Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bluetoooth? nee, gebruik je toch nooit, ik gebruik handsfree gewoon ouderwets via een draadje haha. kleurenscherm? nee, leuk speeltje maar geen kleur is voldoende infrarood? nee, gebruik je toch nooit PIM? nee, die van mij heeft geen koosnaam eindstand: die van mij is beter want jij hebt maar 3 kleuren ledjes en ik heb er 6 haha. |
![]() |
|
Heb de tel intussen : http://breezer.dyndns.org/tel/ (kut kwali, maak later wel betere
![]() Het geheugen zit btw vol als ik bijv een nieuw geluid wil opnemen? Moet ik dan zooi gaan wissen ofzo? ![]()
||
Citaat:
Wat moet je nou met 6 verschillende kleuren backlight? Dan heb ik liever een kleurendisplay. Hoe lang gaat je accu mee? denk dat je dat niet gaat winnen van mijn foon ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ja, m'n nickname is breezer op veel forums.. was 2/3 jaar geleden niks mis mee ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
vodafone :/ |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Met datakabel werkt het ook perfect, heb al 7 midi's en nog wat games erop gezet en alles werkt gewoon top
![]() Kan gewoon via een soort verkenner die zooi erop zetten ![]() ![]() Tnx to Alkahol!K die me de benodigde progjes gegeven heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moest de datakabel erbij kopen en de software downloaden.. wat een service he ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke mobiel moet ik nemen?? Smin | 43 | 31-08-2003 21:05 |