Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
uuuhm
![]() te vaak ![]() elke dag 's ochtends, in de pauze, 's middags na school en 's avonds nu zon 1 á 2 joints per keer. maar is wel wat minder geldtekort ![]()
||
Citaat:
de echte goede oude tijd.. toen we nog wel de hele dag blowden ![]() ![]()
|
dat is het nadeel van blowen, je gaat het veel te normaal vinden om het vaak te doen. in het begin doe je het een keer in het weekend, vervolgens wordt dat een keer s'avonds.
Dan denk je dat het na school ook best kan, waardoor je (ik althans) niet meer fatsoenlijk huiswerk kan maken. En omdat het toch ook wel leuk is om met je klasgenoten stoned in de les te zitten doe je het in de pauze ook wel eens. En uiteindelijk draai je rustig 6 á 7 joints op een dag. en hoe ging dat bij jullie? ![]()
||
Citaat:
ik kan me voorstellen dat iemand die nog nooit geblowd heeft en ook niet in zo'n cultuur zit, dat het best vreemd overkomt
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
even makkelijk om 8 uur (school begint half 9) ergens afspreken, blow roken, alvast 1 draaien voor in de pauze.. laatste 2 uur van school (als je er 7 hebt) heel saai omdat je dan nuchter bent, dan weer zin in een blow, na school dus weer roken, na het eten gelijk naar buiten om te blowen, de sport waar je normaliter heel fanatiek voor bezig was verneuken om te kunnen gaan blowen enz enz enz...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Urine test omzeilen Verwijderd | 35 | 22-06-2011 17:55 | |
Drugs & Alcohol |
energetische/spirituele ontwikkeling met drugs gewoonmax | 58 | 23-01-2007 00:24 | |
Drugs & Alcohol |
Als ik nog een keer wiet rook word ik het huis uitgezet Isa | 55 | 09-02-2004 15:20 | |
Drugs & Alcohol |
Hoevaak gebruiken vind je goed? apekop123 | 42 | 20-11-2003 02:48 | |
Drugs & Alcohol |
Hoevaak? M.S. Seal. | 44 | 05-05-2003 10:16 | |
Drugs & Alcohol |
Na hoevaak blowen werd je ECHT stoned kussie van Michelle | 15 | 14-03-2002 08:20 |