel ook zo op de letter? Je snapt verdomd goed wat ik bedoel.
Oud 31-07-2003, 13:57
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 14:49:
Nee.
Waarom niet?

Citaat:
Fijn dat je 't zelf even onderschrijft wat er gebeurd is daar.
Dat onderschrijf ik niet.

Citaat:
Als je die interessante documentaire had gezien over de Joodse architectuur in Israël had je geweten dat 't precies andersom is. Maar ja, die docu komt niet van CIDI hè?
Welke docu was dat? En ik weet niet of die docu van de CIDI was want ik weet niet welke.

I
Citaat:
k vind rechtmatige landbewoners een meer passende titel.
Dat zijn de Joden net zo goed. Lees toch eens voordat je blaat.

Citaat:
Lees jij de bijbel ook zo op de letter?
Ja

Citaat:
Je snapt verdomd goed wat ik bedoel.
nee
Oud 31-07-2003, 14:13
Verwijderd
Een welles-nietes spelletje wil je aangaan, Assasin? Weinig kans, hoor.
Oud 31-07-2003, 14:18
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 15:13:
Een welles-nietes spelletje wil je aangaan, Assasin? Weinig kans, hoor.
Als jij nu eerst eens zorgt dat je weet waar je over praat dan wil ik wel een volwassen discussie met je voeren.
Oud 31-07-2003, 14:30
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Peace schreef op 31-07-2003 @ 13:10:
gatara: Welke 1967 grens? Waar heb je het over?

Deze:

Oftewel die grenzen die genoemd worden in resolutie 242 ingesteld door de Verenigde Naties:
http://domino.un.org/unispal.nsf/0/5...9?OpenDocument

Citaat:

Die schets heb ik eens op de internet gezien, herinner me spijtig genoeg niet meer waar!

Als je m vindt, laat t maar weten.

Citaat:

Goed, misschien mocht dat grond van de Palestijnen niet worden afgepakt, maar die muur moest er wel komen! En als de Israelische regering die muur daar heeft gezet, dan is dat een teken dat het daar de minste verliezen veroorzaakt voor de Palestijnen!
Dus kosten wat kost moet die muur daar komen, ook als het de woede van de hele Arabische en Europese wereld op de hals haalt, omdat Israel zich niet houdt aan internationaal recht?

Als die muur dan moet komen, dan moet Israel rekening houden met de nadelen voor de Palestijnen door die muur en oplossingen geven (voor bijvoorbeeld dat probleem met het water dat akkerland onbruikbaar zal maken) en ZEKER niet extra land daarbij af te pakken.

[edit: typfoutje er stond maken, maar dat moest zijn pakken]

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 16:47.
Oud 31-07-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 31-07-2003 @ 15:18:
Als jij nu eerst eens zorgt dat je weet waar je over praat dan wil ik wel een volwassen discussie met je voeren.
Krijg een hart en wat rationeel denkvermogen. Dank je.
Oud 31-07-2003, 14:43
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 15:39:
Krijg een hart en wat rationeel denkvermogen. Dank je.
Dat ik geen hart eb kun je uit mijn sig al opmaken. En de enige die hier geen rationeel denkvermogen heeft of wenst te gebruiken ben jij.
Oud 31-07-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 31-07-2003 @ 15:43:
Dat ik geen hart eb kun je uit mijn sig al opmaken. En de enige die hier geen rationeel denkvermogen heeft of wenst te gebruiken ben jij.
Ahja, dat klopt. Niemand mag een volk onderdrukken, behalve de Zionisten, want dat staat geschreven. Stom van me.
Oud 31-07-2003, 14:47
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 15:44:
Ahja, dat klopt. Niemand mag een volk onderdrukken, behalve de Zionisten, want dat staat geschreven. Stom van me.
Ik zeg niet dat ze de Palestijnen mogen onderdrukken maar die ongefundeerde opmerkingen dat alle Palestijnen maar zielig zijn en alle Joden slechteriken schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
Oud 31-07-2003, 14:48
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-07-2003 @ 15:30:
Als die muur dan moet komen, dan moet Israel rekening houden met de nadelen voor de Palestijnen door die muur en oplossingen geven (voor bijvoorbeeld dat probleem met het water dat akkerland onbruikbaar zal maken) en ZEKER niet extra land daarbij af te maken.
En ik ben het voor een keertje met je eens.
Oud 31-07-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 31-07-2003 @ 15:47:
Ik zeg niet dat ze de Palestijnen mogen onderdrukken maar die ongefundeerde opmerkingen dat alle Palestijnen maar zielig zijn en alle Joden slechteriken schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
Vooral blijven lezen wat je _wil_ lezen
Oud 31-07-2003, 14:51
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 31-07-2003 @ 15:49:
Vooral blijven lezen wat je _wil_ lezen
en ook wat ik niet wil lezen
Oud 31-07-2003, 17:29
Martian
Martian is offline
Citaat:
Dat dat geen moslims waren
Oud 31-07-2003, 17:52
Peace
Peace is offline
Citaat:
Als de Palestijnen niets zouden ondernemen, zouden ze stukje bij beetje geassimileerd/verdreven worden door de Zionisten. De Joden hebben Israël gekregen als goedmakertje, dat was een kapitalenfout. De VN hebben toentertijd een stuk land, inwoners incluis, weggegeven. Fuck die schapenhoeders, trap die d'r maar uit. Vind je 't dan bijzonder gek dat de Palestijnen het daar niet zo mee eens zijn?

