Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2003, 14:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 03-10-2003 @ 15:11:
Als dat echt waar is is het misschien nog wel erger dan heel dat gezeik om Jorge Zorreguita, maar ik denk dat het gewoon uit z'n verband gerukte roddeltjes zijn.
Tja, die duizenden verdwenen personen onder het videla regime, dat zijn uit zijn verband getrokken roddels

Viva Videla!
Oud 03-10-2003, 14:55
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Kijk Friso moet zelf weten met wie hij trouwt (behalve als-tie toestemming gaat vragen aan de regering, dan is het niet alleen meer zijn zaak.)

Zaak is wel dat Mabel (waarschijnlijk) gelogen heeft; en dat is fout.
En tis heus wel begrijpelijk dat je daarover liegt, omdat je het verleden wilt vergeten, iedereen doet dat wel eens, maar goed is het niet; zeker niet als je reservekoningin van Nederland zal worden (zolang alex en max geen kinderen hebben)

Als Friso echt heel graag met Mabel wilt trouwen, is het waarschijnlijk slimmer om geen toestemming aan de regering te vragen; dan houd Friso de eer aan zichzelf, en hoeven de mensen die zich zorgen maken om Mabel's verleden zicht iig geen zorgen te maken over dat het een toekomstige koningin zou kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 15:00
Zaina
Zaina is offline
Soort zoekt soort.
Oud 03-10-2003, 20:41
Verwijderd
Waarom zou een machtige en niet onaantrekkelijke maffiabaas als Klaas Bruinsma zo'n lelijk wijf op z'n boot willen hebben
Michael Corleone scoorde in The Godfather tenminste een Italiaanse chick

Ontopic: zoals Zaina en ESCO zeggen, geboefte zoekt geboefte. Het koningshuis bestaat uit tuig, mislukte watermanagers en profiteurs.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:52
Verwijderd
ik vind het koningshuis 3 keer niks

maar ik vind één ding toch raar
ik keek net naar b&w en daaruit werd duidelijk dat Friso het 2e of 3e reserve koning-zijn belangrijker vind dan die Mabel!! want hij wil toch goedkeuring, krijgt hij die niet en trouwt hij toch dan is zijn positie als reservekoning in gevaar
Dit zou hij toch allemaal al geweten moeten hebben?
en dan ga je toch niet alsnog zeggen dat je liever echt reservekoning bent dan met iemand trouwt waarvan je een verloving al bekend gemaakt hebt etc. etc.
ik vind het maar raar, ben ik nog te volgen...?

heeft er nog iemand gekeken? komt peter r. de vries nu a.s. donderdag weer met een onthulling? want zoiets kondigde ie aan. ik ben wel benieuwd in ieder geval. but it's like: same shit, different day. over ieder lid van het koninklijk huis valt wel iets akeligs op te diepen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:05
REIE
REIE is offline
Je zou kunnen zeggen dat Mabel gewoon puur voor de macht gaat, en als Friso haar af moet slaan zal ze wel een Mobergtype begeren...
Ik hoop dat ze nu een streep onder haar verleden heeft gezet, maar datzelfde verleden van haar kan ontzettend belastend zijn voor de reputatie van het koninklijk huis. Zolang ze naar het volk zwaait loopt het wel los, totdat er plots een telelensfoto opduikt waarop ze samen innig met die Bruinsma staat op zijn bootje.
Kan die Friso niet weer gewoon homo zijn, 't lijkt mij wel een gepast toonbeeld van Nederland, zo'n chocoprins erbij.

REIE (is één handdruk verwijderd van Mabel)
Oud 03-10-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 03-10-2003 @ 22:05:
't lijkt mij wel een gepast toonbeeld van Nederland, zo'n chocoprins erbij.
Ja, een echte chocoprins
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 03-10-2003 @ 15:15:
Tja, die duizenden verdwenen personen onder het videla regime, dat zijn uit zijn verband getrokken roddels

Viva Videla!
met "dat" refereer ik naar de roddels over Mabel. het is niet mals dat ze met een of andere "topcrimineel" en "drugsbaron" een relatie heeft gehad, maar of ze ook echt "op een stoel gezeten heeft waarop 5 minuten daarvoor iemand geliquideerd is!"?
klinkt mij een beetje Privé-achtig in de oren
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:15
rsieswerda
rsieswerda is offline
lekker boeie dat belachelijke verhaal, laat ze t lekker voor zich houden
Oud 03-10-2003, 22:24
charmedgirl
charmedgirl is offline
ik las dus vandaag in de krant dat ze zegt dat ze wel eens bij hem geslapen heeft op de boot.. en daarom heeft ze dus WEL gelogen over het feit dat ze hem opppervlakkig kende want dan zou je niet blijven slapen.. de relatie moet dus wel intiemer zijn geweest!!
Waarom liegt ze er dan over!! is dus gewoon dom want anders kreeg je er geen gezeik over.. nu komt ze heel onbetrouwbaar over en lijkt het alsof ze iets wil verbergen.. tja er zit een luchie aan het zaakie
Oud 04-10-2003, 12:01
Verwijderd
nou die toestemming van het kabinet zouden ze dus al niet meer mogen krijgen, je wilt tenslotte geen leugenares als mogelijke koningin.

