Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 14:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 11-01-2004 @ 15:49:
Had het allang gelezen. Wat heb ik volgens jou over het hoofd gezien? Ik richt mij alleen op de mensen die Fleet meteen afwijzen op basis van zijn forumverschijning.
Ik bedoelde zijn posts. Niet alleen in deze topic. Op de rest van je antwoord ga ik nu even niet in omdat dat wel heel erg offtopic zou gaan, laat ik het hier op houden: ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het in dit geval niet helemaal met je eens.
Advertentie
Oud 11-01-2004, 15:37
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Er zijn bij mij op school ook een aantal leraren die mij niet mogen.
Of nou ja, mogen is het verkeerde woord, we verschillen heel erg van mening, maar gaan gewoon normaal met elkaar om.
Door hen zal ik ook nooit van school gestuurd worden. Je kunt niet van school worden gestuurd als één leraar je niet mag, of een hekel aan je heeft. Er moet altijd meer aan de hand zijn.

En sowieso is het heel erg moeilijk om zo maar iemand weg te sturen. De (con)rector, leraren en evt. de directeur zullen er vast een hele vergadering over hebben gehad.
Oud 11-01-2004, 16:25
Eend
Eend is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 11-01-2004 @ 15:36:
Wie kent Fleet hier in het echt?

In het forum zijn er veel mensen die minder nadenken over wat ze zeggen doordat er toch geen confrontatie aanwezig is. Dus ik zou hem niet op basis hiervan afwijzen. Ik heb niet heel veel posts van hem gezien dus kan niet beoordelen wat ie gepost heeft maar ik denk dat hij in het echt meer nadenkt over de reacties van anderen.
Ik ken hem in het echt, gelukkig zie ik hem niet elke dag, maar ik heb hem vaak genoeg gezien en meegemaakt om te weten hoe hij in de steel zit, tot treurnis van andere mensen ben ik zeer goed in het obserberen van mensen en gedrag.

Als je bij hem zegt dat ie op moet zouten, dan blijft ie je achterna lopen en als je hem dan een klap voor zn kanes geeft, dan blijft ie nog volhouden dat je hem mag.

Ik durf hierop ook te basseren, dat hij vast genoeg waarschuwingen heeft gehad van de school, maar dat ie zichzelf voor de zoveelste keer in een zielig daglicht wilt zetten.

Weet je? Ik heb meegemaakt hoe het voelt als een leraar ECHT een hekel aan je heeft, dan doet een leraar wel meer dan alleen maar zeggen dat ie vanwege de ziekte niet op school mag blijven.

Verder had Fleet Admiral laatst tegen mij gezegd dat zijn haar uitval door de medicijnen van één of andere zielige ziekte aan zijn longen was en nu is het opeens weer een haarziekte.
Dat is voor mij alweer een punt om hem niet te geloven.

Maargoed, ik zal mn mond verder wel houden. Ik sta absoluut niet aan de kant van Fleet, omdat hij me wel meer heeft proberen wijs te maken, maar ik sta ook niet aan de kant van die leraar, want ik ben er tenslotte niet bijgeweest. Ik ga nu fijn mijn buikje vullen en werken.

Toedeledoki
Oud 11-01-2004, 16:39
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-01-2004 @ 21:46:

Bovendien is dat mezelf verstoppen. Dat is onzin, nergens voor nodig. Mensen accepteren me maar zoals ik ben.
Waarom heb je dan een pet op je knar?
Oud 11-01-2004, 16:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-01-2004 @ 21:48:
Kun je de officiele brief inscannen?
Oud 11-01-2004, 19:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Brief heb ik niet hier... Weet niet waar die ligt, heeft m'n moeder ergens. Zal 'm morgen inscannen.

Eend, wat m'n haar betreft, ik heb toen ik 10 was een enorme overdosis corticosteroïden gekregen. En toen viel m'n haar uit.
Wat het precies is? Dat weet niemand. Het kan door die medicijnen komen. Het kan door stress komen. Het kan door een virus ofzo komen. Het kan, blablabla, alles zijn!
Oud 11-01-2004, 19:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:22:
Brief heb ik niet hier... Weet niet waar die ligt, heeft m'n moeder ergens. Zal 'm morgen inscannen.
mmkay, vergeet niet persoonsgegevens die je niet kenbaar wil maken ff met een tekenprogramma te wissen.
Oud 11-01-2004, 19:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Die leraar heeft me vaak buiten de les gezet zonder reden, waardoor ik de toets en de herkansing niet haalde.
Bij de overige vakken behoorde ik tot de top van de klas.

Heb de brief gescand en het deel waar het om gaat gekopieerd.

Citaat:
Na ontvangst van het verzoek om een tweede herkansing heb ik advies ingewonnen bij ***.
Uit dat contact bleek dat er inmiddels al veel gesprekken waren geweest met betrekking tot de opleidingskeuze, omdat bij de docenten ernstige twijfel was gerezen ten aanzien van de juistheid van die keuze. Uit de rapportage van de test die op ons advies gedaan is bij het testcentrum blijkt ook dat de opleiding tot verpleegkundige niet de goede opleiding voor Daniël is.
Op grond hiervan heb ik besloten om geen tweede herkansing toe te staan, dat betekent dat de opleiding tot verpleegkundige beëindigd zal moeten worden.
Het genoemde 'testcentrum' was onderdeel van de school en dus niet objectief. Ook heeft de psycholoog van het testcentrum geweigerd mijn persoonlijk begeleider (een socioloog van de universiteit Nijmegen) te spreken, terwijl hij wél informatie heeft ingewonnen bij docenten van mijn school.

En de persoon van wie deze brief komt is de persoon die tegen me gelogen heeft over de zaak met m'n pet.
Oud 11-01-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:30:
En de persoon van wie deze brief komt is de persoon die tegen me gelogen heeft over de zaak met m'n pet.
Dat was toch één van de redenen dat je van school af moest?
Volgens die brief dus niet... Laat je ergens anders onderzoeken en neem die resultaten mee naar die school of naar een andere school oid. Veranderd niks aan de situatie nu, maar dan kun je iig verder. (Of met je vwo dus, daar heb je nu idd wel genoeg tijd voor...focus je daarop.)
Oud 11-01-2004, 19:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-01-2004 @ 20:34:
Dat was toch één van de redenen dat je van school af moest?
Volgens die brief dus niet... Laat je ergens anders onderzoeken en neem die resultaten mee naar die school of naar een andere school oid. Veranderd niks aan de situatie nu, maar dan kun je iig verder. (Of met je vwo dus, daar heb je nu idd wel genoeg tijd voor...focus je daarop.)
Ha-ha. Denk je nou echt dat de school in een brief zet: "vanwege je haarziekte moeten je van school verwijderen"?
Daar zouden ze nooit mee weg komen!
Oud 11-01-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:35:
Ha-ha. Denk je nou echt dat de school in een brief zet: "vanwege je haarziekte moeten je van school verwijderen"?
Daar zouden ze nooit mee weg komen!
Ik herhaal enkel wat jij zei. Volgens mij noemde je de reden uit die brief eerder niet, of wel? Er was dus meer aan de hand dan alleen die pet en die leraar die jou niet mocht.
Oud 11-01-2004, 19:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-01-2004 @ 20:38:
Ik herhaal enkel wat jij zei. Volgens mij noemde je de reden uit die brief eerder niet, of wel? Er was dus meer aan de hand dan alleen die pet en die leraar die jou niet mocht.
Nee, dat was er niet.

De school vond dat ik zo'n rare geschiedenis had (ja hoor, sleep het verleden er maar weer bij... ). En dan dat met m'n pet.
Genoeg reden om me weg te sturen, er moest wel iets goed mis zetten.

Na onderhandelen kwamen ze met een bod: ik mocht blijven als ik naar een testcentrum van de school zou gaan waar een psycholoog die in dienst van de school was me zou beoordelen.
Die vent heeft dus al m'n docenten gesproken, maar heeft geen uitleg over m'n schoolloopbaan gevraagd bij de man (de socioloog van de uni Nijmegen) die me daarbij begeleidt. Hij was dus niet onpartijdig. En zijn advies was: stoppen.
Oud 11-01-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:41:
Nee, dat was er niet.
Heb je de brief wel gelezen? In die brief zie ik een derde reden genoemd staan.
Oud 11-01-2004, 19:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-01-2004 @ 20:43:
Heb je de brief wel gelezen? In die brief zie ik een derde reden genoemd staan.
"Uit dat contact bleek dat er inmiddels al veel gesprekken waren geweest met betrekking tot de opleidingskeuze, omdat bij de docenten ernstige twijfel was gerezen ten aanzien van de juistheid van die keuze."

Dat sloeg dus op m'n haar. Er staat niet bij waarom 'de' docenten (lees: 1 docent) van mening was dat ik moest verdwijnen.
Een leraar heeft gezegd dat hij mij steunde en hoe dan ook zou blijven steunen in het docentenoverleg, en drie andere leraren hebben gezegd dat er volgens hun geen probleem was. En anderen zeiden dat een paar dingen die er eerst waren nu helemaal waren opgelost. En één, 1, leraar, was van mening dat ik moest verdwijnen. En de directeur ook...
Oud 11-01-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:46:
"Uit dat contact bleek dat er inmiddels al veel gesprekken waren geweest met betrekking tot de opleidingskeuze, omdat bij de docenten ernstige twijfel was gerezen ten aanzien van de juistheid van die keuze."

Dat sloeg dus op m'n haar. Er staat niet bij waarom 'de' docenten (lees: 1 docent) van mening was dat ik moest verdwijnen.
Een leraar heeft gezegd dat hij mij steunde en hoe dan ook zou blijven steunen in het docentenoverleg, en drie andere leraren hebben gezegd dat er volgens hun geen probleem was. En anderen zeiden dat een paar dingen die er eerst waren nu helemaal waren opgelost. En één, 1, leraar, was van mening dat ik moest verdwijnen. En de directeur ook...
"Uit de rapportage van de test die op ons advies gedaan is bij het testcentrum blijkt ook dat de opleiding tot verpleegkundige niet de goede opleiding voor Daniël is." Lijkt mij de reden. En dat slaat NIET op je haar. Of die test moet daarmee te maken hebben gehad.

Ook vraag ik me af of het echt maar één docent is geweest...maar goed, dat is een andere discussie.
Oud 11-01-2004, 20:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-01-2004 @ 21:02:
"Uit de rapportage van de test die op ons advies gedaan is bij het testcentrum blijkt ook dat de opleiding tot verpleegkundige niet de goede opleiding voor Daniël is." Lijkt mij de reden. En dat slaat NIET op je haar. Of die test moet daarmee te maken hebben gehad.

Ook vraag ik me af of het echt maar één docent is geweest...maar goed, dat is een andere discussie.
Zoals ik al zei...

Na onderhandelen kwamen ze met een bod: ik mocht blijven als ik naar een testcentrum van de school zou gaan waar een psycholoog die in dienst van de school was me zou beoordelen.
Die vent heeft dus al m'n docenten gesproken, maar heeft geen uitleg over m'n schoolloopbaan gevraagd bij de man (de socioloog van de uni Nijmegen) die me daarbij begeleidt. Hij was dus niet onpartijdig. En zijn advies was: stoppen.

Het genoemde 'testcentrum' was onderdeel van de school en dus niet objectief. Ook heeft de psycholoog van het testcentrum geweigerd mijn persoonlijk begeleider (een socioloog van de universiteit Nijmegen) te spreken, terwijl hij wél informatie heeft ingewonnen bij docenten van mijn school.
Oud 11-01-2004, 20:40
ekki
ekki is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:46:

Dat sloeg dus op m'n haar.
Mwah... ik zie niets hierbij staan dat op 'haar' slaat. Dat is jouw interpretatie, je hebt het ze niet horen zeggen.

Citaat:
Er staat niet bij waarom 'de' docenten (lees: 1 docent) van mening was dat ik moest verdwijnen.
Hoe weet je dat het één docent was? Heb je alle docenten persoonlijk gevraagd hoe en wat? Weet je zeker dat de anderen eerlijk tegen je zijn geweest?

Als ik jou was zou ik eerst maar verduidelijking vragen voordat je hier op het forum dit soort dingen gaat verkondigen. Sorry, maar ik geloof niet in een afhankelijke psycholoog die zich 100% laat beïnvloeden door wat één docent zegt. Ik geloof niet dat er maar één kant van het verhaal is (jouw kant). De andere kant weet ik niet, maar ik denk dat je daar 'ns objectief naar moet kijken.
Oud 11-01-2004, 20:49
Hagel
Hagel is offline
Ze hebben het in die brief over een tweede herkansing, wat voor een tweede herkansing. Daar haal ik uit dat je een test\toets oid niet gehaald hebt en de herkansing ook niet, en dat dat de reden is dat ze je wegsturen?
Oud 11-01-2004, 20:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Narod schreef op 11-01-2004 @ 21:49:
Ze hebben het in die brief over een tweede herkansing, wat voor een tweede herkansing. Daar haal ik uit dat je een test\toets oid niet gehaald hebt en de herkansing ook niet, en dat dat de reden is dat ze je wegsturen?
Klopt.

En de reden dat ik die toets niet gehaald had was dat de leraar van dat vak me haatte en me dus telkens buiten de les zette. En daarin werd hij gesteund door de directeur...
Met andere docenten had ik dat probleem dus helemaal niet.
Oud 11-01-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-01-2004 @ 21:02:
Vind je het niet een beetje vreemd dat een school voor je bepaald wat de goede opleiding voor je is, we zijn hier niet in de DDR. Fleety boy moet bepalen wat hij denkt dat de goede opleiding voor hem is, en niet de school. Ik zie daarin geen enkele reden om hem van school te sturen, en nieteens een ondersteunende reden.
Oud 11-01-2004, 22:51
Maarten
Maarten is offline
Tjah bloempjuh, daar heb je gelijk in.

Maar geef je mij ook niet gelijk als ik zeg dat zulke testen nou niet echt betrouwbaar zijn en het erg lullig is dat mensen zich daarop baseren. Goede wil is meer waard dan welke test dan ook. Tenzij er dus niet aan de vooropleiding is voldaan uiteraard.
Oud 11-01-2004, 23:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
ekki schreef op 11-01-2004 @ 21:40:
Mwah... ik zie niets hierbij staan dat op 'haar' slaat. Dat is jouw interpretatie, je hebt het ze niet horen zeggen.
Ach, diegene zal best die indruk gewekt hebben. Alleen Fleet, ik denk dat je mensen soms een beetje te specifiek interpreteert. Jij concentreert je nu op je haar en je pet. Ik kan me ergens voorstellen dat dat wel genoemd is, maar dat jij dat zwaarder opgenomen hebt dan het eigenlijk bedoeld is.

En wat was er nu aan de hand met je asperger syndroom? Heb je daar nog testuitslagen van? Want als ik het goed begrepen heb mocht je ook de opleiding niet volgen vanwege een vermeend syndroom van asperger. Heeft dat niet ook te maken met 'de juistheid van de keuze van de opleiding'?

Hoe dan ook, ik wil eigenlijk toch al in twijfel trekken of jij daar thuis hoort. Je bent veel te theoretisch ingesteld en je sociale begrip is niet op peil (dat kan ik niet goed beoordelen, maar die indruk heb ik wel). Als dit een beetje met de werkelijkheid strookt kun je beter een theoretischere opleiding gaan doen. Dan ben je veel doelgerichter bezig en baseer je je meer op je eigen kunnen.
Oud 12-01-2004, 08:27
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 11-01-2004 @ 23:51:
Tjah bloempjuh, daar heb je gelijk in.

Maar geef je mij ook niet gelijk als ik zeg dat zulke testen nou niet echt betrouwbaar zijn en het erg lullig is dat mensen zich daarop baseren. Goede wil is meer waard dan welke test dan ook. Tenzij er dus niet aan de vooropleiding is voldaan uiteraard.
Ik denk niet dat het alleen die test is. Ze laten zo'n test niet voor niks doen. Er moet echt wel wat aan de hand zijn, lijkt me, eer ze zo'n test laten doen. Ik denk dat het gewoon A + B + C is geweest en dat alles bij elkaar de reden is geweest. En goede wil alleen is meestal niet genoeg. Bij de meeste opleidingen kun je een negatief bindend studieadvies krijgen, dat is niks aparts oid.
Oud 12-01-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 11-01-2004 @ 23:39:
Nuh-uh. Als een school gegronde redenen heeft om te verwachten dat een leerling om watvoor reden dan ook de opleiding niet aan kan, en daar ook bewijzen voor kan overleggen (Dat onderzoek dus) kan dat best een ondersteunende reden zijn om iemand geen 2e herkansing te geven. (Duh, 2e herkansing, dat betekent dat je het ook al 2 keer eerder hebt verpest.)
Ze zeggen niet dat hij het niet aankan, dat is iets heel anders, ze zeggen: "Uit de rapportage van de test die op ons advies gedaan is bij het testcentrum blijkt ook dat de opleiding tot verpleegkundige niet de goede opleiding voor Daniël is."
Hoezo is het niet de goede opleding, als hij die opleiding wil doen is het wel de goede opleiding voor hem, daar heeft de school weinig over te zeggen.
Maar, je hebt wel gelijk dat er natuurlijk meer aan de hand is, maar ik vind dat ze dan niet met zulke onzin aan moeten komen.
Oud 12-01-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 12-01-2004 @ 13:08:
Ze kunnen moeilijk zijn hele geschiedenis in die brief gaan zetten, als uit die test blijkt dat hij niet voor die opleiding geschikt is, en als er problemen zijn, wat allebei zo is, lijkt het mij gewoon 1 en 1 optellen.
Ze moeten gewoon eerlijk zeggen wat het probleem is
Oud 13-01-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 12-01-2004 @ 18:15:
Er is bij FA niet maar 1 probleem, maar meerdere... dat allemaal bij elkaar is de reden dat die weg moet.

btw FA, ligt het ook wel eens aan jezelf? Je schuift de schuld steeds maar af naar anderen (niet alleen hiermee, maar met al die vage problemen van je)
Oud 13-01-2004, 22:30
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
is dit hele topic niet om een reden?? aandacht??
Oud 13-01-2004, 22:51
Nona
Nona is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 13-01-2004 @ 23:30:
Alsjeblieft zeg... Ja, elk topic gaat om aandacht. Voor zijn probleem, dus precies waar het forum voor bedoeld is. Op die manier kan je het forum wel sluiten he...
Oud 13-01-2004, 23:05
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Dat zeggen ze ook, FA heeft het steeds over problemen en een leraar die hem niet mag, maar hij heeft gewoon een tentamen die hij had moeten halen niet gehaald, de herkansing ook niet gehaald, en dan is het *ajuus*, dat is op veel scholen\opleidingen zo, hij rukt het alleen uit het verband dat het om hem als persoon gaat terwijl hij gewoon onder de maat presteerd.
Oud 14-01-2004, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 14-01-2004 @ 00:05:
Dat zeggen ze ook, FA heeft het steeds over problemen en een leraar die hem niet mag, maar hij heeft gewoon een tentamen die hij had moeten halen niet gehaald, de herkansing ook niet gehaald, en dan is het *ajuus*, dat is op veel scholen\opleidingen zo, hij rukt het alleen uit het verband dat het om hem als persoon gaat terwijl hij gewoon onder de maat presteerd.
Lees eens beter...
Oud 14-01-2004, 11:53
Eend
Eend is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-01-2004 @ 20:22:
Eend, wat m'n haar betreft, ik heb toen ik 10 was een enorme overdosis corticosteroïden gekregen. En toen viel m'n haar uit.
Wat het precies is? Dat weet niemand. Het kan door die medicijnen komen. Het kan door stress komen. Het kan door een virus ofzo komen. Het kan, blablabla, alles zijn!
Ow, maar als je het niet zeker weet, kan je toch niet zeggen dat je het HEBT?! Ook al staat dat uiteraard veel zieliger.

Ik geloof je verhaal alsnog niet. Dat ie je er zomaar uit stuurt...
Ik weet nog heel goed, dat jij mij ongewenst aan bleef raken en toen ik daar kwaad om werd, jij zei dat het niks was en dat je dat helemaal niet gedaan had.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik vind, dat jij jezelf zo zielig mogelijk wilt voordoen en met enorme kneuzige leugens komt. Het lijkt wel alsof je het zo leuk vind om ziektes te hebben.

Weet je? De vader van m'n teamgenootje is overleden aan leukenemie, is dat ook niet iets voor jou? Past wel bij je...

Kom op heej, gebruik je hersens es, laat je opnemen en werk eens aan jezelf ipv het slachtoffer uit te hangen, want je bent zelf de schuldige!
Oud 14-01-2004, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dat is duidelijk. Na gesprekken met leraren en een extra test is gebleken dat die studie niet de juiste is voor FA, en daarom heeft hij een bindend studieadvies gekregen. Dat heeft niks met hoe een leraar over hem denkt of de toestand van z'n haar te maken, maar alles met z'n gedrag en prestaties. Scholen sturen je niet weg omdat een leraar je niet mag, ze sturen je weg als je de opleiding niet af kunt ronden.
Oud 14-01-2004, 13:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 13-01-2004 @ 23:30:
Zijn jouw topics dat niet?
Oud 14-01-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 13:59:
Dat is duidelijk. Na gesprekken met leraren en een extra test is gebleken dat die studie niet de juiste is voor FA, en daarom heeft hij een bindend studieadvies gekregen. Dat heeft niks met hoe een leraar over hem denkt of de toestand van z'n haar te maken, maar alles met z'n gedrag en prestaties. Scholen sturen je niet weg omdat een leraar je niet mag, ze sturen je weg als je de opleiding niet af kunt ronden.
Damn, waarom sturen ze mij niet van mn opleiding, dan heb ik een reden om een paar maanden niets te doen
Oud 14-01-2004, 14:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 14-01-2004 @ 15:03:
Damn, waarom sturen ze mij niet van mn opleiding, dan heb ik een reden om een paar maanden niets te doen
Je kunt prima stoppen als je wil, je bent niet leerplichtig.
Oud 14-01-2004, 16:12
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-01-2004 @ 01:40:
Lees eens beter...
Ik lees het prima, ik zie nergens iets staan over haar of wat dan ook, ik lees iets over een bindend studieadvies omdat hij een herkansing niet had gehaald.
Oud 14-01-2004, 16:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Eend schreef op 14-01-2004 @ 12:53:
Ow, maar als je het niet zeker weet, kan je toch niet zeggen dat je het HEBT?! Ook al staat dat uiteraard veel zieliger.
Volgens vier dermatologen en twee huisartsen wel, maar dat is natuurlijk geen bewijs voor jou.

Als je wil mag je wel mee. Volgende week moet ik er weer heen. Dinsdag 20 januari, 9:35 in het Gelderse Vallei ziekenhuis in Ede, polikliniek dermatologie, bij dr. W.P. Arnold.
Als je nu zegt dat je niet mee hoeft te gaan wil ik niet dat je ooit nog zegt dat ik lieg.
Oud 14-01-2004, 16:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 13:59:
Tja, hier kennelijk wel.

Meer kan ik er ook niet op zeggen. Hier gaat het dus wél zo.
Oud 14-01-2004, 16:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En ach, fuck die school.

Ik ga naar het buitenland, daar studeren. Fuck de scholen in dit kleine kutlandje.

Een fantasie:
Dan ga ik op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis in Deventer werken... Op een dag komt de locatiemanager (nouja, die zal er dan wel niet meer werken ) binnen met een hartinfarct. Wat zal ik zeggen? "Tja, mevrouw, ik kan u niet helpen. Ik ben autistisch, het is mijn schuld niet. Dus blijft u maar liggen, m'n collega komt over een uurtje."

Offtopic: Even voor diegenen die mij nu als gevaarlijk, moordlustig monster zien... Als je niet weet wat het verschil tussen fantasie en realiteit is raad ik je sterk aan contact met je psychiater op te nemen.
Oud 14-01-2004, 16:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-01-2004 @ 17:16:
Tja, hier kennelijk wel.
Oud 14-01-2004, 16:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-01-2004 @ 17:18:
Offtopic: Even voor diegenen die mij nu als gevaarlijk, moordlustig monster zien... Als je niet weet wat het verschil tussen fantasie en realiteit is raad ik je sterk aan contact met je psychiater op te nemen.
Ik heb helaas geen 'psychiater' (of psycholoog for that matter)aan wie ik het kan vragen, maar ik weet wel dat dergelijke dingen vrijwel altijd beginnen als een fantasie, maar heel goed kunnen uitlopen op acties.

Ik vind het dus helemaal prima dat die school besloten heeft dat jij niet geschikt bent voor die opleiding. Is waarschijnlijkbeter voor jou en je would-be slachtoffers.
Oud 14-01-2004, 16:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
[QUOTE]Fleet Admiral schreef op 14-01-2004 @ 17:18:
Ik ga naar het buitenland, daar studeren. Fuck de scholen in dit kleine kutlandje.
ook fantasie neem ik aan?
Oud 14-01-2004, 16:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Narod schreef op 14-01-2004 @ 17:12:
Ik lees het prima, ik zie nergens iets staan over haar of wat dan ook, ik lees iets over een bindend studieadvies omdat hij een herkansing niet had gehaald.
Inderdaad, gekoppeld aan 't feit dat kennelijk meerdere docenten vinden dat hij niet geschikt is voor de opleiding lijkt me dat ook reden genoeg voor een bindend studieadvies. Dat FA dat afschuift op z'n haar (wat je af kunt scheren, genoeg kale doktoren/verplegers gezien) en het feit dat een leraar een hekel aan hem heeft (mocht dit het geval zijn dan heb je het er echt zelf naar gemaakt) ondersteund dit alleen maar.
Oud 14-01-2004, 17:04
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-01-2004 @ 17:18:
En ach, fuck die school.

Een fantasie:
Dan ga ik op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis in Deventer werken... Op een dag komt de locatiemanager (nouja, die zal er dan wel niet meer werken ) binnen met een hartinfarct. Wat zal ik zeggen? "Tja, mevrouw, ik kan u niet helpen. Ik ben autistisch, het is mijn schuld niet. Dus blijft u maar liggen, m'n collega komt over een uurtje."

Iemand maakt zich hier weer eens onsterfelijk belachelijk .
Oud 14-01-2004, 17:06
Quiana
Quiana is offline
De sfeer in de topic zelf bevalt me niet, het voegt weinig
toe, dus. Op slot.

Regels voor berichten