Ondernemen is niet perse aanslagen plegen. Goed. Zoals jij het wil. Het was een "kapitalenfout"... maar dat is toch niet de schuld van de Israeli's?! Wil je zeggen dat ze er plotseling NU, in 2000, een intifadah hebben gestart? Hebben ze ze zich herinnerd dat 60 jaar geleden hun land werd "ingepikt"?

Hoe meer kritiek Israël krijgt, hoe beter 't is. De Nederlandse media begint ook een beetje wakker te worden inzake hoe de verhoudingen daar precies liggen. Trouwens fijn dat jij de Palestijnen HUN EIGEN LAND gunt! Dat siert je!

Nee. Dat is hun eigen land niet. Het Israel van nu, is gegeven door de VN. Fout of niet. (ja, als jij het wil: exclusief de "bezette gebieden")

Nee. Ik weet het niet.

Wat wil je dat ik daar op zeg? Dat alle Moslims dood moeten, en dat er in Israël een etnische zuivering plaats moet vinden? Stel je niet zo aan! Wees rationeel en besef dat die 4 moslims niet representatief zijn voor alle moslims. Verder lijkt dit me weer zoiets van "aah, ik ben in elkaar geslagen door de moslims, dus mogen wij ook wel weer een stukje Palestijns grondgebied toe-eigenen!". Walgelijk.

Verdraai mijn woorden. Zeg wat ik nooit heb gezegd. Mooi zo. Net wat de Nederlandse (Europese) media nu doet ja.

En waarom zijn de joden van de "oude garde" dan schuldig voor wat de -ocharme- Palestijnen nu overkomt?

Welke kutcliche? Wil je dan degelijk de WOII vergelijken met wat de Palestijnen nu overkomt?? zetten gigantische muren op... Ja. Weer alles vergroten. Er is 1 muur opgezet!!! Ja. Weer zo een kutcliche zal ik maar zeggen: Er wordt geen "volk" onderdrukt! Israel is (dacht ik toch) in staat van oorlog. En in een oorlog ga je nu eenmaal niet kijken hoe sterk je tegenstander is. Ten tweede: Het Israelische leger ging deur aan deur terroristen zoeken, opdat er geen burgerslachtoffers zouden vallen. (al een tijdje geleden) maar toen ze zagen dat ze in hinderlagen werden gelokt, hielden ze daarmee op! stelletje stenengooiers...
Oud 31-07-2003, 18:26
Martian
Martian is offline
Citaat:
Peace schreef op 31-07-2003 @ 18:52:
En in een oorlog ga je nu eenmaal niet kijken hoe sterk je tegenstander is.
Jij zou echt de slechtste generaal aller tijden zijn
Oud 31-07-2003, 19:01
Tio
Tio is offline
Citaat:
Peace schreef op 31-07-2003 @ 18:52:
Welke kutcliche? Wil je dan degelijk de WOII vergelijken met wat de Palestijnen nu overkomt?? zetten gigantische muren op... Ja. Weer alles vergroten. Er is 1 muur opgezet!!! Ja. Weer zo een kutcliche zal ik maar zeggen: Er wordt geen "volk" onderdrukt! Israel is (dacht ik toch) in staat van oorlog. En in een oorlog ga je nu eenmaal niet kijken hoe sterk je tegenstander is. Ten tweede: Het Israelische leger ging deur aan deur terroristen zoeken, opdat er geen burgerslachtoffers zouden vallen. (al een tijdje geleden) maar toen ze zagen dat ze in hinderlagen werden gelokt, hielden ze daarmee op! stelletje stenengooiers...
Zolang een groot deel van de Israëli's en joden WOII als rechtvaardiging voor hun acties blijft gebruiken, moet je niet verbaasd staan anti-zionisten hun vergelijkingen trekken. Niet dat ik het er geheel mee eens ben maar toch. In ieder geval zegt het feit dat het "maar één muur is" niets over hoe erg het is. Het IJzeren Gordijn was ook één muur, maar wel een redelijk lange.

