Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 13:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 08-01-2004 @ 14:24:
Op school had ik het er laatst met een klasgenootje over.
Nou ja, erg kort gesprek, maar die persoon vond het maar raar dat ik eerst verliefd om iemand wou zijn voor ik een relatie met diezelfde persoon zou beginnen terwijl dat voor mij nou juist niet meer dan normaal was.
Dus zoenen is voor jou meteen de start van een relatie? Het lijkt mij logisch dat je verliefd op iemand wordt voordat je een relatie begint eerlijk gezegd.
Advertentie
Oud 08-01-2004, 13:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 14:28:
Ik kan dat even goed beweren als dat jij kan beweren dat je niks zou voelen bij het kussen van een superlelijke vrouw. Allebei is het vanuit een gevoelswereld die zichzelf zou bevestigen.
Zeg ik dat ik niks zou voelen bij een 'lelijke' vrouw? Neen. Ik zeg dat ik niet met lelijke vrouwen zoen, maar dat heeft voornamelijk met m'n eigen trots te maken. Ik geloof dat zoenen met een lelijk iemand ook best fijn kan zijn. Sterker nog, ik heb een keer (perongeluk) een kus van een jongen recht op m'n mond gehad, en dat voelde ook niet anders dan een kus van een mooie meid.
Oud 08-01-2004, 15:37
Drlove
Drlove is offline
ik ging vroeger wel eens met een paar jongens uit die sjaggo werden als ze niet gezoend hadden die avond. Snapte er nooit wat van, want wat heb je nu aan een zoen van iemand die je wellicht helemaal niet leuk vind? Ik zoen dan ook nooit op een eerste avond, vind het redelijk sletterig en sletterig meisjes zijn niks voor mij. Als ik een meisje zonder inhoud wil zoenen, lebber ik die poster in me kamer wel af

Maar ja soms heb ik het idee dat ik een van de weinige ben die zo denkt.
Oud 08-01-2004, 16:17
TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-01-2004 @ 16:37:

Heb ik dus ook. Sommige vriendinnen van me doen dat ook en vinden het heel normaal. Ik zelf heb zoiets; nee dank je.
Oud 08-01-2004, 16:21
Verwijderd
nou tijdens uitgaan gebeurt t bijna nooit...misschien 3x gebeurt in mn leven...maar ja ligt eraan wie het is...soms heb ik er gewoon zin in maar ik pak nie zomaar een meisje op de bek...meestal gebeurde t bij een afspraakje of op vakantie..of als ik bij haar was...maar voor een avond tja...als met de punten was wat ik net zei...dan zou t wel kunnen...

maar als je verliefd bent op een meisje dan is dat t mooiste wat er is...t zal wel balen zijn als ze nie kon zoenen
Oud 08-01-2004, 16:24
CryptapiX
CryptapiX is offline
naja..
het is niet vanzelf sprekend dat elk meisje wat je wil zoenen dat ook direct met jouw wil natuurlijk
maar erg vreemd is zoenen voor 1 avond tegenwoordig niet meer
teminste.. voor mij niet
Oud 08-01-2004, 16:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb het 3 keer gedaan. Op zich heb ik van die keren geen spijt, maar ik doe het net zo lief niet. Ik zoen alleen met jongens die ik léuk vind en dan kan ik daarna behoorlijk depri raken als zo'n jongen mij verder niet ziet zitten.
Maar goed, nu heb k een vaste vriend en doe ik daar absoluut niet meer aan
Oud 08-01-2004, 16:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 12:58:
Tuurlijk niet. Zoenen is lekker. Masturbeer je wel eens? Dat doe je toch ook niet omdat je verliefd op jezelf bent?
Wat is dat nou voor een stupide vergelijking? Er is denk ik een groot verschil tussen het genot van masturberen of sex hebben (lichamelijke behoefte die zorgt voor intense bevrediging) en iemand willekeurig kussen (lijkt me geen primaire behoefte maar eerder een manier om je liefde te tonen).
Best goed voor jou dat je graag meiden kust, je hebt het genoeg aangehaald dus het is alvast duidelijk. Maar respecteer dan ook degene die dat niet doen en degene die hun zelfrespect behouden.
En zoenen is natuurlijk lekker maar voor de meerderheid met iemand op wie je verliefd bent, lijkt me duidelijk
Ik weet natuurlijk wel over wat je het hebt anders zou ik zo niet praten, toen ik 17-18 was (ben nu 21), kuste ik ook graag, als hij maar mooi was en aantrekkelijk, wat hij van intelligentie bezat deed er niet toe. Het ging mij enkel om het kussen en onder vriendinnen waren we daar wel eens hevig op uit. Maargoed, na vele keren begon ik daar een ferme afkeer! van te krijgen en vond ik het eigenlijk wel zeer oppervlakkig, kinderlijk en ondoordacht van mezelf. Nu walg ik van mezelf als ik eraan terugdenk. Oké, het is lekker op het moment zelf maar wat heb je er nadien aan? Voel je je dan beter, kan je de wereld dan beter aan, voel je je dan meer zelfzeker?
Oké dus jouw mening over zoenen, je doet ermee wat je wil maar om daar nou echt zo fier over te zijn? Als ik een loser als jou zou tegenkomen zou ik alvast niets van je moeten weten, maarja dat is nu eenmaal mijn mening he.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 17:05.
Oud 08-01-2004, 20:31
Gandalf
Gandalf is offline
ik heb nu 2 keer met een meisje gezoend in een discotheek waarvan ik de volgende dag de naam niet meer wist en er een goede kans bestond dat ik ze de volgende dag niet meer zou herkennen. ik zie dat niet persee als iets slechts.. meer als een soort vermaak.

echter, als ik in de gaten heb dat iemand wel echt gevoelens voor me heeft zou ik nooit met haar zoenen als ik die gevoelend sniet ook had.. dat vind ik dan wel weer soort van misbruik maken van haar gevoelends....
Oud 08-01-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 08-01-2004 @ 16:37:
*Steekt hand op. *
Oud 08-01-2004, 21:09
alpha
alpha is offline
Dat vind ik dus de omschrijving van een breezerslet: elke avond een ander. Ik vind het dus niet kunnen, ik doe het niet. Voor mij moet het wel wat meer zijn dan een avondje en dat je dan de maandag erop op school hoort van 'o dat was echt een sukkel joh, de grootste loser die ik ken'
Oud 08-01-2004, 21:13
blackfairy
blackfairy is offline
ik heb t welis gedaan.. maar de keren dat ik t deed waren t ook bekende van me..een vriend en een partymaatje
Zoenen blijft natuurlijk lekker, dus echt vervelend vond ik t niet, maar toch heb je achteraf zoiets van ja...euh..ok..
Ik weet alleen niet of ik t weer zou doen..die keren kwam t op me pad tijdens avonden dat ik behoorlijk onder invloed was van t een en ander, ik denk dat ik t nuchter niet zou doen..

ik denk dat iedereen hier zn eige mening over heeft..ondanks dat zoenen voor mij ook een uiting is van gevoelens hebben voor een ander oid, kan ik goed voor 1 avond met iemand zoenen...schijnt..
Oud 08-01-2004, 21:19
Kadaver
Kadaver is offline
Kan prima

Zolang je maar je reputatie in de gaten houdt
Oud 08-01-2004, 21:25
DutchGirl
DutchGirl is offline
zoenen voor een avondje is toch heerlijk?

ik heb het vaak zaak een keer gedaan, boeiuh

(oke ik ben nou ook weer niet de uber-slet, maar oke)
Oud 08-01-2004, 22:41
annabegins
annabegins is offline
Ik ben voor mezelf niet tegen zoenen voor 1 avond. Vind t eigenlijk wel prettig zelf. Af en toe heb ik gewoon zin om te zoenen zonder dat daar meteen het hele gedoe van relatie van moet komen.
Het lastige daarvan is dan wel, dat als de jongen in kwestie uiteindelijk ontzettend leuk blijkt te zijn (en bewezen heeft een goede kusser te zijn), het wel moeilijk is om dan aan te geven dat je toch meer dan een avondje zoenen.
Aan de andere kant zie ik ook zeker wel wat in de redenerng van DiGiTracker. Zoenen met iemand op wie je gek bent, voelt wel stukken beter dan met iemand die je net een uurtje kent. Het is gewoon een kwestie van of je lust van liefde kan scheiden.
Oud 09-01-2004, 08:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 17:49:
Wat is dat nou voor een stupide vergelijking? Er is denk ik een groot verschil tussen het genot van masturberen of sex hebben (lichamelijke behoefte die zorgt voor intense bevrediging) en iemand willekeurig kussen (lijkt me geen primaire behoefte maar eerder een manier om je liefde te tonen).
Stupide vergelijking? Zo veel verschil zit er niet tussen zoenen, masturberen en lekker eten. Deze drie dingen die je primair voor je eigen plezier. En zoenen een manier om je liefde te tonen? Nou sorry hoor, maar zoenen is opwindend, en het lijkt me dus duidelijk dat daar een hoop 'genot' bij komt kijken.

Citaat:

Best goed voor jou dat je graag meiden kust, je hebt het genoeg aangehaald dus het is alvast duidelijk. Maar respecteer dan ook degene die dat niet doen en degene die hun zelfrespect behouden.
Ten eerste beweer ik nergens dat je perse mensen zo maar MOET zoenen, de discussie met Diginogwat ging erom dat hij zei dat zoenen met iemand op wie je niet verliefd bent niet lekker *is*, en je weet zelf heel goed dat dat niet zo is.

Verder vind ik je toon behoorlijk denigrerend. Je doet voorkomen dat je alleen zelfrespect hebt als je alleen met iemand zoent waar je een relatie mee hebt. Grote bullshit natuurlijk, ik geloof dat zelfvertrouwen voor een groot deel gekoppeld is aan zelfrespect.

Citaat:

En zoenen is natuurlijk lekker maar voor de meerderheid met iemand op wie je verliefd bent, lijkt me duidelijk
Ah, dus jij bepaald wat de meerderheid vindt? Ja, tuurlijk lopen een hoop mensen hier te blaten dat ze NOOIT zo maar met iemand zouden zoenen, maar ik betwijfel ten zeerste of dat een statistisch correcte doorsnede van de populatie is (en ja, dat was sarcastisch). Als je eens objectief naar de reacties zou kijken zie je een hoop mensen die hier geen problemen mee hebben.

Citaat:

Ik weet natuurlijk wel over wat je het hebt anders zou ik zo niet praten, toen ik 17-18 was (ben nu 21), kuste ik ook graag, als hij maar mooi was en aantrekkelijk, wat hij van intelligentie bezat deed er niet toe. Het ging mij enkel om het kussen en onder vriendinnen waren we daar wel eens hevig op uit. Maargoed, na vele keren begon ik daar een ferme afkeer! van te krijgen en vond ik het eigenlijk wel zeer oppervlakkig, kinderlijk en ondoordacht van mezelf. Nu walg ik van mezelf als ik eraan terugdenk. Oké, het is lekker op het moment zelf maar wat heb je er nadien aan? Voel je je dan beter, kan je de wereld dan beter aan, voel je je dan meer zelfzeker?
Tuurlijk, ik vind het best cool om met een knappe meid te zoenen, of een O.N.S. te beleven, maar daar gaat het niet om. Zoenen is lekker, punt.

Wat betreft dat je er zo'n spijt van hebt, tja, erg jammer voor je. Ik snap het niet, je vond het toen leuk, je hebt gedaan waar je zin in had, en dat lijkt me de beste manier om te leven eerlijk gezegd. Je moet je niet zo veel aantrekken van wat mensen van je vinden, doe gewoon wat je zelf wil.

Citaat:

Oké dus jouw mening over zoenen, je doet ermee wat je wil maar om daar nou echt zo fier over te zijn? Als ik een loser als jou zou tegenkomen zou ik alvast niets van je moeten weten, maarja dat is nu eenmaal mijn mening he.
Pardon? Loser? Ah, I see, je bent zeker een keer hopeloos verliefd geworden op een jongen die alleen maar wou zoenen, bent gekwetst, en vindt nu dat alle jongens maar klootzakken en losers zijn. Goed, wie is hier nu 'fier' op wie?
Oud 09-01-2004, 08:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
alpha schreef op 08-01-2004 @ 22:09:
Dat vind ik dus de omschrijving van een breezerslet: elke avond een ander. Ik vind het dus niet kunnen, ik doe het niet. Voor mij moet het wel wat meer zijn dan een avondje en dat je dan de maandag erop op school hoort van 'o dat was echt een sukkel joh, de grootste loser die ik ken'
Beetje ongenuanceerd. Niet iedereen die wel eens gewoon voor 't zoenen zoent doet dat op een dergelijke manier.
Oud 09-01-2004, 12:24
Lilything
Lilything is offline
Chimera en Digicracker.....

Kdenk dat jullie de topicstarter van dit topic inmiddels wel genoeg geïnformeerd hebben over jullie meningen....en de verschillen daarin.....kdenk dat verder discusseren daarover prima is, maar niet in dit topic.....

ik zou zeggen wissel via pm jullie msn-adressen uit en ga daar lekker verder........en post dit topic niet helemaal vol met jullie discussie, zodat andere mensen ook nog hun mening kunnen geven over 'zoenen voor 1 avond'....
Oud 09-01-2004, 12:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lilything schreef op 09-01-2004 @ 13:24:
Who died and made you a moderator?

De discussie was hardstikke on-topic, dus stel je niet aan. Om je even een handje te helpen, het ging hier om: "Wat vinden jullie nou eigenlijk van zoenen voor één avondje en hebben jullie dat zelf ook wel eens gedaan?"
Oud 09-01-2004, 12:30
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 13:26:
Who died and made you a moderator?

De discussie was hardstikke on-topic, dus stel je niet aan. Om je even een handje te helpen, het ging hier om: "Wat vinden jullie nou eigenlijk van zoenen voor één avondje en hebben jullie dat zelf ook wel eens gedaan?"
dankje daarvoor
Oud 09-01-2004, 12:37
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Eerst was ik er heel strict in, ik zoende niet met jongens als ik er niet wat mee wilde. Laatste tijd merk ik bij mezelf dat ik makkelijker wordt, maar toch zoen ik niet met de eerste de beste die ik tegen kom, en ook niet snel met mensen die ik helemaal niet ken. Als ik nou heel gezellig gesprek die aaf heb, en ik heb die persoon beetje leren kennen en vind hem wel heel leuk, dan ist een ander verhaal.. maar ik zou niet snel zelf het initiatief nemen.. En wat ik al helemaal niet zou doen is met meerdere jongens op 1 avond zoenen, echt niet!!!! Maar je bent echt neit ouderwets hoor, er zijn er heel veel die er zo over denken, en eigenlijk ben ik het zo half half wel een beetje met je eens!
Oud 09-01-2004, 12:39
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Citaat:
Lilything schreef op 09-01-2004 @ 13:24:

Kdenk dat jullie de topicstarter van dit topic inmiddels wel genoeg geïnformeerd hebben over jullie meningen....en de verschillen daarin.....kdenk dat verder discusseren daarover prima is, maar niet in dit topic.....

ik zou zeggen wissel via pm jullie msn-adressen uit en ga daar lekker verder........en post dit topic niet helemaal vol met jullie discussie, zodat andere mensen ook nog hun mening kunnen geven over 'zoenen voor 1 avond'....
hoezo??? dit topic is toch net als alle anderen???? of zie ik het nou weer verkeerd
Oud 09-01-2004, 22:26
elledc
elledc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 09:29:
Pardon? Loser? Ah, I see, je bent zeker een keer hopeloos verliefd geworden op een jongen die alleen maar wou zoenen, bent gekwetst, en vindt nu dat alle jongens maar klootzakken en losers zijn. Goed, wie is hier nu 'fier' op wie?
Het feit dat ik nu, als ik terugdenk aan mijn daden, niet zo fier ben erover is omdat ik me - inderdaad - enkele malen gekwetst heb gevoeld (de reden waarom ik graag met jongens rondhing is omdat ik aandacht wilde en mezelf wilde 'bewijzen' vermoed ik maar ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom). Daarom kijk ik nu neerwaarts op zulke dingen omdat ik het zie als een soort van 'profiteren van' omdat de jongen (of andersom) soms niet doorheeft dat degene met wie hij kust, het misschien wél serieus meent. Dat is het probleem, soms kan je dat niet vantevoren weten. En bij mij gaan gevoelens automatisch parten spelen.
Als je beide van elkaar weet dat het voor de 'fun' is dan zie ik ook geen probleem. Maar andersom is het volledig respectloos.
En als ik nu mag vergelijken, rondsletten of iets serieus aangaan, dan is het tweede toch wel stukken waardevoller!
Oud 10-01-2004, 10:16
debotjuh
debotjuh is offline
ik vind het wel heel raar
mij is het dan ook overkomen alleen k kon hem al langer en we zouden het rustig aan doen
maar ja op een avondje hadden we dus gekust
kreeg k de volgende dag een smsje van
haha je was maar goed voor een avondje

en gister ging k dus ook uit en zat er al een hele tijd een gozer achter me aan eerst zei die van jaah zullen we kussen maar ja wie kust er nou met iemand die je geen eens kent

maar ja dat gebeurt dus wel vaker he dat jongens/meiden
gaan kussen voor een avondje en verder niks willen
Oud 10-01-2004, 10:20
TimoBasso
TimoBasso is offline
Zoenen .. neuken.. wat maakt het uit

Gewoon doen waar je zin in hebt.. en dan komt alles goed
Oud 10-01-2004, 10:44
Susanne
Susanne is offline
ik heb dat toen ik nog wat jonger was wel herhaaldelijk gedaan ja, heb ik ook helemaal geen moeite mee, en het spijt me ook niets ofzo.

je bent jong en je wilt wat he
Oud 10-01-2004, 10:48
Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
tja hangt er helemaal van af in wat voor stemming je bent
maar op zich is er niks mis mee hoor
zelf wel af en toe gedaan
niet heel vaak ofzo

moet iedereen maar voor zichzelf bepalen wat hij of zij ervan vindt
maar als je het niks vindt is dat ook niet raar ofzo
Oud 10-01-2004, 10:49
jet
jet is offline
ach... je moet doen wat je leuk vind... zolang je maar geen andere er mee kwetst.. heb het zelf wel ene paar keer gedaan
Oud 10-01-2004, 11:43
Verwijderd
Ik vind zoenen voor een avondje geen probleem als het niemand kwetst of iets dergelijks. (Dus niet een van de twee wel gevoelens heeft voor de ander en dat soort dingen).

Heb het zelf ook gedaan ja.
Oud 10-01-2004, 21:26
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik vind dat het gewoon moet kunnen.
Zolang je er allebei plezier aan beleefd, is er niks aan de hand!?

Maar uitgaan om te 'scoren', nee dat niet..
Oud 10-01-2004, 22:17
Soron
Soron is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 08-01-2004 @ 11:18:
Hmmm, wat ik me nou eens afvraag. Is het tegenwoordig normaal dat je gewoon met iemand zoent voor één avond?
Er is namelijk een jongen die ik ken en hij wilde dat met mij doen, maar ik zei nee, omdat ik alleen zoen met iemand waar ik gevoelens voor heb en die dan ook mijn vriend is. Hij zei dat ik maar gemeen en saai was.
Is dit dan zo erg ouderwets?
Of stelt hij zich gewoon aan?
Mja ik weet niet of het normaal is, maar veel mensen die ik ken doen dat gewoon...
Ik vind het zelf maar niets.

Wat vinden jullie nou eigenlijk van zoenen voor één avondje en hebben jullie dat zelf ook wel eens gedaan?
Ik heb dus nog nooit gezoend.... en ik zal ook nooit van mn leven voor een avond zoenen. Zoenen is voor mij ook een uiting van gevoelens.. maar ja, dat heb ik dus nog nooit bij iemand kunnen doen. Maar das een ander verhaal....

Helaas zijn er veel van dat soort mensen, .. van die players die maar op een ding uit zijn. Die jongen van die jij dus ontmoet heb is zon iemand. Zielige figuren.... trek je er niks van aan. Als zij hun zin niet krijgen dan ben je nou eenmaal saai en gemeen in hun ogen. Gewoon niet naar omkijken en hem laten barsten...
Oud 10-01-2004, 22:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Soron schreef op 10-01-2004 @ 23:17:
Ik heb dus nog nooit gezoend.... en ik zal ook nooit van mn leven voor een avond zoenen. Zoenen is voor mij ook een uiting van gevoelens.. maar ja, dat heb ik dus nog nooit bij iemand kunnen doen. Maar das een ander verhaal....
kan je dat zeggen als je nog nooit gezoend hebt?
toen ik nog niet gezoend had vond ik ook dat zoenen alleen hoorde als je echt verliefd op iemand was; niet met iemand die je amper kent dus.
maar inmiddels heb ik die mening toch wat bijgesteld. Het blijkt toch ook heel spannend te kunnen zijn en daardoor kan het toch veel voor je betekenen.
En als je beiden afspreekt dat het puur voor een avondje is, dan is d'r niks 'playerigs' aan.
Dat hij haar saai en gemeen noemt vind ik echter wel achterlijk. Iedereen heeft het recht om te zeggen of diegene dat wil of niet.
Oud 10-01-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 12:48:
Dan kan ik niet inzien wat je dan hebt aan dat zoenen. Het gaat dan puur om de (sexuele) aantrekkingskracht voor diegene, neem ik aan. Aangezien je gevoelens dan uitgeschakeld kunnen worden, beschouw je diegene simpelweg als een 'ding'?
Dat is geen logica. Als je ergens geen gevoelens voor hebt, of als je je gevoelens ergens voor kunt uitschakelen, wordt het dan een ding? Dat vind ik een nogal onnavolgbare redenatie.

Verder heeft Chimera hier het pleit al aardig bezorgd, maar ik wil toch nog even éen ding opmerken. Er lijken hier mensen te zijn die een zekere neerbuigendheid tentoonspreiden ten opzichte van mensen die wél zoenen voor éen avondje, of zelfs nog wel meer doen (ik zal er maar geen geheim van maken, ik ben ook wel veel verder gegaan met meisjes waar ik geen donder voor voelde). Dat heeft niet met 'dingen' of met gevoelloosheid te maken. Het is gewoon een keuze die je maakt. Blijf je wachten tot je iemand tegenkomt waar je helemaal stapel op bent, of doe je het gewoon voor de lol? Je kunt niet zo simpel stellen dat het gevoelloos is, zéker als je het zelf niet wilt doen of nog nooit gedaan hebt.

Het valt me trouwens ook op, althans dat lijkt zo, dat onder de mensen die nóóit zouden zoenen voor een avondje, relatief veel mensen zijn die nog nooit (of nauwelijks) hebben gezoend. Zou er een verband zijn tussen de tijd die je erop moet wachten, en de waarde die je eraan hecht? Ik denk het wel. Ik was zelf ook niet vroeg (zeg maar gewoon ronduit laat) en dacht ook dat ik het voor altijd wilde bewaren voor dat ene speciale meisje. Maar uiteindelijk bleek het vlees toch gewoon zwak te zijn (zoals bij iedereen, daar ben ik van overtuigd). Om kort te zijn, het smaakt naar meer, en mensen die zeggen dat voor éen avondje zoenen niet leuk is zoenen met de verkeerde mensen. Goed zoenen is nog best moeilijk.

Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 23:25.
Oud 10-01-2004, 23:25
Soron
Soron is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2004 @ 23:38:
kan je dat zeggen als je nog nooit gezoend hebt?
toen ik nog niet gezoend had vond ik ook dat zoenen alleen hoorde als je echt verliefd op iemand was; niet met iemand die je amper kent dus.
maar inmiddels heb ik die mening toch wat bijgesteld. Het blijkt toch ook heel spannend te kunnen zijn en daardoor kan het toch veel voor je betekenen.
En als je beiden afspreekt dat het puur voor een avondje is, dan is d'r niks 'playerigs' aan.
Dat hij haar saai en gemeen noemt vind ik echter wel achterlijk. Iedereen heeft het recht om te zeggen of diegene dat wil of niet.
oh god.... daar begint het weer. Ik heb nog nooit gezoend dus ik kan mn mening zeker niet geven.... kom op zeg. Daar wordt ik zo ziek van...

Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen. Zoenen vind ik een uiting van liefde. Ik vind het gewoon nergens op slaan dat sommige lui een score bij houden hoeveel ze die avond al hebben gehad enz... Bleh gatver zeg....
Oud 11-01-2004, 09:43
TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
Je leeft maar 1 x hoor dus go for it!
gnagna
ik doe er dus zeker wel aan...maar als ik weet van een jongen dat ie gevoelens voor mij heeft zoen ik niet zomaar!!!!!!
maar hallo dat doet iedereen tog wel gewoon ff voor een avondje!
ik iig wel.......
Oud 11-01-2004, 10:18
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik zoen alleen op één avond als ik OF teveel drank op heb of als ik die persoon heel erg leuk vind...<
Ik heb er geen problemen mee in ieder geval
Dat beslist iedereen voor zichzelf
Oud 11-01-2004, 15:02
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:29:
Dus zoenen is voor jou meteen de start van een relatie? Het lijkt mij logisch dat je verliefd op iemand wordt voordat je een relatie begint eerlijk gezegd.
zoenen is voor mij nog niet eens zo zeer de start van een relatie, maar ik moet wel eerst verliefd op iemand zijn voor ik met die persoon een relatie begin.

Ik zoen alleen met iemand als ik me tot die persoon aangetrokken voel/verliefd op die persoon ben en van mijn kant er dus ook eventueel een relatie uit voort zou kunnen vloeien, maar dat is geen eis ofzo.

Ik moet me wel aangetrokken voelen door iemand...
Oud 11-01-2004, 16:53
bassgirl
bassgirl is offline
ik doe het niet, vind ´t gewon onzinnig. mja denken er veel anders over
Oud 11-01-2004, 17:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Soron schreef op 11-01-2004 @ 00:25:
oh god.... daar begint het weer. Ik heb nog nooit gezoend dus ik kan mn mening zeker niet geven.... kom op zeg. Daar wordt ik zo ziek van...

Ik zeg alleen dat ik het niet zou doen. Zoenen vind ik een uiting van liefde. Ik vind het gewoon nergens op slaan dat sommige lui een score bij houden hoeveel ze die avond al hebben gehad enz... Bleh gatver zeg....
tuurlijk kan je d'r een mening over vormen, dat zeg ik niet. Maar ik vraag me wel af of je, wanneer je eenmaal gezoend hebt, dezelfde mening behoudt.
Bij mij was dit niet het geval. Ik vond het ook persé een uiting van liefde, maar toen ik eenmaal gezoend had bleek dat het ook ontzettend spannend was. En die spanning is ook aanwezig wanneer je met iemand zoent waarmee je geen relatie begint.
Oud 12-01-2004, 11:21
Let's Quit
Let's Quit is offline
Echt voor één avond zoenen is er voor mij niet bij, er moet wel wat meer achter zitten. Maar aangezien ik al een aantal maanden een mooie relatie heb zal het er niet gauw van komen.
Oud 12-01-2004, 19:37
Albert_Jan
Albert_Jan is offline
Tja dat verschilt per persoon. Alhoewel ik dr nix op tegen heb.
Oud 12-01-2004, 23:06
juno
juno is offline
Hmm, ik heb wel eens gezoend met iemand waar ik niks voor voelde en ik vond er geen ruk aan.
Ik heb ook wel eens gezoend en ook geneukt met iemand waar ik niet verliefd op was, maar die me wel bijzonder opwond en het was lichamelijk ontzettend lekker.

Ik heb ook gezoend en geneukt met iemand waar ik behoorlijk verliefd op was, en dat was lichamelijk verrukkelijk en geestelijk ook nog eens heel fijn,

en ik heb gezoend en geneukt met iemand waar ik godsgruwelijk veel van hield, en dat was toch wel zo fuckingfantastisch, lichamelijk en geestelijk. Echt, lekkerder en fijner heb ik nadien nooit meer meegemaakt.

Dus het is niet stom of vervelend of niet lekker zonder gevoelens, maar hoe verliefder, hoe lekkerder en vooral hoe fijner. Dat wel.
Oud 12-01-2004, 23:48
Artus
Artus is offline
ik moet eerlijk gezegd dat ik het met chimera eens ben
als je t nooit gedaan hebt, kan je dr toch ook moeilijk over zeggen of je t nou wel of niet leuk/lekker vind

edit: haha fuck it ik zat een pagina terug te lezen
Oud 13-01-2004, 08:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-01-2004 @ 00:23:
Om kort te zijn, het smaakt naar meer, en mensen die zeggen dat voor éen avondje zoenen niet leuk is zoenen met de verkeerde mensen. Goed zoenen is nog best moeilijk.
Hear hear
Oud 13-01-2004, 12:42
frog
frog is offline
Ben het met je eens. Maar goed, we zijn in de minderheid. Zoenen doe ik alleen met iemand om wie ik heel veel (en dus niet op wie ik een beetje verliefd ben!!!!) geef. Ik heb zelfs alleen nog maar met mijn vriend gezoend. nooit met iemand anders, en dat hoop ik nooit te doen ook! Voel me heerlijk zo . Zoenen met iemand om wie je veel geeft is toch veel leukeer?
Oud 13-01-2004, 13:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
frog schreef op 13-01-2004 @ 13:42:
Zoenen met iemand om wie je veel geeft is toch veel leukeer?
Heeft sinterklaas je dat ingefluisterd?
Oud 13-01-2004, 13:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-01-2004 @ 14:50:
Heeft sinterklaas je dat ingefluisterd?
Oud 13-01-2004, 14:19
juno
juno is offline
Beide partijen hebben een iets andere invulling van het begrip lekker zoenen, lijkt het wel.

Aan de ene kant Chimera, die het meer op het technische aspect gooit, aan de andere kant de rest, die als extra eis nog heeft dat de persoon met wie je zoent je vlinders in je buik bezorgt.

Ze zullen het dus nooit met elkaar eens worden, omdat ze het over appels en peren hebben. In feite hebben beiden op hun manier gelijk.

Ja, technisch lekker zoenen in die zin dat je er opgewonden van wordt is ook al hardstikke lekker. Dat kun je dus moeiteloos met weet ik veel wie doen, als je er maar op valt. Als hij of zij een beetje leuk eruit ziet, en leuk in de omgang is zoenen gewoon lekker. Niks meer, niks minder.

En ook: ja, zoenen met iemand terwijl je op je benen staat te trillen van geluk omdat HIJ ( of ZIJ) helemaal geweldig is en de vlinders fladderen en je duizelig bent van al die lekkere warme gevoelens is ook helemaal heerlijk. Het gevoel dat je hart uit je lijf springt en dat je het wel wilt uitschreeuwen. Dat je hem of haar niet meer wilt loslaten, wilt optillen en er mee in de rondte wilt zwieren.

Dat is niet zomaar lekker, dat is gewoonweg fuckingfantastischverrukkelijk! En dat kun je dus niet zomaar met een knul in de disco doen.
Oud 14-01-2004, 09:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 13-01-2004 @ 15:19:
Aan de ene kant Chimera, die het meer op het technische aspect gooit, aan de andere kant de rest, die als extra eis nog heeft dat de persoon met wie je zoent je vlinders in je buik bezorgt.
Praat voor jezelf wil je? Je zit er namelijk weer eens behoorlijk naast.
Oud 14-01-2004, 09:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
juno schreef op 13-01-2004 @ 15:19:
Beide partijen hebben een iets andere invulling van het begrip lekker zoenen, lijkt het wel.

Ze zullen het dus nooit met elkaar eens worden, omdat ze het over appels en peren hebben. In feite hebben beiden op hun manier gelijk.

Ja, technisch lekker zoenen in die zin dat je er opgewonden van wordt is ook al hardstikke lekker. Dat kun je dus moeiteloos met weet ik veel wie doen, als je er maar op valt. Als hij of zij een beetje leuk eruit ziet, en leuk in de omgang is zoenen gewoon lekker. Niks meer, niks minder.

En ook: ja, zoenen met iemand terwijl je op je benen staat te trillen van geluk omdat HIJ ( of ZIJ) helemaal geweldig is en de vlinders fladderen en je duizelig bent van al die lekkere warme gevoelens is ook helemaal heerlijk. Het gevoel dat je hart uit je lijf springt en dat je het wel wilt uitschreeuwen. Dat je hem of haar niet meer wilt loslaten, wilt optillen en er mee in de rondte wilt zwieren.

Dat is niet zomaar lekker, dat is gewoonweg fuckingfantastischverrukkelijk! En dat kun je dus niet zomaar met een knul in de disco doen.
Je hebt weer eens zooo gelijk. Goed dat je het niet voor je hebt gehouden!

Regels voor berichten