Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
NOOOOOOOOOOOO!!! MTV DOET HET NIE!! HOE MOET HET NU MET MIJN THE TRIP VERSLAVING (= ELKE DAG OM HALF 6 EN 9 UUR DE AFLEVERING KIJKEN OOK AL HEB IK HEM AL GEZIEN EN OP VRIJDAG DE NIEUWE
![]() Okeej... ik overdrijf misschien een beetje!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Echt supertof programma
![]() Ook een keer in het begin dat Co stond te liften in Noorwegen ofzo.. Ging ie gek praten: Nee, het wil niet echt lukken. Nee, we staan hier al 5 uur. en het wel niet lukken. ging die rogier ook zo terugpraten ![]() Echt machtig ![]() al die gasten zijn echt geweldig.. en ze hebben shirts van taxi to the ocean aan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en het leukste was dat je daarna ook nog die toffe sounstrack van Pulp Fiction hoorde.. toen ze zaten te liften. |
![]() |
|
Hč, kan het vanavond niet zien... Shite.
Ik vraag me af hoeveel dagen ze er al op hebben zitten. ![]() Ik liep v/d week door de Jordaan, ik goed zoeken of ik Co en/of Rogier zag (die wonen daar nl) ![]() ![]()
|
Ik heb het wel een aantal keren gezien en vind het een leuk programma maar ik vergeet er altijd naar te kijken omdat het op MTV is en die zender vergeet ik altijd
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oke jaah the trip is leuk om naar te kijken , ik hoop dat steffen en filp flup of hoe hij ook mag heten gaan winnen. Ik vind die Co en Rogier minder... Oh en ik vind ze alle 4 absoluut niet sexy , lekker of geil !
|
Spullen gejat
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eastside-Westside-Thuggin'-poses eerder
||
Citaat:
![]() Dus wanneer je in de shit zit, camera erbij. ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar goed. Steffen <3 zijn poses zijn den bom. |
![]() |
|
PFf. Die gasten hebben veel meer gefilmd dan er uitgezonden wordt, en de boeiende (nouja..) stukjes laten ze zien. Dat die diefstal in scčne is gezet: neejoh. Dat de camera van Rogier is gestolen wil niet zeggen dat Co 'm ook kwijt is.
Ik vind "The trip" echt het master programma. Ik was voor Co & Rogier maar ga nu voor Steffen en Flip.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zou jij mee doen aan The Trip? Stefanie | 176 | 23-05-2004 16:01 | |
De Kantine |
The Trip Tha Jodo | 20 | 06-05-2004 21:41 | |
Films, TV & Radio |
The Trip #2 Cyra | 56 | 29-04-2004 15:48 | |
Muziek |