Je spreekt jezelf in je tweede stukje tegen. Eerst zeg je dat Israel in staat van oorlog is, en dat daar dus naar gehandeld wordt. Daarna veroordeel je de Palestijnen omdat ze hinderlagen leggen, alsof die op hun beurt ook niet in staat van oorlog zijn.
Je hebt het goed, het is daar inderdaad oorlog. De ene partij vecht hier met moderne wapens, zoals tanks en helikopters, de andere met zelfmoordaanslagen, kleine wapens en stenen. Maken de wapens de ene partij minder dan de ander? Nee, mijns inziens niet. Als je een oorlog wil uitvechten, moet je de consequenties ook maar dragen. Als je geen burgerslachtoffers wil, moet je proberen vrede te sluiten, en niet verder gaan met oorlogvoeren.
Veel mensen schijnen het "terrorisme" van de Palestijnen te zien als iets wat je met wapens en muren kan tegenhouden, maar dat lukt niet. Terrorisme gaat niet vanuit een leger, maar vanuit een volk. Het Nederlandse verzet in WOII zou je ook als terrorisme kunnen zien, bijvoorbeeld.
Terrorisme is niet uit te roeien, tenzij je bereid bent om hele etnische zuiveringen te beginnen. Het is namelijk geen kwestie van een legertje overwinnen en een stukje land inpikken. Zolang er reden is om jezelf op te blazen, zullen mensen dat doen, maakt niet uit hoever de maatregelen van Israel zullen gaan. De enige manier om terrorisme dan ook goed uit te roeien, is het bij de bron aan te pakken. En die bron is ontevredenheid. Iemand die tevreden is met zijn situatie zal zichzelf niet zo heel snel opblazen. Als die persoon daarintegen compleet wanhopig is, is de stap veel een veel kleiner, en heeft hij bovendien nog redenen genoeg ook.
Dus als Israel de Palestijnen hun rechten blijft ontzeggen en ze blijft onderdrukken, zal er nooit een eind komen aan de eindeloze stroom aanslagen.
En het is al een aantal keer geprobeerd, met als meest succesvolle poging de Oslo-akkoorden (toch?). Die poging werd echter verijdeld door een Zionistische terrorist. Ook nu, met de "Roadmap" wordt er door beide partijen gewerkt, maar als Israel weigert sommige dingen na te komen, dan blijven de aanslagen doorgaan.
Waarom de Palestijnen geen concessies doen? Omdat die niet kunnen, ze hebben immers nauwelijks iets en alles wat de Israeli's van ze willen wordt toch al afgedwongen. Behalve het geweld, maar ik heb net al uitgelegd hoe je dat moet aanpakken.

Ik weet dat Israël bang is om concessies te doen, uit angst dat de Palestijnen nooit genoeg zullen hebben en alsnog alle Joden uit Israël weg willen hebben. Mij lijkt die angst ietwat overdreven. Zodra het meerendeel van het Palestijnse volk het goed heeft, zal die drang om alle Joden te verdrijven vanzelf afnemen. Natuurlijk zullen er extremisten en radicalen rond blijven lopen, maar die houd je toch wel aan beide zijden. Echter, juist de Zionisten zouden moeten weten wat het betekent om te moeten vechten voor je eigen staat door middel van terrorisme. En ook dat dat terrorisme wel degelijk stopt als die staat er uiteindelijk is. De staat Israël is komt ook voort uit terrorisme.

Uiteindelijk is het conflict dus na al die jaren uitgegroeid tot een vicieuze cirkel, waarbij geen van de partijen de hele schuld heeft, noch onschuldig is. Het is wel zo, dat het voor het democratischer, rijkere en welvarender Israël makkelijker zou moeten zijn om enige concessies te doen waar het gaat om vrede. Helaas is blijkbaar de meerderheid van de bevolking nog steeds van mening dat geweld met geweld beantwoord dient te worden.
Ook aan Palestijnse zijde ontbreekt het weliswaar aan inlevingsvermogen, maar zij worden, naast een voortdurende doodsangst, ook gekweld door allerlei dingen waar de gemiddelde Israëli geen last van heeft, wat niet erg bevorderend werkt op hun zin om iets toe te geven. Toch zouden de Palestijnen inderdaad misschien beter kunnen overstappen op vreedzaam demonstreren, in plaats van aanslagen. Dit zou weer minder represailles oproepen. Echter, noch de Palestijnen, noch de Israeli's zullen hun wapens neerleggen uit angst door de ander omvergelopen te worden.

