Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste zijn al enkele jaren oud, en worden vaak gedraaid voor/na de nieuwere grotere Pixar-animatiefilms. |
![]() |
|
![]() |
Jaah,..kheb hem vanavond gezien...hij was echt geweldig!!!
Vooral dat stukje waar Dory 'whales' gaat praten,..ik moest zo lachen, dat ik bijna ging huilen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op de site van pixar staan er trouwens maar een paar... op kazaa gaat een wereld voor je open ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Geweeeeeldige film!! Vooral de schildpadden dude!!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Die film is echt geweldig! Als Dory Walvis gaat praten...meesterlijk. Of die maffe haaien die geen vis meer willen eten... En natuurlijk de schildpadden ("You rock, duuuude"). Dory ("I shall call hin Squishy, and he shall be mine and he shall be my Squishy") is echt wel het meest grappig in de hele film. Kvind het echt mooi als ze een gesprek met zichzelf gaat houden omdat ze dat adres kon onthouden.
|
Ik heb 'm fijn ff gedownload. Heb nog maar een halfuur gezien, maar tot nu toe is-ie echt Leuk!!!!
![]() 'T is toch zo jammer dat ik deze en volgende week nog wat moet doen voor school en daardoor nu ff bijna geen vrije tijd meer heb.... Ik wil 'm helemaal zien!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Finding Nemo Verwijderd | 57 | 17-04-2004 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties purplerose | 175 | 05-03-2004 16:09 | |
Games |
Finding nemo the game.. Lil' Phoenix | 14 | 04-02-2004 14:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 499 | 15-10-2003 21:21 | |
Films, TV & Radio |
Hmm, TAFKAB is lui vandaag, FINDING NEMO-trailer Verwijderd | 10 | 04-11-2002 19:58 | |
Films, TV & Radio |
Eerste beelden "Finding Nemo" (CG animatie film van Pixar) TAFKAB | 1 | 09-09-2002 15:56 |