|
|
Bekijk resultaten poll: Voor het eerst 'echte' sex met je partner. wat gebruik je als voorbehoedsmiddel? | |||
Alleen de pil |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 53.85% |
Alleen een condoom |
21 | 14.69% |
de pil en een condoom |
36 | 25.17% |
niets |
5 | 3.50% |
iets anders; bv spiraaltje of iets dergelijks. |
4 | 2.80% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Indien je dit wel hebt kan je altijd teruggaan naar je huisarts of gynaecoloog en vragen naar een andere pil. Ivm condoom en lol wegnemen: daarmee ben ik akkoord. Je voelt een stuk minder als je met condoom vrijt. Maar volledig het condoom uitsluiten doe ik niet met mijn vriend. We gebruiken regelmatig es een smaakcondoom. Tis een leuke afwisseling ![]() Greetz, prutske |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen de pil.
Ja, ik vind het genoeg. Ik neem hem elke dag in op hetzelfde tijdstip, vergeet hem nooit (meer) en daarbij is het toch zelden dat mn vriend daadwerkelijk in mij klaarkomt. Condoom erbij zou nog veiliger zijn maar hij komt zelden klaar met condoom en bovendien word ik droog van die dingen en zijn ze ook nog eens walgelijk duur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En james_25_cm_bond, is er een soa-explosie dan? Ik dacht dat het voorkomen van soa's in Nederland idd licht was gestegen, maar ik zou een lichte stijging toch geen explosie noemen... daarbij zijn de meeste mensen hier vrij jong, ik denk dat 't vrij vaak voorkomt dat ze vóór hun huidige relatie nog maagd waren. Hoe dan ook gaat het topic alleen over seks binnen relaties en niet over one night stands. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Morning after pil nodig??? vinnie15 | 9 | 31-01-2011 18:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand ervaring met (prive) seksuele voorlichting Verwijderd | 8 | 19-07-2010 06:46 | |
Seksualiteit |
Miss oplosing sex pijn? xxboyxx | 19 | 29-06-2010 22:40 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
tja... het word dodelijk saai zo.... Spray rebel | 18 | 01-03-2005 21:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is aan de pil gaan echt nodig? G.T.C. | 72 | 07-10-2004 23:08 |