Om dan, na een heleboel off-tocip geblaat, terug te komen op het hoofdonderwerp. Ik denk dat het anti-semitisme wel meevalt. Er is in ieder geval nog geen partij in Nederland uitgeroepen die hardop schreeuwt dat het Jodendom een achterlijke cultuur is, de grenzen dicht moeten voor Joden en dan ook nog aanhang krijgt. Een stijging van meer dan 100% van de gemelde gevallen duidt nog maar op een verdubbeling van 150 naar ca. 300, ongeveer één per dag. Nu weet ik dat er meer incidenten zijn, maar men moet in gedachten houden dat zodra een Jood wordt aangevallen, het gelijk anti-semitisme is. Terwijl als ik bedreigd wordt, het gewoon criminaliteit is. Laat staan de algemene afkeer van moslims die er nu schijnt te heersen.
Oud 31-07-2003, 19:29
Verwijderd
Ik ben het met doberman eens.

Citaat:
[edit: deze beschuldigen gaan me te ver. Sim had duidelijk niet goed gelezen en "een" gelezen in plaats van "geen". Als jij dat nu ook eens in de gaten had,... je quote heb ik opgeslagen, dus geen data is verloren]

Citaat:
En als jij ook het met dobberman eens bent dat het spijtig is dat de Zionisten niet allemaal zijn vemoord tijdens de WOII, dan geldt voor jouw hetzelfde als wat ik aan dobermann heb gezegd!
Best, kan ik mee leven. Heb er ook geen moeite mee, vind het toch tuig die zionisten. Tevreden? Damn, denk je nou echt dat ik de holocaust support. Ik vind het dan wel tuig, maar om ze op zo n manier dood te maken, nee.

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 20:36.
Oud 31-07-2003, 19:29
Verwijderd
@ Tio

Zeer mooi stuk
Oud 31-07-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 30-07-2003 @ 15:57:
Ik vind dat nare man gelijk heeft, jullie joden doen alsof iedereen tegen jullie is, en dat is overdreven en ziek. Dat mensen worden lastig gevallen overkomt iedere minderheid en jullie minderheid dus ook, maar niet meer of minder. Jullie zijn gewoon paranoide en overdrijven op alle vlakken.
Ik weet niet waarom jullie zo paranoide zijn, maar ik vind het een beetje gestoord om eerlijk te zijn. Soms vraag ik me af of jullie die moslims niet express provoceren zodat jullie daarna weer naar jullie slachtoffer rol terug kunnen keren.
Ik heb absoluut niets tegen joden, maar er zitten wel veel aanstellers bij.
Ach, het is natuurlijk niet leuk om beledigd te worden en ik kan me voorstellen dat het bedreigend is. Maar zoals ik twee keer heb gezegd, het is puur provoceren.
Worden jullie trouwens niet moe van de Israël/Palestina-discussie?

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 20:42.
Oud 01-08-2003, 02:53
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 31-07-2003 @ 20:29:
[B]
[edit: deze beschuldigen gaan me te ver. Sim had duidelijk niet goed gelezen en "een" gelezen in plaats van "geen". Als jij dat nu ook eens in de gaten had,... je quote heb ik opgeslagen, dus geen data is verloren]

grote jongen, ga maar fijn bij mama klagen!
Oud 01-08-2003, 09:21
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 01-08-2003 @ 03:53:
Heb je weer eens geen argumenten?
Oud 01-08-2003, 10:03
Martian
Martian is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 01-08-2003 @ 03:53:
Ik weet zeker dat ik me meer irriteer aan jou dan jij aan Dobermann. En aangezien jij palestijnen generaliseert en Peace 'moslims' generaliseert, mag Dobermann joden generaliseren.
Oud 01-08-2003, 10:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 31-07-2003 @ 21:38:
Worden jullie trouwens niet moe van de Israël/Palestina-discussie?
Nee. Maar ik word wel moe van de scheldkannonades en het op de persoon spelen.
Oud 01-08-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 01-08-2003 @ 11:23:
Nee. Maar ik word wel moe van de scheldkannonades en het op de persoon spelen.
Dat bedoel ik ook.
Oud 01-08-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ok, welke forum baas is zo aardig geweest om mijn mening even weg te halen
Dat was zeer verstandig, het gaf precies weer wat ik denk, maar ik had het gewoon niet moeten posten.
Maar, waarom mogen mensen die joods zijn wel palastijnen haten, en ik geen rechtse (facistische) joden?

Citaat:
Ga jij maar bij de JDL klagen

Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 13:34.
Oud 01-08-2003, 14:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 01-08-2003 @ 14:32:
Ok, welke forum baas is zo aardig geweest om mijn mening even weg te halen
Dat was zeer verstandig, het gaf precies weer wat ik denk, maar ik had het gewoon niet moeten posten.
Maar, waarom mogen mensen die joods zijn wel palastijnen haten, en ik geen rechtse (facistische) joden?

Je speelde erg op de vrouw. Daarom.

(en dit kon in een PM)
Oud 01-08-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Je speelde erg op de vrouw. Daarom.
Weet ik, had ik niet mogen doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten