Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ging vroeger wel eens met een paar jongens uit die sjaggo werden als ze niet gezoend hadden die avond. Snapte er nooit wat van, want wat heb je nu aan een zoen van iemand die je wellicht helemaal niet leuk vind? Ik zoen dan ook nooit op een eerste avond, vind het redelijk sletterig en sletterig meisjes zijn niks voor mij. Als ik een meisje zonder inhoud wil zoenen, lebber ik die poster in me kamer wel af
![]() Maar ja soms heb ik het idee dat ik een van de weinige ben die zo denkt. ![]()
|
Verwijderd
|
nou tijdens uitgaan gebeurt t bijna nooit...misschien 3x gebeurt in mn leven...maar ja ligt eraan wie het is...soms heb ik er gewoon zin in maar ik pak nie zomaar een meisje op de bek...meestal gebeurde t bij een afspraakje of op vakantie..of als ik bij haar was...maar voor een avond tja...als met de punten was wat ik net zei...dan zou t wel kunnen...
maar als je verliefd bent op een meisje dan is dat t mooiste wat er is...t zal wel balen zijn als ze nie kon zoenen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb het 3 keer gedaan. Op zich heb ik van die keren geen spijt, maar ik doe het net zo lief niet. Ik zoen alleen met jongens die ik léuk vind en dan kan ik daarna behoorlijk depri raken als zo'n jongen mij verder niet ziet zitten.
Maar goed, nu heb k een vaste vriend en doe ik daar absoluut niet meer aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Best goed voor jou dat je graag meiden kust, je hebt het genoeg aangehaald dus het is alvast duidelijk. Maar respecteer dan ook degene die dat niet doen en degene die hun zelfrespect behouden. En zoenen is natuurlijk lekker maar voor de meerderheid met iemand op wie je verliefd bent, lijkt me duidelijk ![]() Ik weet natuurlijk wel over wat je het hebt anders zou ik zo niet praten, toen ik 17-18 was (ben nu 21), kuste ik ook graag, als hij maar mooi was en aantrekkelijk, wat hij van intelligentie bezat deed er niet toe. Het ging mij enkel om het kussen en onder vriendinnen waren we daar wel eens hevig op uit. Maargoed, na vele keren begon ik daar een ferme afkeer! van te krijgen en vond ik het eigenlijk wel zeer oppervlakkig, kinderlijk en ondoordacht van mezelf. Nu walg ik van mezelf als ik eraan terugdenk. Oké, het is lekker op het moment zelf maar wat heb je er nadien aan? Voel je je dan beter, kan je de wereld dan beter aan, voel je je dan meer zelfzeker? Oké dus jouw mening over zoenen, je doet ermee wat je wil maar om daar nou echt zo fier over te zijn? Als ik een loser als jou zou tegenkomen zou ik alvast niets van je moeten weten, maarja dat is nu eenmaal mijn mening he. Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 17:05. |
![]() |
|
ik heb nu 2 keer met een meisje gezoend in een discotheek waarvan ik de volgende dag de naam niet meer wist en er een goede kans bestond dat ik ze de volgende dag niet meer zou herkennen. ik zie dat niet persee als iets slechts.. meer als een soort vermaak.
echter, als ik in de gaten heb dat iemand wel echt gevoelens voor me heeft zou ik nooit met haar zoenen als ik die gevoelend sniet ook had.. dat vind ik dan wel weer soort van misbruik maken van haar gevoelends....
|
Dat vind ik dus de omschrijving van een breezerslet: elke avond een ander. Ik vind het dus niet kunnen, ik doe het niet. Voor mij moet het wel wat meer zijn dan een avondje en dat je dan de maandag erop op school hoort van 'o dat was echt een sukkel joh, de grootste loser die ik ken'
![]()
|
ik heb t welis gedaan.. maar de keren dat ik t deed waren t ook bekende van me..een vriend en een partymaatje
Zoenen blijft natuurlijk lekker, dus echt vervelend vond ik t niet, maar toch heb je achteraf zoiets van ja...euh..ok.. Ik weet alleen niet of ik t weer zou doen..die keren kwam t op me pad tijdens avonden dat ik behoorlijk onder invloed was van t een en ander, ik denk dat ik t nuchter niet zou doen.. ik denk dat iedereen hier zn eige mening over heeft..ondanks dat zoenen voor mij ook een uiting is van gevoelens hebben voor een ander oid, kan ik goed voor 1 avond met iemand zoenen...schijnt..
|
Ik ben voor mezelf niet tegen zoenen voor 1 avond. Vind t eigenlijk wel prettig zelf. Af en toe heb ik gewoon zin om te zoenen zonder dat daar meteen het hele gedoe van relatie van moet komen.
Het lastige daarvan is dan wel, dat als de jongen in kwestie uiteindelijk ontzettend leuk blijkt te zijn (en bewezen heeft een goede kusser te zijn), het wel moeilijk is om dan aan te geven dat je toch meer dan een avondje zoenen. Aan de andere kant zie ik ook zeker wel wat in de redenerng van DiGiTracker. Zoenen met iemand op wie je gek bent, voelt wel stukken beter dan met iemand die je net een uurtje kent. Het is gewoon een kwestie van of je lust van liefde kan scheiden.
||||||
Citaat:
Citaat:
Verder vind ik je toon behoorlijk denigrerend. Je doet voorkomen dat je alleen zelfrespect hebt als je alleen met iemand zoent waar je een relatie mee hebt. Grote bullshit natuurlijk, ik geloof dat zelfvertrouwen voor een groot deel gekoppeld is aan zelfrespect. Citaat:
Citaat:
Wat betreft dat je er zo'n spijt van hebt, tja, erg jammer voor je. Ik snap het niet, je vond het toen leuk, je hebt gedaan waar je zin in had, en dat lijkt me de beste manier om te leven eerlijk gezegd. Je moet je niet zo veel aantrekken van wat mensen van je vinden, doe gewoon wat je zelf wil. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Chimera en Digicracker.....
![]() Kdenk dat jullie de topicstarter van dit topic inmiddels wel genoeg geïnformeerd hebben over jullie meningen ![]() ik zou zeggen wissel via pm jullie msn-adressen uit en ga daar lekker verder........en post dit topic niet helemaal vol met jullie discussie, zodat andere mensen ook nog hun mening kunnen geven over 'zoenen voor 1 avond'....
||
Citaat:
De discussie was hardstikke on-topic, dus stel je niet aan. Om je even een handje te helpen, het ging hier om: "Wat vinden jullie nou eigenlijk van zoenen voor één avondje en hebben jullie dat zelf ook wel eens gedaan?" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Eerst was ik er heel strict in, ik zoende niet met jongens als ik er niet wat mee wilde. Laatste tijd merk ik bij mezelf dat ik makkelijker wordt, maar toch zoen ik niet met de eerste de beste die ik tegen kom, en ook niet snel met mensen die ik helemaal niet ken. Als ik nou heel gezellig gesprek die aaf heb, en ik heb die persoon beetje leren kennen en vind hem wel heel leuk, dan ist een ander verhaal.. maar ik zou niet snel zelf het initiatief nemen.. En wat ik al helemaal niet zou doen is met meerdere jongens op 1 avond zoenen, echt niet!!!! Maar je bent echt neit ouderwets hoor, er zijn er heel veel die er zo over denken, en eigenlijk ben ik het zo half half wel een beetje met je eens!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je beide van elkaar weet dat het voor de 'fun' is dan zie ik ook geen probleem. Maar andersom is het volledig respectloos. En als ik nu mag vergelijken, rondsletten of iets serieus aangaan, dan is het tweede toch wel stukken waardevoller! |
![]() |
|
ik vind het wel heel raar
mij is het dan ook overkomen alleen k kon hem al langer en we zouden het rustig aan doen maar ja op een avondje hadden we dus gekust kreeg k de volgende dag een smsje van haha je was maar goed voor een avondje en gister ging k dus ook uit en zat er al een hele tijd een gozer achter me aan eerst zei die van jaah zullen we kussen maar ja wie kust er nou met iemand die je geen eens kent maar ja dat gebeurt dus wel vaker he dat jongens/meiden gaan kussen voor een avondje en verder niks willen ![]() |
![]() |
|
tja hangt er helemaal van af in wat voor stemming je bent
maar op zich is er niks mis mee hoor zelf wel af en toe gedaan niet heel vaak ofzo moet iedereen maar voor zichzelf bepalen wat hij of zij ervan vindt maar als je het niks vindt is dat ook niet raar ofzo
||
Citaat:
Helaas zijn er veel van dat soort mensen, .. van die players die maar op een ding uit zijn. Die jongen van die jij dus ontmoet heb is zon iemand. Zielige figuren.... trek je er niks van aan. Als zij hun zin niet krijgen dan ben je nou eenmaal saai en gemeen in hun ogen. Gewoon niet naar omkijken en hem laten barsten... |
![]() |
||
Citaat:
toen ik nog niet gezoend had vond ik ook dat zoenen alleen hoorde als je echt verliefd op iemand was; niet met iemand die je amper kent dus. maar inmiddels heb ik die mening toch wat bijgesteld. Het blijkt toch ook heel spannend te kunnen zijn en daardoor kan het toch veel voor je betekenen. En als je beiden afspreekt dat het puur voor een avondje is, dan is d'r niks 'playerigs' aan. Dat hij haar saai en gemeen noemt vind ik echter wel achterlijk. Iedereen heeft het recht om te zeggen of diegene dat wil of niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heeft Chimera hier het pleit al aardig bezorgd, maar ik wil toch nog even éen ding opmerken. Er lijken hier mensen te zijn die een zekere neerbuigendheid tentoonspreiden ten opzichte van mensen die wél zoenen voor éen avondje, of zelfs nog wel meer doen (ik zal er maar geen geheim van maken, ik ben ook wel veel verder gegaan met meisjes waar ik geen donder voor voelde). Dat heeft niet met 'dingen' of met gevoelloosheid te maken. Het is gewoon een keuze die je maakt. Blijf je wachten tot je iemand tegenkomt waar je helemaal stapel op bent, of doe je het gewoon voor de lol? Je kunt niet zo simpel stellen dat het gevoelloos is, zéker als je het zelf niet wilt doen of nog nooit gedaan hebt. Het valt me trouwens ook op, althans dat lijkt zo, dat onder de mensen die nóóit zouden zoenen voor een avondje, relatief veel mensen zijn die nog nooit (of nauwelijks) hebben gezoend. Zou er een verband zijn tussen de tijd die je erop moet wachten, en de waarde die je eraan hecht? Ik denk het wel. Ik was zelf ook niet vroeg (zeg maar gewoon ronduit laat) en dacht ook dat ik het voor altijd wilde bewaren voor dat ene speciale meisje. Maar uiteindelijk bleek het vlees toch gewoon zwak te zijn (zoals bij iedereen, daar ben ik van overtuigd). Om kort te zijn, het smaakt naar meer, en mensen die zeggen dat voor éen avondje zoenen niet leuk is zoenen met de verkeerde mensen. Goed zoenen is nog best moeilijk. ![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 23:25. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen. Zoenen vind ik een uiting van liefde. Ik vind het gewoon nergens op slaan dat sommige lui een score bij houden hoeveel ze die avond al hebben gehad enz... Bleh gatver zeg.... |
![]() |
|
Je leeft maar 1 x hoor dus go for it!
gnagna ![]() ik doe er dus zeker wel aan...maar als ik weet van een jongen dat ie gevoelens voor mij heeft zoen ik niet zomaar!!!!!! maar hallo dat doet iedereen tog wel gewoon ff voor een avondje! ![]() ik iig wel....... ![]()
||
Citaat:
Ik zoen alleen met iemand als ik me tot die persoon aangetrokken voel/verliefd op die persoon ben en van mijn kant er dus ook eventueel een relatie uit voort zou kunnen vloeien, maar dat is geen eis ofzo. Ik moet me wel aangetrokken voelen door iemand...
||
Citaat:
Bij mij was dit niet het geval. Ik vond het ook persé een uiting van liefde, maar toen ik eenmaal gezoend had bleek dat het ook ontzettend spannend was. En die spanning is ook aanwezig wanneer je met iemand zoent waarmee je geen relatie begint.
|
Hmm, ik heb wel eens gezoend met iemand waar ik niks voor voelde en ik vond er geen ruk aan.
Ik heb ook wel eens gezoend en ook geneukt met iemand waar ik niet verliefd op was, maar die me wel bijzonder opwond en het was lichamelijk ontzettend lekker. Ik heb ook gezoend en geneukt met iemand waar ik behoorlijk verliefd op was, en dat was lichamelijk verrukkelijk en geestelijk ook nog eens heel fijn, en ik heb gezoend en geneukt met iemand waar ik godsgruwelijk veel van hield, en dat was toch wel zo fuckingfantastisch, lichamelijk en geestelijk. Echt, lekkerder en fijner heb ik nadien nooit meer meegemaakt. Dus het is niet stom of vervelend of niet lekker zonder gevoelens, maar hoe verliefder, hoe lekkerder en vooral hoe fijner. Dat wel. |
![]() |
|
![]() |
Ben het met je eens. Maar goed, we zijn in de minderheid. Zoenen doe ik alleen met iemand om wie ik heel veel (en dus niet op wie ik een beetje verliefd ben!!!!) geef. Ik heb zelfs alleen nog maar met mijn vriend gezoend. nooit met iemand anders, en dat hoop ik nooit te doen ook! Voel me heerlijk zo
![]()
|
Beide partijen hebben een iets andere invulling van het begrip lekker zoenen, lijkt het wel.
Aan de ene kant Chimera, die het meer op het technische aspect gooit, aan de andere kant de rest, die als extra eis nog heeft dat de persoon met wie je zoent je vlinders in je buik bezorgt. Ze zullen het dus nooit met elkaar eens worden, omdat ze het over appels en peren hebben. In feite hebben beiden op hun manier gelijk. Ja, technisch lekker zoenen in die zin dat je er opgewonden van wordt is ook al hardstikke lekker. Dat kun je dus moeiteloos met weet ik veel wie doen, als je er maar op valt. Als hij of zij een beetje leuk eruit ziet, en leuk in de omgang is zoenen gewoon lekker. Niks meer, niks minder. En ook: ja, zoenen met iemand terwijl je op je benen staat te trillen van geluk omdat HIJ ( of ZIJ) helemaal geweldig is en de vlinders fladderen en je duizelig bent van al die lekkere warme gevoelens is ook helemaal heerlijk. Het gevoel dat je hart uit je lijf springt en dat je het wel wilt uitschreeuwen. Dat je hem of haar niet meer wilt loslaten, wilt optillen en er mee in de rondte wilt zwieren. Dat is niet zomaar lekker, dat is gewoonweg fuckingfantastischverrukkelijk! En dat kun je dus niet zomaar met een knul in de disco doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"Schade inhalen" hhendrikxx | 61 | 25-12-2005 22:23 | |
Liefde & Relatie |
De eerste zoen Verwijderd | 139 | 14-05-2004 12:21 | |
Liefde & Relatie |
ander probleem..misverstand met hem, veel gestook.. *ineedhelp* | 2 | 24-11-2002 15:00 | |
Liefde & Relatie |
zoenen voor een avondje??? Toscane | 52 | 29-09-2002 21:36 | |
Liefde & Relatie |
vaker zoenen voor'n avondje met dezelfde persoon charly not | 22 | 08-09-2002 15:07 | |
Liefde & Relatie |
zomaar gezoend door n jongen.. *Need Help* | 14 | 01-09-2002 08:05 |