Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 23:16
juno
juno is offline
Citaat:
********** schreef op 27-11-2003 @ 18:39:
Ehm, op wie reply je eigenlijk? Ik zie niemand zeggen dat ze een relatie zoeken.. of lees ik er overheen?

Als je een relatie zou willen, zou je wel een echte zoeken, dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2003, 11:02
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Ach, eigenlijk heb ik ook wel weer zin in een relatie, maar dan moet er vaak gelijk zoveel. Elkaar veel zien, interesse hebben in elkaars saaie hobbies ( ), ouders ontmoeten, elk weekend naar elkaar toe, etc etc. Heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor en ook niet bijster veel zin in, ik heb het al druk zat zonder dat iemand echt tijd gaat claimen. Maargoed, als je verliefd bent (voor mij heel zeldzaam) dan heb je dat ervoor over...
dat is dus precies wat ik bedoel! ik word niet snel verliefd en ik wil geen relatie met iemand waar ik niet verliefd op ben. maar ja, ondertussen mis ik wel die lichamelijke warmte die bij een relatie hoort. dus vandaar.

Citaat:
Dus echt verliefd zijn en een echte relatie hebben is toch wel wat je zoekt, en zo'n sexrelatie is even doen alsof bij gebrek aan beter? En ondertussen hou je je ogen open naar wat er nog meer voor leuks in zee rondzwemt?
euh... ja maar als je het zo zegt klinkt het wel heel erg...

seks zonder liefde, de een kan het wel, de ander niet. of misschien heb ik gewoon veel aandacht nodig ( ... daddy issues... whatever ).

oja, over die geslachtsziektes... euhh... condooms??
Oud 28-11-2003, 12:41
juno
juno is offline
Sommigen zijn zo ver ontwikkeld in het spelletje dat ze steeds voor een hele korte periode gevoelens van verliefdheid kunnen oproepen, en die daarna weer uit kunnen zetten. Zolang ze bij elkaar zijn, zijn ze echt hardstikke gek op elkaar, en zodra ieder weer naar zijn eigen huis ( of partner) vertrekt is het weer weg, tot de volgende date. Ze kunnen die scharrel ook weer moeiteloos inruilen voor de volgende.

Knap he, die zelfbedotting.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:23
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
juno schreef op 28-11-2003 @ 13:41:
Waarom nou dat afkeurende? Als mensen kunnen leven met zo'n relatie, wat kan jou dat dan rotten?
Oud 28-11-2003, 18:20
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
juno schreef op 28-11-2003 @ 13:41:
*bladiebla*

nou ja, ieder z'n eigen ding toch? ik ben een wanhopige slet en jij een preutste tuttebel. even goeie vrienden
Oud 01-12-2003, 16:37
Tox
Tox is offline
Ik heb wel een tijdje een soort "seksmaatje" gehad, liep een hele tijd goed, tot er een andere meid in het filmpje kwam en ik afhaakte, en zij kreeg toen daarna ook een vriend.

Ik had er moreel geen bezwaar tegen, als je het beide toch daar bij kunt laten.
Oud 02-12-2003, 02:03
Lolita
Lolita is offline
Ik heb ook zo'n relatie. We hebben alleen iets op donderdag, en dan nog geen eens iedere donderdag. Dit werkt al een hele tijd goed, jaar of twee, met natuurlijk wat tussenpozen als een van ons een "echte'' relatie had.

Het werkt voor mij echter niet zo dat ik voor iedere dag van de week een andere niet-relatie zou kunnen hebben, dat zou toch tegen mijn gevoel in gaan. Wat hij doet moet ie echter zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:56
juno
juno is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 28-11-2003 @ 17:23:
Waarom nou dat afkeurende? Als mensen kunnen leven met zo'n relatie, wat kan jou dat dan rotten?
Geen afkeuring. Ik veroordeel niemand. Verbazing.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 16:45
Verwijderd
weer zo'n fijne 'serieuze' relatie achter de rug :/ not
ik ben niet onaantrekkelijk, best aardig en slim enzo, maar toch gaat het op een of andere manier altijd fout.

ik ga me voorlopig maar weer even toeleggen op alleen sekspartners.. dat is een veel eerlijkere relatie eigenlijk.

iemand interesse om over dit bijzonder boeiende onderwerp te discussieren?

vreemden zijn sowieso makkelijker eigenlijk, met vrienden wordt de vriendschap toch wel wat lastiger..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:20
juno
juno is offline
Het is de beste manier om een vriendschap naar de vaantjes te helpen. Met een vreemde, die je meteen al alleen voor de sex wilt, zie ik in ieder geval op dat vlak geen problemen. Maar ja, dan ben je dus klaar he, en dan? Kleren aan en weer naar huis? En dan? Na een week weer eens bellen: Hee, heb je zin?

Het scheelt wel een hoop verdriet, dat wel...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:14
Cruz
Cruz is offline
Ik zou het niet kunnen, denk ik. Seks zonder liefde vind ik gewoon niet mooi of fijn. Ik heb seks met iemand juist omdat ik van hem hou, dat met hem wil delen, omdat het zo intiem is. Ook zou het dan, in zo'n seksrelatie, alleen maar erg lastig zijn als de 1 toch sterkere gevoelens krijgt ofzo. Nee, ik zou er niet aan beginnen. Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf weten Ik zou niemand verder raar aankijken ofzo.. Als zij het wel kunnen en willen, nou prima toch..
Oud 12-03-2004, 15:53
droomkoningin
droomkoningin is offline
Of ik het zou kunnen.. Ik heb echt geen idee. Ben wel vrij emotioneel, dus of het zou werken..? Hmm.. Ik heb mn twijfels, maar daar kom je maar op een manier achter

Heb er in principe niks op tegen.
Reageren

Regels voor berichten