aan de andere kant: het koningshuis heeft concreet toch niets te vertellen, al is het natuurlijk geen stijl tegenover andere landen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 15:43
LM
LM is offline
http://home.zonnet.nl/coiffy/
leuke site over dit onderwerp, van een oom van mij.
Oud 04-10-2003, 16:17
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
charmedgirl schreef op 03-10-2003 @ 23:24:
ik las dus vandaag in de krant dat ze zegt dat ze wel eens bij hem geslapen heeft op de boot.. en daarom heeft ze dus WEL gelogen over het feit dat ze hem opppervlakkig kende want dan zou je niet blijven slapen..
Ow ? Ik ben ook wel eens blijven slapen bij mensen die ik oppervlakkig kende omdat vrienden van mij wel intensief contact hadden met betreffende persoon.
Oud 04-10-2003, 16:28
Verwijderd
Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 17:50
Go
Go is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-10-2003 @ 13:30:
Ik geloof er geen reet van. Er zullen toch echt betere bewijzen moeten komen dan zo'n Peter R. de Vries die met één of ander duister figuur een beetje loopt te praten. Dat is toch ook pure sensatie-TV.

En bovendien: ook al had ze een relatie met Bruinsma, so what? Ze heeft het nu niet meer en Bruinsma is dood, dus wat maakt het uit. Voordat je kunt zeggen dat haar ergens een verwijt van kan worden gemaakt zul je toch eerst moeten weten hoe het zit, en persoonlijk heb ik om het ook maar enigszins aannemelijk te vinden meer nodig dan wat vage roddels.
Aanvankelijk zei Mabel dat ze Bruinsma een enkele keer had ontmoet. Nadat Peter R. de Vries met die ene oud-bodygoard van Bruinsma had gesproken, maakte Mabel via de RVD bekend dat zij meerdere malen aan boord van de Neeltje Jacoba is geweest en daar gegeten en enkele malen overnacht heeft. Zij zei niet direct dat wat die bodygoard zei, grote onzin was.

Dus wat zij zei, een oppervlakkig contact met Bruinsma klopt volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:57
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
jammer dat ons domineetje dood is, anders hadden ze misschien wel een trio kunnen bouwen
Oud 04-10-2003, 21:01
Verwijderd
Pff, is die friso niet directe troonopvolger na Alex. Als zij met Friso trouwt, en alex en maxima plotseling doodgaan door puur toeval natuurlijk , dan zou zij een redelijke vinger in de pap hebben in de nederlandse politiek, ze heeft dan dus een zekere mate aan macht, en als Bea dood is al helemaal. Gezien haar gangster verleden zou dat natuurlijk niet zo mooi zijn.

Maar ach, afschaffen dat koningshuis, Lang leve de republiek
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:45
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
het probleem is gewoon dat ze nu een keer gelogen heeft over haar verleden, logisch dat de kamer het huwlijk afkeurt.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:58
Reneetje
Reneetje is offline
Ik vind dat hele koningshuis zo overdone. Beatrix met haar gecontroleer helemaal. Ik kan er werkelijk niet met m'n gedachten bij dat ze telkens alles en iedereen moet controleren voor het een voet op haar 'erf' zet. Het is dan leuk en aardig dat 'ze' alles wil beschermen ten goede van het volk, maar dit vind ik niet normaal. Ik snap heus wel dat ze liever wilde dat alles blauw bloed zou geweest zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo, en om dan alles zo uit te pluizen vind ik heel erg overdreven. Want ik denk dat het daar heus wel mee te maken heeft. Als Friso gewoon netjes met een 1 of ander leuk prinsesje wilde trouwen, hadden zij lang niet alles zo onderzocht.
Oud 05-10-2003, 11:31
Verwijderd
Het gaat erom dat die bitch koningin van Nederland kan worden als Willempie iéts overkomt stelletje idioten

