Advertentie | |
|
![]() |
|
Sommigen zijn zo ver ontwikkeld in het spelletje dat ze steeds voor een hele korte periode gevoelens van verliefdheid kunnen oproepen, en die daarna weer uit kunnen zetten. Zolang ze bij elkaar zijn, zijn ze echt hardstikke gek op elkaar, en zodra ieder weer naar zijn eigen huis ( of partner) vertrekt is het weer weg, tot de volgende date. Ze kunnen die scharrel ook weer moeiteloos inruilen voor de volgende.
Knap he, die zelfbedotting. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb wel een tijdje een soort "seksmaatje" gehad, liep een hele tijd goed, tot er een andere meid in het filmpje kwam en ik afhaakte, en zij kreeg toen daarna ook een vriend.
Ik had er moreel geen bezwaar tegen, als je het beide toch daar bij kunt laten.
|
Ik heb ook zo'n relatie. We hebben alleen iets op donderdag, en dan nog geen eens iedere donderdag. Dit werkt al een hele tijd goed, jaar of twee, met natuurlijk wat tussenpozen als een van ons een "echte'' relatie had.
Het werkt voor mij echter niet zo dat ik voor iedere dag van de week een andere niet-relatie zou kunnen hebben, dat zou toch tegen mijn gevoel in gaan. Wat hij doet moet ie echter zelf weten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
weer zo'n fijne 'serieuze' relatie achter de rug :/ not
ik ben niet onaantrekkelijk, best aardig en slim enzo, maar toch gaat het op een of andere manier altijd fout. ik ga me voorlopig maar weer even toeleggen op alleen sekspartners.. dat is een veel eerlijkere relatie eigenlijk. iemand interesse om over dit bijzonder boeiende onderwerp te discussieren? ![]() vreemden zijn sowieso makkelijker eigenlijk, met vrienden wordt de vriendschap toch wel wat lastiger.. |
![]() |
|
Het is de beste manier om een vriendschap naar de vaantjes te helpen. Met een vreemde, die je meteen al alleen voor de sex wilt, zie ik in ieder geval op dat vlak geen problemen. Maar ja, dan ben je dus klaar he, en dan? Kleren aan en weer naar huis? En dan? Na een week weer eens bellen: Hee, heb je zin?
Het scheelt wel een hoop verdriet, dat wel... |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het niet kunnen, denk ik. Seks zonder liefde vind ik gewoon niet mooi of fijn. Ik heb seks met iemand juist omdat ik van hem hou, dat met hem wil delen, omdat het zo intiem is. Ook zou het dan, in zo'n seksrelatie, alleen maar erg lastig zijn als de 1 toch sterkere gevoelens krijgt ofzo. Nee, ik zou er niet aan beginnen. Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf weten
![]()
|
Of ik het zou kunnen.. Ik heb echt geen idee. Ben wel vrij emotioneel, dus of het zou werken..? Hmm.. Ik heb mn twijfels, maar daar kom je maar op een manier achter
![]() Heb er in principe niks op tegen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Raar gevoel na seksuele handelingen EllisKmn | 6 | 02-11-2016 14:45 | |
Seksualiteit |
Ik ben 12 en wil seks Verwijderd | 41 | 30-10-2015 01:08 | |