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:09
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 05-10-2003 @ 12:31:
Het gaat erom dat die bitch koningin van Nederland kan worden als Willempie iéts overkomt stelletje idioten
indeed, maar dan nog zie ik het probleem niet... ze ging dan wel met 'de lange' om (al dan niet een liefdesrelatie), maar zo lang ze zich zelf niet met zijn 'criminele pratijken' heeft bemoeid is er toch niet echt een probleem zoals eerder gezegd, iedereen heeft wel eens verkeerde vrienden(gehad).
Oud 05-10-2003, 18:27
Verwijderd
Iemand die criminelen opzoekt is toch wel wat appart, het gaat niet om verkeerde vrienden, maar om top criminelen. Ik denk dat er og wel een sprake van belangen verwikkeling zouden kunnen komen als zij aan de macht mocht komen. Ik zou dan toch liever zien dat zij het niet word, maar nog liever zou ik willen dat het gehele koningshuis oprot
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:16
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk zo ongelooflijk onbelangrijk....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:43
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-10-2003 @ 16:09:
indeed, maar dan nog zie ik het probleem niet... ze ging dan wel met 'de lange' om (al dan niet een liefdesrelatie), maar zo lang ze zich zelf niet met zijn 'criminele pratijken' heeft bemoeid is er toch niet echt een probleem zoals eerder gezegd, iedereen heeft wel eens verkeerde vrienden(gehad).
Citaat:
EvilSmiley schreef op 05-10-2003 @ 11:45:
het probleem is gewoon dat ze nu een keer gelogen heeft over haar verleden, logisch dat de kamer het huwlijk afkeurt.
=> mensen willen gewoon geen liegende koningin, hoe hypocriet dat ook mag klinken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 05-10-2003 @ 20:43:
=> mensen willen gewoon geen liegende koningin, hoe hypocriet dat ook mag klinken.
Mensen willen geen criminelen bitch als koningin, onderschat de macht van het koningshuis niet
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:16
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 05-10-2003 @ 20:47:
Mensen willen geen criminelen bitch als koningin, onderschat de macht van het koningshuis niet
Nu trek je je eigen conclusies ... niemand heeft gezegd dat ze zich zelf met criminele pratijken bezig heeft gehouden , al vind ik het wel begrijpelijk dat mensen haar niet als koningin willen... maar dat friso zou moeten aftreden van zijn functie omwille van haar verleden, omdat er een kleine kans bestaat dat zij ooit koningin zou worden, dat vind ik persoonlijk allemaal nogal overdreven, zo'n big deal is het nou toch ook weer niet
Oud 05-10-2003, 22:59
Verwijderd
leuk geprobeerd, maar het gaat hier om iets gezaghebbends (wat best afgeschafd mag worden ), en dan moeten er wel betrouwbare personen inzitten. Straks laat ze willem nog doodschieten om aan de macht te komen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 23:34
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 05-10-2003 @ 23:59:
leuk geprobeerd, maar het gaat hier om iets gezaghebbends (wat best afgeschafd mag worden ), en dan moeten er wel betrouwbare personen inzitten. Straks laat ze willem nog doodschieten om aan de macht te komen
zou het persoonlijk best een mooie actie vinden
Maar nogmaals, ze heeft zelf nix crimineels gedaan, op dat vermeende gerampestamp met de dominee na, maar om dat nou crimineel te noemen

om Athell's briljant verwoorde commentaar maar even te quoten:

Citaat:
Alsof er ook maar íemand is, afgezien van de gtst kijkende huisvrouwen van Nederland, die het ook maar íets kan schelen of Mabel ooit in een ver verleden nou wel of niet ruw anaal is genomen door een geliquideerde crimineel.
Oud 05-10-2003, 23:35
Verwijderd
Tja, het boeit niemand wat totdat dat mens op de troon zit
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 23:47
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-10-2003 @ 00:35:
Tja, het boeit niemand wat totdat dat mens op de troon zit
En dan boeit het mij nog steeds geen flikker. So what als ze ooit met die Bruinsma heeft gerommeld? Waarom moet dat er 12 jaar later voor zorgen dat ze misschien niet mag trouwen met Friso, omdat ze misschien wel naast Friso koningin kan worden? Stel je voor, een koningin met een dubieus verleden! Dat kan natuurlijk niet! Kijk naar Noorwegen, daar is de kroonprins getrouwd met een vrouw met een buitenechtelijk kind en ik geloof ook nog een drugsverleden. Daar kan het wel, sterker nog, de Noren lopen met haar weg.

Maar goed, aan dat hele Nederlandse koningshuis zit een luchtje. Ik zou zeggen : weg ermee. Leve de republiek! En dan kunnen die Oranjes vrijuit trouwen met iedereen die ze maar willen. IS iedereen blij.
Oud 05-10-2003, 23:56
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 06-10-2003 @ 00:47:
Maar goed, aan dat hele Nederlandse koningshuis zit een luchtje. Ik zou zeggen : weg ermee. Leve de republiek! En dan kunnen die Oranjes vrijuit trouwen met iedereen die ze maar willen. IS iedereen blij.
Ik zal mijzelf een quoten:

Citaat:
Gauloises schreef op 01-10-2003 @ 23:37:
Oranje boven Oranje boven, lang leve de REPUBLIEK
Inderdaad, ze mogen van mij oprotten, maar wetende dat dat niet gebeurd is het verstandiger om ervoor te zorgen dat een vrouw met hang naar mannen met macht en criminele mensen nooit en te nimmer op de troon kan komen. Misschien dumpt friso haar ook wel weer
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 00:07
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:

Oud 06-10-2003, 10:11
Unexplained
Unexplained is offline
Vanochtend stond op de voorpagina een mooi verhaal van Dhr. Visser, vroeger persoonlijke vriend van Bruinsma. Hij ontkrachtigt de verhalen van Charlie.

Volgens mij lult die Charlie ontzettend uit z'n nek, maarja, wie ben ik.
Oud 06-10-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 06-10-2003 @ 11:11:
Vanochtend stond op de voorpagina een mooi verhaal van Dhr. Visser, vroeger persoonlijke vriend van Bruinsma. Hij ontkrachtigt de verhalen van Charlie.

Volgens mij lult die Charlie ontzettend uit z'n nek, maarja, wie ben ik.
Die persoonlijke vriend kletst natuurlijk niet flink uit zn nek
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:04
Unexplained
Unexplained is offline
Als de keuze is de voorzitter van de zeilvereniging die ook nog vriend van hem was of één-of-andere foute crimineel die zich populair wil maken bij de Vries, dan kies ik voor de eerste.
Oud 06-10-2003, 16:54
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-10-2003 @ 11:52:
Wat is een Mabel?

maar goed, ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor...
vind het maar een vaag persoon die mabel
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Voorwaerts Kameraeden! En dan de Oranje-rijkdommen in een fonds stoppen om de staatsschuld mee af te lossen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:49
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-10-2003 @ 20:47:
Voorwaerts Kameraeden! En dan de Oranje-rijkdommen in een fonds stoppen om de staatsschuld mee af te lossen
Het mes snijdt aan drie kanten
Oud 06-10-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 06-10-2003 @ 20:49:
Het mes snijdt aan drie kanten
Dat lijkt me een juiste constatering. Waar wachten we nog op?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:06
Verwijderd
goed bezig jongens
mijn meewerking hebben jullie
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:09
Pan Am
Pan Am is offline
Ik vind Mabel geweldig! (zie avatar en sig ) Zo'n lelijke kakdoos....en dan stiekem coke snuiven en neuken op een of andere vage criminele boot! OK, dat van die coke verzin ik ter plekke, maar ze is er vast niet vies van. Way to go Mabel! Jammer dat ze er geen geld uit heeft weten te slepen. Dat had ze wel beter kunnen aanpakken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 06-10-2003 @ 21:09:
Ik vind Mabel geweldig! (zie avatar en sig ) Zo'n lelijke kakdoos....en dan stiekem coke snuiven en neuken op een of andere vage criminele boot! OK, dat van die coke verzin ik ter plekke, maar ze is er vast niet vies van. Way to go Mabel! Jammer dat ze er geen geld uit heeft weten te slepen. Dat had ze wel beter kunnen aanpakken vind ik.
Fantastisch, deze knul is mijn held.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:52
rosa_angelkiz
rosa_angelkiz is offline
friso wil/moet met haar trouwen wij toch niet,!! ze moet gewoon eerlijk zijn over haar verleden.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:00
Pan Am
Pan Am is offline
Wat een huwelijk wordt dat; een criminele kakdoos met een homo! Ik verheug me nu al op de schandalen die nog gaan volgen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 06-10-2003 @ 21:09:
Geen wonder dat ze goed kan opschieten met Bernhard!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
rosa_angelkiz schreef op 06-10-2003 @ 21:52:
friso wil/moet met haar trouwen wij toch niet,!! ze moet gewoon eerlijk zijn over haar verleden.
Kijk naar de gevolgen die er kunnen optreden als zij trouwen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:01
rosa_angelkiz
rosa_angelkiz is offline
is ze zelf crimineel geweest?? nee !! ze heeft alleen contact met hem gehad, mensen kunnen veranderen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:37
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Al gebruikt ze die witte zakjes nog als schoudervullingen! Laat ze dat koningshuis neersmijten met een schandaal.
Oud 07-10-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 07-10-2003 @ 18:37:
Al gebruikt ze die witte zakjes nog als schoudervullingen! Laat ze dat koningshuis neersmijten met een schandaal.
That's the spirit!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
rosa_angelkiz schreef op 07-10-2003 @ 13:01:
is ze zelf crimineel geweest?? nee !! ze heeft alleen contact met hem gehad, mensen kunnen veranderen
Het koningshuis is geen liefdadigheidsinstelling maar een bestuursorgaan om het maar zo te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten